Te dik aangezetquote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht?
Dat is niet maar 1 persoonquote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef BillDauterive het volgende:
Dat Alderliefste. Is dat nou een echte artiest? In mijn hoofd is dat gewoon een Franstalige Paul de Leeuw.
Weer geen Top 2000 logo gedraaid.quote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kan dit jaar inmiddels samenvatten in 2 kantjes....
Schikt 11 januari?quote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deep Purple, whisky en civilzation fan.
We should hang out
Deep Purple, zo'n zin om die volgend jaar te zienquote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deep Purple, whisky en civilzation fan.
We should hang out
Ik ga het als goed is volgend jaar meemaken. Voor het eerst die kant op.quote:
Jaaaquote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, straks om 22.00 uur Major Tom
Nee, dit kan echt nietquote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Glen Talloch als goedkope whisky was ook prima te doen voor de prijs
Die vond ik heel erg goed vorig jaar op Graspop.quote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Deep Purple, zo'n zin om die volgend jaar te zien
Mag ik je voorstellen aan Disturbed?quote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef hihohaswessam het volgende:
ik kan me gewoon niet voorstellen hoe je kan denken dat laat me niet genoeg rockt en dus maar elektrische gitaar gaat toevoegen
Aangeven dat het alternatief een paar dagen vuurwerk voor de deur is.quote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Denk eens mee.
Hoe krijgen we Ieniminimuis over haar mensenvrees heen en mee naar pinkpop?
Tijdens dat nieuwsblok wil ik even bier pakken, dan moet ik wel opschieten.quote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef LTVDK het volgende:
@:essnhills, straks om 22.00 uur Major Tom
Je kunt hetquote:
Ga morgen toch maar even kijken of ik de dag erna nog vrij kan nemen.quote:
Wie? Staan die in de Top 2000?quote:Op maandag 29 december 2025 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen aan Disturbed?
In de beslissende tijdrit in de Giro van 2017 luisterde hij dit nummer toen hij in de auto zat onderweg naar de start. Maakte hem rustig en relaxed en de rest is geschiedenis.quote:
Kun je die ook gewoon schrappenquote:Op maandag 29 december 2025 20:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Mag ik je voorstellen aan Disturbed?
Ik kan helaas niet helpen. Ik ga al jaren niet meer naar Pinkpop en kan niets goed bedenken.quote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Denk eens mee.
Ik was student, dus mijn smaak was waarschijnlijk toen niet bepaald gesofisticeerd.quote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Nee, dit kan echt niet
Is volgens mij niet eens Schots
Had die een keer, kreeg er steeds koppijn van dus heb 'm weggespoeld in de keuken
Haar lekker maken dat er kaasplankjes met 14 soorten kaas zijnquote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Denk eens mee.
Ben nog in herstelmodus van Kerst. Dus ik hoop hetquote:
Nee die liggen eruit door een ziekte.quote:Op maandag 29 december 2025 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie? Staan die in de Top 2000?
Dat is niet eerlijk toe naar Ambarquote:Op maandag 29 december 2025 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangeven dat het alternatief een paar dagen vuurwerk voor de deur is.
Ah zo, dat wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 29 december 2025 20:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
In de beslissende tijdrit in de Giro van 2017 luisterde hij dit nummer toen hij in de auto zat onderweg naar de start. Maakte hem rustig en relaxed en de rest is geschiedenis.
Ik ben nu bijna bij met hun albums, ze lijken er ook nog best veel plezier in te hebben op de latere albums. Vind ik wel mooi om te zien.quote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die vond ik heel erg goed vorig jaar op Graspop.
Daar zit wel wat leuks tussenquote:Op maandag 29 december 2025 20:58 schreef Gretzl het volgende:
561 Trapped (Live) - Bruce Springsteen
560 Welterusten Mijnheer De President - Boudewijn de Groot
559 Layla (Unplugged) - Eric Clapton
558 Dansen Aan Zee - BLØF
557 Money (Albumversie) - Pink Floyd
556 Malle Babbe - Rob de Nijs
555 Liefs Uit Londen - BLØF
554 Good Luck, Babe! - Chappell Roan
553 Narcotic - Liquido
552 I Will Follow (Live) - U2
551 Wrong - Novastar
550 Smoorverliefd - Doe Maar
Jaquote:Op maandag 29 december 2025 20:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben nog in herstelmodus van Kerst. Dus ik hoop het
Is het meteen het 1e nummer dat uur?
Welke Dag(en) ga jij naar Pinkpop?quote:Op maandag 29 december 2025 20:56 schreef PippenScottie het volgende:
Denk eens mee.
Hm, maar het is alleen zeggen dat er vuurwerk is hequote:Op maandag 29 december 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat is niet eerlijk toe naar Ambar
Wij waren onlangs nog bij hun graven. Ze liggen naast elkaar.quote:Op maandag 29 december 2025 20:58 schreef TLC het volgende:
Ramses en Liesbeth.. nu toch ook al n tijdje aan t hemelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |