abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219654993
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_219655041
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:32 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wel in chocolade.
Normaal 100% eens maar deze chocola sla ik over
pi_219655058
Iemand schreef in het vorige topic over de jongste van de 4 van Kim, en dat die al op skiles zat maar hij is 3.5 (diegene schreef net 2 jaar). Dat is niet mega vroeg toch? Al snap ik dat hij het doodeng vindt. Ik vind het vooral opvallend hoe het jochie altijd met z’n speen in zn mond rondloopt overdag.
pi_219655100
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Normaal 100% eens maar deze chocola sla ik over
Ik bedoelde ook niet haar chocolade🤣
pi_219655188
Oooo, de poly kinderen zijn weer samen!

Zie post Jacqueline en Koen 👀
pi_219655211
De titel 👍🏻😅
pi_219655280
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

Dan zal er vanavond vanuit mb wel een sneertje of een loved up post komen, als tegenhanger 🫣
pi_219655304
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dan zal er vanavond vanuit mb wel een sneertje of een loved up post komen, als tegenhanger 🫣
Uiteraard. De catfight begon heel subtiel maar begint steeds zichtbaarder te worden.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_219655435
quote:

[..]
100%
pi_219655518
quote:

[..]
Het contrast tussen beider levens wordt ook steeds groter. Mies en Tim decadentie ten top, Jacq en Koen gewoon en gezellig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzonnetjw op 29-12-2025 17:21:57 (Fout) ]
pi_219655538
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
100%
Geen sneer-tje. Een SNEER denk ik.
pi_219655626
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:22 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Volgens mij post MB altijd een dag later. Dus vandaag is eigenlijk zondag aan de beurt. Dat wordt schuiven in de planning.
pi_219655664
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

En daar zal de wrok van Mb ook wel een beetje zitten denk ik, haar kinderen maken weer deel uit van de vrouw waarmee de relatie verbroken is.
Dat zal wel steken.
Jvp is altijd wel dol op de kinderen geweest ( op basis van wat ik zag op insta)
Maar als alles een vooropgezet plan was van jvp, via Michelle bij Koen uitkomen en de kinderen zou ik dat wel zuur vinden.
Voor de kinderen vind ik het ook wel beetje dubbel.
Leuk alles weer samen maar ik had ze ook wel even rust gegund na alle hectiek rondom de relaties
We gaan het zien hoe alles loopt en of de relaties blijven bestaan.
pi_219655737
En hvk is nog een keer naar Amsterdams winterparadijs, wat heeft ze het slecht hè.
Als ze zelf betaalt en met 5 kids gaat kost haar dat ¤160
Dan nog parkeren , benzine of ov
pi_219655852
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Het contrast tussen beider levens wordt ook steeds groter. Mies en Tim decadentie ten top, Jacq en Koen gewoon en gezellig.
Ik vind het er bij jvp en koen gezelliger uitzien 🫣
pi_219655886
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Cyan het volgende:

[..]
Uiteraard. De catfight begon heel subtiel maar begint steeds zichtbaarder te worden.
Vreselijk om dat op insta uit te vechten, van alle partijen
pi_219656064
|

[ Bericht 73% gewijzigd door SterreKaatje op 29-12-2025 17:50:11 ]
pi_219656110
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 16:52 schreef Keesie123 het volgende:
Iemand schreef in het vorige topic over de jongste van de 4 van Kim, en dat die al op skiles zat maar hij is 3.5 (diegene schreef net 2 jaar). Dat is niet mega vroeg toch? Al snap ik dat hij het doodeng vindt. Ik vind het vooral opvallend hoe het jochie altijd met z’n speen in zn mond rondloopt overdag.
Je hebt gelijk (door die continue speen lijkt hij jonger).

3.5 vind ik persoonlijk ook nog erg jong voor skiles. Hier hadden de kinderen het op die leeftijd nog niet getrokken. Rond de 5 jaar starten werkte hier het beste, dan waren ze ook met 1 a 2 dagen het saaie kinderland uit en konden ze het gebied in.

Tussen de benen skiën heb ik 1: keer gedaan: toen kreeg mijjn kind zijn ski tussen mijn schoen en binding. Toen snapte ik direct waarom dat afgeraden wordt.
pi_219656165
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:17 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
100%
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij post MB altijd een dag later. Dus vandaag is eigenlijk zondag aan de beurt. Dat wordt schuiven in de planning.
😂
pi_219656168
Sanne heeft dus idd een nieuwe lover. Waat halen die fluflus zo snel een nieuwe vent vandaan zeg!
pi_219656170
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:30 schreef Henrike het volgende:

[..]
En daar zal de wrok van Mb ook wel een beetje zitten denk ik, haar kinderen maken weer deel uit van de vrouw waarmee de relatie verbroken is.
Dat zal wel steken.
Jvp is altijd wel dol op de kinderen geweest ( op basis van wat ik zag op insta)
Maar als alles een vooropgezet plan was van jvp, via Michelle bij Koen uitkomen en de kinderen zou ik dat wel zuur vinden.
Voor de kinderen vind ik het ook wel beetje dubbel.
Leuk alles weer samen maar ik had ze ook wel even rust gegund na alle hectiek rondom de relaties
We gaan het zien hoe alles loopt en of de relaties blijven bestaan.
Maar waar haal je überhaupt dat 'vooropgezet plan' vandaag?

Ik vind het mooi dat dit hetzelfde is gebleven voor de kinderen. Nog steeds elkaar, nog steen Koen en Jvp.
die twee draaiden de toko al veel samen als Mies op snoepreis of in A/dam was.
pi_219656234
Vooropgezet plan van JvP om het leven van MB over te nemen.
pi_219656252
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Cyan het volgende:

[..]
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 17:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Ik vind het mooi dat dit hetzelfde is gebleven voor de kinderen. Nog steeds elkaar, nog steen Koen en Jvp.
Dat is hier eerder door andere forumleden ook genoemd, dat dit is wat jvp wou, zeg niet dat het zo is
pi_219656435
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Snaky het volgende:
Bijzonder. Kan me niet voorstellen dat mensen zo fckd zijn. En zeker zij qua type niet.
pi_219656468
Hoe zou het voor Tim voelen om als een soort pion te worden ingezet in deze catfight? Ik krijg de indruk dat Michelle hem vooral gebruikt als rebound en niet zo smoorverliefd is als ze doet voorkomen.
pi_219656495
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]

Vooropgezet is wat een aantal hier, waaronder ik, denken. JvP werd een 2e MB. Opeens gek op auto’s, zelfde kleding, zelfde woorden, haar kinderen werden kopietjes van de klaver, nooit zag je iets van een eigen leven.

Ze heeft zelf ook regelmatig stories geplaatst waarin ze ‘wie is deze vrouw?’ schreef. Blijkbaar wist ze het zelf ook niet meer.
pi_219656519
Precies dit.
pi_219656528
Ik denk ook dat mw behoorlijk veel invloed heeft of je nou wilt of niet net als nu ook bij tim..
pi_219656548
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:54 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]
[..]
Dat is hier eerder door andere forumleden ook genoemd, dat dit is wat jvp wou, zeg niet dat het zo is
Want... jij kent jvp?
pi_219656550
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Sanne heeft dus idd een nieuwe lover. Waat halen die fluflus zo snel een nieuwe vent vandaan zeg!
Zie het om me heen ook wel hoor.. mensen jaren getrouwd en dan ineens single en direct een nieuwe liefde vaak ook van korte duur maar wel de ware steeds🤦‍♂️
Moet er zelf ook niet aan denken
pi_219656592
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Vooropgezet is wat een aantal hier, waaronder ik, denken. JvP werd een 2e MB. Opeens gek op auto’s, zelfde kleding, zelfde woorden, haar kinderen werden kopietjes van de klaver, nooit zag je iets van een eigen leven.

Ze heeft zelf ook regelmatig stories geplaatst waarin ze ‘wie is deze vrouw?’ schreef. Blijkbaar wist ze het zelf ook niet meer.
Dan ben ik blij dat ze verlost is van MW. Die bepaalde blijkbaar alles. Hoop dat Koen en zij nu gewoon een leven kunnen gaan leiden zonder de alles bepalende MW. Heb medelijden met T, het volgende slachtoffer.
pi_219656662
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef ElizaR het volgende:

[..]
Dan ben ik blij dat ze verlost is van MW. Die bepaalde blijkbaar alles. Hoop dat Koen en zij nu gewoon een leven kunnen gaan leiden zonder de alles bepalende MW. Heb medelijden met T, het volgende slachtoffer.
JvP is en was een volwassen vrouw die naar mijn idee met haar volle verstand in de poly is gestapt. Ik blijf erbij dat drie volwassenen vooral met zichzelf bezig zijn geweest. Het had ze gesierd wanneer ze de prio bij de kinderen hadden gelegd. Dit geldt voor alle drie.
pi_219656709
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zie het om me heen ook wel hoor.. mensen jaren getrouwd en dan ineens single en direct een nieuwe liefde vaak ook van korte duur maar wel de ware steeds🤦‍♂️
Moet er zelf ook niet aan denken
Je zal maar een tijdje alleen zijn!
pi_219656782
Het was gisteren al geplaatst op haar threads maar ongelofelijk hoe zeer ze kan zwelgen in boosheid en zelfmedelijden.

sanneke89
21 u
Maar waar mogen kinderen van jullie wel komen? Want ze zijn irritant in het vliegtuig, in de supermarkt en in het top2000 café. Maar zelf ook allemaal kinderen gehad, toch? Vonden jullie het toen ook zo naar om constant beoordeeld en veroordeeld te worden door andere ouders? Zo jammer. 💔

Get a life..
pi_219656862
de.blije.mama
1 u
Ik kan truffel mayo wel per liter op zuipen

Kreeg haar man er enige tijd niet (publiekelijk ook nog) van langs dat hij niet de light versie mayo had gehaald, en moest ze dat zuchtend en klagend ‘dan zelf maar gaan kopen’?
pi_219656903
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het was gisteren al geplaatst op haar threads maar ongelofelijk hoe zeer ze kan zwelgen in boosheid en zelfmedelijden.

sanneke89
21 u
Maar waar mogen kinderen van jullie wel komen? Want ze zijn irritant in het vliegtuig, in de supermarkt en in het top2000 café. Maar zelf ook allemaal kinderen gehad, toch? Vonden jullie het toen ook zo naar om constant beoordeeld en veroordeeld te worden door andere ouders? Zo jammer. 💔

Get a life..
Van mij mogen kinderen overal komen. Maar ouders moeten gewoon niet verwachten dat anderen hun kind leuk vinden.

En ja, ik heb kinderen maar kan me niet herinneren dat ik me ooit beoordeeld en veroordeeld heb gevoeld. Misschien omdat ik me altijd bewust ben geweest van het feit dat het mijn kinderen zijn en dat ik ze de allerleuksten en allerliefsten vind maar dat dat voor een ander niet zo is.

Wakker worden Sanneke.
pi_219656906
MW

Grappig die huiselijke filmpjes nu op het account van JvP. Want typisch dat K nu wel eten kan maken, die kon nog geen ei bakken zeiden K en MW altijd. Zelfde als dat MW in het buitenland was voor een campagne hij in de keuken stond voor zichzelf en JvP.

Het lijkt erop dat K al vanaf het begin bij JvP woonde en niet ergens anders maar dat ze dat MW hebben verteld. Dan zal hij de kinderen daar ook al die tijd hebben ontvangen. Misschien dat M daar achter is gekomen?
pi_219656937
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW

Grappig die huiselijke filmpjes nu op het account van JvP. Want typisch dat K nu wel eten kan maken, die kon nog geen ei bakken zeiden K en MW altijd. Zelfde als dat MW in het buitenland was voor een campagne hij in de keuken stond voor zichzelf en JvP.

Het lijkt erop dat K al vanaf het begin bij JvP woonde en niet ergens anders maar dat ze dat MW hebben verteld. Dan zal hij de kinderen daar ook al die tijd hebben ontvangen. Misschien dat M daar achter is gekomen?
Volgens mij zijn deze stories niet gemaakt in het huis waar Jacqueline nu (tijdelijk) verblijft. Dat heeft een heel ander interieur.
pi_219657013
quote:
MW

Dit is niet het huis waar JvP verblijft. Die heeft een gemeubileerde woning met interieur van jaren geleden.
pi_219657067
Wie van jullie heeft er foto's van zichzelf waar je zo overdreven dubbel van het lachen opstaat? #ikniet.
En dat je dan net dat moment laat vast leggen. Ik vind het knap.
pi_219657171
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie van jullie heeft er foto's van zichzelf waar je zo overdreven dubbel van het lachen opstaat? #ikniet.
En dat je dan net dat moment laat vast leggen. Ik vind het knap.
Ik ook niet. Maar ik ben dan ook geen fluflu die alles moet delen en de schijn op moet houden. Dat zal het verschil zijn.
pi_219657211
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Snaky het volgende:
Dat zie ik dus niet zo.
pi_219657252
quote:
MW

De filmpjes waren in Koens huis. Je ziet dat Jacqueline daarna weer gewoon in haar eigen huis is.
Ik vind het fijn voor de kinderen dat ze allemaal samen waren met de Kerst.
pi_219657330
quote:

[..]
Ben het met je eens alleen ik heb geen medelijden met Tim. Wel met zijn kinderen.
pi_219657438
quote:

[..]
Ach ze zijn allemaal volwassen toch en niet dom lijkt me.
blijkbaar heeft ze iets wat ze toch allemaal heel aantrekkelijk vinden.
Lijkt me niet dat kb, jvp en Tim het mes op de keel hebben gehad om met mb te mogen daten.
pi_219657440
Debbie wist al maanden dat ze tijdelijk zou stoppen met social media. Wat is er dan zó belangrijk aan haar social media dat ze niet direct kon stoppen?
pi_219657542
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2025 18:06 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Bijzonder. Kan me niet voorstellen dat mensen zo fckd zijn. En zeker zij qua type niet.
Ik ook niet maar goed ik verbaas me nergens meer over in flu flu land.
pi_219657559
quote:
MW

Hmm, dat laatste geloof ik niet zo. Stel je voor dat het een echte vechtscheiding wordt en er moet een rechter bij komen. Denk dat dat voor je co-ouderschap kansen nog wel eens heel slecht kan uitpakken. Daar zullen ze alledrie wel rekening mee houden denk ik..
pi_219657577
quote:
0s.gif Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie wist al maanden dat ze tijdelijk zou stoppen met social media. Wat is er dan zó belangrijk aan haar social media dat ze niet direct kon stoppen?
Wat vreemd idd.
Als het dan komt door het negatieve zoals ze beweert dan stop je toch direct?
Raar
pi_219657665
quote:
MW

Maar zouden de kinderen dat dan niet zeggen?
Vooral de oudste 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')