Je vergeet de schimmel.quote:Op maandag 29 december 2025 20:35 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En maar zeuren dat haar kinderen overprikkeld zijn, de tent afbreken thuis, L chronisch slaaptekort heeft.
Kan zo maarquote:Op maandag 29 december 2025 20:22 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Hier zet ik mijn geld op in... maar geloof nog geen barst van dat ze echt offline gaat
Haar eigen leugens zullen ook altijd online blijven inderdaad 👀quote:Op maandag 29 december 2025 20:27 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie als reactie op een comment over online pesten: het mooie aan internet is dat alles blijft staan. Ook hun (de pesters) digitale afdruk dus. Je kind zal dat later maar lezen.
Tja, en haar kinderen zullen later ook lezen wat hun moeder allemaal gewauweld heeft. Maar dat is blijkbaar niet belangrijk?
Nee joh lijkt me ook niet. Ik denk zelfs niet dat ze verlinkt is, maar dat het gewoon ‘interessant’ is om offline te gaan.quote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk overigens echt niet dat het om een opname gaat.. wachtlijsten daarvoor zijn lang en dan moet ze ook nog echt ziek zijn anders val je daar natuurlijk direct door de mand! Ze heeft niet voor niets iedere afspraak online.. een loddig gezicht opzetten kan prima vanaf de eettafel! Maar dat hou je geen 24/7 vol.
Ik denk dat ze gewoon verlinkt is en dat dat flinke consequenties heeft!
Mollygram.comquote:Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Wat was ook al weer de site waar je anoniem kunt kijken?
Thanks! ik ga even mijn oortjes in doen om te luisteren anders denkt mijn man dat ik rare plannen hebquote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
In deze Q&A vertellen ze er meer over.
Ik kijk altijd via instanavigationquote:Op maandag 29 december 2025 20:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Wat was ook al weer de site waar je anoniem kunt kijken?
Er is iemand die dit ook doet en heeft in een jaar tijd heel veel volgers gekregen. Dus ja, dan moet Milou dit ook doen. Hoeft ze ze misschien niet meer te kopen.quote:Op maandag 29 december 2025 20:32 schreef Maremare het volgende:
Milou die met ChatGPT al haar doelen voor 2026 heeft besproken. Meine gute, dit kan toch niet serieus zijn? Toen zij stopte met buitenshuis werken heeft ze volgens mij haar eigen denkvermogen uitgeschakeld.
Haar blog bestaat ook nog steeds, leuk je kinderen afplakken met hartjes, maar niet op het blog. KVK ook nog in de lucht. Zij gaat echt niet stoppen. Misschien een paar weken. De tijd zal het leren.quote:Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef Leesje het volgende:
[..]
Nee joh lijkt me ook niet. Ik denk zelfs niet dat ze verlinkt is, maar dat het gewoon ‘interessant’ is om offline te gaan.
Tja ook optie.. maar dan had ik een berichtje zien aankomen dat ze zich bedacht heeft en idd er meer lieve mensen zijn en toch blijft... als je alles beetje optel lijkt het toch of er iets gebeurt is waardoor ze even van de radar moetquote:Op maandag 29 december 2025 20:53 schreef Leesje het volgende:
[..]
Nee joh lijkt me ook niet. Ik denk zelfs niet dat ze verlinkt is, maar dat het gewoon ‘interessant’ is om offline te gaan.
Hoe kom je bij dat laatste? Overduidelijk dat het huis van K en van J niet hetzelfde huis is, zoals te zien is op de stories van vandaag.quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Grappig die huiselijke filmpjes nu op het account van JvP. Want typisch dat K nu wel eten kan maken, die kon nog geen ei bakken zeiden K en MW altijd. Zelfde als dat MW in het buitenland was voor een campagne hij in de keuken stond voor zichzelf en JvP.
Het lijkt erop dat K al vanaf het begin bij JvP woonde en niet ergens anders maar dat ze dat MW hebben verteld. Dan zal hij de kinderen daar ook al die tijd hebben ontvangen. Misschien dat M daar achter is gekomen?
Volgens mij is het niet verboden zolang je de 25 kg per voertuig niet overschrijdt en je geen dingen koopt daar die in NL verboden zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Jenn1806 het volgende:
DBM die vrolijk online plempt dat ze in Duitsland vuurwerk gehaald heeft. Ze weet dat dat verboden is? En ja, ik weet dat duizenden mensen dit doen maar het is toch dom om dat zo op je insta te zetten 😂
Copycat Milou. Zo lekker vernieuwend not.quote:Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Er is iemand die dit ook doet en heeft in een jaar tijd heel veel volgers gekregen. Dus ja, dan moet Milou dit ook doen. Hoeft ze ze misschien niet meer te kopen.
Ik heb nu een kwartiertje zitten kijken, maar ik vind ze daar best leuk samenquote:Op maandag 29 december 2025 20:33 schreef Cyan het volgende:
[..]
In deze Q&A vertellen ze er meer over.
Speculatie vanuit mij, is nergens gezegd voor de duidelijkheid. Vandaar ook de -het lijkt-. Is ook het enige dat ik kon verzinnen waarom MW reageert zoals ze nu doet in de podcast bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 december 2025 21:08 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Hoe kom je bij dat laatste? Overduidelijk dat het huis van K en van J niet hetzelfde huis is, zoals te zien is op de stories van vandaag.
En voor ons. Niemand zit toch verlegen om Debbie, toch? Dag dagquote:Op maandag 29 december 2025 20:46 schreef Weerikier het volgende:
Doei Debby! 👋 Hopelijk blijft ze weg. Beter voor haar kinderen en beter voor haarzelf.
Heel erg vergezocht in ieder geval. Ik vind je speculatie ook nog niet eens ergens op lijken als je alles bij elkaar ziet.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Stillemeelezer het volgende:
[..]
Speculatie vanuit mij, is nergens gezegd voor de duidelijkheid. Vandaar ook de -het lijkt-. Is ook het enige dat ik kon verzinnen waarom MW reageert zoals ze nu doet in de podcast bijvoorbeeld.
Idd ver gezocht maaar iris hint in de podcast wel duidelijk over onverwachte wendingen waar Michelle de afgelopen weken mee te maken heeft gehadquote:Op maandag 29 december 2025 21:19 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
Heel erg vergezocht in ieder geval. Ik vind je speculatie ook nog niet eens ergens op lijken als je alles bij elkaar ziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |