Hopelijk zijn ze na oudjaar afsteekmoe en wordt jet snel beterquote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Net ook voor de deur. Dat was wel een beetje de druppel.
Ik denk dat we ondertussen al meer dan een week alleen nog maar in de ochtend wandelen en de rest van de tijd zijn het grasveld dropzones. En hij is plak plak plak
Kabbelen is niet altijd ergquote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef Evenstar het volgende:
Deze kabbelt soms net iets teveel vergeleken met Under The Pressure.
Hier geeft het wel echt verschil. Ben anderhalf jaar geleden verhuisd binnen dezelfde gemeente. Woonde eerst op een plek waar het schering en inslag was. En nu bijna helemaal niks aan overlast. Nog wel afkloppen dat ze het parkje hier tegenover niet weten te vinden, al ligt dat nog steeds wat uit de route voor hangjeugd.quote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maakt niet uit in welke wijk we hier zitten, overal vuurwerk.
Heel raar dat I Will Follow het zoveel beter doet dan Pridequote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef mario390 het volgende:
deze dag mis ik U2maar komt next urtje
Moet je plotseling poepen?quote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef Zwansen het volgende:
Denk altijd aan Tom Dumoulin bij deze plaat
Ik woon bij een fietserstunnel en kutjochies ontdekken altijd dat daar een lekkere BOEM akoestiek is.quote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
Hier valt het reuzemee
Af en toe buurjongen die enthousiast supermarktvuurwerk afsteekt
Maarja, dat knettert of fluit een beetje, maar stelt verder niets voor
Ik hoop het. Anders moet ik maar verhuizen naar het buitenlandquote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk zijn ze na oudjaar afsteekmoe en wordt jet snel beter
quote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat we ondertussen al meer dan een week alleen nog maar in de ochtend wandelen en de rest van de tijd zijn het grasveld dropzones. En hij is plak plak plak
Is ie natuurlijk ook niet gewend die korte tochtjesquote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Toch hun eerste hit hier.quote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heel raar dat I Will Follow het zoveel beter doet dan Pride
Pleur ff een =720 in je tag bij zulke afbeeldingenquote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan even zo'n weggetje er bij bedenken
[ afbeelding ]
Maar worden die ook nog weleens los gedraaid? Phoenix wel soms.quote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Kavinsky en Lovefoxxx ook niet
En dan wel in een carbio met de wind in je haarquote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan even zo'n weggetje er bij bedenken
[ afbeelding ]
Hier in België is het stilquote:Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik hoop het. Anders moet ik maar verhuizen naar het buitenland
Sorryquote:Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pleur ff een =720 in je tag bij zulke afbeeldingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |