abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219658871
Ik ben wel benieuwd wie bij Debbie dan eventuele ‘onaardige’ comments gaat verwijderen…
Vooralsnog alleen maar hallelujah en de lieve mensen zijn met meer reacties natuurlijk.
pi_219658889
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie van jullie heeft er foto's van zichzelf waar je zo overdreven dubbel van het lachen opstaat? #ikniet.
En dat je dan net dat moment laat vast leggen. Ik vind het knap.
Wie heeft dat niet, je liefde alvast klaarzetten met een camera en dan even maximaal de slappe lach krijgen en dan is het zo’n lange lachbui dat er meerdere foto’s geschoten worden, zodat de mooiste op insta kan :)
Het is amazingg, vast ook een humble moment
pi_219658900
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vooropgezet is wat een aantal hier, waaronder ik, denken. JvP werd een 2e MB. Opeens gek op auto’s, zelfde kleding, zelfde woorden, haar kinderen werden kopietjes van de klaver, nooit zag je iets van een eigen leven.

Ze heeft zelf ook regelmatig stories geplaatst waarin ze ‘wie is deze vrouw?’ schreef. Blijkbaar wist ze het zelf ook niet meer.
Vooropgezet plan, daar geloof ik vrij weinig van. Ik ga (gelukkig) nog altijd uit van de goedheid van de mens. Ik denk wel dat zij zich helemaal in het wereldje van Michelle mee heeft laten zuigen. Tot het punt dat ze zichzelf kwijt was. Sinds de breuk zie je haar weer meer naar ‘de oude’ jvp veranderen.
Maar dit zijn dingen die regelmatig gebeuren in een relatie. Daar is zij geen uitzondering in, jammer genoeg.
pi_219659031
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik vind dat zo vergezocht/bedacht.

Liefde overkomt je. Een poly beginnen en daarmee een huwelijk afsluiten (bij JvP) zal echt met de beste intenties en hoop gedaan zijn. Niet om het leven van een ander over te nemen of om Koen in te pakken/ af te pakken. Als ze dat had willen doen, dan had ze ook haar pijlen op hem kunnen richten, want zo geweldig ging de relatie tussen Koen en Michelle niet.
Ik kan dat gewoon echt niet rijmen met een kopie van MB worden.
Maar wat ik al eerder zei: ze hebben er met z’n drieën een puinhoop van gemaakt. Er zijn zelfs nog drie kinderen geboren in de periode dat zij al rotzooiden. Koekoek.
pi_219659052
Ik ben wel benieuwd naar wat er dan achter de schermen gebeurd is waar ze mee bezig is 👀
pi_219659060
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 19:25 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Sanneke die zo vaak heeft gedeeld dat het efteling hotel zo duur is en dan vooral de vergelijking maken met een ander ook duur park.
Die zullen ze zeker niet uitkiezen, want mooie content krijgen ze dan zeker niet.
Ik denk dat zulke bedrijven alleen naar het aantal volgers kijken zodat ze kiezen op basis van (mogelijk) bereik.
Ze zullen de fluflus niet een tijdje volgen/regelmatig kijken om te zien of je neusgaten-/kruis-/erotische dans-filmpjes krijgt.
pi_219659077
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:44 schreef Babbelaertje het volgende:

[..]
Wie heeft dat niet, je liefde alvast klaarzetten met een camera en dan even maximaal de slappe lach krijgen en dan is het zo’n lange lachbui dat er meerdere foto’s geschoten worden, zodat de mooiste op insta kan :)
Het is amazingg, vast ook een humble moment
Wie heeft zo’n foto gepost dan?
pi_219659158
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2025 19:41 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Ze zegt dat ze moet stoppen vanwege ‘de dingen’ die zijn gebeurd. Die zo’n inbreuk op haar privacy waren dat het echt niet verder kan gaan. Oké dat klinkt op zich logisch… maar waarom blijft ze dan niet permanent weg? Als het allemaal zo erg was? En hoezo weet je dat al maanden dat je na de feestdagen offline gaat? Dat klinkt voor mij alsof er iets anders op de planning staat.
Dat vond ik ook een opvallende uitspraak
pi_219659166
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:50 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Wie heeft zo’n foto gepost dan?
Een foto in een dagverslag van MB
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 19:54:10 #85
184769 crew  Deisyy
pi_219659173
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik kan dat gewoon echt niet rijmen met een kopie van MB worden.
Maar wat ik al eerder zei: ze hebben er met z’n drieën een puinhoop van gemaakt. Er zijn zelfs nog drie kinderen geboren in de periode dat zij al rotzooiden. Koekoek.
Hoelang heeft die poly geduurd dan? :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219659183
quote:
17s.gif Op maandag 29 december 2025 19:44 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Vooropgezet plan, daar geloof ik vrij weinig van. Ik ga (gelukkig) nog altijd uit van de goedheid van de mens. Ik denk wel dat zij zich helemaal in het wereldje van Michelle mee heeft laten zuigen. Tot het punt dat ze zichzelf kwijt was. Sinds de breuk zie je haar weer meer naar ‘de oude’ jvp veranderen.
Maar dit zijn dingen die regelmatig gebeuren in een relatie. Daar is zij geen uitzondering in, jammer genoeg.
Ik (her)ken dit gedrag echt niet. Niet bij mezelf, niet bij mijn kinderen en ook niet bij vriendinnen. Daarom kan ik me er werkelijk niks bij voorstellen dat iemand zo kan veranderen. Wat ook meespeelt is dat ik dit gevoel al heb sinds het begin van de poly. Het verhuizen naar Uden terwijl de verhuisdozen in de nieuwbouwwoning nog niet eens uitgepakt waren heeft dat heel erg versterkt. Toen wist ik: JvP gaat volledig voorbij aan haar kinderen en gaat voor zichzelf.
pi_219659233
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:38 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Ik vind dat zo vergezocht/bedacht.

Liefde overkomt je. Een poly beginnen en daarmee een huwelijk afsluiten (bij JvP) zal echt met de beste intenties en hoop gedaan zijn. Niet om het leven van een ander over te nemen of om Koen in te pakken/ af te pakken. Als ze dat had willen doen, dan had ze ook haar pijlen op hem kunnen richten, want zo geweldig ging de relatie tussen Koen en Michelle niet.
Toch denk ik dat het zo was, omdat ze zichzelf als een MB ging gedragen. En liefde overkomt je idd maar wat je ermee doet niet.
pi_219659278
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Insta official sinds eind zomer 2022. Tijdens de zwangerschap van de jongste (geboren zomer 2022) van MB en KB hebben ze besloten dat ze ervoor zouden gaan. Maar daarvoor hebben ze er al jaren tegen gevochten. En de jongste van JvP en het meisje zijn 4, die zijn dus uit 2021.
Dit hebben ze verteld in een vlog. Hoe moeilijk het was, maximaal elkaar missen enzo, en toen hebben JvP en MB toch afgesproken en is MB naar JvP toegerend, incl. ugly cry. Het leek een scène uit een film (titel weet ik niet meer).
pi_219659305
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Jacqueline en Michelle hadden al een aantal jaar een relatie. En volgens mij hadden ze niet al te lang geleden 3 of 4 jarig jubileum met zijn 3-en.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 20:00:20 #90
184769 crew  Deisyy
pi_219659331
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Insta official sinds eind zomer 2022. Tijdens de zwangerschap van de jongste geboren zomer 2022) van MB en KB hebben ze besloten dat ze ervoor zouden gaan. Maar daarvoor hebben ze er al jaren tegen gevochten. En de jongste van JvP en het meisje zijn 4, die zijn dus uit 2021.
Dat is eigenlijk nog langer dan ik had gedacht :o
  Moderator maandag 29 december 2025 @ 20:00:51 #91
184769 crew  Deisyy
pi_219659343
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:59 schreef Cyan het volgende:

[..]
Jacqueline en Michelle hadden al een aantal jaar een relatie. En volgens mij hadden ze niet al te lang geleden 3 of 4 jarig jubileum met zijn 3-en.
Dit soort relaties gaat mijn simpele pet te boven :o
pi_219659356
Nou die reclame die Milou voor die stomme gummy beertjes maakt zou mij nou niet bepaald over de streep trekken.
pi_219659401
Ik vond de speculaties over een opname eerst vrij heftig, maar na haar story’s van vandaag ga ik dit steeds meer denken. Als ze het pesten en gedoe eerder al echt beu was, was ze eerder gegaan. En het pesten wat zij noemt speelt niet nu, er wordt al zó lang over haar gepraat. Het zal me nu echt niet verbazen dat ze noodgedwongen niet meer online kan.

Ik vind het jammer dat ik niet in Barneveld woon, want de echte insiders daar kunnen snel genoeg merken of ze gewoon offline is of er meer speelt.

Hoe dan ook, ik denk dat ze een hele verstandige keus maakt. Met welke reden dan ook.

(Maar wel even op haar linkjes klikken en haar steunen hè jongens, onze zelfstandige onderneemster)
pi_219659462
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:54 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik (her)ken dit gedrag echt niet. Niet bij mezelf, niet bij mijn kinderen en ook niet bij vriendinnen. Daarom kan ik me er werkelijk niks bij voorstellen dat iemand zo kan veranderen. Wat ook meespeelt is dat ik dit gevoel al heb sinds het begin van de poly. Het verhuizen naar Uden terwijl de verhuisdozen in de nieuwbouwwoning nog niet eens uitgepakt waren heeft dat heel erg versterkt. Toen wist ik: JvP gaat volledig voorbij aan haar kinderen en gaat voor zichzelf.
Fijn dat het in jouw omgeving niet voor komt. Maar dat betekent natuurlijk niet dat het nooit gebeurt. Er zijn hele boeken geschreven over dit onderwerp. Jezelf verliezen (en veranderen of aanpassen) in een relatie is niet nieuw. Ik denk, maar dat is mijn aanname, dat het vooral de onzekere types overkomt. En ik kan mij wel voorstellen dat jvp onzeker is/was. Destijds op zoek naar haar/ een identiteit ofzo. En daar was Mies.
pi_219659540
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Dat is niet zo gek hoor🤣
pi_219659557
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat er dan achter de schermen gebeurd is waar ze mee bezig is 👀
In haar post zegt ze het volgende: Mijn gezondheid blijft achteruit gaan. En ik heb op dit moment geen draagvlak om Long COVID aan de online pesters te blijven uitleggen. Het nam extreme vormen aan waardoor het negeren ook geen optie was/is.

Kortom: online pesten icm met Long Covid.
pi_219659603
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 20:00 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Same! Veel te ingewikkeld allemaal 🥴
pi_219659621
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zie het om me heen ook wel hoor.. mensen jaren getrouwd en dan ineens single en direct een nieuwe liefde vaak ook van korte duur maar wel de ware steeds🤦‍♂️
Moet er zelf ook niet aan denken
Hier zeggen we dan hoe je er aan komt, zo kom je er ook weer vanaf 😅
pi_219659662
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 19:43 schreef JeOmaJa het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie bij Debbie dan eventuele ‘onaardige’ comments gaat verwijderen…
Vooralsnog alleen maar hallelujah en de lieve mensen zijn met meer reacties natuurlijk.
Ben toevallig net even de comments deels gaan lezen, maar er staat in ieder geval nog 1 hele negatieve onder! Waar DL zelf ook nog, heel verontwaardig, op reageert. Bijzonder verhaal vond ik dat, wel benieuwd ook waar dat over ging
pi_219659665
Als Debbie het al maanden weet word ze denk ik wel opgenomen. Miss tot “rust” te komen en haar zelf weer terug te vinden ook.
En dat vind ik heel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')