Feitelijk waarquote:Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn teveel mensen bij elkaar.
Whiskeyquote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Heb nog wat mooi bier staan en laatst een fles Glenrothes 12 whisky gehaald
Ja sneu, I knowquote:
Maarja hier zijn ook veel mensen bij elkaarquote:Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zijn teveel mensen bij elkaar.
Ik twijfelde even maar ik ga niet meer naar een Arena-show, dus het zal wel in een andere zaal moeten!quote:Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vorig jaar in Amsterdam gezien. Zanger zonder shirt![]()
![]()
Was verder ook een gave show
Om nog even dit te beantwoorden: Slovenië diep in de bergen had een ander soort gevoel van rust.quote:Op maandag 29 december 2025 20:38 schreef Redefine het volgende:
Aan welke plaats willen jullie graag denken?
Feitelijk ook waarquote:Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maarja hier zijn ook veel mensen bij elkaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
En eerlijk gezegd ga ik liever gewoon doodquote:
Ow dat is wel lief van je.quote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Ja sneu, I know
Maar fokken als zij wakker is, dan voel ik me schuldig ;p
Slovenië is een mooi land jaquote:Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Om nog even dit te beantwoorden: Slovenië diep in de bergen had een ander soort gevoel van rust.
Hier gaat iets...quote:Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef Redefine het volgende:
Ah verkrachter Alderliefste.
[spoiler][Verkrachter van goede nummers dan he/spoiler]
Als het schots is, is het Whisky. zonder de E.quote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
WhiskeyAls Glen in de naam zit dan is het altijd een goeie. Soort onbewezen vuistregel voor mij.
Glendronach, glenallachie ja de regel lijkt wel te kloppen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
WhiskeyAls Glen in de naam zit dan is het altijd een goeie. Soort onbewezen vuistregel voor mij.
Die heeft hier helaas een halve functie elders.quote:
Glenlivetquote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Glendronach, glenallachie ja de regel lijkt wel te kloppen.
alhoewel ik eerlijk gezegd glenfiddich een beetje naar lijm vond smaken toen ik 'm voor het laatst had
Ga een boek lezen of zoquote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als het schots is, is het Whisky. zonder de E.
*/Whiskynerd*
De regel is: the time typing (writing, saying) an e could be spent drinking whiskyquote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als het schots is, is het Whisky. zonder de E.
*/Whiskynerd*
Die was wel prima vond ik, niet mn favoriet maar kon er prima mee door.quote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Glendronach, glenallachie ja de regel lijkt wel te kloppen.
alhoewel ik eerlijk gezegd glenfiddich een beetje naar lijm vond smaken toen ik 'm voor het laatst had
Deze man weet.quote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
De regel is: the time typing (writing, saying) an e could be spent drinking whisky
Nu gerepareerdquote:
volgensmij klinkt alles in dit arrangement gewoon rukquote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht?
Steenkolen Fransquote:Op maandag 29 december 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom klinkt het Frans in dit nummer zo slecht?
Glen Talloch als goedkope whisky was ook prima te doen voor de prijsquote:
Je kan dit jaar inmiddels samenvatten in 2 kantjes....quote:
Is Alderliefste eigenlijk ooit nodig?quote:Op maandag 29 december 2025 20:54 schreef Gretzl het volgende:
Het origineel vind ik wel genoeg, Alderliefste is niet nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |