[Afbeelding: @MadMaster]
[OP-tekst: @Fred_B]
De bladeren vallen van de bomen, de dagen worden korter, het weer wordt meer en meer geschikt voor erwtensoep, kortom: De Top 2000 van 2025 komt eraan! En dat betekent na 26 edities dat de Lijst der Lijsten toetreedt tot de Club van 27. Hopelijk wordt het niet de zwanenzang van de lijst, al was dat onderwerp in het verder weinig historische jaar 2025 helaas wel het immer terugkerende thema.
Ron, Dieuwertje, Manuëla, Gerard en Joke, Loretta, Harmen, (Don) Leo, Jonnie, de carrière van Marco, de ene na de andere verruilde het tijdelijke voor het eeuwige dit jaar. En op muziekgebied was dat niet anders. Het overleden muzikanten-topic is in elk geval een topic op FOK! dat nog wel draait, zullen we maar zeggen. Je kan moeiteloos een nog veel langere opsomming maken van topartiesten, voor wie de dood nu niet meer zoiets is als de poes van hun grootje. Hopelijk zijn zij niet uit ons hart, en krijgen ze de bonus die ze verdienen in de Top 2000.
Er waren gelukkig ook leuke dingen. De kiezer Schoof de matige premier aan de kant voor airmilesverzamelaar Rob Jetten. We kregen ook een nieuwe Paus, namelijk Leo XIV. Iemand die een naam kiest waarin hij Cruijff én Beenhakker eert, kan toch niet anders dan een enorme verbinder zijn. Mathieu van der Poel won in San Remo en Roubaix en reed dagenlang in de gele trui. En we hadden nog die geslaagde NAVO-top, waar het land even van in rep en roer was.
Ondertussen werkt de Amerikaanse vredesactivist Donald Trump aan een einde van de oorlog in Israël. Ook dat was een terugkerend thema in 2025, en dan niet de ons ook al ontvallen IJzeren Rinus, maar de strijd in het Midden-Oosten. Bijna niemand weet nog hoe het winnende liedje op het ESF heet, maar dat Israël ook meedeed, is niemand ontgaan. Er is nu op papier sprake van een staakt-het-vuren, maar een echt einde van het geweld in de regio lijkt een illusie.
Radio 2 Top 2000: Editie 2025
Tijd voor belangrijkere zaken! Op donderdag 25 december, een paar minuten na middernacht, beginnen we met de Top 2000. Zonder de huisvlijt van Bart Arens deze keer, maar wel met een editie met een mooie strijd voor de eerste plaats. Wordt het de volgens de Radio 2-luisteraars grootste band van de 20e eeuw of die van de 21e eeuw die het jaar mag afsluiten, Bohemian Rhapsody of Fix You? Of krijgen we een verrassing?
Daarnaast kan de lijst in beweging worden gezet door hernieuwde aandacht voor artiesten die overleden, of grotere gezelschappen die één van hun leden verloren. Golden Earring, Black Sabbath, Beach Boys, Supertramp, om er maar een paar te noemen die de Top 2000 elk jaar weer de nodige juichmomentjes geven. Ook gaat het persoonlijke drama van Freek van Suzan ongetwijfeld een flinke stempel op de lijst drukken.
Wat het ook wordt, we gaan ons weer kunnen opmaken voor een week vermaak met genoeg pareltjes ertussen. De vele kopieën ten spijt, blijft de Top 2000 toch het enige origineel dat er echt toe doet.
Wat mag ik allemaal niet missen?
A. Stemmen. De stemweek is van 1 december t/m 5 december (16:00 uur).
B. De Top 2000-Quiz: Thomas van Luyn en Leo Blokhuis doen 4 quizzen dit jaar, vanaf 23 november wekelijks op NPO 3 om 20:20 uur.
C. Top 2000 a gogo: De welbekende slippendrager met Diederik Ebbinge en Leo Blokhuis, vanaf 26 december dagelijks op NPO 1.
D. De Top 2000 a gogo-podcast: Te beluisteren in je favoriete podcast-app, met (inderdaad) Leo Blokhuis.
E. De Top 2000 zelf: Van 25 t/m 31 december 168 uur lang alle hits.
F. Het Top 2000 Café: Dat is er uiteraard ook weer dit jaar. Radio 2 maakt binnenkort bekend wanneer de verplichte inschrijving opent om een uurtje mee te hossen in Hilversum.
Stemmen
Na het voorproefje voor de Tweede Kamer is het nu tijd voor het echte werk: een stemlijst van 35 favorieten maken voor de Top 2000. Vanaf 1 december kan er tot en met 8 december een ruime week gestemd worden. Het is aan een ieder om voor zich te bepalen wat de platen zijn met de meeste eeuwigheidswaarde. Maar het is leuk om even in de geschiedenis te duiken. Er zijn momenteel 546 platen die in alle edities van de Top 2000 aanwezig waren. Dat worden elk jaar een aantal minder, en ook dit jaar staan er weer veel klassiekers aan de rand van de afgrond. 35 ervan zelfs bij de onderste 240 in de lijst:
SPOILERThe Beatles When I'm Sixty-Four
Paul McCartney & Wings Live And Let Die
Carpenters (They Long To Be) Close To You
John Denver Thank God I'm a Country Boy
Labi Siffre (Something Inside) So Strong
Roy Orbison Oh, Pretty Woman
Johnny Cash A Thing Called Love
Jefferson Airplane Somebody To Love
Fats Domino Blueberry Hill
The Beach Boys Sloop John B
The Babys Isn't It Time
Grace Jones La Vie En Rose
Ph.D. I Won't Let You Down
Otis Redding I've Got Dreams To Remember
Chris Isaak Blue Hotel
The Kinks Waterloo Sunset
Crowded House Into Temptation
Steely Dan Do It Again
Scott McKenzie San Francisco (Be Sure To Wear Flowers In Your Hair)
Dan Hartman Relight My Fire
The Robert Cray Band Right Next Door (Because Of Me)
The Beatles Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
Nina Simone My Baby Just Cares For Me
Boudewijn de Groot Een Meisje Van 16
Gilbert Becaud Nathalie
Reinhard Mey Gute Nacht Freunde
James Taylor You've Got A Friend
Foreigner Cold As Ice
The Beatles I Am The Walrus
Joe Cocker & Jennifer Warnes Up Where We Belong
Armand Ben Ik Te Min
Ultravox Dancing With Tears In My Eyes
Boudewijn de Groot En Elly Nieman Prikkebeen
The Rolling Stones Jumpin' Jack Flash
ABBA The Name Of The Game Het is een kwestie van deze 35 even kopiëren, en je hebt een stemlijst waar het gepruts in de Vinexwijk of bij NCRV-families bij zal verbleken. Maar ook een enkeling uit deze lijst een reddingsstem gunnen zou de lijst al enorm laten opfleuren.
Voor degenen die nog wat meer inspiratie willen welke platen ze op hun lijstje kunnen zetten:
- @Cassa95 maakte zoals ieder jaar weer een analyse welke nummers er nieuw zijn op de keuzelijst: Klik
- @DecoAoreste maakte vorig jaar een overzicht van welke goed scorende platen in alternatieve muzieklijsten nog ontbreken in de Top 2000: Klik
Staat ie in de top 2000?
Wil jij weten of de tracks waarop jij hebt gestemd in de NPO Radio 2 Top 2000 staan? Je kunt het vanaf 11 december checken via staatieindetop2000.nl
Overzichtenlijstjes:
Op https://www.pino112.nl/top2000/jaar.php staat de lijst van 2025, inclusief statistieken
Presentatie:
00.00 – 02.00 uur Jeroen van Inkel
02.00 – 04.00 uur Daniël Lippens
04.00 – 06.00 uur Tim Op het Broek
06.00 – 08.00 uur Tannaz Hajeby
08.00 – 10.00 uur Jeroen Kijk in de Vegte
10.00 – 12.00 uur Bart Arens
12.00 – 14.00 uur Annemieke Schollaardt
14.00 – 16.00 uur Paul Rabbering
16.00 – 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 – 20.00 uur Emmely de Wilt
20.00 – 22.00 uur Morad El Ouakili
22.00 – 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
Social media Radio 2:
NPO RADIO 2 op Instagram
NPO RADIO 2 op Twitter
TOP 2000 op Facebook
Meeluisteren:
DAB+:
Op een DAB+-radio kun je NPO Radio 2 ontvangen via kanaal 12 C / 227,36 MHz.
FM-etherfrequenties
https://www.nporadio2.nl/frequenties
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
Terugluisteren kan via de site van Radio 2.
De Top 2000 in beeld
NPO 1 Extra:
Vanaf 24 december 23:00 uur kan er gekeken worden naar jolige mensen in het café.
NPO 3:
Diep in de nacht. Daar kijkt dus nog steeds niemand naar.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000
Historie van de Radio 2 Top 2000
Voor uitgebreide statistieken:
https://pino112.nl/top2000/
Pino blijft een held!
De Magie van 25x Top 2000:
https://npo.nl/start/seri(...)izoen-1/25x-top-2000
De eerste Top 2000 op Spotify:
Voor degene die de allereerste Top 2000 qua songs via Spotify wil terugluisteren van #2000 naar #1:
Spotify - De allereerste Top 2000 (1999)
Verder zijn er diverse andere versies van de Top 2000 op Spotify te vinden. Ook uitzendingen zelf van die eerste editie, met het gepraat van de dj's over binnengekomen faxen (!), kun je vast wel ergens vinden.
De Top 2000 op FOK! door de jaren heenSPOILERTopicreeks: Top 2000 Editie 2001
Topicreeks: Top 2000 Editie 2002
Topicreeks: Top 2000 Editie 2003
Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Topicreeks: Top 2000 Editie 2005
Topicreeks: Top 2000 Editie 2006
Topicreeks: Top 2000 Editie 2007
Topicreeks: Top 2000 Editie 2008
Topicreeks: Top 2000 Editie 2009
Topicreeks: Top 2000 Editie 2010
Topicreeks: Top 2000 Editie 2011
Topicreeks: Top 2000 Editie 2012
Topicreeks: Top 2000 Editie 2013
Topicreeks: Top 2000 Editie 2014
Topicreeks: Top 2000 Editie 2015
Topicreeks: Top 2000 Editie 2016
Topicreeks: Top 2000 Editie 2017
Topicreeks: Top 2000 Editie 2018
Topicreeks: Top 2000 Editie 2019
Topicreeks: Top 2000 Editie 2020
Topicreeks: Top 2000 Editie 2021
Topicreeks: Top 2000 Editie 2022
Topicreeks: Top 2000 Editie 2023
Topicreeks: Top 2000 Editie 2024
Topicreeks: Top 2000 Editie 2025
De lijst door de jaren heen:SPOILER: met getallen@Cassa95 onderzocht: Analyse nieuwe binnenkomers 2025
@PippenScottie & @ok01 stelden samen: FOK!2000 2022
@Mexicanobakker gebruikte het jaar 2025 om alle 4851 platen die ooit in de Top 2000 stonden te reviewen. Van Johnny Reggae tot A Forest, allemaal kwamen ze aan de beurt. De eerste episode van deze monsterklus is hier te vinden.
Nog wat classics:SPOILERBekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
HJM heeft wel een mededeling voor iedereen die op Claudia wil stemmen:
Bekijk deze YouTube-video
Hilarisch photoshopje uit 2022, wat ArnieAlberts ruim een jaar later in zijn archief terugvond en chaos in de reeks mee veroorzaakte:NSFW in de Zoom:
SPOILER: NSFW!FOK!ers in beeld:
SPOILER: PippenScottie[
Bekijk deze YouTube-videoSPOILER: DagoduckSPOILER: ArnieAlbertsBekijk deze YouTube-videoSPOILER: Gretzl
Grafische aankleding van het topic:SPOILER: overzichtje met toepasselijke smileys
En de verzameling van @Berkery staat hier: https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/SPOILER: gifjes en afbeeldingenBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. linkje?Op maandag 29 december 2025 20:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Download Fladder, maak een account en registreren die hap"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Redactie SportWarm bad\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Ignorance is blissHoezeer die banjo op een gegeven moment is gaan storen, heeft die band ze wel nodig ja.Op maandag 29 december 2025 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die nummers zonder banjo waren echt een verschrikking trouwens, maar die haalden de Top nooitZal wel Kid Rock en 3 Doors Down geworden als echte Maga's.Op maandag 29 december 2025 20:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat was niet best. Hopelijk in 2028 beter.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Est. 1990![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Nog een rondje teringherrie?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Redactie FrontpageKazaamdavuSTEMPLAAT GENOT
De Jeugd Van Tegenwoordig - Hollereer 1848
Nina Simone - Feeling Good 1302
The Prodigy - Smack My Bitch Up 975
Genesis - Land Of Confusion 959
Charly Lownoise & Mental Theo - Wonderfull Days 733
The War On Drugs - Thinking Of A Place (Albumversie) 564SPOILERPeter Schilling - Major Tom (Völlig Losgelöst) 549
America -A Horse With No Name 510
Toto - Hold The Line 396
Guns N' Roses - Welcome To The Jungle 378
Meat Loaf - Bat Out Of Hell (Albumversie) 375
Kansas - Dust In The Wind 297
Billy Joel - Goodnight Saigon 210
Lynyrd Skynyrd - Free Bird (Albumversie) 195
Golden Earring - Twilight Zone (Albumversie) 160
The Doors - Riders On The Storm (Albumversie) 144
Foo Fighters - The Pretender 139
Journey - Don't Stop Believin' 79
Paolo Nutini - Iron Sky (Albumversie) 77
Queen - Innuendo 70
Supertramp - Fool's Overture 56
Linkin Park - In The End 36
Pink Floyd - Comfortably Numb (Albumversie) 15
Dire Straits - Sultans Of Swing 13
Led Zeppelin - Stairway To Heaven 7
Eagles - Hotel California 3
2 Brothers On The 4th Floor - Fairytales -
Billy Idol - White Wedding -
Bonnie Tyler - Holding Out For A Hero -
Corey Hart - Sunglasses At Night -
Critical Mass - Believe In The Future -
Deadmau5 & Kaskade - I Remember -
Freddie Mercury - Living On My Own -
Kavinsky - Nightcall -
Kraftwerk - The Model -Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Bij nader inzien altijd 8erafBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well Niet voor op de BBQMeer TWODGENOTGENOT![]()
![]()
![]()
ROCK 'N GROHL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Redactie FrontpageKazaamdavuNee een rondje puur genietenOp maandag 29 december 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
Nog een rondje teringherrie?![]()
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Ignorance is blissAan welke plaats willen jullie graag denken?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. City>UnitedWar on drugs
Vond ze heel kut op BKS. Paar jaar later op DTRH veel toffer Naomi,de echte winaar v. Jaar Redactie SportDit is weinig herrie hoorOp maandag 29 december 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
Nog een rondje teringherrie?\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Tot nu toe niet slechtOp maandag 29 december 2025 20:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee een rondje puur genieten"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Jaaaa wederom 12 minuten stemplaatgenot![]()
![]()
![]()
![]()
Redactie Frontpage / Sportuhm. Ik heb nu geen telefoon in de buurt, ik stuur je wel een dm.Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
linkje?
Maar staat gewoon in appstore of wat het android equivalent maar isMy friends all drive horses
Zo gek als een muis![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Flies to the starsDe slijpers van ParijsOp maandag 29 december 2025 20:36 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Puntje d'r in, puntje d'r uit.![]()
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent ROCK 'N GROHLKabbelgenot.Op maandag 29 december 2025 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tot nu toe niet slecht|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Redactie Frontpage / SportGelukkig maarOp maandag 29 december 2025 20:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Jazeker![]()
My friends all drive horses
Redactie FrontpageKazaamdavuDit staat mogelijk zelfs in mijn persoonlijke top 10 beste platen ooit![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Zo gek als een muisMensen het worden nog 2 lange dagen. Top2000 tof enzo, maar ik zou wel willen dat het voorbij is. Ik ben vuurwerk moe.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Est. 1990Dit is wel de Champions League van de kabbelplaten."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Chille vibe genotRemember the jester that showed you tears
The script for tears Redactie Frontpage / SportIk heb hier vaak op gestemd. Helaas te veel doden dit jaar.
En dan halen Sly Stone en D'Angelo de lijst niet eensMy friends all drive horses
Ignorance is blissWat betreft de OS van vorig jaar Phoenix heeft daar weinig baat bij gehad bij de stemmers![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Arrectis AuribusDire Straits 2.0That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker aka Aleimon Thimble#53 hierOp maandag 29 december 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Dit staat mogelijk zelfs in mijn persoonlijke top 10 beste platen ooit![]()
Ja maar er staan meer FladdersOp maandag 29 december 2025 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
uhm. Ik heb nu geen telefoon in de buurt, ik stuur je wel een dm.
Maar staat gewoon in appstore of wat het android equivalent maar is
Straks download ik xe verkeerde"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Amsterdam in coronatijd, om 01.00 's nachts tijdens de avondklok een paar jaar geleden met dit nummer op door de stad rijden, compleet verlaten. Surrealistisch was datOp maandag 29 december 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Aan welke plaats willen jullie graag denken?![]()
Ignorance is blissSterkte. Ik heb hier gelukkig heel erg weinig last ervan. Was bij mijn vorige woning wel anders.Op maandag 29 december 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het worden nog 2 lange dagen. Top2000 tof enzo, maar ik zou wel willen dat het voorbij is. Ik ben vuurwerk moe.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Klinkt tot nu toe wel lekkerOp maandag 29 december 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Dit staat mogelijk zelfs in mijn persoonlijke top 10 beste platen ooit"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani ROCK 'N GROHL|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Redactie FrontpageKazaamdavuGitaarsologenot![]()
![]()
![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Zo erg daar ja? Komt hier nu ook steeds wat meer. Kad begint het niet meer zo leuk te vinden op BalconiaOp maandag 29 december 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het worden nog 2 lange dagen. Top2000 tof enzo, maar ik zou wel willen dat het voorbij is. Ik ben vuurwerk moe.Remember the jester that showed you tears
The script for tears Zo gek als een muisMaakt niet uit in welke wijk we hier zitten, overal vuurwerk.Op maandag 29 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sterkte. Ik heb hier gelukkig heel erg weinig last ervan. Was bij mijn vorige woning wel anders.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Est. 1990"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Moderatorof all placesHelaasOp maandag 29 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de OS van vorig jaar Phoenix heeft daar weinig baat bij gehad bij de stemmers Naomi,de echte winaar v. Jaardeze dag mis ik U2maar komt next urtje
Est. 1990"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Moderator / Redactie SportAlso known as Kyran or TheodenDeze kabbelt soms net iets teveel vergeleken met Under The Pressure. Ignorance is blissDat is een mooie. Voor mij Montenegro, de baai van Kotor. Daar omhoog gewandeld en dan de ondergaande zon in de fjorden en baai zienOp maandag 29 december 2025 20:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Amsterdam in coronatijd, om 01.00 's nachts tijdens de avondklok een paar jaar geleden met dit nummer op door de stad rijden, compleet verlaten. Surrealistisch was dat![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Hier valt het reuzemee
Af en toe buurjongen die enthousiast supermarktvuurwerk afsteekt
Maarja, dat knettert of fluit een beetje, maar stelt verder niets voor"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Moderator / Redactie SportAlso known as Kyran or TheodenSolo is dan wel weer lekker![]()
Kavinsky en Lovefoxxx ook nietOp maandag 29 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de OS van vorig jaar Phoenix heeft daar weinig baat bij gehad bij de stemmers![]()
Remember the jester that showed you tears
The script for tears Zo gek als een muisNet ook voor de deur. Dat was wel een beetje de druppel.Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zo erg daar ja? Komt hier nu ook steeds wat meer. Kad begint het niet meer zo leuk te vinden op Balconia
Ik denk dat we ondertussen al meer dan een week alleen nog maar in de ochtend wandelen en de rest van de tijd zijn het grasveld dropzones. En hij is plak plak plakTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ ESF ReporterWelluk?Ik vind dit weinig aan maar tegelijkertijd kan ik me wel voorstellen dat het met zo’n lange autorit door verlaten/idyllische/dromerige landschappen iets heel magisch krijgt. En dan het kwartje valt. Lekker bijkomplaatje wel"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Naomi,de echte winaar v. Jaar He is so good it is scary...Denk altijd aan Tom Dumoulin bij deze plaat![]()
Hopelijk zijn ze na oudjaar afsteekmoe en wordt jet snel beterOp maandag 29 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Net ook voor de deur. Dat was wel een beetje de druppel.
Ik denk dat we ondertussen al meer dan een week alleen nog maar in de ochtend wandelen en de rest van de tijd zijn het grasveld dropzones. En hij is plak plak plak"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani aka Aleimon ThimbleKabbelen is niet altijd ergOp maandag 29 december 2025 20:42 schreef Evenstar het volgende:
Deze kabbelt soms net iets teveel vergeleken met Under The Pressure.
Net als bij Dire Straits Zo gek als een muisOpsluiten dat tuig en op 2 januari vrij laten.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Redactie FrontpageKazaamdavuEn dan even zo'n weggetje er bij bedenkenOp maandag 29 december 2025 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt tot nu toe wel lekker![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Ignorance is blissHier geeft het wel echt verschil. Ben anderhalf jaar geleden verhuisd binnen dezelfde gemeente. Woonde eerst op een plek waar het schering en inslag was. En nu bijna helemaal niks aan overlast. Nog wel afkloppen dat ze het parkje hier tegenover niet weten te vinden, al ligt dat nog steeds wat uit de route voor hangjeugd.Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt niet uit in welke wijk we hier zitten, overal vuurwerk.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. halloWat een GODEN PLAAT.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Redactie SportHeel raar dat I Will Follow het zoveel beter doet dan PrideOp maandag 29 december 2025 20:41 schreef mario390 het volgende:
deze dag mis ik U2maar komt next urtje
\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Arrectis AuribusMoet je plotseling poepen?Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef Zwansen het volgende:
Denk altijd aan Tom Dumoulin bij deze plaatThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker ESF ReporterWelluk?Ik woon bij een fietserstunnel en kutjochies ontdekken altijd dat daar een lekkere BOEM akoestiek is.Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
Hier valt het reuzemee
Af en toe buurjongen die enthousiast supermarktvuurwerk afsteekt
Maarja, dat knettert of fluit een beetje, maar stelt verder niets voor![]()
Sinds 19-10-2002Deze vind ik wel mooiIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Zo gek als een muisIk hoop het. Anders moet ik maar verhuizen naar het buitenlandOp maandag 29 december 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze na oudjaar afsteekmoe en wordt jet snel beterTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Est. 1990Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat we ondertussen al meer dan een week alleen nog maar in de ochtend wandelen en de rest van de tijd zijn het grasveld dropzones. En hij is plak plak plak![]()
Is ie natuurlijk ook niet gewend die korte tochtjesOp maandag 29 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat we ondertussen al meer dan een week alleen nog maar in de ochtend wandelen en de rest van de tijd zijn het grasveld dropzones. En hij is plak plak plakRemember the jester that showed you tears
The script for tears is dit de moderne telegraph road halloToch hun eerste hit hier.Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel raar dat I Will Follow het zoveel beter doet dan PrideBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ROCK 'N GROHLPleur ff een =720 in je tag bij zulke afbeeldingenOp maandag 29 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan even zo'n weggetje er bij bedenken
[ afbeelding ]![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Flies to the starsIk heb het gevoel dat we deze al gehoord haddenNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent Ignorance is blissMaar worden die ook nog weleens los gedraaid? Phoenix wel soms.Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kavinsky en Lovefoxxx ook nietBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Redactie FrontpageKazaamdavuDeze plaat mag ook gerust twee keer zo lang zijn![]()
![]()
![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Est. 1990En dan wel in een carbio met de wind in je haarOp maandag 29 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Sinds 19-10-2002Hier in België is het stilOp maandag 29 december 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moet ik maar verhuizen naar het buitenlandIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
aka Aleimon ThimbleWat drinken jullie vanavond?
Hier warme chocomel met rum![]()
Redactie FrontpageKazaamdavuSorryOp maandag 29 december 2025 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pleur ff een =720 in je tag bij zulke afbeeldingenEigen foto
![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Redactie Frontpage / SportThe War on Drugs staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog wel zien.
The Cure staat daar ook op. Hopelijk gaan ze wel touren dit jaarMy friends all drive horses
halloZou automatisch moeten.Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pleur ff een =720 in je tag bij zulke afbeeldingenBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Denk dat Radio 2 Phoenix ook niet echt meer op de radar heeftOp maandag 29 december 2025 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar worden die ook nog weleens los gedraaid? Phoenix wel soms.Remember the jester that showed you tears
The script for tears Arrectis AuribusThee. Morgen werkdag op kantoor, dus vroeg op.Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat drinken jullie vanavond?
Hier warme chocomel met rumThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Zo gek als een muisDit is ook niet hoe ik mijn vakantie voor mij zag...
Anyways even van muziek genietenTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Ik doe altijd =450Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pleur ff een =720 in je tag bij zulke afbeeldingen
Dat is echt fantastisch"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Ignorance is blissDat vind ik dan weer volkomen niet nodig, hoe goed ik deze ook vindOp maandag 29 december 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat mag ook gerust twee keer zo lang zijn![]()
![]()
![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Uh-huh, goodbye!Heb nog wat mooi bier staan en laatst een fles Glenrothes 12 whisky gehaaldOp maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier warme chocomel met rum![]()
I am not lost, it's just I've no idea where I am
Maar even wachten met de ticket nogOp maandag 29 december 2025 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
The War on Drugs staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog wel zien.
The Cure staat daar ook op. Hopelijk gaan ze wel touren dit jaar![]()
The script for tears Flies to the starsDaar zit imho meer variatie inOp maandag 29 december 2025 20:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kabbelen is niet altijd erg
Net als bij Dire StraitsNo Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent Sinds 19-10-2002M’n laatste St Bernardus abt 12Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier warme chocomel met rumIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Hoogst merkwaardigHeb getwijfeld over Belgie...Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Hier in België is het stilHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Klinkt ook heerlijk.Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een mooie. Voor mij Montenegro, de baai van Kotor. Daar omhoog gewandeld en dan de ondergaande zon in de fjorden en baai zien
Ik zet deze ook nog weleens op als ik op Vlieland ben en bij zonsondergang even omhoog klim naar de vuurtoren, waar je vanaf een bankje over het hele eiland en de zee kan uitkijken. Een van de mooiste, zoniet het mooiste plekje van Nederland![]()
Naomi,de echte winaar v. Jaar Arrectis AuribusIs Mark Knopfler nou nog niet uitgespeeld?That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker ROCK 'N GROHLFucking FOK!reclamemuziek erdoorheen![]()
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Heb net soep opOp maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier warme chocomel met rum
Straks thee![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Redactie Frontpage / SportIk heb hem al. Editors, FF en IDLES is ook al ok.Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar even wachten met de ticket nog
En er komt leuk publiekMy friends all drive horses
Est. 1990Sinds wanneer drink jij thee?Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb net soep op
Straks thee![]()
![]()
Is Bridget een neukertje van Morad?
Zag er verdacht uit. Redactie FrontpageKazaamdavuPuur genieten dit![]()
![]()
![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic City>UnitedIk ga komende zomer fietsen in Kyrgistan en Tadjikistan. Zal hem voor je opzettenOp maandag 29 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ja zo af en toe eens een kopjeOp maandag 29 december 2025 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sinds wanneer drink jij thee?![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Ignorance is blissDat lijkt mij een mooie reisOp maandag 29 december 2025 20:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer fietsen in Kyrgistan en Tadjikistan. Zal hem voor je opzetten![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Hier ookOp maandag 29 december 2025 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
The War on Drugs staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog wel zien.
The Cure staat daar ook op. Hopelijk gaan ze wel touren dit jaar Redactie Frontpage / SportIk was deze zomer op Vlieland. 's Nachts onder de sterren gelegen en Under the Milky Way gedraaid.Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Klinkt ook heerlijk.
Ik zet deze ook nog weleens op als ik op Vlieland ben en bij zonsondergang even omhoog klim naar de vuurtoren, waar je vanaf een bankje over het hele eiland en de zee kan uitkijken. Een van de mooiste, zoniet het mooiste plekje van Nederland
Dan kan je me opvegen hoorMy friends all drive horses
ESF ReporterWelluk?Ik zit nu aan de latte macchiato. Wild!Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier warme chocomel met rum Sinds 19-10-2002Het taaltje is echt zoet. Bij vrouwenOp maandag 29 december 2025 20:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb getwijfeld over Belgie...Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
ROCK 'N GROHLAls in dat zou momenteel automatisch moeten gebeuren of dat is iets wat je gewenst zou zien op FOK!?Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Zou automatisch moeten.
Want hij wordt automatisch de juiste grootte maar pas als ie volledig geladen is, en dat duurt langer de laatste tijd op FOK!. En dat kan haast niet aan mijn kant liggen want ik heb gewoon snel internet van de kabel.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Maarja straks komen ze dan met een vervanger die ik totaal niks vind. Sam Fender ofzoOp maandag 29 december 2025 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Editors, FF en IDLES is ook al ok.
En er komt leuk publiekRemember the jester that showed you tears
The script for tears ROCK 'N GROHLYep, ik ook wel eens.Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe altijd =450
Dat is echt fantastisch|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Redactie Frontpage / SportLife is like spaghettiOp maandag 29 december 2025 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de latte macchiato. Wild!My friends all drive horses
Redactie FrontpageKazaamdavuJammer dat hierna gelijk weer een intens kutnummer komtOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Est. 1990Sooowww nogalOp maandag 29 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat hierna gelijk weer een intens kutnummer komt![]()
Redactie Frontpage / SportHet leven draait om gokjes wagenOp maandag 29 december 2025 20:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maarja straks komen ze dan met een vervanger die ik totaal niks vind. Sam Fender ofzo
@ieniminimuis komt ook. Ze is al druk oppas aan het regelen. Toch?My friends all drive horses
Hoogst merkwaardigSpagehetti monster?Op maandag 29 december 2025 20:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Life is like spaghettiHet einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Arrectis AuribusStiekem heb ik deze plaat wel ff snel in mijn spotify-lijst gezet.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Ignorance is blissDaarna dan nog de Alderliefste rommel.Op maandag 29 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat hierna gelijk weer een intens kutnummer komtBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. ESF ReporterWelluk?Ik wil Imagine Dragons wel eens live zien. Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Net het eten op. Straks een Spa Munt denk ik.Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier warme chocomel met rumMake love, not war ☮
Redactie SportDraak van een plaat\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] jammer ROCK 'N GROHLPfff...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Est. 1990Kijken of ze live net zo kut zijn?Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik wil Imagine Dragons wel eens live zien.![]()
Redactie Frontpage / SportHoe was de condoleance?Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net het eten op. Straks een Spa Munt denk ik.My friends all drive horses
It will give you lemons, while dancing with the demonsOp maandag 29 december 2025 20:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Spagehetti monster?![]()
Kreng de la crèmeTof!!Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Editors, FF en IDLES is ook al ok.
En er komt leuk publiekMy age is very
Inappropriate
for my behavior Arrectis AuribusKan gewoon thuis. Gewoon even jezelf inbeelden dat je draakjes ziet.Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik wil Imagine Dragons wel eens live zien.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Ignorance is blissDeze kan ik nog wel prima hebben, al ben ik dan ook geen Imagine Dragons hater. Deze doet mij qua games dan weer aan MLB the Show 2013 denken![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Als Muis komt dan reserveer ik alvast voor een uurtje de karaokeruimte op het terreinOp maandag 29 december 2025 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het leven draait om gokjes wagen
@:ieniminimuis komt ook. Ze is al druk oppas aan het regelen. Toch?Remember the jester that showed you tears
The script for tears Zo gek als een muisVoor de karaoke? Ja dat is geregeldOp maandag 29 december 2025 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het leven draait om gokjes wagen
@:ieniminimuis komt ook. Ze is al druk oppas aan het regelen. Toch?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Bij nader inzien altijd 8erafOoraIDs![]()
![]()
![]()
![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well Thinking of a Place was wel fijn om te horen zo buiten![]()
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Waarom schreeuwt die meneer zo?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
de productie is ook echt intens kut Redactie Frontpage / SportU heeft smaak!Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Tof!!My friends all drive horses
Arrectis AuribusMijn speakers lijken te storen...That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Verrassend druk eigenlijk. Collega wel verdrietig en ze vond het fijn dat we er met een paar collega's waren.Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe was de condoleance?Make love, not war ☮
Naomi,de echte winaar v. Jaarde zijn niet schlecht maar niet zo mijn fall ESF ReporterWelluk?Nee, horen of ik live de muziek net zo tof vind als op spofittie.Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kijken of ze live net zo kut zijn? Redactie Frontpage / SportOh, je weet dit nog niet, maar je gaat ook naar pinkpopOp maandag 29 december 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de karaoke? Ja dat is geregeldMy friends all drive horses
ROCK 'N GROHLIk ga toch gewoon een biertje openen straks. Kom er tegen die tijd op terug.Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier warme chocomel met rum|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
The script for tears aka Aleimon ThimbleEr zit iets radioactiefs op.Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef 4-elements het volgende:
Mijn speakers lijken te storen... klonkt dit altijd al zo of heeft radio een of andere lo fi versie opgedoken Sinds 19-10-2002Oeh de vriendin gaat vroeg naar bed
Avondje vrij:’)
Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
ROCK 'N GROHLHij is radioactief.Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom schreeuwt die meneer zo?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Kreng de la crèmeOp maandag 29 december 2025 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
U heeft smaak!![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior Vorig jaar in Amsterdam gezien. Zanger zonder shirtOp maandag 29 december 2025 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik wil Imagine Dragons wel eens live zien.![]()
![]()
Was verder ook een gave show![]()
Est. 1990Toch vreemd dat 4'33 zo vaak in de lijst staat."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Redactie SportDe oorzaak van alle ellende. Op die plaat stond van alles wat en alleen hier gingen ze los met de galm. Dat had succes en zo geschiedde\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Zo gek als een muisDat zijn teveel mensen bij elkaar.Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, je weet dit nog niet, maar je gaat ook naar pinkpopTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Dit is ook lekker!
Radioactive👌
Buiten Rowhen Heze alleen maar topplaten dit uur. Heerlijk. Ik had wat steenbrugge 0.0 van de ALDI gekocht, nooit gehad. Ben benieuwd.Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hier warme chocomel met rum"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef EDMAN- het volgende:
Oeh de vriendin gaat vroeg naar bed
Avondje vrij:’)
![]()
Make love, not war ☮
Naomi,de echte winaar v. Jaar Redactie Frontpage / SportFeitelijk waarOp maandag 29 december 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn teveel mensen bij elkaar.My friends all drive horses
WhiskeyOp maandag 29 december 2025 20:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb nog wat mooi bier staan en laatst een fles Glenrothes 12 whisky gehaaldAls Glen in de naam zit dan is het altijd een goeie. Soort onbewezen vuistregel voor mij.
Radioactieve, het nummer die 87 weken in de top 100 billboard van de VS stond en daarmee een record van langdurige notering bracht. Ik vind het catchy, maar niet meer dan dat, maar ja. Redactie Frontpage / SportOverbodige cover is overbodigMy friends all drive horses
Sinds 19-10-2002Ja sneu, I knowOp maandag 29 december 2025 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar fokken als zij wakker is, dan voel ik me schuldig ;pIs oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Ow de minder mooie versie vind ik.Make love, not war ☮
Maarja hier zijn ook veel mensen bij elkaarOp maandag 29 december 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn teveel mensen bij elkaar.Remember the jester that showed you tears
The script for tears Zonder Liesbeth mooier (en dat is een stemplaat) Redactie SportNiet mijn Alderliefste versie van deze\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.5ik kan niet uitleggen waarom maar heb zo de schurft aan AlderliefsteOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ESF ReporterWelluk?Ik twijfelde even maar ik ga niet meer naar een Arena-show, dus het zal wel in een andere zaal moeten!Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vorig jaar in Amsterdam gezien. Zanger zonder shirt![]()
![]()
Was verder ook een gave show Om nog even dit te beantwoorden: Slovenië diep in de bergen had een ander soort gevoel van rust.Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Aan welke plaats willen jullie graag denken?"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
halloRamses GOD![]()
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Redactie Frontpage / SportFeitelijk ook waarOp maandag 29 december 2025 20:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maarja hier zijn ook veel mensen bij elkaarMy friends all drive horses
Ignorance is blissAh verkrachter Alderliefste.SPOILERVerkrachter van goede nummers dan heBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Zo gek als een muisEn eerlijk gezegd ga ik liever gewoon doodOp maandag 29 december 2025 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Feitelijk waar![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Ow dat is wel lief van je.Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja sneu, I know
Maar fokken als zij wakker is, dan voel ik me schuldig ;p
Daar hebben wijhier geen last van.
Make love, not war ☮
dit arrangement is hem gewoon niet Mee eens.Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ow de minder mooie versie vind ik."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Ignorance is blissSlovenië is een mooi land jaOp maandag 29 december 2025 20:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Om nog even dit te beantwoorden: Slovenië diep in de bergen had een ander soort gevoel van rust.![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. ROCK 'N GROHLHier gaat iets...Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
Ah verkrachter Alderliefste.
[spoiler][Verkrachter van goede nummers dan he/spoiler]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat dan weer absoluut welOp maandag 29 december 2025 20:53 schreef hole1988 het volgende:
Ramses GOD Est. 1990Als het schots is, is het Whisky. zonder de E.Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
WhiskeyAls Glen in de naam zit dan is het altijd een goeie. Soort onbewezen vuistregel voor mij.
*/Whiskynerd*"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Uh-huh, goodbye!Glendronach, glenallachie ja de regel lijkt wel te kloppen.Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
WhiskeyAls Glen in de naam zit dan is het altijd een goeie. Soort onbewezen vuistregel voor mij.
alhoewel ik eerlijk gezegd glenfiddich een beetje naar lijm vond smaken toen ik 'm voor het laatst hadI am not lost, it's just I've no idea where I am
Nee di's niksRemember the jester that showed you tears
The script for tears ROCK 'N GROHLFever, fever...|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ignorance is blissDie heeft hier helaas een halve functie elders.Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef hole1988 het volgende:
Ramses GODBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Bij nader inzien altijd 8erafHet origineel vind ik wel genoeg, Alderliefste is niet nodigBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well Est. 1990GlenlivetOp maandag 29 december 2025 20:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Glendronach, glenallachie ja de regel lijkt wel te kloppen.
alhoewel ik eerlijk gezegd glenfiddich een beetje naar lijm vond smaken toen ik 'm voor het laatst had![]()
Ga een boek lezen of zoOp maandag 29 december 2025 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als het schots is, is het Whisky. zonder de E.
*/Whiskynerd*![]()
Redactie Frontpage / SportDe regel is: the time typing (writing, saying) an e could be spent drinking whiskyOp maandag 29 december 2025 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als het schots is, is het Whisky. zonder de E.
*/Whiskynerd*My friends all drive horses
Hoogst merkwaardigLAAT ME.
In welke samenstelling dan ook.
![]()
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Zo gek als een muisWaarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ ROCK 'N GROHLOja, nieuwe pagina pdf enzo blabla|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Die was wel prima vond ik, niet mn favoriet maar kon er prima mee door.Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Glendronach, glenallachie ja de regel lijkt wel te kloppen.
alhoewel ik eerlijk gezegd glenfiddich een beetje naar lijm vond smaken toen ik 'm voor het laatst had"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Jammer.
Vindt deze versie niet mooi.
Wat een geweldig uur afgelopen uur![]()
Est. 1990Deze man weet.Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De regel is: the time typing (writing, saying) an e could be spent drinking whisky"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Redactie Frontpage / SportVanavond gaat de Ardbeg open en dan kunnen jullie alles aan me vragenMy friends all drive horses
Dat Alderliefste. Is dat nou een echte artiest? In mijn hoofd is dat gewoon een Franstalige Paul de Leeuw. Ignorance is blissNu gerepareerdOp maandag 29 december 2025 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hier gaat iets...![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. volgensmij klinkt alles in dit arrangement gewoon rukOp maandag 29 december 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht? Redactie FrontpageKazaamdavuLaat maarOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Zouden mensen per ongeluk op deze versie hebben gestemd? halloSteenkolen FransOp maandag 29 december 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht?Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Vind Laat me beter"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Glen Talloch als goedkope whisky was ook prima te doen voor de prijsOp maandag 29 december 2025 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Glenlivet![]()
Est. 1990Je kan dit jaar inmiddels samenvatten in 2 kantjes....Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef Dagoduck het volgende:
Oja, nieuwe pagina pdf enzo blabla"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ignorance is blissIs Alderliefste eigenlijk ooit nodig?Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef Gretzl het volgende:
Het origineel vind ik wel genoeg, Alderliefste is niet nodigBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Redactie Frontpage / SportDeep Purple, whisky en civilzation fan.Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Deze man weet.
We should hang out![]()
My friends all drive horses
die overtrokken gitaren ook was dat nou nodig Te dik aangezetOp maandag 29 december 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht?Remember the jester that showed you tears
The script for tears Maak dat de kat wijs!!Dat is niet maar 1 persoonOp maandag 29 december 2025 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Dat Alderliefste. Is dat nou een echte artiest? In mijn hoofd is dat gewoon een Franstalige Paul de Leeuw.![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
ROCK 'N GROHLWeer geen Top 2000 logo gedraaid.Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kan dit jaar inmiddels samenvatten in 2 kantjes....|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ignorance is blissIk vind de zang van Ramses hier ook een stuk lelijker dan bij het origineel.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Est. 1990Schikt 11 januari?Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deep Purple, whisky en civilzation fan.
We should hang out![]()
Deep Purple, zo'n zin om die volgend jaar te zienOp maandag 29 december 2025 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deep Purple, whisky en civilzation fan.
We should hang out"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Redactie FrontpageKazaamdavu@essnhills, straks om 22.00 uur Major Tom![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Arrectis AuribusIk ga het als goed is volgend jaar meemaken. Voor het eerst die kant op.Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slovenië is een mooi land ja![]()
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je kan denken dat laat me niet genoeg rockt en dus maar elektrische gitaar gaat toevoegen JaaaOp maandag 29 december 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, straks om 22.00 uur Major Tom![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Redactie Frontpage / SportDenk eens mee.
Hoe krijgen we Ieniminimuis over haar mensenvrees heen en mee naar pinkpop?My friends all drive horses
Uh-huh, goodbye!Nee, dit kan echt nietOp maandag 29 december 2025 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Glen Talloch als goedkope whisky was ook prima te doen voor de prijs
Is volgens mij niet eens Schots
Had die een keer, kreeg er steeds koppijn van dus heb 'm weggespoeld in de keuken![]()
I am not lost, it's just I've no idea where I am
ROCK 'N GROHLDie vond ik heel erg goed vorig jaar op Graspop.Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deep Purple, zo'n zin om die volgend jaar te zien|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ga proberen wakker te blijven"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Een soort Bob en Annie de Rooij?Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is niet maar 1 persoon Redactie Frontpage / SportYesss!Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef Isorden het volgende:
[..]
Schikt 11 januari?My friends all drive horses
Ster"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Redactie Frontpage / SportMag ik je voorstellen aan Disturbed?Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef hihohaswessam het volgende:
ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je kan denken dat laat me niet genoeg rockt en dus maar elektrische gitaar gaat toevoegenMy friends all drive horses
Ignorance is blissAangeven dat het alternatief een paar dagen vuurwerk voor de deur is.Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Denk eens mee.
Hoe krijgen we Ieniminimuis over haar mensenvrees heen en mee naar pinkpop?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. ROCK 'N GROHLTijdens dat nieuwsblok wil ik even bier pakken, dan moet ik wel opschieten.Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, straks om 22.00 uur Major Tom|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Redactie SportDat was een jammerlijk einde van een degelijk uurtje\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Redactie FrontpageKazaamdavuJe kunt hetOp maandag 29 december 2025 20:56 schreef essnhills het volgende:
Ga proberen wakker te blijven![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Est. 1990Ga morgen toch maar even kijken of ik de dag erna nog vrij kan nemen.Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Yesss!
Misschien wel verstandig![]()
Redactie SportWie? Staan die in de Top 2000?Op maandag 29 december 2025 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen aan Disturbed?\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] He is so good it is scary...In de beslissende tijdrit in de Giro van 2017 luisterde hij dit nummer toen hij in de auto zat onderweg naar de start. Maakte hem rustig en relaxed en de rest is geschiedenis.Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Moet je plotseling poepen?![]()
Ramses en Liesbeth.. nu toch ook al n tijdje aan t hemelen![]()
\"You can call me Susan if it makes you happy\"
Redactie FrontpageKazaamdavuKun je die ook gewoon schrappenOp maandag 29 december 2025 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen aan Disturbed?Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Ik kan helaas niet helpen. Ik ga al jaren niet meer naar Pinkpop en kan niets goed bedenken.Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Denk eens mee.
Hoe krijgen we Ieniminimuis over haar mensenvrees heen en mee naar pinkpop?Make love, not war ☮
Ik was student, dus mijn smaak was waarschijnlijk toen niet bepaald gesofisticeerd.Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, dit kan echt niet
Is volgens mij niet eens Schots
Had die een keer, kreeg er steeds koppijn van dus heb 'm weggespoeld in de keuken
Maar serieus, het was best oke. Maar nee, een echt complexe whisky moet je niet verwachten nee."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Est. 1990561 Trapped (Live) Bruce Springsteen![]()
![]()
![]()
560 Welterusten Mijnheer De... Boudewijn de Groot![]()
559 Layla (Unplugged) Eric Clapton![]()
![]()
558 Dansen Aan Zee BLØF![]()
557 Money Pink Floyd![]()
![]()
556 Malle Babbe Rob de Nijs![]()
555 Liefs Uit Londen BLØF![]()
554 Good Luck, Babe! Chappell Roan![]()
553 Narcotic Liquido![]()
![]()
![]()
552 I Will Follow (Live) U2![]()
551 Wrong Novastar![]()
550 Smoorverliefd Doe Maar![]()
Bij nader inzien altijd 8eraf561 Trapped (Live) - Bruce Springsteen
560 Welterusten Mijnheer De President - Boudewijn de Groot
559 Layla (Unplugged) - Eric Clapton
558 Dansen Aan Zee - BLØF
557 Money (Albumversie) - Pink Floyd
556 Malle Babbe - Rob de Nijs
555 Liefs Uit Londen - BLØF
554 Good Luck, Babe! - Chappell Roan
553 Narcotic - Liquido
552 I Will Follow (Live) - U2
551 Wrong - Novastar
550 Smoorverliefd - Doe MaarBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well Haar lekker maken dat er kaasplankjes met 14 soorten kaas zijnOp maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Denk eens mee.
Hoe krijgen we Ieniminimuis over haar mensenvrees heen en mee naar pinkpop?Remember the jester that showed you tears
The script for tears Ben nog in herstelmodus van Kerst. Dus ik hoop hetOp maandag 29 december 2025 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kunt het
Is het meteen het 1e nummer dat uur?"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Ignorance is blissNee die liggen eruit door een ziekte.Op maandag 29 december 2025 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie? Staan die in de Top 2000?Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Zo gek als een muisDat is niet eerlijk toe naar AmbarOp maandag 29 december 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangeven dat het alternatief een paar dagen vuurwerk voor de deur is.![]()
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Arrectis AuribusAh zo, dat wist ik dan weer niet.Op maandag 29 december 2025 20:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de beslissende tijdrit in de Giro van 2017 luisterde hij dit nummer toen hij in de auto zat onderweg naar de start. Maakte hem rustig en relaxed en de rest is geschiedenis.![]()
Murray Walker ROCK 'N GROHLBijna weer een stemplaat![]()
Ik ben nu bijna bij met hun albums, ze lijken er ook nog best veel plezier in te hebben op de latere albums. Vind ik wel mooi om te zien.Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die vond ik heel erg goed vorig jaar op Graspop."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Zo gek als een muisDaar zit wel wat leuks tussenOp maandag 29 december 2025 20:58 schreef Gretzl het volgende:
561 Trapped (Live) - Bruce Springsteen
560 Welterusten Mijnheer De President - Boudewijn de Groot
559 Layla (Unplugged) - Eric Clapton
558 Dansen Aan Zee - BLØF
557 Money (Albumversie) - Pink Floyd
556 Malle Babbe - Rob de Nijs
555 Liefs Uit Londen - BLØF
554 Good Luck, Babe! - Chappell Roan
553 Narcotic - Liquido
552 I Will Follow (Live) - U2
551 Wrong - Novastar
550 Smoorverliefd - Doe MaarTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+ Redactie FrontpageKazaamdavuJaOp maandag 29 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben nog in herstelmodus van Kerst. Dus ik hoop het
Is het meteen het 1e nummer dat uur?![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Est. 1990Welke Dag(en) ga jij naar Pinkpop?Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Denk eens mee.
Hoe krijgen we Ieniminimuis over haar mensenvrees heen en mee naar pinkpop?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ignorance is blissHm, maar het is alleen zeggen dat er vuurwerk is heOp maandag 29 december 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk toe naar Ambar![]()
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Wij waren onlangs nog bij hun graven. Ze liggen naast elkaar.Op maandag 29 december 2025 20:58 schreef TLC het volgende:
Ramses en Liesbeth.. nu toch ook al n tijdje aan t hemelenMake love, not war ☮
Redactie FrontpageKazaamdavu2x Blof en 1x U2 dit uurGelukkig nog Pink Floyd tussendoor
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic 561 Trapped (Live) Bruce Springsteen
560 Welterusten Mijnheer De... Boudewijn de Groot
559 Layla (Unplugged) Eric Clapton![]()
558 Dansen Aan Zee BLØF![]()
556 Malle Babbe Rob de Nijs![]()
555 Liefs Uit Londen BLØF![]()
554 Good Luck, Babe! Chappell Roan
![]()
![]()
551 Wrong Novastar
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Malle Babbe je lekkere kont![]()
Jammer van de verkeerde Layla, 2x Blof Sicker than the rest.T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17 2 stemplatengenot![]()
![]()
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Liefs uit LondenOp maandag 29 december 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
2x Blof en 1x U2 dit uurGelukkig nog Pink Floyd tussendoor
![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Redactie SportGvd BAILABAILA door het nieuws heen![]()
\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] 561 Trapped (Live) Bruce Springsteen
560 Welterusten Mijnheer De... Boudewijn de Groot
559 Layla (Unplugged) Eric Clapton
558 Dansen Aan Zee BLØF
![]()
556 Malle Babbe Rob de Nijs
555 Liefs Uit Londen BLØF
554 Good Luck, Babe! Chappell Roan
551 Wrong Novastar
![]()
Redactie Frontpage / SportAlleen zaterdag.Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Isorden het volgende:
[..]
Welke Dag(en) ga jij naar Pinkpop?
Kaartje gekocht voor de Cure. 12 uur later: gitarist dood.
Ik weet dat ik niet het echte slachtoffer ben hier, maar toch kutMy friends all drive horses
Weesp stelt nooit teleurOp maandag 29 december 2025 20:59 schreef houdjemond het volgende:
https://www.weespernieuws(...)m-ontploffingsgevaar
Issa gezellig om de hoek. Kenner gespot.Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef alopio het volgende:
Jammer van de verkeerde Layla, 2x Blof"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Oh dat scheeltOp maandag 29 december 2025 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.5zit dat cafe nou door het journaal te gillen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Est. 1990Ik twijfel er toch wel overOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Alleen zaterdag.
Kaartje gekocht voor de Cure. 12 uur later: gitarist dood.
Ik weet dat ik niet het echte slachtoffer ben hier, maar toch kut![]()
Ja opnieuw verbazen over de saaie Layla die hoger staatOp maandag 29 december 2025 20:59 schreef alopio het volgende:
Jammer van de verkeerde Layla, 2x BlofRemember the jester that showed you tears
The script for tears Redactie FrontpageKazaamdavuIk ontken mijn deels Zeeuwse achtergrond altijd bij BlofOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Liefs uit Londen![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Redactie Sport85 123 177 108 121 108 129 121 172 130 183 195 126 231 235 219 219 224 265 118 145 146 180 217 221 289 589
Welke plaat?\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Redactie Frontpage / SportHet cafe houdt gewoon van steekpartijenOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
zit dat cafe nou door het journaal te gillen?My friends all drive horses
JaOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
zit dat cafe nou door het journaal te gillen?![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Isch traditieOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja opnieuw verbazen over de saaie Layla die hoger staat![]()
Moderator / Kerstkaart terroristVersie 4.5rare wezensOp maandag 29 december 2025 21:01 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het cafe houdt gewoon van steekpartijenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nou ja vanmiddag was het broekje bij uit bij de goede Layla (en stemplaat) maar was op werkOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Kenner gespot.
Deze versie is gewoon jammer. En Blof, ja dat weten wij allemaal wel Naomi,de echte winaar v. Jaarliquidoen U2
![]()
Ik zal je wel helpen herinnerenOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ontken mijn deels Zeeuwse achtergrond altijd bij Blof"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Redactie SportJa ze waren nog niet klaar met bailabailaOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef Nizno het volgende:
zit dat cafe nou door het journaal te gillen?\[i\]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
I think you're a joke but I don't find you very funny\[/i\] Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!2x 219Op maandag 29 december 2025 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
85 123 177 108 121 108 129 121 172 130 183 195 126 231 235 219 219 224 265 118 145 146 180 217 221 289 589
Welke plaat?Make love, not war ☮
Geweldig gitaarwerk op die van de pizzaketenOp maandag 29 december 2025 21:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja vanmiddag was het broekje bij uit bij de goede Layla (en stemplaat) maar was op werk
Deze versie is gewoon jammer. En Blof, ja dat weten wij allemaal wel"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Redactie FrontpageKazaamdavuNee hoeft nietOp maandag 29 december 2025 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal je wel helpen herinneren![]()
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic Zonder die genots solo cq outroOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja opnieuw verbazen over de saaie Layla die hoger staat Redactie Frontpage / SportBris SprungsteenMy friends all drive horses
Spring Brucesteen![]()
Arrectis AuribusJij woont wel echt in een toffe buurt volgens mij.Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef houdjemond het volgende:
Issa gezellig om de hoek.![]()
Murray Walker Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!Ik ga maar even de keuken opruimen en Bruce missen.Make love, not war ☮
Proest Springsteen"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Sicker than the rest.En jullie maar denken dat het elke dag suf in badjas met kopje kruidenthee is hierOp maandag 29 december 2025 21:00 schreef alopio het volgende:
[..]
Weesp stelt nooit teleur![]()
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17 Spruce Bringsteen
ik weet niet wat we aan het doen zijn"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Hoogst merkwaardigMorgen weer op om 5:30.
Ga nu weer slapen.
Dag, lieve mensen. Morgen weer weer verder!Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
Sicker than the rest.Almelo, altijd wat te doen...Op maandag 29 december 2025 21:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Jij woont wel echt in een toffe buurt volgens mij.
Is hier niks bij![]()
-Scorpion_17 Maak dat de kat wijs!!TrusteOp maandag 29 december 2025 21:03 schreef Bargehassus het volgende:
Morgen weer op om 5:30.
Ga nu weer slapen.
Dag, lieve mensen. Morgen weer weer verder!![]()
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Hij laat zich niet koeionerenOp maandag 29 december 2025 21:03 schreef MTheBassman het volgende:
Spruce Bringsteen
ik weet niet wat we aan het doen zijn
Broes Broes![]()
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Ignorance is blissLijkt mij leuk als je buren zoveel vuurwerk op zolder hebben liggen...Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef houdjemond het volgende:
Issa gezellig om de hoek.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Sicker than the rest.Slaap lekkerOp maandag 29 december 2025 21:03 schreef Bargehassus het volgende:
Ga nu weer slapen.
-Scorpion_17 Arrectis AuribusHoe reageerden jouw collega's?Op maandag 29 december 2025 21:01 schreef alopio het volgende:
[..]
Nou ja vanmiddag was het broekje bij uit bij de goede Layla (en stemplaat) maar was op werk
Deze versie is gewoon jammer. En Blof, ja dat weten wij allemaal welThat's history. I say history because it happened in the past.
Murray WalkerOp maandag 29 december 2025 21:03 schreef Bargehassus het volgende:
Ga nu weer slapen.
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani Steenspring Broes![]()
Ik zeg maar gewoon ja.Op maandag 29 december 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij laat zich niet koeioneren
Broes Broes"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Sicker than the rest.De halve buurt in de app zit ergens anders, mogen voorlopig ook niet terug.Op maandag 29 december 2025 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk als je buren zoveel vuurwerk op zolder hebben liggen...T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17 Est. 1990Rock n roll en ook nog de samba danst hij met je mee!Op maandag 29 december 2025 21:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij laat zich niet koeioneren
Broes Broes"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Oh gezelligOp maandag 29 december 2025 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De halve buurt in de app zit ergens anders, mogen voorlopig ook niet terug."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani ROCK 'N GROHLOp maandag 29 december 2025 21:03 schreef Bargehassus het volgende:
Ga nu weer slapen.
Redactie Frontpage / SportDa;s heul niet bij jou in de buurt. Hooguit trillende ramen.Op maandag 29 december 2025 21:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En jullie maar denken dat het elke dag suf in badjas met kopje kruidenthee is hier
Wel zielig voor de kadden natuurlijkMy friends all drive horses
ROCK 'N GROHLDe reclames worden alweer korter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Est. 1990![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Warm Bad"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Ignorance is blissOp maandag 29 december 2025 21:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
De halve buurt in de app zit ergens anders, mogen voorlopig ook niet terug.Iets vergelijkbaars hadden mijn broer en schoonzus vorig jaar. Toen moest een woning in hun buurt ontruimd worden i.v.m. enorme hoeveelheden lachgaspatronen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel. Ja, ik merk dat ik me veel minder erger aan de duur dan voorheen, naar mijn gevoel waren ze zeker langer voorgaande jarenOp maandag 29 december 2025 21:05 schreef Dagoduck het volgende:
De reclames worden alweer korter."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
aka Aleimon ThimbleOh deze is wel prima van Bruce

NSFW in de Zoom:

Op 
Op 

Op 
Op 

Op 

Op 

Op 

Op
Op