quote:Op maandag 29 december 2025 20:31 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind vanaf nu dat het hier over gaat
Welke lien?quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
En Lien met de mandoline
Ik vind wandelen eigenlijk wel leuk. Maar dan met een koptelefoon in plaats van een clubquote:
Tante Lien?quote:
Lien Bekquote:
Misschien bij Kaatje met haar advocaatje?quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
Heeft die banjo ook aangifte gedaan voor deze mishandeling?
Nou ja als ze met Lover of the Light beginnen dan is de vermoeidheid er zelfs al voordat er één banjo is in gezet.quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet echt vervelend in vacuüm maar bij zes van dit soort nummers wordt het vermoeiend
Familie van Booker T.quote:
Tja, is niet de enige band waar het volledige oeuvre op elkaar lijkt. Twee liedjes in de Top 2000 zou genoeg zijn, kunnen er weer wat pareltjes in die er nu uit zijn gevallen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit niet echt vervelend in vacuüm maar bij zes van dit soort nummers wordt het vermoeiend
Ik ook. Maar dan met mijn lief ipv alleen..quote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik vind wandelen eigenlijk wel leuk. Maar dan met een koptelefoon in plaats van een club
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |