abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219670429
Meine gute, wat een opdrachten.
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 11:20:27 #277
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219670446
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar als je droomleven reageert wordt je naar chatgpt gestuurd die dan een plan voor jou maakt? 🤯
Nee ik heb een heel document met allemaal prompts die ik moest beantwoorden (bijv: wat zijn je financiele doelen, wat is je grootste doel, wat is je doel op het gebied van opruimen, wat voor doelen op het gebied van hobbies heb je), en dan gaat Chat die behapbaar maken en klein opdelen :Y
Ik had dat nu allemaal sarcastisch en kort beantwoord, bijv qua financiële doelen dat ik mijn baan op wilde zeggen maar dat we eigenlijk prima op het salaris van mijn man konden teren. Ik zei dat ik mijn volgers graag wilde laten weten dat dat allemaal dankzij mijn inkomsten was. Toen zei Chat ook best verstandig dat hij me wel wilde helpen het eerlijke verhaal te vertellen :P

Ik denk dat het oprecht wel fijn is als je hier moeite mee hebt eigenlijk. Bijv als je gewoon echt geen grip op dingen hebt, kan zoiets daar wel bij helpen natuurlijk.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219670452
Wat leuk dat Judith met Bob in Thialf zit! Die Bob die al heel veel schaatsers kan herkennen!
pi_219670463
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:51 schreef Donna het volgende:

[..]
Dergelijke reacties lokken weer gehakketak op elkaar uit en dan zitten wij weer een hele middag reports te behandelen en waarschuwingen uit te delen.
Ah ja, oké. Ik denk dat ik het wel gezien heb hier. Ik volg het voorbeeld van Debbie en ga er ook maar tussenuit. Hoe dit nu gaat levert me echt te veel frustratie op.

Fijne jaarwisseling alvast aan iedereen!
pi_219670472
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Als ik die plaatjes zie van Michelle dan vind ik het vooral heel sneu voor de ex van Tim. Ik hoop dat ze er een beetje okay mee kan zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat ze heel verdrietig is. Moet er niet aan denken dat je de vader van je kinderen alweer zo snel ‘loveydovey’ ziet met een andere vrouw
Misschien is zij wel hartstikke vreemd geweest waardoor ze zijn gescheiden, of was ze hem zat en heeft ze hem zelf de deur uit gebonjourd, daarbij niks over bekend toch?
Voor de kinderen wel sneu, weer een gezin uit elkaar.
pi_219670496
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan geen gezinsauto kopen omdat ze de erfenis heeft misgelopen. Ik zou me echt doodschamen om zoiets te zeggen. Wat denk je van gewoon werken voor een auto?
Echt hè als ik moet wachten op een erfenis om een auto te kopen kan ik nooit 1 aanschaffen denk ik.
pi_219670507
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 11:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
We weten de reden niet waarom zij en Tim uit elkaar zijn. Hoeft niks met mb te maken te hebben
pi_219670524
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hersenspinsel: misschien gaat Debbie wel mee doen aan Big Brother. De verraders. Vrouwen in de jungle. Ofzo.

😂
Ze heeft ervaring door Gambia he
pi_219670561
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik verstond dat ook, alhoewel ik niet bekend ben met Mignon, en dan nog klagen dat ze dan in één slaapkamer moet slapen met haar kind. Heeft M nu dan een eigen slaapkamer in de vakansie-sjallet?
In een hotel is het ook geen probleem om met z’n allen in één ruimte te slapen. In de keet heeft hij inderdaad een eigen kamer.
pi_219670580
Als de oma van Sanneke had gewild dat er geld bij Sanneke terecht zou komen dan had ze dat vast beschreven. Misschien heeft ze juist beschreven dat ze dat niet wil.

Ik vind het echt schaamteloos dat ze vindt dat ze recht heeft op iets, in dit geval geld, waar ze zelf nooit iets voor heeft gedaan.

[ Bericht 30% gewijzigd door JaNeeDan op 30-12-2025 11:38:57 ]
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 11:38:29 #286
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_219670667
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik verstond dat ook, alhoewel ik niet bekend ben met Mignon, en dan nog klagen dat ze dan in één slaapkamer moet slapen met haar kind. Heeft M nu dan een eigen slaapkamer in de vakansie-sjallet?
Nee dat is één grote slaapkamer. Kinderen zijn ook eigenlijk ongewenst :P Volgens mij maken ze tot een jaar ofzo een uitzondering? Dacht verder tot de 12 niet welkom, omdat er ook allemaal kunstobjecten in het slaaphuisje zijn.

(Ik volg haar (@mignonnus voor wie haar niet kent) met heel veel plezier O+ )

O, dit staat op de FAQ:

quote:
Slaaphuisje Chutzpah is ingericht voor maximaal twee volwassenen zonder huisdieren. In verband met de veiligheid op het terrein en de kwetsbaarheid van de kunst in het huisje, verzoeken we je een leuke (of niet leuke - zelf weten) oppas te zoeken. Baby's tot 1 jaar zijn eventueel welkom, maar let op: hier is niets voor aanwezig. Eén ouder/verzorger + kind vanaf 10 jaar zijn ook welkom.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_219671051
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Als de oma van Sanneke had gewild dat er geld bij Sanneke terecht zou komen dan had ze dat vast beschreven. Misschien heeft ze juist beschreven dat ze dat niet wil.

Ik vind het echt schaamteloos dat ze vindt dat ze recht heeft op iets, in dit geval geld, waar ze zelf nooit iets voor heeft gedaan.
Zo vriendelijk was Sanne anders niet tegen/over oma. Moet je haar TikTok video’s er maar eens over terugkrijgen. Oma was volgens S. vooral een zeur en was ze niet optimistisch. Zit in de familie dus? 😬
pi_219671141
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Meke het volgende:

[..]
Nee dat is één grote slaapkamer. Kinderen zijn ook eigenlijk ongewenst :P Volgens mij maken ze tot een jaar ofzo een uitzondering? Dacht verder tot de 12 niet welkom, omdat er ook allemaal kunstobjecten in het slaaphuisje zijn.

(Ik volg haar (@:mignonnus voor wie haar niet kent) met heel veel plezier O+ )

O, dit staat op de FAQ:
[..]

Ik volg haar nu ook en nog meer leuke accounts om te volgen, zijn welkom!
pi_219671186
Potverdrie Sanneke.... 😵‍💫 erfenis gejat... 😂 hoe? Vaak word dat prima verdeeld onder de recht hebbende en als je echt denkt recht te hebben kan je dat gewoon aankaarten... maar blijkbaar had je gewoon geen recht erop! Kan je boos zijn maar dat is echt je eigen probleem!
En ze hebben toch gewoon een auto waar ze een kind in kunnen vervoeren? Waar heeft ze het over? En dion die haar continue tegenspreekt op de achtergrond 😂🤦‍♂️ ik had ooit een vriendin met zo een vriend... dan zaten we aan de telefoon te kletsen over van alles en zat hij naast haar mee te praten 😂🤦‍♂️ bloed irritant ook omdat hij alles wat zij zei hij "nee dat was zo..."
En er stinkt iets naar vis in de koelkast... en dion ruikt aan alle kaasjes... dan ineens een drap die erin zou liggen van feta die gelekt heeft? Poeh... uhm... iedereen heeft wel eens iets wat gelekt heeft in de koelkast maar dat maak je toch direct schoon??? Vreselijk gezond daar
pi_219671211
Zoveel reacties bij mb over Tim die zo knap is … bijzonder wel
pi_219671257
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan geen gezinsauto kopen omdat ze de erfenis heeft misgelopen. Ik zou me echt doodschamen om zoiets te zeggen. Wat denk je van gewoon werken voor een auto?
Sanne kan geen gezinsauto kopen en alle rest van haar probelemn in het leven oplossen, omdat ze met haar zuignap op de bank zit.
  Moderator dinsdag 30 december 2025 @ 12:26:32 #292
184769 crew  Deisyy
pi_219671472
Tim plukt al net zo aan zijn haar als Mies _O-
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_219671514
Wauw heeft Iris Zeilstra hier een aantal accounts aangemaakt ofzo? 8-) 8-)
Ik lees dingen die ik niet vanuit haar posting op insta kan opmaken? En dat is hier toch de bedoeling?
'bedwarmer', ze deed nooit iets met de kinderen.....enz.

Maar goed, ik ga dit maar eens met CHatgpt overleggen....
pi_219671587
Pascale de Haas.. ene moment delen dat ze 29 kg weegt, volgende moment recept over koekjes. Met kortingcodes. Dit moet toch niet mogen. En iedereen snapt toch wel dat ze dat niet eet. Dit gedrag wordt alleen maar gevoed door insta
pi_219671927
Ik vind het eigenlijk wel sneu dat Mignon Sanneke (waarschijnlijk) heeft uitgenodigd en ze nog zeikt.
Mignon had laatst een post dat het lastig is om rond te komen en dat de b&b vooral hun inkomsten zijn. Ik hoop dat ze er gewoon voor betalen…
pi_219671978
Ik zie Wolfje telkens met zijn handen in zijn zakken en zijn witte tshirt 10 cm onder zijn trui uitkomend staan, dan moet ik echt aan mijn kleuter denken die ook recent heeft ontdekt dat hij broeken met zakken heeft.
pi_219671985
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:12 schreef Lovelii2026 het volgende:
Zoveel reacties bij mb over Tim die zo knap is … bijzonder wel
Nog niet misschien…
pi_219671994
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef Lostit het volgende:
Ik zie Wolfje telkens met zijn handen in zijn zakken en zijn witte tshirt 10 cm onder zijn trui uitkomend staan, dan moet ik echt aan mijn kleuter denken die ook recent heeft ontdekt dat hij broeken met zakken heeft.
_O-
pi_219672047
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef Lostit het volgende:

[..]
Nog niet misschien…
Achja, over smaak valt niet te twisten en het is niet het uiterlijk wat (alleen maar) telt.
Ik heb ook echt niet de knapste man van de wereld, maar dat hoeft van mij ook niet.
Ik hoef het niet meerdere keren per dag op Tim te doen, zou het ook niet kunnen. Maar zolang Michelle dat wel kan is het prima, toch? 🙈
pi_219672121
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 december 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Achja, over smaak valt niet te twisten en het is niet het uiterlijk wat (alleen maar) telt.
Ik heb ook echt niet de knapste man van de wereld, maar dat hoeft van mij ook niet.
Ik hoef het niet meerdere keren per dag op Tim te doen, zou het ook niet kunnen. Maar zolang Michelle dat wel kan is het prima, toch? 🙈
Nee dat is ook zeker zo! Ik denk dat Wolfje mij ook straal voorbij zou lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')