#53 hierquote:Op maandag 29 december 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Dit staat mogelijk zelfs in mijn persoonlijke top 10 beste platen ooit
Ja maar er staan meer Fladdersquote:Op maandag 29 december 2025 20:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
uhm. Ik heb nu geen telefoon in de buurt, ik stuur je wel een dm.
Maar staat gewoon in appstore of wat het android equivalent maar is
Amsterdam in coronatijd, om 01.00 's nachts tijdens de avondklok een paar jaar geleden met dit nummer op door de stad rijden, compleet verlaten. Surrealistisch was datquote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Aan welke plaats willen jullie graag denken?
Sterkte. Ik heb hier gelukkig heel erg weinig last ervan. Was bij mijn vorige woning wel anders.quote:Op maandag 29 december 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het worden nog 2 lange dagen. Top2000 tof enzo, maar ik zou wel willen dat het voorbij is. Ik ben vuurwerk moe.
Klinkt tot nu toe wel lekkerquote:Op maandag 29 december 2025 20:39 schreef LTVDK het volgende:
Dit staat mogelijk zelfs in mijn persoonlijke top 10 beste platen ooit
Zo erg daar ja? Komt hier nu ook steeds wat meer. Kad begint het niet meer zo leuk te vinden op Balconiaquote:Op maandag 29 december 2025 20:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen het worden nog 2 lange dagen. Top2000 tof enzo, maar ik zou wel willen dat het voorbij is. Ik ben vuurwerk moe.
Maakt niet uit in welke wijk we hier zitten, overal vuurwerk.quote:Op maandag 29 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Sterkte. Ik heb hier gelukkig heel erg weinig last ervan. Was bij mijn vorige woning wel anders.
Helaasquote:Op maandag 29 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de OS van vorig jaar Phoenix heeft daar weinig baat bij gehad bij de stemmers
Dat is een mooie. Voor mij Montenegro, de baai van Kotor. Daar omhoog gewandeld en dan de ondergaande zon in de fjorden en baai zienquote:Op maandag 29 december 2025 20:40 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Amsterdam in coronatijd, om 01.00 's nachts tijdens de avondklok een paar jaar geleden met dit nummer op door de stad rijden, compleet verlaten. Surrealistisch was dat
Kavinsky en Lovefoxxx ook nietquote:Op maandag 29 december 2025 20:40 schreef Redefine het volgende:
Wat betreft de OS van vorig jaar Phoenix heeft daar weinig baat bij gehad bij de stemmers
Net ook voor de deur. Dat was wel een beetje de druppel.quote:Op maandag 29 december 2025 20:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zo erg daar ja? Komt hier nu ook steeds wat meer. Kad begint het niet meer zo leuk te vinden op Balconia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |