Iedereen staat vrij om dat te doen, ik vind het te veel werkquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Bij dartsen krijgen we daar bepaalde namen bij. Wellicht een idee voor volgend jaar
Hmmm nee dat denk ik niet. Ik denk gewoon oververmoeidheid ofzo. Bijna elk jaar heb ik dat wel. Ik denk nu ook wel te weten bij welk nummer dat zou kunnen gaan gebeuren. Maar weet niet of ik die ga horen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou het iets te maken hebben gehad met de moord van George Floyd oid?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:07 schreef Redefine het volgende:
I'm Not In Love![]()
Titel klopt ook, want dat ben ik niet.
Ik wil niks zeggen hoor, maar...quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik ook niet, komt hopelijk nog een keer
Daar ken ik het ook van, PPP genotquote:
Dat maakt op zich het nog niet onwaarquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:08 schreef Strani het volgende:
Oh wow ik dacht dat het niet meer 'jaren 80' kon zijn dan dit liedje, komt het gewoon uit 1975
Graham Gouldman was het enige originele bandlidquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:09 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Lijkt me een lastige om op te voeren, maar kan me er wel wat bij voorstellen.
Alleen 10cc zonder Godley & Creme lijkt me wat raar.
Yes ripquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar ken ik het ook van, PPP genot
Heb er alle vertrouwen inquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Titel is ook hier helaas nog altijd toepasselijk
Volgend jaar
Jij zet zeker vaak Cupido van de Bankzitters op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niks zeggen hoor, maar...
quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:09 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Ik wil niks zeggen hoor, maar...
Hé, als ik wingman kan zijn voor m'n mattie doe ik dat hè.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij zet zeker vaak Cupido van de Bankzitters op.
Er is de afgelopen maanden het een en ander veranderd waardoor ik me er denk ik ook prettiger bij zou voelenquote:
Morgen naar het café, ik drink er nog 1quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, het is 30 december. Ik zou nog naar een verjaardag van mijn oudoom (waarschijn in de ochtend). Doorhalen met drank is niet zo handig.
oh nee, ik ben tegen die vieze sliertjesquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
ligt eraan of jij de kapper hebt geboekt
Vorig jaar ook.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze onder Dreadlock HolidayIs dat voor t eerst?
Ah vandaar de grote stijging voor de Black Pumas dusquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:01 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, stukje A Gogo bonus. Die wil ik nog wel even meepakken. Die vind ik gewoon prima.
Vroegah, zette ik de cd van mijn pa van John Denver en Placido Domingo wel eens op. Maar alleen als ik helemaal alleen was!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef ok01 het volgende:
Vroeger was er een tijd dat we thuis alleen maar themazenders konden luisteren. Luisterde toen meestal de 70s zender en deze kwam zeer regelmatig voorbij. Mis die tijden wel
Nice! Veel plezier alvastquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen naar het café, ik drink er nog 1
Op Waldorf kan Statler altijd wel rekenen ja.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hé, als ik wingman kan zijn voor m'n mattie doe ik dat hè.
feliciteer hem namens FOK!quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, het is 30 december. Ik zou nog naar een verjaardag van mijn oudoom (waarschijn in de ochtend). Doorhalen met drank is niet zo handig.
Wat fijn! mijn dateleven is door omstandigheden weer even op pauze gezet. Mogelijk dat ik de komende maanden er weer een keer behoefte aan hebquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er is de afgelopen maanden het een en ander veranderd waardoor ik me er denk ik ook prettiger bij zou voelen
Komt een heel oke muzieknacht aan. Meermaal Radiohead, Gorillaz, Tame Impala, Alles Geprobeerd, Going to the Run, Good Vibrations, Sam Fenderquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:11 schreef Dagoduck het volgende:
Even kijken wat we nog voor muziek krijgen.
Hoezo alleen als je alleen was?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vroegah, zette ik de cd van mijn pa van John Denver en Placido Domingo wel eens op. Maar alleen als ik helemaal alleen was!
Ben wel even vergeten of Leo nog de anekdote vertelde over de ontstaansgeschiedenis van de bandnaam 10ccquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:09 schreef Gretzl het volgende:
Ik heb deze aflevering van Blokhuis de Podcast live mogen horen op het NPO Podcast- en Luisterevenement in TivoliVredenburg
#13 - 10CC en hun meesterwerk I'm Not In Love (S06)
Don Leo GOD![]()
![]()
Lekker! Heb je een mooi uur?quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:12 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Morgen naar het café, ik drink er nog 1
Pff, dan moet ik veel te veel uit gaan leggen.quote:
Denk dat als die het dit uur doet dat voor of na Plug in Baby is. Anders denk ik pas volgend uur.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:10 schreef houdjemond het volgende:
Kunnen we het walsje weer vroeg doen, ben wel meer dan klaar met vandaag cq gisteren.
Hopelijk verbeteren de omstandigheden snelquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat fijn! mijn dateleven is door omstandigheden weer even op pauze gezet. Mogelijk dat ik de komende maanden er weer een keer behoefte aan heb
Los van de omstandigheden, ook best fijn af en toe om het even op pauze te hebben en je te richten op andere dingenquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef ok01 het volgende:
[..]
Wat fijn! mijn dateleven is door omstandigheden weer even op pauze gezet. Mogelijk dat ik de komende maanden er weer een keer behoefte aan heb
Valt mij niks niet tegen, paar klappersquote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Heb je een mooi uur?
Kut, had gehoopt Good Vibrations de dag wel te zien halen. Radiohead en de Impala's was ik wel bang voor. Zag sowieso veel songs die ik graag zou horen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Komt een heel oke muzieknacht aan. Meermaal Radiohead, Gorillaz, Tame Impala, Alles Geprobeerd, Going to the Run, Good Vibrations, Sam Fender
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. FONTEINEN AAN EMOTIES
GEMBERthee om de keel te smeren![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |