SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 15 december 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Living On My Own staat niet in de Top2000.
waar ik mijn best op heb gedaanquote:
Ja, ik heb de laatste al gekeken. Voor ik kapot gespoilerd werd.quote:Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Kijk je momenteel nog Welcome to Derry?
Ja klopt. Ik merk het gelijk. Heerlijk. Gelijk meer energie.quote:Op maandag 15 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
je kunt al echt merken dat het langer licht is 's avonds
Ja hè? Er is al 11 seconden bij nu ten opzichte van het dieptepunt.quote:Op maandag 15 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
je kunt al echt merken dat het langer licht is 's avonds
ja ik zag in mijn app ook dat ik later het licht aan deed vandaagquote:Op maandag 15 december 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja hè? Er is al 11 seconden bij nu ten opzichte van het dieptepunt.
Jij verdient een bonus van miljoenmiljardquote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn eindejaarsgesprek evaluatie excel ding nog invullen. Gaat weer vooral over wat ik anders moet doen, niet wat de overige idioten anders moeten doen.
Dank.quote:Op maandag 15 december 2025 17:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij verdient een bonus van miljoenmiljard
en nu zittend op de gouden troon zijn scepter laten zwaaien?quote:Op maandag 15 december 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De Tiran maar weer eens voorzien van een aai, wandeling en eten.
Niet zo mopperen joh. Jij kunt toch worstelen en boven komen?quote:Op maandag 15 december 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Lekker man.quote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen was het alweer donker.
Gezellig de kerstlampjes aanquote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*verslikt zich in een vitamine D-potjequote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kerstlampjes rond het raam.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerstlampjes rond het raam.
Kerstlampjes in mn windlicht waar de lego kerstboom in staat
Lampjes in een boomtakhangding
Het is kerstig in mn huisje
Kauwen op verdwaalde snacks nu en dan moet ik zo verplicht naast hem op de bank zitten om zijn buikje te kriebelen.quote:Op maandag 15 december 2025 17:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en nu zittend op de gouden troon zijn scepter laten zwaaien?
Maar daar staat weer tegenover dat Prophet's Song van Queen er wel in staatquote:Op maandag 15 december 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Living On My Own staat niet in de Top2000.
die van jou is toch geen koningin?quote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat ik het vaak over mijn kat had.
Het is een kat dus het is sowieso een verwend prinsesje.quote:Op maandag 15 december 2025 18:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die van jou is toch geen koning/koningin?
ze zeggen dat je bij een stabiele economie in land van aankomst moet doen en anders voorafquote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dr_Flash als jij naar een land zonder Euro's gaat, haal je dan van te voren wat geld?
Of doe je het daar ter plekke op het vliegveld?
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?quote:Op maandag 15 december 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Fall Out seizoen 2 begint een dag eerder.
Klinkt logisch.quote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zeggen dat je bij een stabiele economie in land van aankomst moet doen en anders vooraf
Poeh denk wekelijks eigenlijk. Dat was bij seizoen 1 ook toch?quote:Op maandag 15 december 2025 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?
Dacht het wel ja, eerst maar wachten tot het klaar is dus en dan alles downloadenquote:Op maandag 15 december 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh denk wekelijks eigenlijk. Dat was bij seizoen 1 ook toch?
Ja ik heb Prime dus ik ga wel elke week kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, eerst maar wachten tot het klaar is dus en dan alles downloaden
quote:Op maandag 15 december 2025 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?
lang niet gezien hieroquote:
Ik dacht alquote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kbedoelde Etto, had hem nog open staan blijkbaar
Incl een hand geschreven kaartje ofzo?quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Er zat vandaag een geboortekaartje in de brievenbus van 'Jezus Christus' 'geboren 01-01-0000 Nazareth'
hij is 4 tot 6 jaar eerder dan 0000 geboren...quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Er zat vandaag een geboortekaartje in de brievenbus van 'Jezus Christus' 'geboren 01-01-0000 Nazareth'
Ook niet. Pinnen. Als in met pin betalen. Dis is twentie twentie siks mên.quote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dr_Flash als jij naar een land zonder Euro's gaat, haal je dan van te voren wat geld?
Of doe je het daar ter plekke op het vliegveld?
quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Incl een hand geschreven kaartje ofzo?
Maar je kunt niet pinnen in de striptent!quote:Op maandag 15 december 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet. Pinnen. Als in met pin betalen. Dis is twentie twentie siks mên.
En anders in de stad pinnen. Altijd goedkoper dan op het vliegveld.
Misschien hebben ze een tijdmachine gebouwdquote:Op maandag 15 december 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BEETJE LAAT EH voor een geboortefeest.
Hier gaat een heleboel mis.quote:Op maandag 15 december 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je kunt niet pinnen in de striptent!
Ooh ze hebben tegenwoordig een code die je kan scannen. Uiteraard.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier gaat een heleboel mis.
1. Je kunt WEL pinnen bij de striptent. Een striptent laat geen mogelijkheid onbenut om je van je geld af te helpen.
2. Mensen die naar een striptent gaan geven geen fuck om waar pinnen of wisselen net een paar eurie geodkoper is.
3. In elke striptent ter wereld kun je prima met Euries betalen. Dat is ongeveer net zulke hard currency als de dollar, zeker tegenwoordig.
4. How I know all this?
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.quote:Op maandag 15 december 2025 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]ouwe snoepert
Maar dan weet ik genoeg.
Wel als je een leuke avond hadquote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.
Ik lees zojuist dat er geen stripclubs zijn omdat ze illegaal zouden zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2025 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees zojuist dat er geen stripclubs zijn omdat ze illegaal zouden zijn.
Bespaart me weer wat centjes.
Dit is de goede mentaliteitquote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
schijnt toch goede alternatieven te zijn voor vakantie maar voor andere dingen miss minderquote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Man wat een ellende heb ik meegemaakt in Oost-Europa.
Veel goede puni geragd neem ik aan?quote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
russen vieren het op 7-1quote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geboren op 1-1, maar we vieren het op 24/25-12?
Zit ook nog een jaar of 5-6 verschil in.quote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd professioneel gebleven.quote:Op maandag 15 december 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel goede puni geragd neem ik aan?
quote:
Haaaaiquote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit saus op, dan is die niet meer crispy
[..]
Essiedebessiepessienessielessiemessiesessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jezus? Die is in juni of juli geborenquote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een duur boek.quote:Op maandag 15 december 2025 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, had wat dingen opengezet die in de sale waren.
Paar dagen gewacht want had het druk. Zijn ze niet meer in de sale.
HE KUT. Geen zin om 100 ekkies per boek te betalen.
Vertel ons alles!quote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jezus is geboren in een bakske vol met stroquote:
Gelukkig maar. Anders ga je snel naast je schoenen lopen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is alweer zo lang geleden. Nu ben ik gewoon een modale man met een een stationwagon en hond.
Gewoon pantoffels aantrekken danquote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders ga je snel naast je schoenen lopen.
Ja, en nu alweerquote:
Lijkt me behoorlijk pikkerig maar ieder zo zijn dingquote:Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus is geboren in een bakske vol met stro
quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ook nog een jaar of 5-6 verschil in.
Verwarrend.quote:Op maandag 15 december 2025 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb pistache ijs met chocolade saus
[..]
Jezus? Die is in juni of juli geboren
Ja hadden ze beter even een kribbetje bij de Ikea kunnen halen ofzoquote:Op maandag 15 december 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk pikkerig maar ieder zo zijn ding
Herodus is blijkbaar zo rond 4 voor Christus doodgegaan. Alleen in de sprookjesboeken leefde Herodus nog toen Jezus geboren was.quote:
Maar Jezus is dan ook niet in het jaar 0 of 1 geborenquote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herodus is blijkbaar zo rond 4 voor Christus doodgegaan. Alleen in de sprookjesboeken leefde Herodus nog toen Jezus geboren was.
Maar heel die bijbel is toch een sprookjesboekquote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herodus is blijkbaar zo rond 4 voor Christus doodgegaan. Alleen in de sprookjesboeken leefde Herodus nog toen Jezus geboren was.
Ja preciesquote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hadden ze beter even een kribbetje bij de Ikea kunnen halen ofzo
Zal ik naar die kerstdiensten gaan en ze het even allemaal uitleggen dat hun kaartje nergens op slaatquote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Jezus is dan ook niet in het jaar 0 of 1 geboren
Jaquote:Op maandag 15 december 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik naar die kerstdiensten gaan en ze het even allemaal uitleggen dat hun kaartje nergens op slaat
Doom Patrol en Flex Mentallo zijn wel de betere werken van Grant Morrison. Noemt ze zelf deel van zijn hypersigil.quote:
Denk ook wel dat ze dat kunnen waarderenquote:
Woah ik heb ook een stationwagen. Komt wel dichtbij zo. Ik heb alleen geen hond.quote:Op maandag 15 december 2025 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is alweer zo lang geleden. Nu ben ik gewoon een modale man met een een stationwagon en hond.
Immer scherp jij hequote:Op maandag 15 december 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon pantoffels aantrekken dan
Zo scherpquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah ik heb ook een stationwagen. Komt wel dichtbij zo. Ik heb alleen geen hond.
[..]
Immer scherp jij he
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk ook wel dat ze dat kunnen waarderen
Uiteraard . Ze zullen wetenschap erg waarderenquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitkijken dat je jezelf niet snijdt danquote:
Kan je beter toch maar naast je schoenen lopen ipv in jezelf snijdenquote:Op maandag 15 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitkijken dat je jezelf niet snijdt dan
Ik heb eigenlijk stiekem geen stationwagenquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah ik heb ook een stationwagen. Komt wel dichtbij zo. Ik heb alleen geen hond.
[..]
Immer scherp jij he
Kunnen ze daarna die slecht geïsoleerde grote panden in de verkoop doen zodat die om kunnen worden gebouwd tot een praktische bestemmingquote:Op maandag 15 december 2025 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard . Ze zullen wetenschap erg waarderen
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*Verbergt snee in vingerquote:Op maandag 15 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De scherpstequote:
Essie kan dat welquote:Op maandag 15 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk stiekem geen stationwagen
In Duitsland staat mijn Godin wel te boek als 'stationwagen'quote:Op maandag 15 december 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk stiekem geen stationwagen
Pak die pleisters er maar weer bijquote:Op maandag 15 december 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
[..]
*Verbergt snee in vinger
quote:
Jij kunt beter gewoon met handschoentjes aan de keuken inquote:
dat je hem maar niet stuklooptquote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Haags het volgende:
Zeau, woonkamer vloer afgeplakt met stucloper.
Wat een pleuriswerk ook
later zie je resultaatquote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Haags het volgende:
Wat een pleuriswerk ook
Van die dikke werkhandschoenenquote:Op maandag 15 december 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kunt beter gewoon met handschoentjes aan de keuken in
Ja praktisch, zo noemen ze me wel vakerquote:Op maandag 15 december 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die dikke werkhandschoenen
Is wel praktisch in de keuken
Ja dat omschrijft jou ten voeten uitquote:Op maandag 15 december 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja praktisch, zo noemen ze me wel vaker
#doesliefquote:Op maandag 15 december 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat omschrijft jou ten voeten uit
Praktisch
Hehehehehe
Hehe
He
Lekkere pragmatische aanpakquote:Op maandag 15 december 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja praktisch, zo noemen ze me wel vaker
Wat ga je klussen?quote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Haags het volgende:
Wat een pleuriswerk ook
Ik ben liefquote:
lekker in bed liggen ogen dicht en miss val je wel in slaapquote:Op maandag 15 december 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verveel me maar geen zin om ook maar iets te doen.
Dat lijkt mij een goed idee 2 weken voor kerst.quote:Op maandag 15 december 2025 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Woonkamer gaat om. Elektra gaat op de schop en daarna stucwerk
Kan niet. Hond moet straks ook nog plassenquote:Op maandag 15 december 2025 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lekker in bed liggen ogen dicht en miss val je wel in slaap
Precies, dit jaar geen kerst in huize Haagsquote:Op maandag 15 december 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed idee 2 weken voor kerst.
Daar is het wel handig voor.quote:Op maandag 15 december 2025 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee eigen. Was achteraf wel handiger geweest met wat spullen vervoeren.
quote:Op maandag 15 december 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat omschrijft jou ten voeten uit
Praktisch
Hehehehehe
Hehe
He
quote:
Goede planning, niet al dat geklooi met een kerstdiner regelenquote:Op maandag 15 december 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Precies, dit jaar geen kerst in huize Haags
Lekker bezig. Ga je zelf nog wat doen of heb je er mannetjes voor ingehuurd?quote:Op maandag 15 december 2025 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Woonkamer gaat om. Elektra gaat op de schop en daarna stucwerk
Of dametjesquote:Op maandag 15 december 2025 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ga je zelf nog wat doen of heb je er mannetjes voor ingehuurd?
Met elektra ga ik niet kloten. Totaal niet mijn ding. Stucwerk besteed ik ook uit. Nieuwe vloer die daarna komt ga ik wel zelf leggen.quote:Op maandag 15 december 2025 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ga je zelf nog wat doen of heb je er mannetjes voor ingehuurd?
Die huurt Haags voor andere dingen.quote:
Gezellig. Wat vindt de vrouw des huizes ervan?quote:Op maandag 15 december 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Precies, dit jaar geen kerst in huize Haags
Vloer is altijd wel te doen. Wat ga je precies leggen?quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Met elektra ga ik niet kloten. Totaal niet mijn ding. Stucwerk besteed ik ook uit. Nieuwe vloer die daarna komt ga ik wel zelf leggen.
Hoe is je Pools?quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Met elektra ga ik niet kloten. Totaal niet mijn ding. Stucwerk besteed ik ook uit. Nieuwe vloer die daarna komt ga ik wel zelf leggen.
Die vindt het prima hoor.quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezellig. Wat vindt de vrouw des huizes ervan?
Denk gewoon weer laminaat.quote:Op maandag 15 december 2025 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vloer is altijd wel te doen. Wat ga je precies leggen?
Nee nee, dit wordt niet door Polen gedaan.quote:
Stucen is niet zo lastig, kost alleen vreselijk veel tijd als je er geen ervaring mee hebtquote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik laat het plafond ook doen. Dat gaat mij niet lukken. Muurtje lukt opzich nog wel maar het is nu best wel een enorme oppervlakte.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stucen is niet zo lastig, kost alleen vreselijk veel tijd als je er geen ervaring mee hebt
Hoef je ook nooit meer te stofzuigen.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon elke maand een nieuwe stucloper
Polen is economisch flink aan het stijgen, dus ze zijn of daar of ze wonen hier nu permanent.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef Haags het volgende:
Nee nee, dit wordt niet door Polen gedaan.
Over Polen gesproken, het kan aan mij liggen maar ik zie er steeds minder (kentekens ook). Waar zijn al die lui?
Er zijn er best wel veel dakloos volgens mij. Die zwerven gewoon rond want EU dus kunnen niet zomaar worden uitgezet.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk gewoon weer laminaat.
[..]
Over Polen gesproken, het kan aan mij liggen maar ik zie er steeds minder (kentekens ook). Waar zijn al die lui?
quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die huurt Haags voor andere dingen.
Wordt alles Pantone kleur van het jaar 2026?quote:Op maandag 15 december 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik laat het plafond ook doen. Dat gaat mij niet lukken. Muurtje lukt opzich nog wel maar het is nu best wel een enorme oppervlakte.
Ja ok plafond zou ik ook niet zo snel aan beginnen, alleen al het feit dat je dan de hele dag klodders stuc op je hoofd krijgtquote:Op maandag 15 december 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik laat het plafond ook doen. Dat gaat mij niet lukken. Muurtje lukt opzich nog wel maar het is nu best wel een enorme oppervlakte.
Wordt overgenomen door Roemenen/Bulgaren denk ik. In Polen valt genoeg te verdienen blijkbaar.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ja datquote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok plafond zou ik ook niet zo snel aan beginnen, alleen al het feit dat je dan de hele dag klodders stuc op je hoofd krijgt
Hoe kort ben je dan?quote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat
En ik met mijn lengte... dat wordt gewoon echt geen succes.
Pantone is een bedrijf dat kleurcoderingen voor drukwerk maakt, beetje raar om dat op de muur te smerenquote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt alles Pantone kleur van het jaar 2026?
Ik heb een Poolse collega. Die probeert Nederlands te spreken, lukt hem vrij aardig alleen de H aan het begin van een woord blijft bij hem een soort van Gquote:Op maandag 15 december 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
De klusbuurman hier in de straat komt uit Polen.
Maar die wonen hier al heel lang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Als essn zegt dat het een trend wordt dan zal het wel kloppen.quote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pantone is een bedrijf dat kleurcoderingen voor drukwerk maakt, beetje raar om dat op de muur te smeren
Hallo Gaagsquote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een Poolse collega. Die probeert Nederlands te spreken, lukt hem vrij aardig alleen de H aan het begin van een woord blijft bij hem een soort van G
Hierquote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
quote:Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]Dat is 1 cm groter dan ik. Dus mag ik je geen dwerg noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]Wel handig voor de plintjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Heb hier ook een Pools gezin in de straat wonen, maar die kinderen zijn zo'n beetje praktisch hier geboren. Je ziet het bij het huis alleen nog aan de wat 'verouderde' inrichting (veel hout en dingen die je opa en oma hadden)quote:Op maandag 15 december 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
De klusbuurman hier in de straat komt uit Polen.
Maar die wonen hier al heel lang.
Vergeet geen plintenladder te kopenquote:
@Wereldgozer kop jij hem inquote:Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier ook een Pools gezin in de straat wonen, maar die kinderen zijn zo'n beetje praktisch hier geboren. Je ziet het bij het huis alleen nog aan de wat 'verouderde' inrichting (veel hout en dingen die je opa en oma hadden)
Ja dat is al een tijdje aan de gang, daarom dat de witte kentekens tegenwoordig vooral Bulgaren en Roemenen zijn, die zijn nog wel goedkoopquote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef Haags het volgende:
Oh ik lees dus nu serieus dat steeds meer Polen terug gaan naar Polen omdat het inderdaad economisch best goed gaat.
Artikel van gister zelfs
Ja die buurman spreekt prima Nederlands, maar je hoort wel een accentje eraan.quote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een Poolse collega. Die probeert Nederlands te spreken, lukt hem vrij aardig alleen de H aan het begin van een woord blijft bij hem een soort van G
Haha dwerg!quote:Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is 1 cm groter dan ik. Dus mag ik je geen dwerg noemen
De voegers hier van de zomer waren Armeensquote:Op maandag 15 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is al een tijdje aan de gang, daarom dat de witte kentekens tegenwoordig vooral Bulgaren en Roemenen zijn, die zijn nog wel goedkoop
Als die een doos op zijn teen laat vallen 'KURWAAAAAA'quote:Op maandag 15 december 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die buurman spreekt prima Nederlands, maar je hoort wel een accentje eraan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Alles is kurwaquote:Op maandag 15 december 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die een doos op zijn teen laat vallen 'KURWAAAAAA'
Slovenië zie je ook nog wel veel, voor de rest niet zoveel meer daar uit voormalig Joegoslavië heb ik het ideequote:Op maandag 15 december 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
De voegers hier van de zomer waren Armeens
Ik heb een krukje boven, voor als ik een hoog raampje oid open wil zetten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 december 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die een doos op zijn teen laat vallen 'KURWAAAAAA'
schijnt dat veel Bosniakken in Duitsland zitten net als Kroatenquote:Op maandag 15 december 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slovenië zie je ook nog wel veel, voor de rest niet zoveel meer daar uit voormalig Joegoslavië heb ik het idee
quote:
Lig je al in bed?quote:
Die heb ik al gehad. Ben nu weer iets hersteldquote:
Met pijltjes spelen?quote:Op maandag 15 december 2025 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga doen wat Fles volgens de TT doet
Ja ik ook wel weer een beetje maar ik denk als ik in bed ga liggen dat ik ook wel zo weg ben.quote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad. Ben nu weer iets hersteld
Van die tip op het laatst?quote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo jammer weer bij Hunted
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijkenquote:
Ja datquote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van die tip op het laatst?
Ja, idd. mogen ze Selmar niet meer bereiken, komen ze bij de volgende binnen.
Je kunt toch ook met pijltjes naar je scherm gooien en meedoenquote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijken
Kan je zelf ook beetje darten?quote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijken
Nee. Ik kan het bord wel raken, maar ik kan niet mikken en ook qua rekenen zal ik snel de fout in gaan.quote:
Het bord raken moet mij ook nog wel lukken.quote:Op maandag 15 december 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik kan het bord wel raken, maar ik kan niet mikken en ook qua rekenen zal ik snel de fout in gaan.
had je (eer)gisteren geklaagd? Dan mag je er nog 2 doenquote:Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Oh en mijn andere klacht is dat ze de Tumtum snoepmix helemaal hebben verpest. Eerst die chocolaatjes eruit en nu zitten er vrijwel geen gele of roze suikersnoepjes meer in (of gewoon helemaal niet meer).
Oké dat waren mijn twee klachten van de dag.
Bij mij is dat niet zo'n zekerheidjequote:Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Het bord raken moet mij ook nog wel lukken.
Nee ik ben nu even uitgeklaagd.quote:Op maandag 15 december 2025 21:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
had je (eer)gisteren geklaagd? Dan mag je er nog 2 doen
Nee nog op de bankquote:
3, 4 of 5 dekens?quote:
2quote:
Staat de verwarming zo hoog danquote:
Het zijn wel 2 dikke, met een dubbele laag eigenlijkquote:
Dus het zijn er eigenlijk gewoon 4quote:Op maandag 15 december 2025 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn wel 2 dikke, met een dubbele laag eigenlijk
quote:
Oh ehm, okee. Klinkt goedquote:
Nee dan is het goed, hoef ik me geen zorgen te makenquote:
quote:Op maandag 15 december 2025 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehm, okee. Klinkt goed![]()
Vroeg er niet eens om maar okee
Alles is zoals het hoortquote:Op maandag 15 december 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, hoef ik me geen zorgen te maken
T'tje erbijquote:Op maandag 15 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is zoals het hoort
Essie ligt gewoon onder een stapel dekens op de bank
wachtend op...?quote:Op maandag 15 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is zoals het hoort
Essie ligt gewoon onder een stapel dekens op de bank
quote:
...bedtijd?quote:
Ik denk dat Luctor het bepaaltquote:
quote:
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapenquote:
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapen
Is dat een nieuw eufemisme?quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapen
JA HAHAquote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat in bed doe ben ik wel naar bed gegaan.
Neuh, dat doet die gewoon altijdquote:
In de ESF SC bepaal ik dat wel inderdaad. Hier ben ik natuurlijk nog een newbie en heb ik die status nog niet verworven.quote:Op maandag 15 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat Luctor het bepaalt
[..]
Ja, dat wel.quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen Luctor denk ikquote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang mensje meldtquote:Op maandag 15 december 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
Geen lange mensjes in dit topic dus! althans lang(!) niet allemaal
Ja ik ben gewoon lang, weet niet hoe ik daar een verhaal van moet makenquote:
Hoe lang zou al wat helpenquote:Op maandag 15 december 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon lang, weet niet hoe ik daar een verhaal van moet maken
zo lang ben ik inderdaad nietquote:Op maandag 15 december 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
Geen lange mensjes in dit topic dus! althans lang(!) niet allemaal
oh das wel lastig jaquote:Op dinsdag 16 december 2025 01:41 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)sche-hulp-nodig.html
passen alle dames potentiele gebruikers hier een beetje op?
ben er nog niet geweest. Om 10 uur ontmoet ik daar de aannemer dus denk niet dat ik ze dan slapend aantrefquote:Op dinsdag 16 december 2025 02:41 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal nog slapende klusjesmannen in je bed gevonden vandaag?
quote:Op dinsdag 16 december 2025 02:41 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal nog slapende klusjesmannen in je bed gevonden vandaag?
File rijden vandaag?quote:
Aftellen richting wintersport.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Aftellen richting kerstvakantie
Daar heb ik niks mee.quote:
Ik ken beide woorden nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kinderwoord van het jaar: Cooked of 6 7.
euhmquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kinderwoord van het jaar: Cooked of 6 7.
6 7 hoorde ik pas van het weekend voor het eerst, wat het verder betekent kon niet worden uitgelegdquote:
cooked is gewoon Engels. En 6 7 is geen woord natuurlijk.quote:
Actie en snelheid hebben we toch allemaal wat meequote:Op dinsdag 16 december 2025 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik niks mee.
Wanneer ga je en waar?
Ja maar jij besluit 's ochtends toch gewoon dat je wilt en dan ga je naar de berg?quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameNou ja, ben al geweest, maar aftellen tot de volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |