Je mag 25kg per auto hebben volgens mij, dus als je 3x op en neer rijd met 25kg doe je alsnog niks verkeerd.quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:31 schreef Noor_ het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Je mag gewoon vuurwerk in Duitsland kopen. Alleen letten op het soort (dus de vuurpijlen en knaldingen niet) en inderdaad officieel 25kg.
Maar las gisteren al in een nieuwsbericht van hier uit de omgeving dat er een controle was geweest bij de grens en als mensen meer dan 25 kg hadden kregen ze nog de kans om het op te laten halen door vrienden/familieleden. Dus zo streng zijn ze niet.
En 22 kilo vuurwerk zal ook niet goedkoop zijn. En dan samen met de tuttemerul die het huis daar binnengehaald wordt denk ik ‘fijn dat de man genoeg verdiend in huize DBM’quote:Op dinsdag 30 december 2025 08:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Je mag 25kg per auto hebben volgens mij, dus als je 3x op en neer rijd met 25kg doe je alsnog niks verkeerd.
Ik vind t rijkelijk veel 22kg, maar ik heb dan ook niks met vuurwerk
Dat dacht ik ook te horen. Ik twijfelde of ik het goed hoorde.quote:Op dinsdag 30 december 2025 00:39 schreef slowie het volgende:
In de podcast zegt mb dat ze tegen koen heeft gezegd dat hij welkom is op de boerderij met oud & nieuw
Wow, ga je lekker? Het is niet aan jou om iemand wel of niet tot stiefmoeder te benoemen. Er bestaan meerdere relatie- en gezinsvormen dan één huisje, boompje, beestje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien zou, vooral in deze fase, de kinderen helemaal niet, en door niemand niet, genoemd of getoond moeten worden. Een plaatje op hun gezicht plakken maakt het m.i. alleen maar nóg erger, maar beide vrouwen kunnen blijkbaar niet zonder hun kinderen content maken.
Als het andersom was geweest (MB die JvP's kind bij naam noemt), zou ik hetzelfde vinden. Ik ben geen MB óf JvP "fan", maar reageer op wat ik zie.
JvP is momenteel van niemand stiefmoeder, ze is niet eens officieel "met Koen". Koen woont niet met haar samen "na jaren stiefmoeder te zijn", houdt zich op de oppervlakte en laat haar het naratief op Instagram plaatsen, zonder zelf aangesproken te kunnen worden. Ze is momenteel een bedwarmer van Koen alleenstaande moeder, die samen met haar 3 kinderen in een gestoffeerde onderkomen woont; ze heeft niet eens "een eigen bed en bankstel". Ik ben bang dat JvP op den duur degene zal zijn, die achter het poly net zal gaan vissen en dat ook Koen behoefte zal gaan hebben naar een nieuwe frisse wind door huize Bollen.
Dat denk ik ook niet. Want vergeet niet: zo’n opname gaat vrijwillig tenzij accuut en afgedwongen en dat is heeeeeeel ingewikkeld.quote:Op maandag 29 december 2025 20:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ik denk overigens echt niet dat het om een opname gaat.. wachtlijsten daarvoor zijn lang en dan moet ze ook nog echt ziek zijn anders val je daar natuurlijk direct door de mand! Ze heeft niet voor niets iedere afspraak online.. een loddig gezicht opzetten kan prima vanaf de eettafel! Maar dat hou je geen 24/7 vol.
Ik denk dat ze gewoon verlinkt is en dat dat flinke consequenties heeft!
Zo, jij weet wel van de hoed en de rand hè.quote:Op dinsdag 30 december 2025 06:18 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Misschien zou, vooral in deze fase, de kinderen helemaal niet, en door niemand niet, genoemd of getoond moeten worden. Een plaatje op hun gezicht plakken maakt het m.i. alleen maar nóg erger, maar beide vrouwen kunnen blijkbaar niet zonder hun kinderen content maken.
Als het andersom was geweest (MB die JvP's kind bij naam noemt), zou ik hetzelfde vinden. Ik ben geen MB óf JvP "fan", maar reageer op wat ik zie.
JvP is momenteel van niemand stiefmoeder, ze is niet eens officieel "met Koen". Koen woont niet met haar samen "na jaren stiefmoeder te zijn", houdt zich op de oppervlakte en laat haar het naratief op Instagram plaatsen, zonder zelf aangesproken te kunnen worden. Ze is momenteel een bedwarmer van Koen alleenstaande moeder, die samen met haar 3 kinderen in een gestoffeerde onderkomen woont; ze heeft niet eens "een eigen bed en bankstel". Ik ben bang dat JvP op den duur degene zal zijn, die achter het poly net zal gaan vissen en dat ook Koen behoefte zal gaan hebben naar een nieuwe frisse wind door huize Bollen.
Maar je doet alsof je wel weet hoe het zit.quote:Op dinsdag 30 december 2025 07:45 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Net als jij, reageer ik op wat ik zie en weet ik, net als jij, precies helemaal niets. Zelfs de hele (ex) poly weet het nog niet precies, vandaar de constante hang om controversieel te willen zijn.
Eens.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:21 schreef HighRainbows het volgende:
Al die leuke kiekjes van J met haar jongens komt ongeloofwaardig over. Tijdens de poly hingen ze er echt als aanhangsels bij. J ondernam nooit iets alleen met ze. Ze wilde K en die heeft ze maar nu ook weer haar favoriete dochter die ze zelf noooit kreeg want ze zag zichzelf never nooit als boysmom. Over M. Kan er niet met mijn verstand bij. Wat een chaos. Zie ook geen blijheid in haar ogen. Nep.
Pas nadat MB iets met alleen haar kinderen ging doen deed JvP dat ook. Maar ook dat was toen al duidelijk was dat daar stront aan de knikker was.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:21 schreef HighRainbows het volgende:
Al die leuke kiekjes van J met haar jongens komt ongeloofwaardig over. Tijdens de poly hingen ze er echt als aanhangsels bij. J ondernam nooit iets alleen met ze. Ze wilde K en die heeft ze maar nu ook weer haar favoriete dochter die ze zelf noooit kreeg want ze zag zichzelf never nooit als boysmom. Over M. Kan er niet met mijn verstand bij. Wat een chaos. Zie ook geen blijheid in haar ogen. Nep.
Neem aan dat dit een retorische vraag is? Geld en aandachtquote:Op dinsdag 30 december 2025 09:47 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Pas nadat MB iets met alleen haar kinderen ging doen deed JvP dat ook. Maar ook dat was toen al duidelijk was dat daar stront aan de knikker was.
Ik kan er met mijn pet niet bij hoe zij het met z’n drieën voor elkaar hebben gekregen om zo aan de kinderen voorbij te gaan. Dat er blijkbaar niet één volwassene heeft gezegd: klaar, punt. De kinderen moeten iets mee gekregen hebben van het maandenlange toneelspel voor de buitenwereld.
En nog gaan ze vrolijk verder op insta. Wat bezielt ze?
Inderdaad een retorische vraag😬.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:51 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
[..]
Neem aan dat dit een retorische vraag is? Geld en aandacht
Wil iedereen hier aub mee stoppen? Dit topic bestaat voor 80% uit 'ik denk' dit en dit. Steeds die uitlokkende reacties daarop heeft totaal geen zin.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:28 schreef NineMilka het volgende:
[..]
Maar je doet alsof je wel weet hoe het zit.
Precies.quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vind dat er een heleboel zijn die doen alsof ze allemaal weten hoe het zit. Jacqueline heeft Michelle willen vervangen, Jacqueline is bedwarmer van Koen, ze zijn officieel samen. Jacqueline deed nooit iets met haar kinderen en nu 'ineens' wel (ze heeft ook weinig keuze nu he).
Dus je vraagt of het gespeculeer kan stoppen, maar tegelijkertijd mag ik niet iets over dat irritante gespeculeer zeggen want dan zeur ik op een ander. Ik heb het idee dat ik hier niks meer mag zeggen. Ik reageer even op 1 iemand, maar het geldt natuurlijk voor al die zogenaamde waarheden die verkondigd worden.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:07 schreef Donna het volgende:
[..]
Wil iedereen hier aub mee stoppen? Dit topic bestaat voor 80% uit 'ik denk' dit en dit. Steeds die uitlokkende reacties daarop heeft totaal geen zin.
Probeer dat gespeculeer (over de poly) te minderen, maar stop aub met dat gezeur op elkaar steeds.
Maar echt, zodat je t zelf niet aan chatgpt hoeft te vragen? 🙈 ik ben stiekem dus wel een beetje benieuwd hoe dat plan eruit ziet haha.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:28 schreef Jannetje91 het volgende:
Ik weet niet wat ik zorgelijker vind; het chqt gpt doelen plan van Milou OF al die mensen die op de post reageren omdat ze ook zo'n plan willen...
Waar gaat het heen met de mensheid😅
Eens!quote:Op dinsdag 30 december 2025 09:45 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Als ik die plaatjes zie van Michelle dan vind ik het vooral heel sneu voor de ex van Tim. Ik hoop dat ze er een beetje okay mee kan zijn, maar ik kan me ook voorstellen dat ze heel verdrietig is. Moet er niet aan denken dat je de vader van je kinderen alweer zo snel ‘loveydovey’ ziet met een andere vrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |