quote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind vanaf nu dat het hier over gaat
Welke lien?quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En Lien met de mandoline
Ik vind wandelen eigenlijk wel leuk. Maar dan met een koptelefoon in plaats van een clubquote:
Tante Lien?quote:
Lien Bekquote:
Misschien bij Kaatje met haar advocaatje?quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
Heeft die banjo ook aangifte gedaan voor deze mishandeling?
Nou ja als ze met Lover of the Light beginnen dan is de vermoeidheid er zelfs al voordat er één banjo is in gezet.quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet echt vervelend in vacuüm maar bij zes van dit soort nummers wordt het vermoeiend
Familie van Booker T.quote:
Tja, is niet de enige band waar het volledige oeuvre op elkaar lijkt. Twee liedjes in de Top 2000 zou genoeg zijn, kunnen er weer wat pareltjes in die er nu uit zijn gevallen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet echt vervelend in vacuüm maar bij zes van dit soort nummers wordt het vermoeiend
Ik ook. Maar dan met mijn lief ipv alleen..quote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind wandelen eigenlijk wel leuk. Maar dan met een koptelefoon in plaats van een club
Gister een Vuurgoudhaantje in mijn tuin gespotquote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal jullie eens vertellen over een random interesse die ik in 2025 heb opgepakt.
Mijn zwager heeft een vogelspot app gebouwd (fladder) en sindsdien ben ik met enig enthousiasme vogels gaan spotten. Vogels zijn best wel tof eigenlijk.
In de categorie 'slechtste geluidskwaliteit ooit' scoorde dat optreden vrij hoog.quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef Gretzl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-video
I will wait vind ik marginaal slechterquote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als ze met Lover of the Light beginnen dan is de vermoeidheid er zelfs al voordat er één banjo is in gezet.
Weet @Starflyer hiervan?quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dan met mijn lief ipv alleen..
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
I will wait vind ik marginaal slechter
Geen OS2024 sluitingsceremoniebonus, want dat was vorig jaar alquote:
Download Fladder, maak een account en registreren die hapquote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gister een Vuurgoudhaantje in mijn tuin gespot
De natuur is sowieso erg vetquote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik zal jullie eens vertellen over een random interesse die ik in 2025 heb opgepakt.
Mijn zwager heeft een vogelspot app gebouwd (fladder) en sindsdien ben ik met enig enthousiasme vogels gaan spotten. Vogels zijn best wel tof eigenlijk.
Blijkbaar zijn het de uitgestelde kijkers geweest.quote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Geen OS2024 sluitingsceremoniebonus, want dat was vorig jaar al
Sowieso veel van RHCP in de plus, die hebben toch geen DAB'tjequote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Die nummers zonder banjo waren echt een verschrikking trouwens, maar die haalden de Top nooitquote:
Ja, dat was niet best. Hopelijk in 2028 beter.quote:Op maandag 29 december 2025 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
In de categorie 'slechtste geluidskwaliteit ooit' scoorde dat optreden vrij hoog.
Puntje d'r in, puntje d'r uit.quote:
quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan nodig ik het hele topic uit en wordt het alsnog een meet
Toen keek ik nog uit naar de volgende zomerspelen. Inmiddels wat minder met die oranje gek aan de macht.quote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jazekerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |