Zou automatisch moeten.quote:Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pleur ff een =720 in je tag bij zulke afbeeldingen
Denk dat Radio 2 Phoenix ook niet echt meer op de radar heeftquote:Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar worden die ook nog weleens los gedraaid? Phoenix wel soms.
Thee. Morgen werkdag op kantoor, dus vroeg op.quote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat drinken jullie vanavond?
Hier warme chocomel met rum
Ik doe altijd =450quote:Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Pleur ff een =720 in je tag bij zulke afbeeldingen
Dat vind ik dan weer volkomen niet nodig, hoe goed ik deze ook vindquote:Op maandag 29 december 2025 20:44 schreef LTVDK het volgende:
Deze plaat mag ook gerust twee keer zo lang zijn![]()
![]()
Heb nog wat mooi bier staan en laatst een fles Glenrothes 12 whisky gehaaldquote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Maar even wachten met de ticket nogquote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
The War on Drugs staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog wel zien.
The Cure staat daar ook op. Hopelijk gaan ze wel touren dit jaar
Daar zit imho meer variatie inquote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kabbelen is niet altijd erg
Net als bij Dire Straits
M’n laatste St Bernardus abt 12quote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Heb getwijfeld over Belgie...quote:
Klinkt ook heerlijk.quote:Op maandag 29 december 2025 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een mooie. Voor mij Montenegro, de baai van Kotor. Daar omhoog gewandeld en dan de ondergaande zon in de fjorden en baai zien
Heb net soep opquote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb hem al. Editors, FF en IDLES is ook al ok.quote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar even wachten met de ticket nog
Ik ga komende zomer fietsen in Kyrgistan en Tadjikistan. Zal hem voor je opzettenquote:Op maandag 29 december 2025 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan even zo'n weggetje er bij bedenken
[ afbeelding ]
Ja zo af en toe eens een kopjequote:
Dat lijkt mij een mooie reisquote:Op maandag 29 december 2025 20:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik ga komende zomer fietsen in Kyrgistan en Tadjikistan. Zal hem voor je opzetten
Hier ookquote:Op maandag 29 december 2025 20:45 schreef PippenScottie het volgende:
The War on Drugs staat hoog op mijn lijstje van artiesten die ik nog wel zien.
The Cure staat daar ook op. Hopelijk gaan ze wel touren dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |