Die heeft hier helaas een halve functie elders.quote:
Glenlivetquote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Glendronach, glenallachie ja de regel lijkt wel te kloppen.
alhoewel ik eerlijk gezegd glenfiddich een beetje naar lijm vond smaken toen ik 'm voor het laatst had
Ga een boek lezen of zoquote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als het schots is, is het Whisky. zonder de E.
*/Whiskynerd*
De regel is: the time typing (writing, saying) an e could be spent drinking whiskyquote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als het schots is, is het Whisky. zonder de E.
*/Whiskynerd*
Die was wel prima vond ik, niet mn favoriet maar kon er prima mee door.quote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Glendronach, glenallachie ja de regel lijkt wel te kloppen.
alhoewel ik eerlijk gezegd glenfiddich een beetje naar lijm vond smaken toen ik 'm voor het laatst had
Deze man weet.quote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De regel is: the time typing (writing, saying) an e could be spent drinking whisky
Nu gerepareerdquote:
volgensmij klinkt alles in dit arrangement gewoon rukquote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht?
Steenkolen Fransquote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht?
Glen Talloch als goedkope whisky was ook prima te doen voor de prijsquote:
Je kan dit jaar inmiddels samenvatten in 2 kantjes....quote:
Is Alderliefste eigenlijk ooit nodig?quote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef Gretzl het volgende:
Het origineel vind ik wel genoeg, Alderliefste is niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |