HAHAHAHHA geweldige reactie dit . Ik las het ook en dacht jeetje wat wil je nou zeggen hiermeequote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:
MB is na 20 jaar nog steeds niet uitgepraat met Tim. Hoe oud was zij 20 jaar geleden? 12? Waren toen vast ook al boeiende gesprekken.
Het komt over alsof ze vindt dat ze 20 jaar van haar leven heeft vergooid door niet bij hem te zijn en nu verdergaan waar ze toen gebleven waren.quote:Op maandag 29 december 2025 22:15 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
HAHAHAHHA geweldige reactie dit . Ik las het ook en dacht jeetje wat wil je nou zeggen hiermee
Geen idee maar ik zie geen enthousiaste reacties van haar familie en bff’s.quote:Op maandag 29 december 2025 22:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een rotzooitje daar bij de ex-poly. Wat zou de godfather hier nu allemaal van vinden?
Moest daar bij het mooiste meisje van de klas ook al zo om lachen. Weet de precieze woorden niet meer, maar toen MW Koen leerde kennen en bleek dat ze elkaar leuk vonden, konden ze er niets mee doen. Dit omdat ze allebei 'in een relatie zaten'. Toen was ze 13 geloof ik 🤣quote:Op maandag 29 december 2025 22:12 schreef JaNeeDan het volgende:
MB is na 20 jaar nog steeds niet uitgepraat met Tim. Hoe oud was zij 20 jaar geleden? 12? Waren toen vast ook al boeiende gesprekken.
Tot 25 kilo dacht ik dat gewoon mocht hoor of hebben dat verkeerdquote:Op maandag 29 december 2025 20:59 schreef Jenn1806 het volgende:
DBM die vrolijk online plempt dat ze in Duitsland vuurwerk gehaald heeft. Ze weet dat dat verboden is? En ja, ik weet dat duizenden mensen dit doen maar het is toch dom om dat zo op je insta te zetten 😂
Ze was inderdaad wel heel jong. En uiteindelijk heeft Koen gewacht tot ze 18 was toch? Of heb ik dat er zelf van gemaakt?quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Moest daar bij het mooiste meisje van de klas ook al zo om lachen. Weet de precieze woorden niet meer, maar toen MW Koen leerde kennen en bleek dat ze elkaar leuk vonden, konden ze er niets mee doen. Dit omdat ze allebei 'in een relatie zaten'. Toen was ze 13 geloof ik 🤣
In een andere vlog hebben ze het er ook eens over gehad en daar verkondigde MW dat zij heel graag wilde dat er nog een baby kwam van Sjaak en Koen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jacq: Nee we willen niet nog een kindje
Michelle: Nee helaas
28m 45s
Volgens mij klopt dat! Moet zeggen dat ik de leeftijden niet exact heb opgeslagen, maar sommige dingen vond ik zo opvallend.. (ook dat over nog een kind bijvoorbeeld) dat ze me zijn bijgebleven.quote:Op maandag 29 december 2025 22:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze was inderdaad wel heel jong. En uiteindelijk heeft Koen gewacht tot ze 18 was toch? Of heb ik dat er zelf van gemaakt?
Koen en Tim voetbalden toch samen? Misschien speelde Mies wel ine-mine-mutte. Was maximaal populair 20 jaar terug.quote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef slowie het volgende:
Het klinkt alsof mb koen en Tim tegelijkertijd leerde kennen en toen voor koen heeft gekozen.
En die tekst van jvp idd. Gebruik maken van de kinderen om een ander te kwetsen maakt je heel erg een mean girl
Waarom is dat gemeen?quote:Op maandag 29 december 2025 22:25 schreef slowie het volgende:
Het klinkt alsof mb koen en Tim tegelijkertijd leerde kennen en toen voor koen heeft gekozen.
En die tekst van jvp idd. Gebruik maken van de kinderen om een ander te kwetsen maakt je heel erg een mean girl
Triest dat je daar dan een kind voor " gebruikt"quote:
Ik dacht in dat programma gehoord te hebben dat ze elkaar voor het eerst op hun 13e hebben ontmoet, daarna geen contact meer. Vier of vijf jaar later weer ontmoet en zaten toen beide in een relatie maar er was toen geen houden meer aan; er was niet tegen te vechten. MB was 21 jaar toen ze trouwden (?).quote:Op maandag 29 december 2025 22:20 schreef Jannetje91 het volgende:
[..]
Moest daar bij het mooiste meisje van de klas ook al zo om lachen. Weet de precieze woorden niet meer, maar toen MW Koen leerde kennen en bleek dat ze elkaar leuk vonden, konden ze er niets mee doen. Dit omdat ze allebei 'in een relatie zaten'. Toen was ze 13 geloof ik 🤣
Denk ook dat de bff,s zich wat neutraal opstellen, ze zijn met Koen en Michelle bevriend, en willen denk ik geen partij kiezen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zie geen enthousiaste reacties van haar familie en bff’s.
Story of her lifequote:Op maandag 29 december 2025 22:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik dacht in dat programma gehoord te hebben dat ze elkaar voor het eerst op hun 13e hebben ontmoet, daarna geen contact meer. Vier of vijf jaar later weer ontmoet en zaten toen beide in een relatie maar er was toen geen houden meer aan; er was niet tegen te vechten. MB was 21 jaar toen ze trouwden (?).
Die ligt met het schaamrood op de kaken onder een fleecedeken op de bank, huilend!quote:Op maandag 29 december 2025 22:13 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat een rotzooitje daar bij de ex-poly. Wat zou de godfather hier nu allemaal van vinden?
Er staat een bericht voor je in dat topic.quote:Op maandag 29 december 2025 19:07 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb al paar keer gezocht naar het feedback topic, waar kan ik dat vinden?
En dan al die foto´s waar vrijwel niks op te zien is omdat de gezichten afgeplakt zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
Ik vind die laatst post van jvp heel raar, dat ze in de tekst benoemd: “en een foto gemaakt voor Ollie”. Koen gebruikt geen insta meer, waarom zou je Ollie benoemen in je post? Dat is toch 100% als steek naar Mb?
Maximaal jankenquote:Op maandag 29 december 2025 22:48 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Die ligt met het schaamrood op de kaken onder een fleecedeken op de bank, huilend!
Nee ik zie ook geen reacties van haar besties of de walkjes, terwijl schoonzus ook nogal actief is op Instagram.quote:Op maandag 29 december 2025 22:18 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Geen idee maar ik zie geen enthousiaste reacties van haar familie en bff’s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |