Nee ik heb een heel document met allemaal prompts die ik moest beantwoorden (bijv: wat zijn je financiele doelen, wat is je grootste doel, wat is je doel op het gebied van opruimen, wat voor doelen op het gebied van hobbies heb je), en dan gaat Chat die behapbaar maken en klein opdelenquote:Op dinsdag 30 december 2025 11:13 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar als je droomleven reageert wordt je naar chatgpt gestuurd die dan een plan voor jou maakt? 🤯
Ah ja, oké. Ik denk dat ik het wel gezien heb hier. Ik volg het voorbeeld van Debbie en ga er ook maar tussenuit. Hoe dit nu gaat levert me echt te veel frustratie op.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:51 schreef Donna het volgende:
[..]
Dergelijke reacties lokken weer gehakketak op elkaar uit en dan zitten wij weer een hele middag reports te behandelen en waarschuwingen uit te delen.
Misschien is zij wel hartstikke vreemd geweest waardoor ze zijn gescheiden, of was ze hem zat en heeft ze hem zelf de deur uit gebonjourd, daarbij niks over bekend toch?quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Als ik die plaatjes zie van Michelle dan vind ik het vooral heel sneu voor de ex van Tim. Ik hoop dat ze er een beetje okay mee kan zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat ze heel verdrietig is. Moet er niet aan denken dat je de vader van je kinderen alweer zo snel ‘loveydovey’ ziet met een andere vrouw
Echt hè als ik moet wachten op een erfenis om een auto te kopen kan ik nooit 1 aanschaffen denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan geen gezinsauto kopen omdat ze de erfenis heeft misgelopen. Ik zou me echt doodschamen om zoiets te zeggen. Wat denk je van gewoon werken voor een auto?
quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:22 schreef Henrike het volgende:
[..]
We weten de reden niet waarom zij en Tim uit elkaar zijn. Hoeft niks met mb te maken te hebben
Ze heeft ervaring door Gambia hequote:Op dinsdag 30 december 2025 10:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
Hersenspinsel: misschien gaat Debbie wel mee doen aan Big Brother. De verraders. Vrouwen in de jungle. Ofzo.
😂
In een hotel is het ook geen probleem om met z’n allen in één ruimte te slapen. In de keet heeft hij inderdaad een eigen kamer.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik verstond dat ook, alhoewel ik niet bekend ben met Mignon, en dan nog klagen dat ze dan in één slaapkamer moet slapen met haar kind. Heeft M nu dan een eigen slaapkamer in de vakansie-sjallet?
Nee dat is één grote slaapkamer. Kinderen zijn ook eigenlijk ongewenstquote:Op dinsdag 30 december 2025 10:58 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik verstond dat ook, alhoewel ik niet bekend ben met Mignon, en dan nog klagen dat ze dan in één slaapkamer moet slapen met haar kind. Heeft M nu dan een eigen slaapkamer in de vakansie-sjallet?
quote:Slaaphuisje Chutzpah is ingericht voor maximaal twee volwassenen zonder huisdieren. In verband met de veiligheid op het terrein en de kwetsbaarheid van de kunst in het huisje, verzoeken we je een leuke (of niet leuke - zelf weten) oppas te zoeken. Baby's tot 1 jaar zijn eventueel welkom, maar let op: hier is niets voor aanwezig. Eén ouder/verzorger + kind vanaf 10 jaar zijn ook welkom.
Zo vriendelijk was Sanne anders niet tegen/over oma. Moet je haar TikTok video’s er maar eens over terugkrijgen. Oma was volgens S. vooral een zeur en was ze niet optimistisch. Zit in de familie dus? 😬quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:32 schreef JaNeeDan het volgende:
Als de oma van Sanneke had gewild dat er geld bij Sanneke terecht zou komen dan had ze dat vast beschreven. Misschien heeft ze juist beschreven dat ze dat niet wil.
Ik vind het echt schaamteloos dat ze vindt dat ze recht heeft op iets, in dit geval geld, waar ze zelf nooit iets voor heeft gedaan.
Ik volg haar nu ook en nog meer leuke accounts om te volgen, zijn welkom!quote:Op dinsdag 30 december 2025 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee dat is één grote slaapkamer. Kinderen zijn ook eigenlijk ongewenstVolgens mij maken ze tot een jaar ofzo een uitzondering? Dacht verder tot de 12 niet welkom, omdat er ook allemaal kunstobjecten in het slaaphuisje zijn.
(Ik volg haar (@:mignonnus voor wie haar niet kent) met heel veel plezier)
O, dit staat op de FAQ:
[..]
Sanne kan geen gezinsauto kopen en alle rest van haar probelemn in het leven oplossen, omdat ze met haar zuignap op de bank zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:49 schreef Paardrijden123 het volgende:
Sanneke kan geen gezinsauto kopen omdat ze de erfenis heeft misgelopen. Ik zou me echt doodschamen om zoiets te zeggen. Wat denk je van gewoon werken voor een auto?
Nog niet misschien…quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:12 schreef Lovelii2026 het volgende:
Zoveel reacties bij mb over Tim die zo knap is … bijzonder wel
quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:51 schreef Lostit het volgende:
Ik zie Wolfje telkens met zijn handen in zijn zakken en zijn witte tshirt 10 cm onder zijn trui uitkomend staan, dan moet ik echt aan mijn kleuter denken die ook recent heeft ontdekt dat hij broeken met zakken heeft.
Achja, over smaak valt niet te twisten en het is niet het uiterlijk wat (alleen maar) telt.quote:
Nee dat is ook zeker zo! Ik denk dat Wolfje mij ook straal voorbij zou lopen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 12:55 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Achja, over smaak valt niet te twisten en het is niet het uiterlijk wat (alleen maar) telt.
Ik heb ook echt niet de knapste man van de wereld, maar dat hoeft van mij ook niet.
Ik hoef het niet meerdere keren per dag op Tim te doen, zou het ook niet kunnen. Maar zolang Michelle dat wel kan is het prima, toch? 🙈
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |