Ik bedoelde ook niet haar chocolade🤣quote:Op maandag 29 december 2025 16:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Normaal 100% eens maar deze chocola sla ik over
Dan zal er vanavond vanuit mb wel een sneertje of een loved up post komen, als tegenhanger 🫣quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Oooo, de poly kinderen zijn weer samen!
Zie post Jacqueline en Koen 👀
Uiteraard. De catfight begon heel subtiel maar begint steeds zichtbaarder te worden.quote:Op maandag 29 december 2025 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan zal er vanavond vanuit mb wel een sneertje of een loved up post komen, als tegenhanger 🫣
100%quote:Op maandag 29 december 2025 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dan zal er vanavond vanuit mb wel een sneertje of een loved up post komen, als tegenhanger 🫣
Het contrast tussen beider levens wordt ook steeds groter. Mies en Tim decadentie ten top, Jacq en Koen gewoon en gezellig.quote:Op maandag 29 december 2025 17:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Volgens mij post MB altijd een dag later. Dus vandaag is eigenlijk zondag aan de beurt. Dat wordt schuiven in de planning.quote:Op maandag 29 december 2025 17:22 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Geen sneer-tje. Een SNEER denk ik.
En daar zal de wrok van Mb ook wel een beetje zitten denk ik, haar kinderen maken weer deel uit van de vrouw waarmee de relatie verbroken is.quote:Op maandag 29 december 2025 17:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
Oooo, de poly kinderen zijn weer samen!
Zie post Jacqueline en Koen 👀
Ik vind het er bij jvp en koen gezelliger uitzien 🫣quote:Op maandag 29 december 2025 17:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het contrast tussen beider levens wordt ook steeds groter. Mies en Tim decadentie ten top, Jacq en Koen gewoon en gezellig.
Vreselijk om dat op insta uit te vechten, van alle partijenquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Uiteraard. De catfight begon heel subtiel maar begint steeds zichtbaarder te worden.
Je hebt gelijk (door die continue speen lijkt hij jonger).quote:Op maandag 29 december 2025 16:52 schreef Keesie123 het volgende:
Iemand schreef in het vorige topic over de jongste van de 4 van Kim, en dat die al op skiles zat maar hij is 3.5 (diegene schreef net 2 jaar). Dat is niet mega vroeg toch? Al snap ik dat hij het doodeng vindt. Ik vind het vooral opvallend hoe het jochie altijd met z’n speen in zn mond rondloopt overdag.
Geen sneer-tje. Een SNEER denk ik.quote:
😂quote:Op maandag 29 december 2025 17:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij post MB altijd een dag later. Dus vandaag is eigenlijk zondag aan de beurt. Dat wordt schuiven in de planning.
Maar waar haal je überhaupt dat 'vooropgezet plan' vandaag?quote:Op maandag 29 december 2025 17:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
En daar zal de wrok van Mb ook wel een beetje zitten denk ik, haar kinderen maken weer deel uit van de vrouw waarmee de relatie verbroken is.
Dat zal wel steken.
Jvp is altijd wel dol op de kinderen geweest ( op basis van wat ik zag op insta)
Maar als alles een vooropgezet plan was van jvp, via Michelle bij Koen uitkomen en de kinderen zou ik dat wel zuur vinden.
Voor de kinderen vind ik het ook wel beetje dubbel.
Leuk alles weer samen maar ik had ze ook wel even rust gegund na alle hectiek rondom de relaties
We gaan het zien hoe alles loopt en of de relaties blijven bestaan.
Vreselijk om dat op insta uit te vechten, van alle partijenquote:Op maandag 29 december 2025 17:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Uiteraard. De catfight begon heel subtiel maar begint steeds zichtbaarder te worden.
quote:Op maandag 29 december 2025 17:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Het contrast tussen beider levens wordt ook steeds groter. Mies en Tim decadentie ten top, Jacq en Koen gewoon en gezellig.
Dat is hier eerder door andere forumleden ook genoemd, dat dit is wat jvp wou, zeg niet dat het zo isquote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar waar haal je überhaupt dat 'vooropgezet plan' vandaag?
Ik vind het mooi dat dit hetzelfde is gebleven voor de kinderen. Nog steeds elkaar, nog steen Koen en Jvp.
die twee draaiden de toko al veel samen als Mies op snoepreis of in A/dam was.
Bijzonder. Kan me niet voorstellen dat mensen zo fckd zijn. En zeker zij qua type niet.quote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Snaky het volgende:
Vooropgezet plan van JvP om het leven van MB over te nemen.
Vooropgezet is wat een aantal hier, waaronder ik, denken. JvP werd een 2e MB. Opeens gek op auto’s, zelfde kleding, zelfde woorden, haar kinderen werden kopietjes van de klaver, nooit zag je iets van een eigen leven.quote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Maar waar haal je überhaupt dat 'vooropgezet plan' vandaag?
Ik vind het mooi dat dit hetzelfde is gebleven voor de kinderen. Nog steeds elkaar, nog steen Koen en Jvp.
die twee draaiden de toko al veel samen als Mies op snoepreis of in A/dam was.
Want... jij kent jvp?quote:Op maandag 29 december 2025 17:54 schreef Henrike het volgende:
[..]
Vreselijk om dat op insta uit te vechten, van alle partijen
[..]
[..]
Dat is hier eerder door andere forumleden ook genoemd, dat dit is wat jvp wou, zeg niet dat het zo is
Zie het om me heen ook wel hoor.. mensen jaren getrouwd en dan ineens single en direct een nieuwe liefde vaak ook van korte duur maar wel de ware steeds🤦♂️quote:Op maandag 29 december 2025 17:50 schreef Paardenbloemmeisje het volgende:
Sanne heeft dus idd een nieuwe lover. Waat halen die fluflus zo snel een nieuwe vent vandaan zeg!
Dan ben ik blij dat ze verlost is van MW. Die bepaalde blijkbaar alles. Hoop dat Koen en zij nu gewoon een leven kunnen gaan leiden zonder de alles bepalende MW. Heb medelijden met T, het volgende slachtoffer.quote:Op maandag 29 december 2025 18:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Vooropgezet is wat een aantal hier, waaronder ik, denken. JvP werd een 2e MB. Opeens gek op auto’s, zelfde kleding, zelfde woorden, haar kinderen werden kopietjes van de klaver, nooit zag je iets van een eigen leven.
Ze heeft zelf ook regelmatig stories geplaatst waarin ze ‘wie is deze vrouw?’ schreef. Blijkbaar wist ze het zelf ook niet meer.
JvP is en was een volwassen vrouw die naar mijn idee met haar volle verstand in de poly is gestapt. Ik blijf erbij dat drie volwassenen vooral met zichzelf bezig zijn geweest. Het had ze gesierd wanneer ze de prio bij de kinderen hadden gelegd. Dit geldt voor alle drie.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ze verlost is van MW. Die bepaalde blijkbaar alles. Hoop dat Koen en zij nu gewoon een leven kunnen gaan leiden zonder de alles bepalende MW. Heb medelijden met T, het volgende slachtoffer.
Je zal maar een tijdje alleen zijn!quote:Op maandag 29 december 2025 18:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zie het om me heen ook wel hoor.. mensen jaren getrouwd en dan ineens single en direct een nieuwe liefde vaak ook van korte duur maar wel de ware steeds🤦♂️
Moet er zelf ook niet aan denken
Van mij mogen kinderen overal komen. Maar ouders moeten gewoon niet verwachten dat anderen hun kind leuk vinden.quote:Op maandag 29 december 2025 18:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
Het was gisteren al geplaatst op haar threads maar ongelofelijk hoe zeer ze kan zwelgen in boosheid en zelfmedelijden.
sanneke89
21 u
Maar waar mogen kinderen van jullie wel komen? Want ze zijn irritant in het vliegtuig, in de supermarkt en in het top2000 café. Maar zelf ook allemaal kinderen gehad, toch? Vonden jullie het toen ook zo naar om constant beoordeeld en veroordeeld te worden door andere ouders? Zo jammer. 💔
Get a life..
Volgens mij zijn deze stories niet gemaakt in het huis waar Jacqueline nu (tijdelijk) verblijft. Dat heeft een heel ander interieur.quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Grappig die huiselijke filmpjes nu op het account van JvP. Want typisch dat K nu wel eten kan maken, die kon nog geen ei bakken zeiden K en MW altijd. Zelfde als dat MW in het buitenland was voor een campagne hij in de keuken stond voor zichzelf en JvP.
Het lijkt erop dat K al vanaf het begin bij JvP woonde en niet ergens anders maar dat ze dat MW hebben verteld. Dan zal hij de kinderen daar ook al die tijd hebben ontvangen. Misschien dat M daar achter is gekomen?
Dit is niet het huis waar JvP verblijft. Die heeft een gemeubileerde woning met interieur van jaren geleden.quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Grappig die huiselijke filmpjes nu op het account van JvP. Want typisch dat K nu wel eten kan maken, die kon nog geen ei bakken zeiden K en MW altijd. Zelfde als dat MW in het buitenland was voor een campagne hij in de keuken stond voor zichzelf en JvP.
Het lijkt erop dat K al vanaf het begin bij JvP woonde en niet ergens anders maar dat ze dat MW hebben verteld. Dan zal hij de kinderen daar ook al die tijd hebben ontvangen. Misschien dat M daar achter is gekomen?
Ik ook niet. Maar ik ben dan ook geen fluflu die alles moet delen en de schijn op moet houden. Dat zal het verschil zijn.quote:Op maandag 29 december 2025 18:37 schreef Lalaland79 het volgende:
Wie van jullie heeft er foto's van zichzelf waar je zo overdreven dubbel van het lachen opstaat? #ikniet.
En dat je dan net dat moment laat vast leggen. Ik vind het knap.
Dat zie ik dus niet zo.quote:Op maandag 29 december 2025 17:53 schreef Snaky het volgende:
Vooropgezet plan van JvP om het leven van MB over te nemen.
De filmpjes waren in Koens huis. Je ziet dat Jacqueline daarna weer gewoon in haar eigen huis is.quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Ben het met je eens alleen ik heb geen medelijden met Tim. Wel met zijn kinderen.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Dan ben ik blij dat ze verlost is van MW. Die bepaalde blijkbaar alles. Hoop dat Koen en zij nu gewoon een leven kunnen gaan leiden zonder de alles bepalende MW. Heb medelijden met T, het volgende slachtoffer.
Ach ze zijn allemaal volwassen toch en niet dom lijkt me.quote:Op maandag 29 december 2025 18:15 schreef ElizaR het volgende:
[..]
Ik ook niet maar goed ik verbaas me nergens meer over in flu flu land.quote:Op maandag 29 december 2025 18:06 schreef SophiaLoren het volgende:
[..]
Bijzonder. Kan me niet voorstellen dat mensen zo fckd zijn. En zeker zij qua type niet.
Hmm, dat laatste geloof ik niet zo. Stel je voor dat het een echte vechtscheiding wordt en er moet een rechter bij komen. Denk dat dat voor je co-ouderschap kansen nog wel eens heel slecht kan uitpakken. Daar zullen ze alledrie wel rekening mee houden denk ik..quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
Wat vreemd idd.quote:Op maandag 29 december 2025 18:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Debbie wist al maanden dat ze tijdelijk zou stoppen met social media. Wat is er dan zó belangrijk aan haar social media dat ze niet direct kon stoppen?
Maar zouden de kinderen dat dan niet zeggen?quote:Op maandag 29 december 2025 18:31 schreef Stillemeelezer het volgende:
MW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |