Ik was deze zomer op Vlieland. 's Nachts onder de sterren gelegen en Under the Milky Way gedraaid.quote:Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Klinkt ook heerlijk.
Ik zet deze ook nog weleens op als ik op Vlieland ben en bij zonsondergang even omhoog klim naar de vuurtoren, waar je vanaf een bankje over het hele eiland en de zee kan uitkijken. Een van de mooiste, zoniet het mooiste plekje van Nederland
Ik zit nu aan de latte macchiato. Wild!quote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat drinken jullie vanavond?
Hier warme chocomel met rum
Het taaltje is echt zoet. Bij vrouwenquote:Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Heb getwijfeld over Belgie...
Als in dat zou momenteel automatisch moeten gebeuren of dat is iets wat je gewenst zou zien op FOK!?quote:
Maarja straks komen ze dan met een vervanger die ik totaal niks vind. Sam Fender ofzoquote:Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Editors, FF en IDLES is ook al ok.
En er komt leuk publiek
Yep, ik ook wel eens.quote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik doe altijd =450
Dat is echt fantastisch
Life is like spaghettiquote:Op maandag 29 december 2025 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zit nu aan de latte macchiato. Wild!
Sooowww nogalquote:Op maandag 29 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat hierna gelijk weer een intens kutnummer komt
Het leven draait om gokjes wagenquote:Op maandag 29 december 2025 20:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maarja straks komen ze dan met een vervanger die ik totaal niks vind. Sam Fender ofzo
Daarna dan nog de Alderliefste rommel.quote:Op maandag 29 december 2025 20:48 schreef LTVDK het volgende:
Jammer dat hierna gelijk weer een intens kutnummer komt
Net het eten op. Straks een Spa Munt denk ik.quote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Kijken of ze live net zo kut zijn?quote:Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef Cee het volgende:
Ik wil Imagine Dragons wel eens live zien.
Hoe was de condoleance?quote:Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Net het eten op. Straks een Spa Munt denk ik.
Tof!!quote:Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb hem al. Editors, FF en IDLES is ook al ok.
En er komt leuk publiek
Kan gewoon thuis. Gewoon even jezelf inbeelden dat je draakjes ziet.quote:Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef Cee het volgende:
Als Muis komt dan reserveer ik alvast voor een uurtje de karaokeruimte op het terreinquote:Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het leven draait om gokjes wagen
@:ieniminimuis komt ook. Ze is al druk oppas aan het regelen. Toch?
Voor de karaoke? Ja dat is geregeldquote:Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Het leven draait om gokjes wagen
@:ieniminimuis komt ook. Ze is al druk oppas aan het regelen. Toch?
Verrassend druk eigenlijk. Collega wel verdrietig en ze vond het fijn dat we er met een paar collega's waren.quote:
Nee, horen of ik live de muziek net zo tof vind als op spofittie.quote:Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kijken of ze live net zo kut zijn?
Oh, je weet dit nog niet, maar je gaat ook naar pinkpopquote:Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de karaoke? Ja dat is geregeld
Ik ga toch gewoon een biertje openen straks. Kom er tegen die tijd op terug.quote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Hij is radioactief.quote:
Vorig jaar in Amsterdam gezien. Zanger zonder shirtquote:Op maandag 29 december 2025 20:49 schreef Cee het volgende:
Dat zijn teveel mensen bij elkaar.quote:Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh, je weet dit nog niet, maar je gaat ook naar pinkpop
Ik had wat steenbrugge 0.0 van de ALDI gekocht, nooit gehad. Ben benieuwd.quote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op maandag 29 december 2025 20:51 schreef EDMAN- het volgende:
Oeh de vriendin gaat vroeg naar bed
Avondje vrij:’)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |