Klopt ook wel. Pubers liggen ook dubbel van de lach om niks. Oh wacht die hebben dan echt lol en maken geen fotos denk ikquote:Op maandag 29 december 2025 22:17 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Het komt over alsof ze vindt dat ze 20 jaar van haar leven heeft vergooid door niet bij hem te zijn en nu verdergaan waar ze toen gebleven waren.
Het lijkt me duidelijk dat mb op de een of andere manier gekwetst is door jvp (en koen). Jvp had de naam van mb's kind gewoon helemaal niet hoeven te noemenquote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Waarom is dat gemeen?
Michelle kan zich toch geen betere stiefmoeder wensen voor haar kinderen?
De kinderen zijn gek op JvP en andersom, ze kennen elkaar al jaren.
JvP was notabene aanwezig bij de bevalling van Laurens, omdat Michelle dat wilde.
Had ze dan liever gezien dat Koen een nieuwe vrouw bij haar kinderen had geïntroduceerd?
En hoe is het voor de ex van Tim als ze bij Michelle leest:' na 20 jaar nog niet uitgepraat me deze'.
Ze was echt afgelopen week nog bij haar ouders hoor....quote:Op maandag 29 december 2025 22:28 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ja de BFFs zijn aardig buiten beeld. En haar ouders ook. Voorheen altijd huilende en knuffelende foto’s want “nooit weggaan zonder doei te zeggen”. En nu lijkt Tim wel de enige in haar leven.
Wel fijn om al vanaf je 12e te praten met iemand die uiteindelijk de liefde, de bff en de familie in een wordt. Maximaal inzetbaar deze Wolf.🐺
Dit wou ik dus net zeggen. Als ik Michelle was, had ik het zeker meer dan kut gevonden maar dan liever haar kinderen bij iemand die ze héél erg goed kent en waarvan je weet dat ze je kinderen op handen dragen bij wijze van. Je kan veel van Jacqueline vinden maar volgens mij is ze ontzettend lief ook voor de kinderen van Koen en Michelle samen.quote:Op maandag 29 december 2025 22:32 schreef lila01 het volgende:
[..]
Waarom is dat gemeen?
Michelle kan zich toch geen betere stiefmoeder wensen voor haar kinderen?
De kinderen zijn gek op JvP en andersom, ze kennen elkaar al jaren.
JvP was notabene aanwezig bij de bevalling van Laurens, omdat Michelle dat wilde.
Had ze dan liever gezien dat Koen een nieuwe vrouw bij haar kinderen had geïntroduceerd?
En hoe is het voor de ex van Tim als ze bij Michelle leest:' na 20 jaar nog niet uitgepraat me deze'.
Ik snap hier echt niets van.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:03 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind dat JvP een grens heeft overschreden door in haar post het dochtertje van MB te noemen. Dat zou voor mij, als moeder zijnde (ongeacht mijn rol in het geheel), als een rode lap op een stier werken.
Desbetreffende post van JvP gaat over de Beekse Bergen waar ze met JvP's kinderen waren ("alleen met drie loslopende jongens"). De kinderen van Koen en Michelle waren daar niet bij, dus des te meer reden om het dochtertje niet te hoeven noemen. Bij de kinderen zijn, is iets anders dan hun naam "in het wilde weg" noemen in je Instagram post.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:42 schreef lila01 het volgende:
[..]
Ik snap hier echt niets van.
Koen is met de kinderen bij JvP. Moet ze dan doen alsof ze er niet zijn?
Dit is de nieuwe situatie. Tim is ook gewoon bij Michelle's kinderen. Is dat wel oké?
Waarom? Ze is toch al jaren de stiefmoeder van de kinderen? Jacq is met Koen, dus niks raars aan toch? Ze houdt van die kinderen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:03 schreef Cattolica het volgende:
Ik vind dat JvP een grens heeft overschreden door in haar post het dochtertje van MB te noemen. Dat zou voor mij, als moeder zijnde (ongeacht mijn rol in het geheel), als een rode lap op een stier werken.
Misschien zou, vooral in deze fase, de kinderen helemaal niet, en door niemand niet, genoemd of getoond moeten worden. Een plaatje op hun gezicht plakken maakt het m.i. alleen maar nóg erger, maar beide vrouwen kunnen blijkbaar niet zonder hun kinderen content maken.quote:Op dinsdag 30 december 2025 01:57 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Waarom? Ze is toch al jaren de stiefmoeder van de kinderen? Jacq is met Koen, dus niks raars aan toch? Ze houdt van die kinderen.
Ik denk dat zij wel samen blijven hoorquote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien zou, vooral in deze fase, de kinderen helemaal niet, en door niemand niet, genoemd of getoond moeten worden. Een plaatje op hun gezicht plakken maakt het m.i. alleen maar nóg erger, maar beide vrouwen kunnen blijkbaar niet zonder hun kinderen content maken.
Als het andersom was geweest (MB die JvP's kind bij naam noemt), zou ik hetzelfde vinden. Ik ben geen MB óf JvP "fan", maar reageer op wat ik zie.
JvP is momenteel van niemand stiefmoeder, ze is niet eens officieel "met Koen". Koen woont niet met haar samen "na jaren stiefmoeder te zijn", houdt zich op de oppervlakte en laat haar het naratief op Instagram plaatsen, zonder zelf aangesproken te kunnen worden. Ze is momenteel een bedwarmer van Koen alleenstaande moeder, die samen met haar 3 kinderen in een gestoffeerde onderkomen woont; ze heeft niet eens "een eigen bed en bankstel". Ik ben bang dat JvP op den duur degene zal zijn, die achter het poly net zal gaan vissen en dat ook Koen behoefte zal gaan hebben naar een nieuwe frisse wind door huize Bollen.
En hoe weet jij precies in welke fase K en J nu zitten?quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien zou, vooral in deze fase, de kinderen helemaal niet, en door niemand niet, genoemd of getoond moeten worden. Een plaatje op hun gezicht plakken maakt het m.i. alleen maar nóg erger, maar beide vrouwen kunnen blijkbaar niet zonder hun kinderen content maken.
Als het andersom was geweest (MB die JvP's kind bij naam noemt), zou ik hetzelfde vinden. Ik ben geen MB óf JvP "fan", maar reageer op wat ik zie.
JvP is momenteel van niemand stiefmoeder, ze is niet eens officieel "met Koen". Koen woont niet met haar samen "na jaren stiefmoeder te zijn", houdt zich op de oppervlakte en laat haar het naratief op Instagram plaatsen, zonder zelf aangesproken te kunnen worden. Ze is momenteel een bedwarmer van Koen alleenstaande moeder, die samen met haar 3 kinderen in een gestoffeerde onderkomen woont; ze heeft niet eens "een eigen bed en bankstel". Ik ben bang dat JvP op den duur degene zal zijn, die achter het poly net zal gaan vissen en dat ook Koen behoefte zal gaan hebben naar een nieuwe frisse wind door huize Bollen.
Ik denk het niet, ik hoop het wel, maar ik denk het niet. En eigenlijk simpelweg alleen omdat ze de doorstart niet samen in één huis hebben gemaakt. De kinderen van Koen hebben nu 4 "thuisplekken"; de boerderie, Tim, Koen en JvP. Dat hadden er 3 kunnen zijn, wat m.i. ook logisch is na toch enkele jaren samengewoond te hebben.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:10 schreef Lovelii2026 het volgende:
[..]
Ik denk dat zij wel samen blijven hoor
Praat je ook zo over vrienden/familie die een relatie hebben? Ik vind het behoorlijk denigrerend.quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Er moet ook maar een huis beschikbaar zijn… en je weet niet wat er onderling is afgesproken verder eroverheen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:36 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik hoop het wel, maar ik denk het niet. En eigenlijk simpelweg alleen omdat ze de doorstart niet samen in één huis hebben gemaakt. De kinderen van Koen hebben nu 4 "thuisplekken"; de boerderie, Tim, Koen en JvP. Dat hadden er 3 kunnen zijn, wat m.i. ook logisch is na toch enkele jaren samengewoond te hebben.
Net als jij, reageer ik op wat ik zie en weet ik, net als jij, precies helemaal niets. Zelfs de hele (ex) poly weet het nog niet precies, vandaar de constante hang om controversieel te willen zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:25 schreef Arrie1995 het volgende:
[..]
En hoe weet jij precies in welke fase K en J nu zitten?
lol. Misschien wat het een gore hork thuis.quote:Op maandag 29 december 2025 20:21 schreef Kaatjepuk het volgende:
J was samen met een zeer slimme, knappe en rijke man. Mooi huis en kon alles kopen wat ze wilde.
Als je iets wilt, dan vind je een oplossing en als je iets niet wilt, dan vind je een excuus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:42 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Er moet ook maar een huis beschikbaar zijn… en je weet niet wat er onderling is afgesproken verder eroverheen.
Waarom doe je dan alsof je precies weet hoe de vork in de steel zit daar?quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Net als jij, reageer ik op wat ik zie en weet ik, net als jij, precies helemaal niets. Zelfs de hele (ex) poly weet het nog niet precies, vandaar de constante hang om controversieel te willen zijn.
Dat lijkt mij wel erg makkelijk gedacht gezien de huidige woningmarkt?quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:47 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Als je iets wilt, dan vind je een oplossing en als je iets niet wilt, dan vind je een excuus.
Ja dit inderdaad. Je mag gewoon vuurwerk in Duitsland kopen. Alleen letten op het soort (dus de vuurpijlen en knaldingen niet) en inderdaad officieel 25kg.quote:Op maandag 29 december 2025 22:23 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tot 25 kilo dacht ik dat gewoon mocht hoor of hebben dat verkeerd
Manifesteren kun je leren 😂 misschien moeten ze bij Ellen (zonder Koen) op cursus.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:24 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel erg makkelijk gedacht gezien de huidige woningmarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |