SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kouquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Actie, avontuur, sportief, snelheid, adrenaline.
Aprés ski
Whats not to love
Ik wel. De eerste 20 minuten dat het er ligt. Daarna mag het weer oprotten omdat ik naar huis moet.quote:
Ik vind het in de natuur er wel mooi uitzien. En ook mooi als in binnen ben en niet naar buiten moet en het valt naar beneden, maar op weg, heb ik er niks mee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wel. De eerste 20 minuten dat het er ligt. Daarna mag het weer oprotten omdat ik naar huis moet.
Dat is toch de leukste periode om te rijdenquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wel. De eerste 20 minuten dat het er ligt. Daarna mag het weer oprotten omdat ik naar huis moet.
Yess. Life's hardquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar jij besluit 's ochtends toch gewoon dat je wilt en dan ga je naar de berg?
Je bent zelf mooi om naar te kijken!quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sneeuw is leuk als je er sneeuwpoppen mee kan maken of erop kan sleeën. En mooi om naar te kijken
quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent zelf mooi om naar te kijken!
quote:
Bizar bericht van Trump.quote:
Ik naar barendrecht, uur en kwartier onderweg geweestquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel mee. Maar moest naar Den Haag.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik naar barendrecht, uur en kwartier onderweg geweest
quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man is niet gewoon van het padje af, maar er mijlenver van verwijderd
kan toch niet kijken als ik bij de klant zit vriend.quote:
Hij kan het padje niet eens meer zien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man is niet gewoon van het padje af, maar er mijlenver van verwijderd
Stigmeister.quote:
Fruit!quote:
Lord!quote:
GamerGirl!quote:
We moeten over een maandje wel even afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen om even hoi te zeggen (en een drankje?).quote:
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
We moeten over een maandje wel even afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen om even hoi te zeggen (en een drankje?).
Nou ja kans is wel groot dat ik mijn geblokte Vans aan doe maar dat valt denk ik wat minder op als je iemand zoekt tussen de mensen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.![]()
Ik heb wel een kale vriend bij me.
Ik hou mijn helm opquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.![]()
Ik heb wel een kale vriend bij me.
Drink ik wel wat meer.quote:
een welverdiend rustmomentjequote:Op dinsdag 16 december 2025 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ennnnnnn Citrix heeft weer problemen
hallo beste vriend van mij.quote:
stuur elkaar gewoon even een foto via dm. dat is toch het makkelijkstequote:Op dinsdag 16 december 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja kans is wel groot dat ik mijn geblokte Vans aan doe maar dat valt denk ik wat minder op als je iemand zoekt tussen de mensen.
Neem een bakje T zou ik zo zeggen.quote:
Oh dat is wel een goeie ja haha.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo beste vriend van mij.
[..]
stuur elkaar gewoon even een foto via dm. dat is toch het makkelijkste
woah ik ook al. de tweede voor vandaag. komt wel dichtbij zo.quote:
Ik ga nu mijn derde halenquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah ik ook al. de tweede voor vandaag. komt wel dichtbij zo.
Oh, hier niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ennnnnnn Citrix heeft weer problemen
Dus jij kan nog lekker aan het werkquote:
jep.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij kan nog lekker aan het werk
Ja, dan is het zeker fijn als je gewoon je werk kan doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dat is wel fijn. Want voor deze klant ben ik vanmorgen voor het laatst aan het werk dit jaar. Dus zou wel mooi zijn om nog wat zaken af te ronden.
ik ben overgestapt op water. ik vond het wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn derde halen
ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
oeeeeeeh hard tegen hard... wie gaat er winnen vandaag met de T
En jij mag duimen draaienquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij kan nog lekker aan het werk
quiet quitterquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben overgestapt op water. ik vond het wel weer mooi geweest.
[..]
ik niet.
[..]
Nah, ik ga even genieten van de mooie omgevingquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben overgestapt op water. ik vond het wel weer mooi geweest.
[..]
ik niet.
[..]
En jij mag duimen draaien
boerenkool stamppot.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
Inspiratie aan het zoeken voor avondeten want ik wil zo dadelijk naar de supermarkt.
Altijd mooi rondom Utrecht.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik ga even genieten van de mooie omgeving
quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo beste vriend van mij.
[..]
stuur elkaar gewoon even een foto via dm. dat is toch het makkelijkste
Heb het toch niet tegen jouquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik timmer je op die meet wel in elkaar.
Maar ik ben eigenlijk vet pussy.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
niet terugkrabbelen, nu ga je vechten ook
Dat Wint Ama makkelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
niet terugkrabbelen, nu ga je vechten ook
Vooral hierquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
boerenkool stamppot.
[..]
Altijd mooi rondom Utrecht.
Oke dan gaan wij ook gewoon vechtenquote:
Oke dan gaan we niet vechten.quote:
quote:
Dat zeg ik .quote:
Ik ga gewoon bovenop je zitten.quote:
boterham met pindakaasquote:
Gehaktbal.quote:
Wat is het probleem dat je in een VM moet werken?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Dus ik moet nu werken in een VM. Ik ga absoluut gillend gek worden. Welke oetlul bedenkt zoiets?
ALLES!quote:
je geeft zelf al het antwoord dat NK zal geven.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is het probleem dat je in een VM moet werken?
quote:ALLES!
ja :p gewoon simpel maar lekker ontbijtje is datquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Die zal je wel af en toe missen 's ochtends....
oke dan eet ik bij jouquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik eet vanavond ook gehaktballetjes,
Daarbij eet ik wokgroenten en noedels
En ik roer er ook nog teriyaki saus door.
.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:51 schreef dud0r het volgende:
Wat is het probleem dat je in een VM moet werken?
Het is Windows, dat is altijd gezeik. Het reageert traag. Narive is veel soepeler.quote:
Ik ben nog op het werk, over een half uur mag ik naar huis. Ik kan wel een appel pakken hier, maar daar heb ik geen zin inquote:
Ze vertrouwen je gewoon niet om native te mogen werken en willen de mogelijkheid hebben de hele VM in 1 keer te wissen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Het is Windows, dat is altijd gezeik. Het reageert traag. Narive is veel soepeler.
Same maar ik moet wachten tot 12.30quote:
ik had gelijk hequote:Op dinsdag 16 december 2025 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze vertrouwen je gewoon niet om native te mogen werken en willen de mogelijkheid hebben de hele VM in 1 keer te wissen.
[..]
Same maar ik moet wachten tot 12.30
Dus wie legt het dan af?quote:
Die motivatie ligt in het hoeslaken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Oke nu motivatie zoeken om bed te verschonen. Ik heb vast weer ruzie met het dekbed zo.
Misschienquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die motivatie ligt in het hoeslaken.
Laat Hedwig vechten ermee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:13 schreef Ama het volgende:
Jezus ik heb een paar minuten de achterdeur open en meteen probeert die wit grijze kutkat weer naar binnen te sluipen.
Die is een paar minuten eerder al ergens naar toe gegaan buiten.quote:
Roep haar terug dan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Die is een paar minuten eerder al ergens naar toe gegaan buiten.
Aan de ketting ermee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Die oortjes zitten er vooral voor de sier aan.
Lekker hoor, halve dagenquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben nog op het werk, over een half uur mag ik naar huis. Ik kan wel een appel pakken hier, maar daar heb ik geen zin in
Nou, eet smakelijkquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze vertrouwen je gewoon niet om native te mogen werken en willen de mogelijkheid hebben de hele VM in 1 keer te wissen.
[..]
Same maar ik moet wachten tot 12.30
Financieel gezien zou ik wel meer willen werken, maar ik denk niet dat mijn lichaam daar goed op reageert.quote:
Wat heb je, waardoor het niet kan?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Financieel gezien zou ik wel meer willen werken, maar ik denk niet dat mijn lichaam daar goed op reageert.
Onder andere autismequote:Op dinsdag 16 december 2025 12:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat heb je, waardoor het niet kan?![]()
Ik ben meestal wel op tijd weer thuis, maar dan ga ik thuis nog even verder.
Ahquote:
Ja. ik werk ook via de sociale werkvoorziening. Dus eigenlijk hebben al mijn collegae wel iets.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah![]()
En je werkgever houdt daar dus rekening mee? Dat is fijn!
Ah! Dat is wel fijn dan, toch?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ik werk ook via de sociale werkvoorziening. Dus eigenlijk hebben al mijn collegae wel iets.
Zeker ik heb het er best wel naar mijn zin, maar heb wel al aan gegeven dat ik wil kijken of ik elders binnen het bedrijf kan gaan werken. Het is geen prioriteit maar er wordt wel aan gewerkt en ook mijn woonbegeleiding wil aansluiten en meedenken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ah! Dat is wel fijn dan, toch?
Die probeert nu binnen te komen bij de eigenaar van die wit grijze kutkatquote:Op dinsdag 16 december 2025 12:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Die is een paar minuten eerder al ergens naar toe gegaan buiten.
lekker dat dat kanquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Donderdag mag ik ook een uur later beginnen, om 14.00 uur is er een kerstborrel. Gelukkig woon ik dichtbij, maar ik heb geen zin om naar huis te fietsen om vervolgens een uur later weer terug te gaan en ook niet om een uur te wachten
Ze is daar in de zomer wel eens naar binnen gegaan via het keukenraam, heeft er ook wel eens opgesloten gezeten zeiden ze.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:00 schreef rival het volgende:
[..]
Die probeert nu binnen te komen bij de eigenaar van die wit grijze kutkat
Fijn dat dat kanquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker ik heb het er best wel naar mijn zin, maar heb wel al aan gegeven dat ik wil kijken of ik elders binnen het bedrijf kan gaan werken. Het is geen prioriteit maar er wordt wel aan gewerkt en ook mijn woonbegeleiding wil aansluiten en meedenken.
Donderdag mag ik ook een uur later beginnen, om 14.00 uur is er een kerstborrel. Gelukkig woon ik dichtbij, maar ik heb geen zin om naar huis te fietsen om vervolgens een uur later weer terug te gaan en ook niet om een uur te wachten
Zoiets heten je ogenquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
Weet je wat mij nou een goede uitvinding lijkt.. een wasmand die mij een seintje geeft als er precies genoeg in ligt voor een (bijna) volle wasmachine.
En dan nemen ze 50% verlies aan productiviteit van iedereen voor lief?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:02 schreef dud0r het volgende:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nemen ze 50% verlies aan productiviteit van iedereen voor lief?
Is het Windows in VMware Workstation?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stigvriend!quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fruit!
[..]
Lord!
[..]
GamerGirl!
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
huis is klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er ook een zwembad?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja morgen. tuin moet nog gedaan worden. Er is vertraging met de boompjes
op t dakquote:
sorryquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh, dan pak ik nu de trein naar Schiphol. Kan ik net de vlucht naar Bangkok halen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan pak ik nu de trein naar Schiphol. Kan ik net de vlucht naar Bangkok halen.
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet boeken hoorquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werken doe je daar maar. boompjes planten zul je!quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet boeken hoor
Morgen moet ik nog gewoon werken.
Windows 10 in Virtual Desktop in Windows 11 in Citrix.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Is het Windows in VMware Workstation?
ja leukquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kerst bij @:bitterbal vieren?
Lijkt me op zich wel leuk voor een keer. Kerst in zwemkledingquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kerst bij @:bitterbal vieren?
En dan kan jij maar voor 50% productief zijn?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Windows 10 in Virtual Desktop in Windows 11 in Citrix.
ik heb dat een keer gedaan met oud en nieuw.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me op zich wel leuk voor een keer. Kerst in zwemkleding
Lag is afschuwelijkquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:45 schreef rival het volgende:
[..]
En dan kan jij maar voor 50% productief zijn?
Mazzelaar dat je nog een klus krijgt aangeboden dan
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
werken doe je daar maar. boompjes planten zul je!
Citrix is je grotere bottleneck qua snelheid en productiviteit.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
zin makenquote:
Zo buiten bereik van de tegenstander rubberbanden.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Soms is er lag in uw voordeel. Maar das met gamen. Lag met werk is nooit een voordeel.
dannietquote:
Daar heb ik het met reden niet hier over, graag post legen.quote:
My bad!quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb ik het met reden niet hier over, graag post legen.
Whehe, dus ook nog remote. Dat zal lekker snel werken. Is er ook vertraging bij het typen?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
Auw ik ram de stofzuiger vol tegen mijn enkel aan.
quote:
Overheidquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:59 schreef dud0r het volgende:
Wat is dit voor amateur organisatie waar je voor werkt
Dat verklaart een hoopquote:
quote:
quote:
Nou ja, het is wel het VOCHTIGE POESJE. Grote kans dat het ook voor een groot gedeelte aan hemzelf ligt.quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel het VOCHTIGE POESJE. Grote kans dat het ook voor een groot gedeelte aan hemzelf ligt.
quote:
Als het mijn familie is, zijn ze aan het rikkenquote:
en tijdens kerst heet het krikkenquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het mijn familie is, zijn ze aan het rikken
Mijn collega's moesten met dezelfde byllshit dealen voor ik erbij kwam.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel het VOCHTIGE POESJE. Grote kans dat het ook voor een groot gedeelte aan hemzelf ligt.
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn collega's moesten met dezelfde byllshit dealen voor ik erbij kwam.
Mn schoonouders hebben me dat laatst proberen uit te leggen. Ik snap er niets van.quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als het mijn familie is, zijn ze aan het rikken
Vroeger best vaak gespeeld. Al meer dan twintig jaar niet meer. Als ik het weer ga doen moet ik er wel weer even inkomen denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Mn schoonouders hebben me dat laatst proberen uit te leggen. Ik snap er niets van.
Blijkbaar wel steeds gewonnen![]()
Ik geloof een heleboel. Alleen niet van jouquote:
goed bezigquote:Op dinsdag 16 december 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
heb deze eettafel set, de stoelen kunnen ronddraaien![]()
https://www.homepro.co.th/p/1219950
en deze patio set
https://www.homepro.co.th/p/1137441
Heb ik hier ook thuis. is prima.
Wilde voor boven op het balkon iets leukers maar vond alles te duur dus begin maar hier mee
ja beneden is er niet zoveel ruimte. Boven op het balkon is het idd niet zo veelquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:07 schreef TaMieke het volgende:
Vind patio setje beetje karig hoor. (maar als begin mssn prima)
Denk dat een zitje/balkon altijd een voordeel is, dus gok dat het zeker gebruikt gaat wordenquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:10 schreef bitterbal het volgende:
weet ook niet of dat balkon echt gebruikt gaat worden maar zal er ook planten neer zetten dus dan lijkt het al een stuk gezelliger
en vrijdag komt het elektrische zonnescherm op het balkonquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Denk dat een zitje/balkon altijd een voordeel is, dus gok dat het zeker gebruikt gaat worden
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
heb deze eettafel set, de stoelen kunnen ronddraaien![]()
https://www.homepro.co.th/p/1219950
en deze patio set
https://www.homepro.co.th/p/1137441
Heb ik hier ook thuis. is prima.
Wilde voor boven op het balkon iets leukers maar vond alles te duur dus begin maar hier mee
Behalve flesquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een dartswedstrijd.
Ja dat boeit hier bijna niemand
quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Je lijkt die 'vriend' wel.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja hij had dat zonnescherm nooit gedaan. En draaiende stoelen ook niet, ze kunnen op een krukje zitten
Die heeft deze wereldmatch gemist volgens mijquote:
zin makenquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen zin meer. Maar het is pas half 4.
goeie motivatie voor je managerspelclubsquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik wacht op PostNL. Er komen weer twee mysteryshirts aan en als het kan ga ik die ploegen kiezen bij dat managerspel wat ik nu heb.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
goeie motivatie voor je managerspelclubs
De gezelligheid maak je uiteindelijk zelf.quote:Op dinsdag 16 december 2025 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja hij had dat zonnescherm nooit gedaan. En draaiende stoelen ook niet, ze kunnen op een krukje zitten
ik vind ze beiden mooi.quote:Op dinsdag 16 december 2025 16:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn ze
een club uit Duitsland (tweede niveau) en een club uit Italië (hoogste niveau)
Vooral die uit Italië vind ik mooi
Die andere is ook mooi hoor. maar ik heb al een groen shirt. Deze kleur combi had ik nog niet en vind ik gewoon prima. Maar deze van Cagliari is gewoon van het huidige seizoen en dat vind ik extra tof. De andere shirts die ik meestal krijg zijn van vorig seizoen of van het seizoen daarvoor.quote:
ik snap hetquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die andere is ook mooi hoor. maar ik heb al een groen shirt. Deze kleur combi had ik nog niet en vind ik gewoon prima. Maar deze van Cagliari is gewoon van het huidige seizoen en dat vind ik extra tof. De andere shirts die ik meestal krijg zijn van vorig seizoen of van het seizoen daarvoor.
Collegaquote:Op dinsdag 16 december 2025 16:40 schreef Nattekat het volgende:
Aangezien ik nu een soort van ambtenaar ben, ga ik nu naar huis
Daardoor heb je wel gewoon een geweldige dartspartij die tot het gaatje ging gemistquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. In de trein terug naar huis. Dit was in ieder geval de laatste serieuze inspanning tot kerst. Lichamelijk toch zeker.
En eigenlijk had ik ook hiervoor niet per se naar kantoor gehoeven.
Tja was te verwachtenquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:22 schreef Ama het volgende:
'67' uitgeroepen tot Kinderwoord van het Jaar 2025 - https://nos.nl/l/2594841
Dat woord kennen we toch al ?quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja was te verwachten
Bij de volwassenen was het hallucineren dacht ik gehoord te hebben
Ik moest meteen aan drugs denken.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Tja was te verwachten
Bij de volwassenen was het hallucineren dacht ik gehoord te hebben
'Hallucineren' woord van het jaar: nieuwe betekenis door chatbots - https://nos.nl/l/2594767quote:
Ik lees het. Best wel apart om er een andere definitie aan te geven.quote:
en zonder te klagen over dat je een gevaar op de weg bent.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Lekker man, om 17:20 thuis zijn op een niet-thuiswerkdag.
Ik was om 1700 thuisquote:Op dinsdag 16 december 2025 17:31 schreef Nattekat het volgende:
Lekker man, om 17:20 thuis zijn op een niet-thuiswerkdag.
Iams sterilisatie voer als brokjes en cosma tonijn als natvoer.quote:
Soutar met die sudden death leg? Ja daar moet ik nog even een samenvatting van zien denk ikquote:Op dinsdag 16 december 2025 15:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wat een dartswedstrijd.
Ja dat boeit hier bijna niemand
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je niet schrijven?Hoe gaat het nu?
Dan wordt het via Greetz versturen. Hoef je niet te schrijvenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.
Ah, wel fijn dat er al vooruitgang in zit. En hoe gaat het mentaal? Beetje bijgekomen van de schrik?quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat gaat niet mooi worden. Het gaat al beter eigenlijk, alleen slapen gaat nog kut en ik kan nog veel dingen niet zelf. En als ik een tijdje heb gelopen naar de supermarkt ofzo dan gaat het pijn doen.
Ja die wedstrijd.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Soutar met die sudden death leg? Ja daar moet ik nog even een samenvatting van zien denk ik
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebbenquote:Op dinsdag 16 december 2025 18:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij HHB hebben ze iets met chocolade gemaakt, nu heb ik gelijk zin in chcocolade.
die snap ik ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebben
Ik was nog wel in staat om die verleiding te verstaan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebben
Raarquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was nog wel in staat om die verleiding te verstaan.
zonder te kauwen gewoon naar binnen geschovenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Halve reep chocolade opgegeten.
Ja, kirby-style.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder te kauwen gewoon naar binnen geschoven
gelukkig gaat dat nog wel normaal bij je.quote:
Het voelt een beetje gek dat het volgende week gewoon kerst is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:41 schreef Recce het volgende:
Het is vandaag 14,3 °C geweest hier. Lekker temperatuurtje. Het voelde echt lenteachtig aan met het zonnetje erbij.
Ja, ik heb ook dat gevoel nog niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het voelt een beetje gek dat het volgende week gewoon kerst is.
oogjes dicht en handjes boven de dekens...quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik vroeg op bed liggen vanavond.....
Welke smaak?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Halve reep chocolade opgegeten.
Hmm ok, vooruit dan maarquote:
Ja, is niet echt chocolade natuurlijk.quote:
Ik slaap soms op mijn buikquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
oogjes dicht en handjes boven de dekens...
Maar op zijn tijd kan het wel lekker zijn, zeker van die witte met mokkaquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is niet echt chocolade natuurlijk.
dan kun je alsnog je handjes boven de dekens houden en je oogjes dicht doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik slaap soms op mijn buik
Mijn favoriet. En dan gaan mensen altijd van ja is geen echte chocolade maar boeit me niks want lekker.quote:
hoe kom je aan zo veel energie?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik alleen maar energie om een beetje te werken, te wandelen en that's it.
Ik leef in een soort gigantische puinhoop
Dat heet winterquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik alleen maar energie om een beetje te werken, te wandelen en that's it.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn favoriet. En dan gaan mensen altijd van ja is geen echte chocolade maar boeit me niks want lekker.
+1quote:
Oke bedankt nattekat voor je antwoordquote:
Dat is het leven.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke bedankt nattekat voor je antwoord
tijd voor een bouwlamp in je huis om 6u wakker worden en actief doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom bij deze grote clubquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb geen beter antwoord voor je, bij mij is dat 12 maanden per jaar aan de ordequote:Op dinsdag 16 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het winter is of dat je nattekat bent?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb geen beter antwoord voor je, bij mij is dat 12 maanden per jaar aan de orde
Oefquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het winter is of dat je nattekat bent?
Ik sta om 7 uur al buiten met hond voor een rondje sprintenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd voor een bouwlamp in je huis om 6u wakker worden en actief doen
Nee dat ik alleen een beetje energie heb om te werken en wandelenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het winter is of dat je nattekat bent?
Oh. Ah oke.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat ik alleen een beetje energie heb om te werken en wandelen
kun je een uur voor die tijd al beginnenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta om 7 uur al buiten met hond voor een rondje sprinten
Geen idee, dat klinkt als een stoornis.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doen mensen die een net huis hebben, 40 uur per week werken en ook nog eens vrije tijd hebben?
huishoudsterquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doen mensen het in het leven die een net huis hebben, 40 uur per week werken en ook nog eens vrije tijd hebben?
Die hebben personeelquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doen mensen het in het leven die een net huis hebben, 40 uur per week werken en ook nog eens vrije tijd hebben?
dan dus een bouwlamp kopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdien te weinig voor personeel
Moet je toch een vent zien te vindenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdien te weinig voor personeel
O_oquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je toch een vent zien te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |