quote:Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]Dat is 1 cm groter dan ik. Dus mag ik je geen dwerg noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef Haags het volgende:
[..]Wel handig voor de plintjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Heb hier ook een Pools gezin in de straat wonen, maar die kinderen zijn zo'n beetje praktisch hier geboren. Je ziet het bij het huis alleen nog aan de wat 'verouderde' inrichting (veel hout en dingen die je opa en oma hadden)quote:Op maandag 15 december 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
De klusbuurman hier in de straat komt uit Polen.
Maar die wonen hier al heel lang.
Vergeet geen plintenladder te kopenquote:
@Wereldgozer kop jij hem inquote:Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb hier ook een Pools gezin in de straat wonen, maar die kinderen zijn zo'n beetje praktisch hier geboren. Je ziet het bij het huis alleen nog aan de wat 'verouderde' inrichting (veel hout en dingen die je opa en oma hadden)
Ja dat is al een tijdje aan de gang, daarom dat de witte kentekens tegenwoordig vooral Bulgaren en Roemenen zijn, die zijn nog wel goedkoopquote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef Haags het volgende:
Oh ik lees dus nu serieus dat steeds meer Polen terug gaan naar Polen omdat het inderdaad economisch best goed gaat.
Artikel van gister zelfs
Ja die buurman spreekt prima Nederlands, maar je hoort wel een accentje eraan.quote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een Poolse collega. Die probeert Nederlands te spreken, lukt hem vrij aardig alleen de H aan het begin van een woord blijft bij hem een soort van G
Haha dwerg!quote:Op maandag 15 december 2025 20:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat is 1 cm groter dan ik. Dus mag ik je geen dwerg noemen
De voegers hier van de zomer waren Armeensquote:Op maandag 15 december 2025 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat is al een tijdje aan de gang, daarom dat de witte kentekens tegenwoordig vooral Bulgaren en Roemenen zijn, die zijn nog wel goedkoop
Als die een doos op zijn teen laat vallen 'KURWAAAAAA'quote:Op maandag 15 december 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja die buurman spreekt prima Nederlands, maar je hoort wel een accentje eraan.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Alles is kurwaquote:Op maandag 15 december 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die een doos op zijn teen laat vallen 'KURWAAAAAA'
Slovenië zie je ook nog wel veel, voor de rest niet zoveel meer daar uit voormalig Joegoslavië heb ik het ideequote:Op maandag 15 december 2025 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
De voegers hier van de zomer waren Armeens
Ik heb een krukje boven, voor als ik een hoog raampje oid open wil zetten bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 december 2025 20:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als die een doos op zijn teen laat vallen 'KURWAAAAAA'
schijnt dat veel Bosniakken in Duitsland zitten net als Kroatenquote:Op maandag 15 december 2025 20:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Slovenië zie je ook nog wel veel, voor de rest niet zoveel meer daar uit voormalig Joegoslavië heb ik het idee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |