Ja, ze zijn ook leuk samen in die Q&A. En zoals je hoort, heeft Michelle er juist op aangedrongen dat Koen en Jacqueline elkaar een kans zouden geven om uit te zoeken of er ook tussen hen liefde kon ontstaan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nu een kwartiertje zitten kijken, maar ik vind ze daar best leuk samen![]()
En begrijp dat Jacq om een andere reden dan K & M bij haar man weg is, en ik snap niet dat ze zo lekker kunnen Q&A-en terwijl er een kindje jankt op de achtergrond.
Die kan ik niet vindenquote:Op maandag 29 december 2025 20:14 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Ben toevallig net even de comments deels gaan lezen, maar er staat in ieder geval nog 1 hele negatieve onder! Waar DL zelf ook nog, heel verontwaardig, op reageert. Bijzonder verhaal vond ik dat, wel benieuwd ook waar dat over ging
Met de Diddle is back meuk voor prinses Z.quote:Op maandag 29 december 2025 21:40 schreef Applepony het volgende:
Debbie neemt afscheid en hop daar is al weer een post van Debbie met een foto van een kalender. Ga dan ook Debbie en mik alles van je telefoon. Zo ongeloofwaardig dit.
En waren de ouders van Michelle in het begin bang dat Koen en Jacq er samen vandoor zou gaan en Michelle alleen achter zou blijven....quote:Op maandag 29 december 2025 21:27 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ja, ze zijn ook leuk samen in die Q&A. En zoals je hoort, heeft Michelle er juist op aangedrongen dat Koen en Jacqueline elkaar een kans zouden geven om uit te zoeken of er ook tussen hen liefde kon ontstaan.
Nou wie weet in 2026 als in ze zijn nu samen dus eerst noch nicht vielleicht maar nu …😜quote:Op maandag 29 december 2025 21:49 schreef Tweetheelepels het volgende:
Michelle wilde zelfs graag dat er een baby van Koen en Jacqueline zou komen, koekoek.
Niemand zit om haar verlegen, maar toch brengt ze genoeg irritaintment 🫣quote:Op maandag 29 december 2025 21:18 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En voor ons. Niemand zit toch verlegen om Debbie, toch? Dag dag
Echt? Waar lees/hoor je dit?quote:Op maandag 29 december 2025 21:49 schreef Tweetheelepels het volgende:
Michelle wilde zelfs graag dat er een baby van Koen en Jacqueline zou komen, koekoek.
Volgens mij heeft die zelfs de afstandsbediening vast.quote:Op maandag 29 december 2025 21:54 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MW
Camera op de zelfontspanner en 3-2-1: "Naar me lachen Tim. Want we hebben het zo leuk samen."
🤦♀️
Dat heb ik nooit gezien/gehoord. Bij 100% kans op een meisje zou JvP er wel voor zijn gegaan.quote:Op maandag 29 december 2025 21:49 schreef Tweetheelepels het volgende:
Dat vertelde ze in de Q&A. Zie het linkje ergens hierboven in mijn eerdere bericht.quote:Op maandag 29 december 2025 21:57 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gezien/gehoord.
In de Q&A die ik een paar berichten hierboven heb gelinktquote:Op maandag 29 december 2025 21:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Echt? Waar lees/hoor je dit?
Jacq: Nee we willen niet nog een kindjequote:Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat vertelde ze in de Q&A. Zie het linkje ergens hierboven in mijn eerdere bericht.
Bizar.quote:Op maandag 29 december 2025 21:58 schreef Cyan het volgende:
[..]
Dat vertelde ze in de Q&A. Zie het linkje ergens hierboven in mijn eerdere bericht.
In haar post van gisteren reageert iemand dat hij erg lijkt op Koen waarop Michelle reageert met : nog niet misschien .quote:Op maandag 29 december 2025 21:55 schreef Tweetheelepels het volgende:
Wát een broekie die Tim, echt een tiener om te zien. Sorry hoor 🙈
Snel zou ik het niet willen noemen. Ze kent de jongen (hij is overigens 37) al 20 jaar en als we de juicekanalen mogen geloven rommelen ze al meer dan een jaar met elkaar.quote:Op maandag 29 december 2025 22:03 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
In haar post van gisteren reageert iemand dat hij erg lijkt op Koen waarop Michelle reageert met : nog niet misschien .
Overigens vind ik Koen wel echt veel knapper maar oké ik snap niet wat ze hierin ziet en vooral zooo snel
Ik denk dat ze geen zin hebben om nog langer geheimzinnig te doen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
Ik vind die laatst post van jvp heel raar, dat ze in de tekst benoemd: “en een foto gemaakt voor Ollie”. Koen gebruikt geen insta meer, waarom zou je Ollie benoemen in je post? Dat is toch 100% als steek naar Mb?
100%quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
Ik vind die laatst post van jvp heel raar, dat ze in de tekst benoemd: “en een foto gemaakt voor Ollie”. Koen gebruikt geen insta meer, waarom zou je Ollie benoemen in je post? Dat is toch 100% als steek naar Mb?
Het is haar bonus dochter (weer). En dat moeten we allemaal weten.quote:Op maandag 29 december 2025 22:05 schreef VoetbaltJ.. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |