Ik denk zelf dat ze gewoon onder een andere naam verder gaat.quote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debbie: ‘… en alles wat social media betreft gaat van mijn telefoon’
Benieuwd of ze dan ook niet meer hartjes geeft aan haar insta-BFFs, of reageert op FB groepen. Of zou ze dat blijven doen ‘maar dan vanaf haar laptop’ 😁
Maar ik begrijp niet dat ze wel van plan is terug te komen en dat ze dat nu al weet.quote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Benieuwd of ze dan ook niet meer hartjes geeft aan haar insta-BFFs, of reageert op FB groepen. Of zou ze dat blijven doen ‘maar dan vanaf haar laptop’ 😁
En ‘geef me wat maanden de tijd, alsjeblieft’
Nee Debbie, ‘we’ gaan overmorgen vragen of je als-je-blieft weer terug komt.. 🙄
Ik heb al paar keer gezocht naar het feedback topic, waar kan ik dat vinden?quote:Op maandag 29 december 2025 19:01 schreef Tarantelle het volgende:
Excuses, deze reactie had in het feedbacktopic gemoeten.
Maar dus niet na oud en nieuw? 🤣 ze is ook echt aandacht het ratelen dus wie weet is dat maanden ter plekke verzonnen 🤣quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie wist al maanden dat ze tijdelijk zou stoppen met social media. Wat is er dan zó belangrijk aan haar social media dat ze niet direct kon stoppen?
🤣 dit! Moet straks echt me inhouden als ik haar hersens en der online ziequote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
SHO / [SHO FB] The SHO goes onquote:Op maandag 29 december 2025 19:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb al paar keer gezocht naar het feedback topic, waar kan ik dat vinden?
Sanneke die zo vaak heeft gedeeld dat het efteling hotel zo duur is en dan vooral de vergelijking maken met een ander ook duur park.quote:Op maandag 29 december 2025 19:06 schreef Jenn1806 het volgende:
Al die influencers die de winactie van de Efteling delen, ik vind het schaamteloos. Veruit de meeste fluflu's krijgen al zoveel gesponsord, hele vakanties en tig dagjes uit krijgen ze gratis maar het is blijkbaar niet genoeg. Ik hoop echt dat de directie van de Efteling gezond verstand gebruikt en vooral geen influencer uitkiest. En vooral ook niet Sanneke, die heeft al genoeg vakantie gevierd dit jaar.
Daar is de meid weer hoor. Ik zat op het strafbankje. “quote:Op maandag 29 december 2025 19:05 schreef Kaatjepuk het volgende:
Aah super leuk K & J ❤ Ook fijn voor de kinderen dat ze bekende om hen heen hebben. Ik gun ze veel geluk met z’n 9-en!
Over welke Sanne gaat dit?quote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Sanne heeft dus idd een nieuwe lover. Waat halen die fluflus zo snel een nieuwe vent vandaan zeg!
Dat geeft ze niet als hoofdreden. Haar gezondheid is de hoofdreden. Nou ja, als je dan alsnog maanden wachten valt het wel mee met haar gezondheid.quote:Op maandag 29 december 2025 18:53 schreef Henrike het volgende:
[..]
Wat vreemd idd.
Als het dan komt door het negatieve zoals ze beweert dan stop je toch direct?
Raar
Zou ze het zelf geloven?quote:Op maandag 29 december 2025 18:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
Dankjewelquote:Op maandag 29 december 2025 19:23 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
SHO / [SHO FB] The SHO goes on
Ik volg haar in 1 groep op fb, weet niet of ze daar ook weg zal blijven.quote:Op maandag 29 december 2025 19:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze het zelf geloven?
Zou ze ook uit alle FB groepen gaan?
Nou dat is idd wel heel snel, dat ze daar zin in hebben begrijp ik echt niet.quote:
Ik vind dat zo vergezocht/bedacht.quote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Snaky het volgende:
Vooropgezet plan van JvP om het leven van MB over te nemen.
Nou dat, als ze maar een klein gedeelte aandacht geeft aan wat ze normaalquote:Op maandag 29 december 2025 19:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat geeft ze niet als hoofdreden. Haar gezondheid is de hoofdreden. Nou ja, als je dan alsnog maanden wachten valt het wel mee met haar gezondheid.
Maar hoe dan ook: voor haar kinderen heel fijn! Hopelijk krijgen die nu een moeder.
Ze zegt dat ze moet stoppen vanwege ‘de dingen’ die zijn gebeurd. Die zo’n inbreuk op haar privacy waren dat het echt niet verder kan gaan. Oké dat klinkt op zich logisch… maar waarom blijft ze dan niet permanent weg? Als het allemaal zo erg was? En hoezo weet je dat al maanden dat je na de feestdagen offline gaat? Dat klinkt voor mij alsof er iets anders op de planning staat.quote:Op maandag 29 december 2025 19:02 schreef Henrike het volgende:
[..]
Maar ik begrijp niet dat ze wel van plan is terug te komen en dat ze dat nu al weet.
Blijkbaar vind ze het een moeilijke beslissing want ze begint er steeds over, waarom stop je dan?
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 29 december 2025 18:59 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ze gewoon onder een andere naam verder gaat.
Maar denk dat Koen nooit iets met insta deed het hele taalgebruik ademde Michellequote:Op maandag 29 december 2025 19:28 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Daar is de meid weer hoor. Ik zat op het strafbankje. “
Maar terug naar maximaal genieten hier.
Eens @:kaatjepuk!
En wat een zegen dat deze twee ouders NIET de sores verkopen als content. En dat de kinderen hier, op een paar foto’s waarop ze een spelletje doen, veilig en zonder commerciële camera een thuis mogen hebben. Met nog steeds dezelfde broertjes en zusje.
Chapeau voor Koen die niets van zijn scheiding en de kinderen online gooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |