Ik bedoelde ook niet haar chocolade🤣quote:Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Normaal 100% eens maar deze chocola sla ik over
Dan zal er vanavond vanuit mb wel een sneertje of een loved up post komen, als tegenhanger 🫣quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Oooo, de poly kinderen zijn weer samen!
Zie post Jacqueline en Koen 👀
Uiteraard. De catfight begon heel subtiel maar begint steeds zichtbaarder te worden.quote:Op maandag 29 december 2025 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan zal er vanavond vanuit mb wel een sneertje of een loved up post komen, als tegenhanger 🫣
100%quote:Op maandag 29 december 2025 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan zal er vanavond vanuit mb wel een sneertje of een loved up post komen, als tegenhanger 🫣
Het contrast tussen beider levens wordt ook steeds groter. Mies en Tim decadentie ten top, Jacq en Koen gewoon en gezellig.quote:Op maandag 29 december 2025 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij post MB altijd een dag later. Dus vandaag is eigenlijk zondag aan de beurt. Dat wordt schuiven in de planning.quote:Op maandag 29 december 2025 17:22 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Geen sneer-tje. Een SNEER denk ik.
En daar zal de wrok van Mb ook wel een beetje zitten denk ik, haar kinderen maken weer deel uit van de vrouw waarmee de relatie verbroken is.quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Oooo, de poly kinderen zijn weer samen!
Zie post Jacqueline en Koen 👀
Ik vind het er bij jvp en koen gezelliger uitzien 🫣quote:Op maandag 29 december 2025 17:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het contrast tussen beider levens wordt ook steeds groter. Mies en Tim decadentie ten top, Jacq en Koen gewoon en gezellig.
Vreselijk om dat op insta uit te vechten, van alle partijenquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Uiteraard. De catfight begon heel subtiel maar begint steeds zichtbaarder te worden.
Je hebt gelijk (door die continue speen lijkt hij jonger).quote:Op maandag 29 december 2025 16:52 schreef Keesie123 het volgende:
Iemand schreef in het vorige topic over de jongste van de 4 van Kim, en dat die al op skiles zat maar hij is 3.5 (diegene schreef net 2 jaar). Dat is niet mega vroeg toch? Al snap ik dat hij het doodeng vindt. Ik vind het vooral opvallend hoe het jochie altijd met z’n speen in zn mond rondloopt overdag.
Geen sneer-tje. Een SNEER denk ik.quote:
😂quote:Op maandag 29 december 2025 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij post MB altijd een dag later. Dus vandaag is eigenlijk zondag aan de beurt. Dat wordt schuiven in de planning.
Maar waar haal je überhaupt dat 'vooropgezet plan' vandaag?quote:Op maandag 29 december 2025 17:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
En daar zal de wrok van Mb ook wel een beetje zitten denk ik, haar kinderen maken weer deel uit van de vrouw waarmee de relatie verbroken is.
Dat zal wel steken.
Jvp is altijd wel dol op de kinderen geweest ( op basis van wat ik zag op insta)
Maar als alles een vooropgezet plan was van jvp, via Michelle bij Koen uitkomen en de kinderen zou ik dat wel zuur vinden.
Voor de kinderen vind ik het ook wel beetje dubbel.
Leuk alles weer samen maar ik had ze ook wel even rust gegund na alle hectiek rondom de relaties
We gaan het zien hoe alles loopt en of de relaties blijven bestaan.
Vreselijk om dat op insta uit te vechten, van alle partijenquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Uiteraard. De catfight begon heel subtiel maar begint steeds zichtbaarder te worden.
quote:Op maandag 29 december 2025 17:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het contrast tussen beider levens wordt ook steeds groter. Mies en Tim decadentie ten top, Jacq en Koen gewoon en gezellig.
Dat is hier eerder door andere forumleden ook genoemd, dat dit is wat jvp wou, zeg niet dat het zo isquote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar waar haal je überhaupt dat 'vooropgezet plan' vandaag?
Ik vind het mooi dat dit hetzelfde is gebleven voor de kinderen. Nog steeds elkaar, nog steen Koen en Jvp.
die twee draaiden de toko al veel samen als Mies op snoepreis of in A/dam was.
Bijzonder. Kan me niet voorstellen dat mensen zo fckd zijn. En zeker zij qua type niet.quote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Snaky het volgende:
Vooropgezet plan van JvP om het leven van MB over te nemen.
Vooropgezet is wat een aantal hier, waaronder ik, denken. JvP werd een 2e MB. Opeens gek op auto’s, zelfde kleding, zelfde woorden, haar kinderen werden kopietjes van de klaver, nooit zag je iets van een eigen leven.quote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar waar haal je überhaupt dat 'vooropgezet plan' vandaag?
Ik vind het mooi dat dit hetzelfde is gebleven voor de kinderen. Nog steeds elkaar, nog steen Koen en Jvp.
die twee draaiden de toko al veel samen als Mies op snoepreis of in A/dam was.
Want... jij kent jvp?quote:Op maandag 29 december 2025 17:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vreselijk om dat op insta uit te vechten, van alle partijen
[..]
[..]
Dat is hier eerder door andere forumleden ook genoemd, dat dit is wat jvp wou, zeg niet dat het zo is
Zie het om me heen ook wel hoor.. mensen jaren getrouwd en dan ineens single en direct een nieuwe liefde vaak ook van korte duur maar wel de ware steeds🤦♂️quote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Sanne heeft dus idd een nieuwe lover. Waat halen die fluflus zo snel een nieuwe vent vandaan zeg!
Dan ben ik blij dat ze verlost is van MW. Die bepaalde blijkbaar alles. Hoop dat Koen en zij nu gewoon een leven kunnen gaan leiden zonder de alles bepalende MW. Heb medelijden met T, het volgende slachtoffer.quote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vooropgezet is wat een aantal hier, waaronder ik, denken. JvP werd een 2e MB. Opeens gek op auto’s, zelfde kleding, zelfde woorden, haar kinderen werden kopietjes van de klaver, nooit zag je iets van een eigen leven.
Ze heeft zelf ook regelmatig stories geplaatst waarin ze ‘wie is deze vrouw?’ schreef. Blijkbaar wist ze het zelf ook niet meer.
JvP is en was een volwassen vrouw die naar mijn idee met haar volle verstand in de poly is gestapt. Ik blijf erbij dat drie volwassenen vooral met zichzelf bezig zijn geweest. Het had ze gesierd wanneer ze de prio bij de kinderen hadden gelegd. Dit geldt voor alle drie.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ze verlost is van MW. Die bepaalde blijkbaar alles. Hoop dat Koen en zij nu gewoon een leven kunnen gaan leiden zonder de alles bepalende MW. Heb medelijden met T, het volgende slachtoffer.
Je zal maar een tijdje alleen zijn!quote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zie het om me heen ook wel hoor.. mensen jaren getrouwd en dan ineens single en direct een nieuwe liefde vaak ook van korte duur maar wel de ware steeds🤦♂️
Moet er zelf ook niet aan denken
Van mij mogen kinderen overal komen. Maar ouders moeten gewoon niet verwachten dat anderen hun kind leuk vinden.quote:Op maandag 29 december 2025 18:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het was gisteren al geplaatst op haar threads maar ongelofelijk hoe zeer ze kan zwelgen in boosheid en zelfmedelijden.
sanneke89
21 u
Maar waar mogen kinderen van jullie wel komen? Want ze zijn irritant in het vliegtuig, in de supermarkt en in het top2000 café. Maar zelf ook allemaal kinderen gehad, toch? Vonden jullie het toen ook zo naar om constant beoordeeld en veroordeeld te worden door andere ouders? Zo jammer. 💔
Get a life..
Volgens mij zijn deze stories niet gemaakt in het huis waar Jacqueline nu (tijdelijk) verblijft. Dat heeft een heel ander interieur.quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Grappig die huiselijke filmpjes nu op het account van JvP. Want typisch dat K nu wel eten kan maken, die kon nog geen ei bakken zeiden K en MW altijd. Zelfde als dat MW in het buitenland was voor een campagne hij in de keuken stond voor zichzelf en JvP.
Het lijkt erop dat K al vanaf het begin bij JvP woonde en niet ergens anders maar dat ze dat MW hebben verteld. Dan zal hij de kinderen daar ook al die tijd hebben ontvangen. Misschien dat M daar achter is gekomen?
Dit is niet het huis waar JvP verblijft. Die heeft een gemeubileerde woning met interieur van jaren geleden.quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Grappig die huiselijke filmpjes nu op het account van JvP. Want typisch dat K nu wel eten kan maken, die kon nog geen ei bakken zeiden K en MW altijd. Zelfde als dat MW in het buitenland was voor een campagne hij in de keuken stond voor zichzelf en JvP.
Het lijkt erop dat K al vanaf het begin bij JvP woonde en niet ergens anders maar dat ze dat MW hebben verteld. Dan zal hij de kinderen daar ook al die tijd hebben ontvangen. Misschien dat M daar achter is gekomen?
Ik ook niet. Maar ik ben dan ook geen fluflu die alles moet delen en de schijn op moet houden. Dat zal het verschil zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie van jullie heeft er foto's van zichzelf waar je zo overdreven dubbel van het lachen opstaat? #ikniet.
En dat je dan net dat moment laat vast leggen. Ik vind het knap.
Dat zie ik dus niet zo.quote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Snaky het volgende:
De filmpjes waren in Koens huis. Je ziet dat Jacqueline daarna weer gewoon in haar eigen huis is.quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Ben het met je eens alleen ik heb geen medelijden met Tim. Wel met zijn kinderen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ze verlost is van MW. Die bepaalde blijkbaar alles. Hoop dat Koen en zij nu gewoon een leven kunnen gaan leiden zonder de alles bepalende MW. Heb medelijden met T, het volgende slachtoffer.
Ach ze zijn allemaal volwassen toch en niet dom lijkt me.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Ik ook niet maar goed ik verbaas me nergens meer over in flu flu land.quote:Op maandag 29 december 2025 18:06 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Bijzonder. Kan me niet voorstellen dat mensen zo fckd zijn. En zeker zij qua type niet.
Hmm, dat laatste geloof ik niet zo. Stel je voor dat het een echte vechtscheiding wordt en er moet een rechter bij komen. Denk dat dat voor je co-ouderschap kansen nog wel eens heel slecht kan uitpakken. Daar zullen ze alledrie wel rekening mee houden denk ik..quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Wat vreemd idd.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie wist al maanden dat ze tijdelijk zou stoppen met social media. Wat is er dan zó belangrijk aan haar social media dat ze niet direct kon stoppen?
Maar zouden de kinderen dat dan niet zeggen?quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Ik denk zelf dat ze gewoon onder een andere naam verder gaat.quote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie: ‘… en alles wat social media betreft gaat van mijn telefoon’
Benieuwd of ze dan ook niet meer hartjes geeft aan haar insta-BFFs, of reageert op FB groepen. Of zou ze dat blijven doen ‘maar dan vanaf haar laptop’ 😁
Maar ik begrijp niet dat ze wel van plan is terug te komen en dat ze dat nu al weet.quote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Benieuwd of ze dan ook niet meer hartjes geeft aan haar insta-BFFs, of reageert op FB groepen. Of zou ze dat blijven doen ‘maar dan vanaf haar laptop’ 😁
En ‘geef me wat maanden de tijd, alsjeblieft’
Nee Debbie, ‘we’ gaan overmorgen vragen of je als-je-blieft weer terug komt.. 🙄
Ik heb al paar keer gezocht naar het feedback topic, waar kan ik dat vinden?quote:Op maandag 29 december 2025 19:01 schreef Tarantelle het volgende:
Excuses, deze reactie had in het feedbacktopic gemoeten.
Maar dus niet na oud en nieuw? 🤣 ze is ook echt aandacht het ratelen dus wie weet is dat maanden ter plekke verzonnen 🤣quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie wist al maanden dat ze tijdelijk zou stoppen met social media. Wat is er dan zó belangrijk aan haar social media dat ze niet direct kon stoppen?
🤣 dit! Moet straks echt me inhouden als ik haar hersens en der online ziequote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
SHO / [SHO FB] The SHO goes onquote:Op maandag 29 december 2025 19:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb al paar keer gezocht naar het feedback topic, waar kan ik dat vinden?
Sanneke die zo vaak heeft gedeeld dat het efteling hotel zo duur is en dan vooral de vergelijking maken met een ander ook duur park.quote:Op maandag 29 december 2025 19:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Al die influencers die de winactie van de Efteling delen, ik vind het schaamteloos. Veruit de meeste fluflu's krijgen al zoveel gesponsord, hele vakanties en tig dagjes uit krijgen ze gratis maar het is blijkbaar niet genoeg. Ik hoop echt dat de directie van de Efteling gezond verstand gebruikt en vooral geen influencer uitkiest. En vooral ook niet Sanneke, die heeft al genoeg vakantie gevierd dit jaar.
Daar is de meid weer hoor. Ik zat op het strafbankje. “quote:Op maandag 29 december 2025 19:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Aah super leuk K & J ❤ Ook fijn voor de kinderen dat ze bekende om hen heen hebben. Ik gun ze veel geluk met z’n 9-en!
Over welke Sanne gaat dit?quote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Sanne heeft dus idd een nieuwe lover. Waat halen die fluflus zo snel een nieuwe vent vandaan zeg!
Dat geeft ze niet als hoofdreden. Haar gezondheid is de hoofdreden. Nou ja, als je dan alsnog maanden wachten valt het wel mee met haar gezondheid.quote:Op maandag 29 december 2025 18:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat vreemd idd.
Als het dan komt door het negatieve zoals ze beweert dan stop je toch direct?
Raar
Zou ze het zelf geloven?quote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dankjewelquote:Op maandag 29 december 2025 19:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
SHO / [SHO FB] The SHO goes on
Ik volg haar in 1 groep op fb, weet niet of ze daar ook weg zal blijven.quote:Op maandag 29 december 2025 19:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze het zelf geloven?
Zou ze ook uit alle FB groepen gaan?
Nou dat is idd wel heel snel, dat ze daar zin in hebben begrijp ik echt niet.quote:
Ik vind dat zo vergezocht/bedacht.quote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Snaky het volgende:
Nou dat, als ze maar een klein gedeelte aandacht geeft aan wat ze normaalquote:Op maandag 29 december 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat geeft ze niet als hoofdreden. Haar gezondheid is de hoofdreden. Nou ja, als je dan alsnog maanden wachten valt het wel mee met haar gezondheid.
Maar hoe dan ook: voor haar kinderen heel fijn! Hopelijk krijgen die nu een moeder.
Ze zegt dat ze moet stoppen vanwege ‘de dingen’ die zijn gebeurd. Die zo’n inbreuk op haar privacy waren dat het echt niet verder kan gaan. Oké dat klinkt op zich logisch… maar waarom blijft ze dan niet permanent weg? Als het allemaal zo erg was? En hoezo weet je dat al maanden dat je na de feestdagen offline gaat? Dat klinkt voor mij alsof er iets anders op de planning staat.quote:Op maandag 29 december 2025 19:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet dat ze wel van plan is terug te komen en dat ze dat nu al weet.
Blijkbaar vind ze het een moeilijke beslissing want ze begint er steeds over, waarom stop je dan?
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 29 december 2025 18:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze gewoon onder een andere naam verder gaat.
Maar denk dat Koen nooit iets met insta deed het hele taalgebruik ademde Michellequote:Op maandag 29 december 2025 19:28 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Daar is de meid weer hoor. Ik zat op het strafbankje. “
Maar terug naar maximaal genieten hier.
Eens @:kaatjepuk!
En wat een zegen dat deze twee ouders NIET de sores verkopen als content. En dat de kinderen hier, op een paar foto’s waarop ze een spelletje doen, veilig en zonder commerciële camera een thuis mogen hebben. Met nog steeds dezelfde broertjes en zusje.
Chapeau voor Koen die niets van zijn scheiding en de kinderen online gooit.
Wie heeft dat niet, je liefde alvast klaarzetten met een camera en dan even maximaal de slappe lach krijgen en dan is het zo’n lange lachbui dat er meerdere foto’s geschoten worden, zodat de mooiste op insta kanquote:Op maandag 29 december 2025 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie van jullie heeft er foto's van zichzelf waar je zo overdreven dubbel van het lachen opstaat? #ikniet.
En dat je dan net dat moment laat vast leggen. Ik vind het knap.
Vooropgezet plan, daar geloof ik vrij weinig van. Ik ga (gelukkig) nog altijd uit van de goedheid van de mens. Ik denk wel dat zij zich helemaal in het wereldje van Michelle mee heeft laten zuigen. Tot het punt dat ze zichzelf kwijt was. Sinds de breuk zie je haar weer meer naar ‘de oude’ jvp veranderen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vooropgezet is wat een aantal hier, waaronder ik, denken. JvP werd een 2e MB. Opeens gek op auto’s, zelfde kleding, zelfde woorden, haar kinderen werden kopietjes van de klaver, nooit zag je iets van een eigen leven.
Ze heeft zelf ook regelmatig stories geplaatst waarin ze ‘wie is deze vrouw?’ schreef. Blijkbaar wist ze het zelf ook niet meer.
Ik kan dat gewoon echt niet rijmen met een kopie van MB worden.quote:Op maandag 29 december 2025 19:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo vergezocht/bedacht.
Liefde overkomt je. Een poly beginnen en daarmee een huwelijk afsluiten (bij JvP) zal echt met de beste intenties en hoop gedaan zijn. Niet om het leven van een ander over te nemen of om Koen in te pakken/ af te pakken. Als ze dat had willen doen, dan had ze ook haar pijlen op hem kunnen richten, want zo geweldig ging de relatie tussen Koen en Michelle niet.
Ik denk dat zulke bedrijven alleen naar het aantal volgers kijken zodat ze kiezen op basis van (mogelijk) bereik.quote:Op maandag 29 december 2025 19:25 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Sanneke die zo vaak heeft gedeeld dat het efteling hotel zo duur is en dan vooral de vergelijking maken met een ander ook duur park.
Die zullen ze zeker niet uitkiezen, want mooie content krijgen ze dan zeker niet.
Wie heeft zo’n foto gepost dan?quote:Op maandag 29 december 2025 19:44 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Wie heeft dat niet, je liefde alvast klaarzetten met een camera en dan even maximaal de slappe lach krijgen en dan is het zo’n lange lachbui dat er meerdere foto’s geschoten worden, zodat de mooiste op insta kan![]()
Het is amazingg, vast ook een humble moment
Dat vond ik ook een opvallende uitspraakquote:Op maandag 29 december 2025 19:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Ze zegt dat ze moet stoppen vanwege ‘de dingen’ die zijn gebeurd. Die zo’n inbreuk op haar privacy waren dat het echt niet verder kan gaan. Oké dat klinkt op zich logisch… maar waarom blijft ze dan niet permanent weg? Als het allemaal zo erg was? En hoezo weet je dat al maanden dat je na de feestdagen offline gaat? Dat klinkt voor mij alsof er iets anders op de planning staat.
Een foto in een dagverslag van MBquote:Op maandag 29 december 2025 19:50 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Wie heeft zo’n foto gepost dan?
Hoelang heeft die poly geduurd dan?quote:Op maandag 29 december 2025 19:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik kan dat gewoon echt niet rijmen met een kopie van MB worden.
Maar wat ik al eerder zei: ze hebben er met z’n drieën een puinhoop van gemaakt. Er zijn zelfs nog drie kinderen geboren in de periode dat zij al rotzooiden. Koekoek.
Ik (her)ken dit gedrag echt niet. Niet bij mezelf, niet bij mijn kinderen en ook niet bij vriendinnen. Daarom kan ik me er werkelijk niks bij voorstellen dat iemand zo kan veranderen. Wat ook meespeelt is dat ik dit gevoel al heb sinds het begin van de poly. Het verhuizen naar Uden terwijl de verhuisdozen in de nieuwbouwwoning nog niet eens uitgepakt waren heeft dat heel erg versterkt. Toen wist ik: JvP gaat volledig voorbij aan haar kinderen en gaat voor zichzelf.quote:Op maandag 29 december 2025 19:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Vooropgezet plan, daar geloof ik vrij weinig van. Ik ga (gelukkig) nog altijd uit van de goedheid van de mens. Ik denk wel dat zij zich helemaal in het wereldje van Michelle mee heeft laten zuigen. Tot het punt dat ze zichzelf kwijt was. Sinds de breuk zie je haar weer meer naar ‘de oude’ jvp veranderen.
Maar dit zijn dingen die regelmatig gebeuren in een relatie. Daar is zij geen uitzondering in, jammer genoeg.
Toch denk ik dat het zo was, omdat ze zichzelf als een MB ging gedragen. En liefde overkomt je idd maar wat je ermee doet niet.quote:Op maandag 29 december 2025 19:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Ik vind dat zo vergezocht/bedacht.
Liefde overkomt je. Een poly beginnen en daarmee een huwelijk afsluiten (bij JvP) zal echt met de beste intenties en hoop gedaan zijn. Niet om het leven van een ander over te nemen of om Koen in te pakken/ af te pakken. Als ze dat had willen doen, dan had ze ook haar pijlen op hem kunnen richten, want zo geweldig ging de relatie tussen Koen en Michelle niet.
Insta official sinds eind zomer 2022. Tijdens de zwangerschap van de jongste (geboren zomer 2022) van MB en KB hebben ze besloten dat ze ervoor zouden gaan. Maar daarvoor hebben ze er al jaren tegen gevochten. En de jongste van JvP en het meisje zijn 4, die zijn dus uit 2021.quote:Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang heeft die poly geduurd dan?
Jacqueline en Michelle hadden al een aantal jaar een relatie. En volgens mij hadden ze niet al te lang geleden 3 of 4 jarig jubileum met zijn 3-en.quote:Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang heeft die poly geduurd dan?
Dat is eigenlijk nog langer dan ik had gedachtquote:Op maandag 29 december 2025 19:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Insta official sinds eind zomer 2022. Tijdens de zwangerschap van de jongste geboren zomer 2022) van MB en KB hebben ze besloten dat ze ervoor zouden gaan. Maar daarvoor hebben ze er al jaren tegen gevochten. En de jongste van JvP en het meisje zijn 4, die zijn dus uit 2021.
Dit soort relaties gaat mijn simpele pet te bovenquote:Op maandag 29 december 2025 19:59 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jacqueline en Michelle hadden al een aantal jaar een relatie. En volgens mij hadden ze niet al te lang geleden 3 of 4 jarig jubileum met zijn 3-en.
Fijn dat het in jouw omgeving niet voor komt. Maar dat betekent natuurlijk niet dat het nooit gebeurt. Er zijn hele boeken geschreven over dit onderwerp. Jezelf verliezen (en veranderen of aanpassen) in een relatie is niet nieuw. Ik denk, maar dat is mijn aanname, dat het vooral de onzekere types overkomt. En ik kan mij wel voorstellen dat jvp onzeker is/was. Destijds op zoek naar haar/ een identiteit ofzo. En daar was Mies.quote:Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik (her)ken dit gedrag echt niet. Niet bij mezelf, niet bij mijn kinderen en ook niet bij vriendinnen. Daarom kan ik me er werkelijk niks bij voorstellen dat iemand zo kan veranderen. Wat ook meespeelt is dat ik dit gevoel al heb sinds het begin van de poly. Het verhuizen naar Uden terwijl de verhuisdozen in de nieuwbouwwoning nog niet eens uitgepakt waren heeft dat heel erg versterkt. Toen wist ik: JvP gaat volledig voorbij aan haar kinderen en gaat voor zichzelf.
Dat is niet zo gek hoor🤣quote:Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit soort relaties gaat mijn simpele pet te boven
In haar post zegt ze het volgende: Mijn gezondheid blijft achteruit gaan. En ik heb op dit moment geen draagvlak om Long COVID aan de online pesters te blijven uitleggen. Het nam extreme vormen aan waardoor het negeren ook geen optie was/is.quote:Op maandag 29 december 2025 19:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat er dan achter de schermen gebeurd is waar ze mee bezig is 👀
Same! Veel te ingewikkeld allemaal 🥴quote:Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit soort relaties gaat mijn simpele pet te boven
Hier zeggen we dan hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf 😅quote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zie het om me heen ook wel hoor.. mensen jaren getrouwd en dan ineens single en direct een nieuwe liefde vaak ook van korte duur maar wel de ware steeds🤦♂️
Moet er zelf ook niet aan denken
Ben toevallig net even de comments deels gaan lezen, maar er staat in ieder geval nog 1 hele negatieve onder! Waar DL zelf ook nog, heel verontwaardig, op reageert. Bijzonder verhaal vond ik dat, wel benieuwd ook waar dat over gingquote:Op maandag 29 december 2025 19:43 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie bij Debbie dan eventuele ‘onaardige’ comments gaat verwijderen…
Vooralsnog alleen maar hallelujah en de lieve mensen zijn met meer reacties natuurlijk.
Dit denk ik dus ook. Ze heeft zich helemaal laten meeslepen.quote:Op maandag 29 december 2025 19:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Vooropgezet plan, daar geloof ik vrij weinig van. Ik ga (gelukkig) nog altijd uit van de goedheid van de mens. Ik denk wel dat zij zich helemaal in het wereldje van Michelle mee heeft laten zuigen. Tot het punt dat ze zichzelf kwijt was. Sinds de breuk zie je haar weer meer naar ‘de oude’ jvp veranderen.
Maar dit zijn dingen die regelmatig gebeuren in een relatie. Daar is zij geen uitzondering in, jammer genoeg.
Dat zeggen we hier bij vreemd gaan.. dat is in de gevallen in mijn omgeving niet aan de orde 🤷quote:Op maandag 29 december 2025 20:12 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
[..]
Hier zeggen we dan hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf 😅
Wat staat er?quote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ben toevallig net even de comments deels gaan lezen, maar er staat in ieder geval nog 1 hele negatieve onder! Waar DL zelf ook nog, heel verontwaardig, op reageert. Bijzonder verhaal vond ik dat, wel benieuwd ook waar dat over ging
Hier zet ik mijn geld op in... maar geloof nog geen barst van dat ze echt offline gaatquote:Op maandag 29 december 2025 20:16 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie: achter de schermen zijn we bezig met aantal zaken die echt te ver zijn gegaan.
Men heeft haar verlinkt bij de gemeente en hulporganisaties waardoor ze nu gekort wordt op allerlei zaken. Daar helpt offline niet bij. Iets met, als men het niet ziet, is het er ook niet.
Dit zou me niet verbazen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:16 schreef Kaatjepuk het volgende:
Debbie: achter de schermen zijn we bezig met aantal zaken die echt te ver zijn gegaan.
Men heeft haar verlinkt bij de gemeente en hulporganisaties waardoor ze nu gekort wordt op allerlei zaken. Daar helpt offline niet bij. Iets met, als men het niet ziet, is het er ook niet.
Ja dat zeggen we dus in een geval van MW of de ex van Sanne ofzo. In een relatie vreemdgaan en da n scheiden en gelijk verder met de volgende. Ik ken natuurlijk wel mensen die dat zo doen, maat geen vrienden of familie van ons.quote:Op maandag 29 december 2025 20:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat zeggen we hier bij vreemd gaan.. dat is in de gevallen in mijn omgeving niet aan de orde 🤷
Meer jarenlang huisje boompje beestje en dan uit elkaar en een 2e jeugd gaan beleven met feestjes en dat soort dingen en ploep ineens een nieuwe liefde 🤣🤷
Liefde maakt blind... klopt blijkbaar welquote:Op maandag 29 december 2025 19:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
In deze Q&A vertellen ze er meer over.quote:Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog langer dan ik had gedacht
Bekendheid?quote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
Waarom zou J het leven van M willen hebben? J was samen met een zeer slimme, knappe en rijke man. Mooi huis en kon alles kopen wat ze wilde.
Als ze nu een arme sloeber was geweest had ik het nog ergens begrepen maar ik kan geen reden bedenken waarom dit een vooropgezet plan zou zijn.
En maar zeuren dat haar kinderen overprikkeld zijn, de tent afbreken thuis, L chronisch slaaptekort heeft.quote:Op maandag 29 december 2025 20:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Mijn god, HVK is al 9 uur lang bij het Winterparadijs. Ik verwacht weer gratis, dus ze haalt lekker alles eruit wat erin zit denk ik.
Eens. Dit schreef ik van de week ook. Er is daar iets aan de hand.quote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef Post-its het volgende:
Daar waar Debbie normaal geld uitgeeft als water viel het me vd week op dat ze voor haar loop oordoppen (die ze uren per dag draagt in bed) geen 15 euro kon betalen voor een setje, maar ze over wou nemen van iemand.
En dan die 2e hands fietsen vd week met kerst. Niet dat daar iets mis mee is, maar voor haar wel opvallend.
Debbie; Vreemd, je gaat offline na de feestdagen, dat doe je vanwege je gezondheid die maar achteruit blijft gaan en je er geen energie meer voor hebt. Dan stop je niet na de feestdagen, dan stop je per direct. Maar ze weet het al maanden... Er loopt vast nog een contractje hier of daar tm 31 december waar ze dan de centen van krijgt, al zou ik niet weten met wie zij nog een contract heeft. Het klopt gewoon niet.quote:Op maandag 29 december 2025 20:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Dit schreef ik van de week ook. Er is daar iets aan de hand.
Ja ik denk het echt hoor, en als dat zo is is dat triest genoeg.quote:Op maandag 29 december 2025 20:03 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik vond de speculaties over een opname eerst vrij heftig, maar na haar story’s van vandaag ga ik dit steeds meer denken. Als ze het pesten en gedoe eerder al echt beu was, was ze eerder gegaan. En het pesten wat zij noemt speelt niet nu, er wordt al zó lang over haar gepraat. Het zal me nu echt niet verbazen dat ze noodgedwongen niet meer online kan.
Ik vind het jammer dat ik niet in Barneveld woon, want de echte insiders daar kunnen snel genoeg merken of ze gewoon offline is of er meer speelt.
Hoe dan ook, ik denk dat ze een hele verstandige keus maakt. Met welke reden dan ook.
(Maar wel even op haar linkjes klikken en haar steunen hè jongens, onze zelfstandige onderneemster)
Dat enorm geleur om haar linkjes te gebruiken ook... voor die paar cent zou ik het echt niet doen... "help een zelfstandig ondernemer " uhm... 🤣 wat onderneemt ze dan?quote:Op maandag 29 december 2025 20:36 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Dit schreef ik van de week ook. Er is daar iets aan de hand.
Ze kwam niet meer uit haar leugens wat betreft lc denk ikquote:Op maandag 29 december 2025 20:09 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
In haar post zegt ze het volgende: Mijn gezondheid blijft achteruit gaan. En ik heb op dit moment geen draagvlak om Long COVID aan de online pesters te blijven uitleggen. Het nam extreme vormen aan waardoor het negeren ook geen optie was/is.
Kortom: online pesten icm met Long Covid.
Is dit echt zo?quote:Op maandag 29 december 2025 20:16 schreef Kaatjepuk het volgende:
Je vergeet de schimmel.quote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En maar zeuren dat haar kinderen overprikkeld zijn, de tent afbreken thuis, L chronisch slaaptekort heeft.
Kan zo maarquote:Op maandag 29 december 2025 20:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier zet ik mijn geld op in... maar geloof nog geen barst van dat ze echt offline gaat
Haar eigen leugens zullen ook altijd online blijven inderdaad 👀quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie als reactie op een comment over online pesten: het mooie aan internet is dat alles blijft staan. Ook hun (de pesters) digitale afdruk dus. Je kind zal dat later maar lezen.
Tja, en haar kinderen zullen later ook lezen wat hun moeder allemaal gewauweld heeft. Maar dat is blijkbaar niet belangrijk?
Nee joh lijkt me ook niet. Ik denk zelfs niet dat ze verlinkt is, maar dat het gewoon ‘interessant’ is om offline te gaan.quote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk overigens echt niet dat het om een opname gaat.. wachtlijsten daarvoor zijn lang en dan moet ze ook nog echt ziek zijn anders val je daar natuurlijk direct door de mand! Ze heeft niet voor niets iedere afspraak online.. een loddig gezicht opzetten kan prima vanaf de eettafel! Maar dat hou je geen 24/7 vol.
Ik denk dat ze gewoon verlinkt is en dat dat flinke consequenties heeft!
Mollygram.comquote:Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Wat was ook al weer de site waar je anoniem kunt kijken?
Thanks! ik ga even mijn oortjes in doen om te luisteren anders denkt mijn man dat ik rare plannen hebquote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
In deze Q&A vertellen ze er meer over.
Ik kijk altijd via instanavigationquote:Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Wat was ook al weer de site waar je anoniem kunt kijken?
Er is iemand die dit ook doet en heeft in een jaar tijd heel veel volgers gekregen. Dus ja, dan moet Milou dit ook doen. Hoeft ze ze misschien niet meer te kopen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Maremare het volgende:
Milou die met ChatGPT al haar doelen voor 2026 heeft besproken. Meine gute, dit kan toch niet serieus zijn? Toen zij stopte met buitenshuis werken heeft ze volgens mij haar eigen denkvermogen uitgeschakeld.
Haar blog bestaat ook nog steeds, leuk je kinderen afplakken met hartjes, maar niet op het blog. KVK ook nog in de lucht. Zij gaat echt niet stoppen. Misschien een paar weken. De tijd zal het leren.quote:Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef Leesje het volgende:
[..]
Nee joh lijkt me ook niet. Ik denk zelfs niet dat ze verlinkt is, maar dat het gewoon ‘interessant’ is om offline te gaan.
Tja ook optie.. maar dan had ik een berichtje zien aankomen dat ze zich bedacht heeft en idd er meer lieve mensen zijn en toch blijft... als je alles beetje optel lijkt het toch of er iets gebeurt is waardoor ze even van de radar moetquote:Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef Leesje het volgende:
[..]
Nee joh lijkt me ook niet. Ik denk zelfs niet dat ze verlinkt is, maar dat het gewoon ‘interessant’ is om offline te gaan.
Hoe kom je bij dat laatste? Overduidelijk dat het huis van K en van J niet hetzelfde huis is, zoals te zien is op de stories van vandaag.quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Volgens mij is het niet verboden zolang je de 25 kg per voertuig niet overschrijdt en je geen dingen koopt daar die in NL verboden zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Jenn1806 het volgende:
DBM die vrolijk online plempt dat ze in Duitsland vuurwerk gehaald heeft. Ze weet dat dat verboden is? En ja, ik weet dat duizenden mensen dit doen maar het is toch dom om dat zo op je insta te zetten 😂
Copycat Milou. Zo lekker vernieuwend not.quote:Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er is iemand die dit ook doet en heeft in een jaar tijd heel veel volgers gekregen. Dus ja, dan moet Milou dit ook doen. Hoeft ze ze misschien niet meer te kopen.
Ik heb nu een kwartiertje zitten kijken, maar ik vind ze daar best leuk samenquote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
In deze Q&A vertellen ze er meer over.
Speculatie vanuit mij, is nergens gezegd voor de duidelijkheid. Vandaar ook de -het lijkt-. Is ook het enige dat ik kon verzinnen waarom MW reageert zoals ze nu doet in de podcast bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 december 2025 21:08 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat laatste? Overduidelijk dat het huis van K en van J niet hetzelfde huis is, zoals te zien is op de stories van vandaag.
En voor ons. Niemand zit toch verlegen om Debbie, toch? Dag dagquote:Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef Weerikier het volgende:
Doei Debby! 👋 Hopelijk blijft ze weg. Beter voor haar kinderen en beter voor haarzelf.
Heel erg vergezocht in ieder geval. Ik vind je speculatie ook nog niet eens ergens op lijken als je alles bij elkaar ziet.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Stillemeelezer het volgende:
[..]
Speculatie vanuit mij, is nergens gezegd voor de duidelijkheid. Vandaar ook de -het lijkt-. Is ook het enige dat ik kon verzinnen waarom MW reageert zoals ze nu doet in de podcast bijvoorbeeld.
Idd ver gezocht maaar iris hint in de podcast wel duidelijk over onverwachte wendingen waar Michelle de afgelopen weken mee te maken heeft gehadquote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Heel erg vergezocht in ieder geval. Ik vind je speculatie ook nog niet eens ergens op lijken als je alles bij elkaar ziet.
Ja, ze zijn ook leuk samen in die Q&A. En zoals je hoort, heeft Michelle er juist op aangedrongen dat Koen en Jacqueline elkaar een kans zouden geven om uit te zoeken of er ook tussen hen liefde kon ontstaan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een kwartiertje zitten kijken, maar ik vind ze daar best leuk samen![]()
En begrijp dat Jacq om een andere reden dan K & M bij haar man weg is, en ik snap niet dat ze zo lekker kunnen Q&A-en terwijl er een kindje jankt op de achtergrond.
Die kan ik niet vindenquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ben toevallig net even de comments deels gaan lezen, maar er staat in ieder geval nog 1 hele negatieve onder! Waar DL zelf ook nog, heel verontwaardig, op reageert. Bijzonder verhaal vond ik dat, wel benieuwd ook waar dat over ging
Met de Diddle is back meuk voor prinses Z.quote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef Applepony het volgende:
Debbie neemt afscheid en hop daar is al weer een post van Debbie met een foto van een kalender. Ga dan ook Debbie en mik alles van je telefoon. Zo ongeloofwaardig dit.
En waren de ouders van Michelle in het begin bang dat Koen en Jacq er samen vandoor zou gaan en Michelle alleen achter zou blijven....quote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook leuk samen in die Q&A. En zoals je hoort, heeft Michelle er juist op aangedrongen dat Koen en Jacqueline elkaar een kans zouden geven om uit te zoeken of er ook tussen hen liefde kon ontstaan.
Nou wie weet in 2026 als in ze zijn nu samen dus eerst noch nicht vielleicht maar nu …😜quote:Op maandag 29 december 2025 21:49 schreef Tweetheelepels het volgende:
Michelle wilde zelfs graag dat er een baby van Koen en Jacqueline zou komen, koekoek.
Niemand zit om haar verlegen, maar toch brengt ze genoeg irritaintment 🫣quote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En voor ons. Niemand zit toch verlegen om Debbie, toch? Dag dag
Echt? Waar lees/hoor je dit?quote:Op maandag 29 december 2025 21:49 schreef Tweetheelepels het volgende:
Michelle wilde zelfs graag dat er een baby van Koen en Jacqueline zou komen, koekoek.
Volgens mij heeft die zelfs de afstandsbediening vast.quote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW
Camera op de zelfontspanner en 3-2-1: "Naar me lachen Tim. Want we hebben het zo leuk samen."
🤦♀️
Dat heb ik nooit gezien/gehoord. Bij 100% kans op een meisje zou JvP er wel voor zijn gegaan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:49 schreef Tweetheelepels het volgende:
Dat vertelde ze in de Q&A. Zie het linkje ergens hierboven in mijn eerdere bericht.quote:Op maandag 29 december 2025 21:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien/gehoord.
In de Q&A die ik een paar berichten hierboven heb gelinktquote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt? Waar lees/hoor je dit?
Jacq: Nee we willen niet nog een kindjequote:Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat vertelde ze in de Q&A. Zie het linkje ergens hierboven in mijn eerdere bericht.
Bizar.quote:Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat vertelde ze in de Q&A. Zie het linkje ergens hierboven in mijn eerdere bericht.
In haar post van gisteren reageert iemand dat hij erg lijkt op Koen waarop Michelle reageert met : nog niet misschien .quote:Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef Tweetheelepels het volgende:
Wát een broekie die Tim, echt een tiener om te zien. Sorry hoor 🙈
Snel zou ik het niet willen noemen. Ze kent de jongen (hij is overigens 37) al 20 jaar en als we de juicekanalen mogen geloven rommelen ze al meer dan een jaar met elkaar.quote:Op maandag 29 december 2025 22:03 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
In haar post van gisteren reageert iemand dat hij erg lijkt op Koen waarop Michelle reageert met : nog niet misschien .
Overigens vind ik Koen wel echt veel knapper maar oké ik snap niet wat ze hierin ziet en vooral zooo snel
Ik denk dat ze geen zin hebben om nog langer geheimzinnig te doen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
Ik vind die laatst post van jvp heel raar, dat ze in de tekst benoemd: “en een foto gemaakt voor Ollie”. Koen gebruikt geen insta meer, waarom zou je Ollie benoemen in je post? Dat is toch 100% als steek naar Mb?
100%quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
Ik vind die laatst post van jvp heel raar, dat ze in de tekst benoemd: “en een foto gemaakt voor Ollie”. Koen gebruikt geen insta meer, waarom zou je Ollie benoemen in je post? Dat is toch 100% als steek naar Mb?
Het is haar bonus dochter (weer). En dat moeten we allemaal weten.quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
HAHAHAHHA geweldige reactie dit . Ik las het ook en dacht jeetje wat wil je nou zeggen hiermeequote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:
MB is na 20 jaar nog steeds niet uitgepraat met Tim. Hoe oud was zij 20 jaar geleden? 12? Waren toen vast ook al boeiende gesprekken.
Het komt over alsof ze vindt dat ze 20 jaar van haar leven heeft vergooid door niet bij hem te zijn en nu verdergaan waar ze toen gebleven waren.quote:Op maandag 29 december 2025 22:15 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA geweldige reactie dit . Ik las het ook en dacht jeetje wat wil je nou zeggen hiermee
Geen idee maar ik zie geen enthousiaste reacties van haar familie en bff’s.quote:Op maandag 29 december 2025 22:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een rotzooitje daar bij de ex-poly. Wat zou de godfather hier nu allemaal van vinden?
Moest daar bij het mooiste meisje van de klas ook al zo om lachen. Weet de precieze woorden niet meer, maar toen MW Koen leerde kennen en bleek dat ze elkaar leuk vonden, konden ze er niets mee doen. Dit omdat ze allebei 'in een relatie zaten'. Toen was ze 13 geloof ik 🤣quote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:
MB is na 20 jaar nog steeds niet uitgepraat met Tim. Hoe oud was zij 20 jaar geleden? 12? Waren toen vast ook al boeiende gesprekken.
Tot 25 kilo dacht ik dat gewoon mocht hoor of hebben dat verkeerdquote:Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Jenn1806 het volgende:
DBM die vrolijk online plempt dat ze in Duitsland vuurwerk gehaald heeft. Ze weet dat dat verboden is? En ja, ik weet dat duizenden mensen dit doen maar het is toch dom om dat zo op je insta te zetten 😂
Ze was inderdaad wel heel jong. En uiteindelijk heeft Koen gewacht tot ze 18 was toch? Of heb ik dat er zelf van gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Moest daar bij het mooiste meisje van de klas ook al zo om lachen. Weet de precieze woorden niet meer, maar toen MW Koen leerde kennen en bleek dat ze elkaar leuk vonden, konden ze er niets mee doen. Dit omdat ze allebei 'in een relatie zaten'. Toen was ze 13 geloof ik 🤣
In een andere vlog hebben ze het er ook eens over gehad en daar verkondigde MW dat zij heel graag wilde dat er nog een baby kwam van Sjaak en Koen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jacq: Nee we willen niet nog een kindje
Michelle: Nee helaas
28m 45s
Volgens mij klopt dat! Moet zeggen dat ik de leeftijden niet exact heb opgeslagen, maar sommige dingen vond ik zo opvallend.. (ook dat over nog een kind bijvoorbeeld) dat ze me zijn bijgebleven.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze was inderdaad wel heel jong. En uiteindelijk heeft Koen gewacht tot ze 18 was toch? Of heb ik dat er zelf van gemaakt?
Koen en Tim voetbalden toch samen? Misschien speelde Mies wel ine-mine-mutte. Was maximaal populair 20 jaar terug.quote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef slowie het volgende:
Het klinkt alsof mb koen en Tim tegelijkertijd leerde kennen en toen voor koen heeft gekozen.
En die tekst van jvp idd. Gebruik maken van de kinderen om een ander te kwetsen maakt je heel erg een mean girl
Waarom is dat gemeen?quote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef slowie het volgende:
Het klinkt alsof mb koen en Tim tegelijkertijd leerde kennen en toen voor koen heeft gekozen.
En die tekst van jvp idd. Gebruik maken van de kinderen om een ander te kwetsen maakt je heel erg een mean girl
Triest dat je daar dan een kind voor " gebruikt"quote:
Ik dacht in dat programma gehoord te hebben dat ze elkaar voor het eerst op hun 13e hebben ontmoet, daarna geen contact meer. Vier of vijf jaar later weer ontmoet en zaten toen beide in een relatie maar er was toen geen houden meer aan; er was niet tegen te vechten. MB was 21 jaar toen ze trouwden (?).quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Moest daar bij het mooiste meisje van de klas ook al zo om lachen. Weet de precieze woorden niet meer, maar toen MW Koen leerde kennen en bleek dat ze elkaar leuk vonden, konden ze er niets mee doen. Dit omdat ze allebei 'in een relatie zaten'. Toen was ze 13 geloof ik 🤣
Denk ook dat de bff,s zich wat neutraal opstellen, ze zijn met Koen en Michelle bevriend, en willen denk ik geen partij kiezen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zie geen enthousiaste reacties van haar familie en bff’s.
Story of her lifequote:Op maandag 29 december 2025 22:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik dacht in dat programma gehoord te hebben dat ze elkaar voor het eerst op hun 13e hebben ontmoet, daarna geen contact meer. Vier of vijf jaar later weer ontmoet en zaten toen beide in een relatie maar er was toen geen houden meer aan; er was niet tegen te vechten. MB was 21 jaar toen ze trouwden (?).
Die ligt met het schaamrood op de kaken onder een fleecedeken op de bank, huilend!quote:Op maandag 29 december 2025 22:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een rotzooitje daar bij de ex-poly. Wat zou de godfather hier nu allemaal van vinden?
Er staat een bericht voor je in dat topic.quote:Op maandag 29 december 2025 19:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb al paar keer gezocht naar het feedback topic, waar kan ik dat vinden?
En dan al die foto´s waar vrijwel niks op te zien is omdat de gezichten afgeplakt zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
Maximaal jankenquote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die ligt met het schaamrood op de kaken onder een fleecedeken op de bank, huilend!
Nee ik zie ook geen reacties van haar besties of de walkjes, terwijl schoonzus ook nogal actief is op Instagram.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zie geen enthousiaste reacties van haar familie en bff’s.
Klopt ook wel. Pubers liggen ook dubbel van de lach om niks. Oh wacht die hebben dan echt lol en maken geen fotos denk ikquote:Op maandag 29 december 2025 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het komt over alsof ze vindt dat ze 20 jaar van haar leven heeft vergooid door niet bij hem te zijn en nu verdergaan waar ze toen gebleven waren.
Het lijkt me duidelijk dat mb op de een of andere manier gekwetst is door jvp (en koen). Jvp had de naam van mb's kind gewoon helemaal niet hoeven te noemenquote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Waarom is dat gemeen?
Michelle kan zich toch geen betere stiefmoeder wensen voor haar kinderen?
De kinderen zijn gek op JvP en andersom, ze kennen elkaar al jaren.
JvP was notabene aanwezig bij de bevalling van Laurens, omdat Michelle dat wilde.
Had ze dan liever gezien dat Koen een nieuwe vrouw bij haar kinderen had geïntroduceerd?
En hoe is het voor de ex van Tim als ze bij Michelle leest:' na 20 jaar nog niet uitgepraat me deze'.
Ze was echt afgelopen week nog bij haar ouders hoor....quote:Op maandag 29 december 2025 22:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ja de BFFs zijn aardig buiten beeld. En haar ouders ook. Voorheen altijd huilende en knuffelende foto’s want “nooit weggaan zonder doei te zeggen”. En nu lijkt Tim wel de enige in haar leven.
Wel fijn om al vanaf je 12e te praten met iemand die uiteindelijk de liefde, de bff en de familie in een wordt. Maximaal inzetbaar deze Wolf.🐺
Dit wou ik dus net zeggen. Als ik Michelle was, had ik het zeker meer dan kut gevonden maar dan liever haar kinderen bij iemand die ze héél erg goed kent en waarvan je weet dat ze je kinderen op handen dragen bij wijze van. Je kan veel van Jacqueline vinden maar volgens mij is ze ontzettend lief ook voor de kinderen van Koen en Michelle samen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Waarom is dat gemeen?
Michelle kan zich toch geen betere stiefmoeder wensen voor haar kinderen?
De kinderen zijn gek op JvP en andersom, ze kennen elkaar al jaren.
JvP was notabene aanwezig bij de bevalling van Laurens, omdat Michelle dat wilde.
Had ze dan liever gezien dat Koen een nieuwe vrouw bij haar kinderen had geïntroduceerd?
En hoe is het voor de ex van Tim als ze bij Michelle leest:' na 20 jaar nog niet uitgepraat me deze'.
Ik snap hier echt niets van.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:03 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind dat JvP een grens heeft overschreden door in haar post het dochtertje van MB te noemen. Dat zou voor mij, als moeder zijnde (ongeacht mijn rol in het geheel), als een rode lap op een stier werken.
Desbetreffende post van JvP gaat over de Beekse Bergen waar ze met JvP's kinderen waren ("alleen met drie loslopende jongens"). De kinderen van Koen en Michelle waren daar niet bij, dus des te meer reden om het dochtertje niet te hoeven noemen. Bij de kinderen zijn, is iets anders dan hun naam "in het wilde weg" noemen in je Instagram post.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niets van.
Koen is met de kinderen bij JvP. Moet ze dan doen alsof ze er niet zijn?
Dit is de nieuwe situatie. Tim is ook gewoon bij Michelle's kinderen. Is dat wel oké?
Waarom? Ze is toch al jaren de stiefmoeder van de kinderen? Jacq is met Koen, dus niks raars aan toch? Ze houdt van die kinderen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:03 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind dat JvP een grens heeft overschreden door in haar post het dochtertje van MB te noemen. Dat zou voor mij, als moeder zijnde (ongeacht mijn rol in het geheel), als een rode lap op een stier werken.
Misschien zou, vooral in deze fase, de kinderen helemaal niet, en door niemand niet, genoemd of getoond moeten worden. Een plaatje op hun gezicht plakken maakt het m.i. alleen maar nóg erger, maar beide vrouwen kunnen blijkbaar niet zonder hun kinderen content maken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Waarom? Ze is toch al jaren de stiefmoeder van de kinderen? Jacq is met Koen, dus niks raars aan toch? Ze houdt van die kinderen.
Ik denk dat zij wel samen blijven hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien zou, vooral in deze fase, de kinderen helemaal niet, en door niemand niet, genoemd of getoond moeten worden. Een plaatje op hun gezicht plakken maakt het m.i. alleen maar nóg erger, maar beide vrouwen kunnen blijkbaar niet zonder hun kinderen content maken.
Als het andersom was geweest (MB die JvP's kind bij naam noemt), zou ik hetzelfde vinden. Ik ben geen MB óf JvP "fan", maar reageer op wat ik zie.
JvP is momenteel van niemand stiefmoeder, ze is niet eens officieel "met Koen". Koen woont niet met haar samen "na jaren stiefmoeder te zijn", houdt zich op de oppervlakte en laat haar het naratief op Instagram plaatsen, zonder zelf aangesproken te kunnen worden. Ze is momenteel een bedwarmer van Koen alleenstaande moeder, die samen met haar 3 kinderen in een gestoffeerde onderkomen woont; ze heeft niet eens "een eigen bed en bankstel". Ik ben bang dat JvP op den duur degene zal zijn, die achter het poly net zal gaan vissen en dat ook Koen behoefte zal gaan hebben naar een nieuwe frisse wind door huize Bollen.
En hoe weet jij precies in welke fase K en J nu zitten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien zou, vooral in deze fase, de kinderen helemaal niet, en door niemand niet, genoemd of getoond moeten worden. Een plaatje op hun gezicht plakken maakt het m.i. alleen maar nóg erger, maar beide vrouwen kunnen blijkbaar niet zonder hun kinderen content maken.
Als het andersom was geweest (MB die JvP's kind bij naam noemt), zou ik hetzelfde vinden. Ik ben geen MB óf JvP "fan", maar reageer op wat ik zie.
JvP is momenteel van niemand stiefmoeder, ze is niet eens officieel "met Koen". Koen woont niet met haar samen "na jaren stiefmoeder te zijn", houdt zich op de oppervlakte en laat haar het naratief op Instagram plaatsen, zonder zelf aangesproken te kunnen worden. Ze is momenteel een bedwarmer van Koen alleenstaande moeder, die samen met haar 3 kinderen in een gestoffeerde onderkomen woont; ze heeft niet eens "een eigen bed en bankstel". Ik ben bang dat JvP op den duur degene zal zijn, die achter het poly net zal gaan vissen en dat ook Koen behoefte zal gaan hebben naar een nieuwe frisse wind door huize Bollen.
Ik denk het niet, ik hoop het wel, maar ik denk het niet. En eigenlijk simpelweg alleen omdat ze de doorstart niet samen in één huis hebben gemaakt. De kinderen van Koen hebben nu 4 "thuisplekken"; de boerderie, Tim, Koen en JvP. Dat hadden er 3 kunnen zijn, wat m.i. ook logisch is na toch enkele jaren samengewoond te hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel samen blijven hoor
Praat je ook zo over vrienden/familie die een relatie hebben? Ik vind het behoorlijk denigrerend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Er moet ook maar een huis beschikbaar zijn… en je weet niet wat er onderling is afgesproken verder eroverheen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:36 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik hoop het wel, maar ik denk het niet. En eigenlijk simpelweg alleen omdat ze de doorstart niet samen in één huis hebben gemaakt. De kinderen van Koen hebben nu 4 "thuisplekken"; de boerderie, Tim, Koen en JvP. Dat hadden er 3 kunnen zijn, wat m.i. ook logisch is na toch enkele jaren samengewoond te hebben.
Net als jij, reageer ik op wat ik zie en weet ik, net als jij, precies helemaal niets. Zelfs de hele (ex) poly weet het nog niet precies, vandaar de constante hang om controversieel te willen zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:25 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
En hoe weet jij precies in welke fase K en J nu zitten?
lol. Misschien wat het een gore hork thuis.quote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
J was samen met een zeer slimme, knappe en rijke man. Mooi huis en kon alles kopen wat ze wilde.
Als je iets wilt, dan vind je een oplossing en als je iets niet wilt, dan vind je een excuus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:42 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Er moet ook maar een huis beschikbaar zijn… en je weet niet wat er onderling is afgesproken verder eroverheen.
Waarom doe je dan alsof je precies weet hoe de vork in de steel zit daar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Net als jij, reageer ik op wat ik zie en weet ik, net als jij, precies helemaal niets. Zelfs de hele (ex) poly weet het nog niet precies, vandaar de constante hang om controversieel te willen zijn.
Dat lijkt mij wel erg makkelijk gedacht gezien de huidige woningmarkt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:47 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Als je iets wilt, dan vind je een oplossing en als je iets niet wilt, dan vind je een excuus.
Ja dit inderdaad. Je mag gewoon vuurwerk in Duitsland kopen. Alleen letten op het soort (dus de vuurpijlen en knaldingen niet) en inderdaad officieel 25kg.quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tot 25 kilo dacht ik dat gewoon mocht hoor of hebben dat verkeerd
Manifesteren kun je leren 😂 misschien moeten ze bij Ellen (zonder Koen) op cursus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:24 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel erg makkelijk gedacht gezien de huidige woningmarkt?
Je mag 25kg per auto hebben volgens mij, dus als je 3x op en neer rijd met 25kg doe je alsnog niks verkeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:31 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Je mag gewoon vuurwerk in Duitsland kopen. Alleen letten op het soort (dus de vuurpijlen en knaldingen niet) en inderdaad officieel 25kg.
Maar las gisteren al in een nieuwsbericht van hier uit de omgeving dat er een controle was geweest bij de grens en als mensen meer dan 25 kg hadden kregen ze nog de kans om het op te laten halen door vrienden/familieleden. Dus zo streng zijn ze niet.
En 22 kilo vuurwerk zal ook niet goedkoop zijn. En dan samen met de tuttemerul die het huis daar binnengehaald wordt denk ik ‘fijn dat de man genoeg verdiend in huize DBM’quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je mag 25kg per auto hebben volgens mij, dus als je 3x op en neer rijd met 25kg doe je alsnog niks verkeerd.
Ik vind t rijkelijk veel 22kg, maar ik heb dan ook niks met vuurwerk
Dat dacht ik ook te horen. Ik twijfelde of ik het goed hoorde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:39 schreef slowie het volgende:
In de podcast zegt mb dat ze tegen koen heeft gezegd dat hij welkom is op de boerderij met oud & nieuw
Wow, ga je lekker? Het is niet aan jou om iemand wel of niet tot stiefmoeder te benoemen. Er bestaan meerdere relatie- en gezinsvormen dan één huisje, boompje, beestje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Want vergeet niet: zo’n opname gaat vrijwillig tenzij accuut en afgedwongen en dat is heeeeeeel ingewikkeld.quote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk overigens echt niet dat het om een opname gaat.. wachtlijsten daarvoor zijn lang en dan moet ze ook nog echt ziek zijn anders val je daar natuurlijk direct door de mand! Ze heeft niet voor niets iedere afspraak online.. een loddig gezicht opzetten kan prima vanaf de eettafel! Maar dat hou je geen 24/7 vol.
Ik denk dat ze gewoon verlinkt is en dat dat flinke consequenties heeft!
Zo, jij weet wel van de hoed en de rand hè.quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Maar je doet alsof je wel weet hoe het zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Net als jij, reageer ik op wat ik zie en weet ik, net als jij, precies helemaal niets. Zelfs de hele (ex) poly weet het nog niet precies, vandaar de constante hang om controversieel te willen zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:21 schreef HighRainbows het volgende:
Al die leuke kiekjes van J met haar jongens komt ongeloofwaardig over. Tijdens de poly hingen ze er echt als aanhangsels bij. J ondernam nooit iets alleen met ze. Ze wilde K en die heeft ze maar nu ook weer haar favoriete dochter die ze zelf noooit kreeg want ze zag zichzelf never nooit als boysmom. Over M. Kan er niet met mijn verstand bij. Wat een chaos. Zie ook geen blijheid in haar ogen. Nep.
Pas nadat MB iets met alleen haar kinderen ging doen deed JvP dat ook. Maar ook dat was toen al duidelijk was dat daar stront aan de knikker was.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:21 schreef HighRainbows het volgende:
Al die leuke kiekjes van J met haar jongens komt ongeloofwaardig over. Tijdens de poly hingen ze er echt als aanhangsels bij. J ondernam nooit iets alleen met ze. Ze wilde K en die heeft ze maar nu ook weer haar favoriete dochter die ze zelf noooit kreeg want ze zag zichzelf never nooit als boysmom. Over M. Kan er niet met mijn verstand bij. Wat een chaos. Zie ook geen blijheid in haar ogen. Nep.
Neem aan dat dit een retorische vraag is? Geld en aandachtquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Pas nadat MB iets met alleen haar kinderen ging doen deed JvP dat ook. Maar ook dat was toen al duidelijk was dat daar stront aan de knikker was.
Ik kan er met mijn pet niet bij hoe zij het met z’n drieën voor elkaar hebben gekregen om zo aan de kinderen voorbij te gaan. Dat er blijkbaar niet één volwassene heeft gezegd: klaar, punt. De kinderen moeten iets mee gekregen hebben van het maandenlange toneelspel voor de buitenwereld.
En nog gaan ze vrolijk verder op insta. Wat bezielt ze?
Inderdaad een retorische vraag😬.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:51 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Neem aan dat dit een retorische vraag is? Geld en aandacht
Wil iedereen hier aub mee stoppen? Dit topic bestaat voor 80% uit 'ik denk' dit en dit. Steeds die uitlokkende reacties daarop heeft totaal geen zin.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Maar je doet alsof je wel weet hoe het zit.
Precies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind dat er een heleboel zijn die doen alsof ze allemaal weten hoe het zit. Jacqueline heeft Michelle willen vervangen, Jacqueline is bedwarmer van Koen, ze zijn officieel samen. Jacqueline deed nooit iets met haar kinderen en nu 'ineens' wel (ze heeft ook weinig keuze nu he).
Dus je vraagt of het gespeculeer kan stoppen, maar tegelijkertijd mag ik niet iets over dat irritante gespeculeer zeggen want dan zeur ik op een ander. Ik heb het idee dat ik hier niks meer mag zeggen. Ik reageer even op 1 iemand, maar het geldt natuurlijk voor al die zogenaamde waarheden die verkondigd worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Wil iedereen hier aub mee stoppen? Dit topic bestaat voor 80% uit 'ik denk' dit en dit. Steeds die uitlokkende reacties daarop heeft totaal geen zin.
Probeer dat gespeculeer (over de poly) te minderen, maar stop aub met dat gezeur op elkaar steeds.
Maar echt, zodat je t zelf niet aan chatgpt hoeft te vragen? 🙈 ik ben stiekem dus wel een beetje benieuwd hoe dat plan eruit ziet haha.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:28 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik weet niet wat ik zorgelijker vind; het chqt gpt doelen plan van Milou OF al die mensen die op de post reageren omdat ze ook zo'n plan willen...
Waar gaat het heen met de mensheid😅
Eens!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Als ik die plaatjes zie van Michelle dan vind ik het vooral heel sneu voor de ex van Tim. Ik hoop dat ze er een beetje okay mee kan zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat ze heel verdrietig is. Moet er niet aan denken dat je de vader van je kinderen alweer zo snel ‘loveydovey’ ziet met een andere vrouw
En weer een weekendje weg!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan geen gezinsauto kopen omdat ze de erfenis heeft misgelopen. Ik zou me echt doodschamen om zoiets te zeggen. Wat denk je van gewoon werken voor een auto?
En? Hoe krijgen wij nu ons droomleven?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef Meke het volgende:
Misschien heb ik net droomleven gecomment onder de post van Milou en die weer verwijderd zodra ik DM had
Dergelijke reacties lokken weer gehakketak op elkaar uit en dan zitten wij weer een hele middag reports te behandelen en waarschuwingen uit te delen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:23 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Dus je vraagt of het gespeculeer kan stoppen, maar tegelijkertijd mag ik niet iets over dat irritante gespeculeer zeggen want dan zeur ik op een ander. Ik heb het idee dat ik hier niks meer mag zeggen. Ik reageer even op 1 iemand, maar het geldt natuurlijk voor al die zogenaamde waarheden die verkondigd worden.
Ik ga heel slecht op dit soort opmerkingenquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan geen gezinsauto kopen omdat ze de erfenis heeft misgelopen. Ik zou me echt doodschamen om zoiets te zeggen. Wat denk je van gewoon werken voor een auto?
Van iemand die ze al 2 hele maanden volgt. Niet op reageren meer joh 😘quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Praat je ook zo over vrienden/familie die een relatie hebben? Ik vind het behoorlijk denigrerend.
Of een relatie slaagt moet men altijd maar afwachten, ook het stel zelf. Zeggen dat iemand dan ‘de bedwarmer van..’ is vind ik een sneue opmerking.
Wat zeg jij nou? Sanneke Werken?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ik verstond dat ook, alhoewel ik niet bekend ben met Mignon, en dan nog klagen dat ze dan in één slaapkamer moet slapen met haar kind. Heeft M nu dan een eigen slaapkamer in de vakansie-sjallet?quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:53 schreef Johanna38 het volgende:
Hoorde ik nou goed dat Sanneke gaat logeren in het slaaphuisje van Mignon? Is ze uitgenodigd?🤦♀
Geef een verslag!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef Meke het volgende:
Misschien heb ik net droomleven gecomment onder de post van Milou en die weer verwijderd zodra ik DM had
En dat gepluk aan haar haar steeds. Dion doet daar alles en zij zit maar te klagen. Irritainment ten top!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:56 schreef Clavis het volgende:
Dat gemompel van Sanneke altijd vanaf die bank! Ik zie haar echt nooit in beweging. Word er helemaal kriegel van; ga wat doen!
Ik ben nog bezig maar dit zijn een aantal dingen die Chat heeft 'gedacht' tijdens het opstellen van mijn planquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En? Hoe krijgen wij nu ons droomleven?
quote:Het lijkt beter om de focus te leggen op "home & lifestyle creator" in plaats van "momfluencer" om misleiding te voorkomen.
quote:De gebruiker wil betaald worden voor “slechte content” en misleiding, maar dat kunnen we niet ondersteunen.
🤣 ja daar zit John de mol op te wachten... een ik kan niets dus ik lig in bed type op tv 🤣 maar als ik mag stemmen stuur haar maar naar de jungle 👌 dat kijk ik niet (big brother ook niet... maar in de jungle kan ze niet de hele dag in haar bed liggen)quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hersenspinsel: misschien gaat Debbie wel mee doen aan Big Brother. De verraders. Vrouwen in de jungle. Ofzo.
😂
E r s t a a n v e e l t e v e e l s p a t i e s i n h e t d o c u m e n t. G e l u k k i g k a n C h a t G P T d a a r d o o r h e e n l e z e n.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:01 schreef LeSage het volgende:
[..]
Geef een verslag!
Ik kon me net inhouden
Oh, dus je moet wel meteen ook influencer worden?quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben nog bezig maar dit zijn een aantal dingen die Chat heeft 'gedacht' tijdens het opstellen van mijn plan
[..]
[..]
O nee dat was mijn eigen doel. Ik wil graag een succesvolle momfluencer worden. Ik heb geen kinderen maar ben wel bereid ze volledig uit te buitenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:07 schreef LeSage het volgende:
[..]
Oh, dus je moet wel meteen ook influencer worden?
Wat een droomleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
OMG hahaha!quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:42 schreef Meke het volgende:
Maar als je droomleven reageert wordt je naar chatgpt gestuurd die dan een plan voor jou maakt? 🤯quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:09 schreef Meke het volgende:
Wel fijn dat ik dit kreeg terwijl ik dus zei dat ik ze prima wilde uitbuiten: Bouw een privacy-kader voor toekomstige kinderen (geen herkenbare minderjarigen, geen namen/scholen/locaties)
Chat zorgt beter voor kinderen dan een aantal fluflu's
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:09 schreef Meke het volgende:
[..]
O nee dat was mijn eigen doel. Ik wil graag een succesvolle momfluencer worden. Ik heb geen kinderen maar ben wel bereid ze volledig uit te buiten(Maar dat mocht niet van Insta
)
Hieronder mijn plan
Oh gadver, wat akelig ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel leuk dat ChatGPT meer morele principes heeft dat de meeste momfluencers
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Haha, dat dus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:09 schreef Meke het volgende:
Wel fijn dat ik dit kreeg terwijl ik dus zei dat ik ze prima wilde uitbuiten: Bouw een privacy-kader voor toekomstige kinderen (geen herkenbare minderjarigen, geen namen/scholen/locaties)
Chat zorgt beter voor kinderen dan een aantal fluflu's
Het was voor haar neefjes volgens mij, die hadden haar gevraagd of ze mee wou rijdenquote:Op dinsdag 30 december 2025 08:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En 22 kilo vuurwerk zal ook niet goedkoop zijn. En dan samen met de tuttemerul die het huis daar binnengehaald wordt denk ik ‘fijn dat de man genoeg verdiend in huize DBM’
Nee ik heb een heel document met allemaal prompts die ik moest beantwoorden (bijv: wat zijn je financiele doelen, wat is je grootste doel, wat is je doel op het gebied van opruimen, wat voor doelen op het gebied van hobbies heb je), en dan gaat Chat die behapbaar maken en klein opdelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar als je droomleven reageert wordt je naar chatgpt gestuurd die dan een plan voor jou maakt? 🤯
Ah ja, oké. Ik denk dat ik het wel gezien heb hier. Ik volg het voorbeeld van Debbie en ga er ook maar tussenuit. Hoe dit nu gaat levert me echt te veel frustratie op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Dergelijke reacties lokken weer gehakketak op elkaar uit en dan zitten wij weer een hele middag reports te behandelen en waarschuwingen uit te delen.
Misschien is zij wel hartstikke vreemd geweest waardoor ze zijn gescheiden, of was ze hem zat en heeft ze hem zelf de deur uit gebonjourd, daarbij niks over bekend toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Als ik die plaatjes zie van Michelle dan vind ik het vooral heel sneu voor de ex van Tim. Ik hoop dat ze er een beetje okay mee kan zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat ze heel verdrietig is. Moet er niet aan denken dat je de vader van je kinderen alweer zo snel ‘loveydovey’ ziet met een andere vrouw
Echt hè als ik moet wachten op een erfenis om een auto te kopen kan ik nooit 1 aanschaffen denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
We weten de reden niet waarom zij en Tim uit elkaar zijn. Hoeft niks met mb te maken te hebben
Ze heeft ervaring door Gambia hequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hersenspinsel: misschien gaat Debbie wel mee doen aan Big Brother. De verraders. Vrouwen in de jungle. Ofzo.
😂
In een hotel is het ook geen probleem om met z’n allen in één ruimte te slapen. In de keet heeft hij inderdaad een eigen kamer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik verstond dat ook, alhoewel ik niet bekend ben met Mignon, en dan nog klagen dat ze dan in één slaapkamer moet slapen met haar kind. Heeft M nu dan een eigen slaapkamer in de vakansie-sjallet?
Nee dat is één grote slaapkamer. Kinderen zijn ook eigenlijk ongewenstquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik verstond dat ook, alhoewel ik niet bekend ben met Mignon, en dan nog klagen dat ze dan in één slaapkamer moet slapen met haar kind. Heeft M nu dan een eigen slaapkamer in de vakansie-sjallet?
quote:Slaaphuisje Chutzpah is ingericht voor maximaal twee volwassenen zonder huisdieren. In verband met de veiligheid op het terrein en de kwetsbaarheid van de kunst in het huisje, verzoeken we je een leuke (of niet leuke - zelf weten) oppas te zoeken. Baby's tot 1 jaar zijn eventueel welkom, maar let op: hier is niets voor aanwezig. Eén ouder/verzorger + kind vanaf 10 jaar zijn ook welkom.
Zo vriendelijk was Sanne anders niet tegen/over oma. Moet je haar TikTok video’s er maar eens over terugkrijgen. Oma was volgens S. vooral een zeur en was ze niet optimistisch. Zit in de familie dus? 😬quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Als de oma van Sanneke had gewild dat er geld bij Sanneke terecht zou komen dan had ze dat vast beschreven. Misschien heeft ze juist beschreven dat ze dat niet wil.
Ik vind het echt schaamteloos dat ze vindt dat ze recht heeft op iets, in dit geval geld, waar ze zelf nooit iets voor heeft gedaan.
Ik volg haar nu ook en nog meer leuke accounts om te volgen, zijn welkom!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is één grote slaapkamer. Kinderen zijn ook eigenlijk ongewenstVolgens mij maken ze tot een jaar ofzo een uitzondering? Dacht verder tot de 12 niet welkom, omdat er ook allemaal kunstobjecten in het slaaphuisje zijn.
(Ik volg haar (@:mignonnus voor wie haar niet kent) met heel veel plezier)
O, dit staat op de FAQ:
[..]
Sanne kan geen gezinsauto kopen en alle rest van haar probelemn in het leven oplossen, omdat ze met haar zuignap op de bank zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Nog niet misschien…quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:12 schreef Lovelii2026 het volgende:
Zoveel reacties bij mb over Tim die zo knap is … bijzonder wel
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef Lostit het volgende:
Ik zie Wolfje telkens met zijn handen in zijn zakken en zijn witte tshirt 10 cm onder zijn trui uitkomend staan, dan moet ik echt aan mijn kleuter denken die ook recent heeft ontdekt dat hij broeken met zakken heeft.
Achja, over smaak valt niet te twisten en het is niet het uiterlijk wat (alleen maar) telt.quote:
Nee dat is ook zeker zo! Ik denk dat Wolfje mij ook straal voorbij zou lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Achja, over smaak valt niet te twisten en het is niet het uiterlijk wat (alleen maar) telt.
Ik heb ook echt niet de knapste man van de wereld, maar dat hoeft van mij ook niet.
Ik hoef het niet meerdere keren per dag op Tim te doen, zou het ook niet kunnen. Maar zolang Michelle dat wel kan is het prima, toch? 🙈
Hoe passen haar kaasdingen in haar gezonde voedingspatroon?quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:10 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Potverdrie Sanneke.... 😵💫 erfenis gejat... 😂 hoe? Vaak word dat prima verdeeld onder de recht hebbende en als je echt denkt recht te hebben kan je dat gewoon aankaarten... maar blijkbaar had je gewoon geen recht erop! Kan je boos zijn maar dat is echt je eigen probleem!
En ze hebben toch gewoon een auto waar ze een kind in kunnen vervoeren? Waar heeft ze het over? En dion die haar continue tegenspreekt op de achtergrond 😂🤦♂️ ik had ooit een vriendin met zo een vriend... dan zaten we aan de telefoon te kletsen over van alles en zat hij naast haar mee te praten 😂🤦♂️ bloed irritant ook omdat hij alles wat zij zei hij "nee dat was zo..."
En er stinkt iets naar vis in de koelkast... en dion ruikt aan alle kaasjes... dan ineens een drap die erin zou liggen van feta die gelekt heeft? Poeh... uhm... iedereen heeft wel eens iets wat gelekt heeft in de koelkast maar dat maak je toch direct schoon??? Vreselijk gezond daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |