quote:
Lig je al in bed?quote:
Die heb ik al gehad. Ben nu weer iets hersteldquote:
Met pijltjes spelen?quote:Op maandag 15 december 2025 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga doen wat Fles volgens de TT doet
Ja ik ook wel weer een beetje maar ik denk als ik in bed ga liggen dat ik ook wel zo weg ben.quote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die heb ik al gehad. Ben nu weer iets hersteld
Van die tip op het laatst?quote:Op maandag 15 december 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo jammer weer bij Hunted
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijkenquote:
Ja datquote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Van die tip op het laatst?
Ja, idd. mogen ze Selmar niet meer bereiken, komen ze bij de volgende binnen.
Je kunt toch ook met pijltjes naar je scherm gooien en meedoenquote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijken
Kan je zelf ook beetje darten?quote:Op maandag 15 december 2025 21:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je bent gezakt voor je leesvaardigheid er staat duidelijk kijken
Nee. Ik kan het bord wel raken, maar ik kan niet mikken en ook qua rekenen zal ik snel de fout in gaan.quote:
Het bord raken moet mij ook nog wel lukken.quote:Op maandag 15 december 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee. Ik kan het bord wel raken, maar ik kan niet mikken en ook qua rekenen zal ik snel de fout in gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |