quote:
Lig je al in bed?quote:
Die heb ik al gehad. Ben nu weer iets hersteldquote:
Met pijltjes spelen?quote:Op maandag 15 december 2025 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga doen wat Fles volgens de TT doet
Ja ik ook wel weer een beetje maar ik denk als ik in bed ga liggen dat ik ook wel zo weg ben.quote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad. Ben nu weer iets hersteld
Van die tip op het laatst?quote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo jammer weer bij Hunted
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijkenquote:
Ja datquote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van die tip op het laatst?
Ja, idd. mogen ze Selmar niet meer bereiken, komen ze bij de volgende binnen.
Je kunt toch ook met pijltjes naar je scherm gooien en meedoenquote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijken
Kan je zelf ook beetje darten?quote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijken
Nee. Ik kan het bord wel raken, maar ik kan niet mikken en ook qua rekenen zal ik snel de fout in gaan.quote:
Het bord raken moet mij ook nog wel lukken.quote:Op maandag 15 december 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik kan het bord wel raken, maar ik kan niet mikken en ook qua rekenen zal ik snel de fout in gaan.
had je (eer)gisteren geklaagd? Dan mag je er nog 2 doenquote:Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
Oh en mijn andere klacht is dat ze de Tumtum snoepmix helemaal hebben verpest. Eerst die chocolaatjes eruit en nu zitten er vrijwel geen gele of roze suikersnoepjes meer in (of gewoon helemaal niet meer).
Oké dat waren mijn twee klachten van de dag.
Bij mij is dat niet zo'n zekerheidjequote:Op maandag 15 december 2025 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Het bord raken moet mij ook nog wel lukken.
Nee ik ben nu even uitgeklaagd.quote:Op maandag 15 december 2025 21:40 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
had je (eer)gisteren geklaagd? Dan mag je er nog 2 doen
Nee nog op de bankquote:
3, 4 of 5 dekens?quote:
2quote:
Staat de verwarming zo hoog danquote:
Het zijn wel 2 dikke, met een dubbele laag eigenlijkquote:
Dus het zijn er eigenlijk gewoon 4quote:Op maandag 15 december 2025 21:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zijn wel 2 dikke, met een dubbele laag eigenlijk
quote:
Oh ehm, okee. Klinkt goedquote:
Nee dan is het goed, hoef ik me geen zorgen te makenquote:
quote:Op maandag 15 december 2025 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ehm, okee. Klinkt goed![]()
Vroeg er niet eens om maar okee
Alles is zoals het hoortquote:Op maandag 15 december 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, hoef ik me geen zorgen te maken
T'tje erbijquote:Op maandag 15 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is zoals het hoort
Essie ligt gewoon onder een stapel dekens op de bank
wachtend op...?quote:Op maandag 15 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is zoals het hoort
Essie ligt gewoon onder een stapel dekens op de bank
quote:
...bedtijd?quote:
Ik denk dat Luctor het bepaaltquote:
quote:
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapenquote:
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapen
Is dat een nieuw eufemisme?quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapen
JA HAHAquote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat in bed doe ben ik wel naar bed gegaan.
Neuh, dat doet die gewoon altijdquote:
In de ESF SC bepaal ik dat wel inderdaad. Hier ben ik natuurlijk nog een newbie en heb ik die status nog niet verworven.quote:Op maandag 15 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat Luctor het bepaalt
[..]
Ja, dat wel.quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen Luctor denk ikquote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang mensje meldtquote:Op maandag 15 december 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
Geen lange mensjes in dit topic dus! althans lang(!) niet allemaal
Ja ik ben gewoon lang, weet niet hoe ik daar een verhaal van moet makenquote:
Hoe lang zou al wat helpenquote:Op maandag 15 december 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon lang, weet niet hoe ik daar een verhaal van moet maken
zo lang ben ik inderdaad nietquote:Op maandag 15 december 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
Geen lange mensjes in dit topic dus! althans lang(!) niet allemaal
oh das wel lastig jaquote:Op dinsdag 16 december 2025 01:41 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)sche-hulp-nodig.html
passen alle dames potentiele gebruikers hier een beetje op?
ben er nog niet geweest. Om 10 uur ontmoet ik daar de aannemer dus denk niet dat ik ze dan slapend aantrefquote:Op dinsdag 16 december 2025 02:41 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal nog slapende klusjesmannen in je bed gevonden vandaag?
quote:Op dinsdag 16 december 2025 02:41 schreef kwiwi het volgende:
@:bitterbal nog slapende klusjesmannen in je bed gevonden vandaag?
File rijden vandaag?quote:
Aftellen richting wintersport.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Aftellen richting kerstvakantie
Daar heb ik niks mee.quote:
Ik ken beide woorden nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kinderwoord van het jaar: Cooked of 6 7.
euhmquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kinderwoord van het jaar: Cooked of 6 7.
6 7 hoorde ik pas van het weekend voor het eerst, wat het verder betekent kon niet worden uitgelegdquote:
cooked is gewoon Engels. En 6 7 is geen woord natuurlijk.quote:
Actie en snelheid hebben we toch allemaal wat meequote:Op dinsdag 16 december 2025 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar heb ik niks mee.
Wanneer ga je en waar?
Ja maar jij besluit 's ochtends toch gewoon dat je wilt en dan ga je naar de berg?quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SameNou ja, ben al geweest, maar aftellen tot de volgende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |