Vloer is altijd wel te doen. Wat ga je precies leggen?quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Met elektra ga ik niet kloten. Totaal niet mijn ding. Stucwerk besteed ik ook uit. Nieuwe vloer die daarna komt ga ik wel zelf leggen.
Hoe is je Pools?quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Met elektra ga ik niet kloten. Totaal niet mijn ding. Stucwerk besteed ik ook uit. Nieuwe vloer die daarna komt ga ik wel zelf leggen.
Die vindt het prima hoor.quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gezellig. Wat vindt de vrouw des huizes ervan?
Denk gewoon weer laminaat.quote:Op maandag 15 december 2025 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vloer is altijd wel te doen. Wat ga je precies leggen?
Nee nee, dit wordt niet door Polen gedaan.quote:
Stucen is niet zo lastig, kost alleen vreselijk veel tijd als je er geen ervaring mee hebtquote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik laat het plafond ook doen. Dat gaat mij niet lukken. Muurtje lukt opzich nog wel maar het is nu best wel een enorme oppervlakte.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stucen is niet zo lastig, kost alleen vreselijk veel tijd als je er geen ervaring mee hebt
Hoef je ook nooit meer te stofzuigen.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
Gewoon elke maand een nieuwe stucloper
Polen is economisch flink aan het stijgen, dus ze zijn of daar of ze wonen hier nu permanent.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef Haags het volgende:
Nee nee, dit wordt niet door Polen gedaan.
Over Polen gesproken, het kan aan mij liggen maar ik zie er steeds minder (kentekens ook). Waar zijn al die lui?
Er zijn er best wel veel dakloos volgens mij. Die zwerven gewoon rond want EU dus kunnen niet zomaar worden uitgezet.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Denk gewoon weer laminaat.
[..]
Over Polen gesproken, het kan aan mij liggen maar ik zie er steeds minder (kentekens ook). Waar zijn al die lui?
quote:Op maandag 15 december 2025 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die huurt Haags voor andere dingen.
Wordt alles Pantone kleur van het jaar 2026?quote:Op maandag 15 december 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik laat het plafond ook doen. Dat gaat mij niet lukken. Muurtje lukt opzich nog wel maar het is nu best wel een enorme oppervlakte.
Ja ok plafond zou ik ook niet zo snel aan beginnen, alleen al het feit dat je dan de hele dag klodders stuc op je hoofd krijgtquote:Op maandag 15 december 2025 20:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar ik laat het plafond ook doen. Dat gaat mij niet lukken. Muurtje lukt opzich nog wel maar het is nu best wel een enorme oppervlakte.
Wordt overgenomen door Roemenen/Bulgaren denk ik. In Polen valt genoeg te verdienen blijkbaar.quote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
Ja datquote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ok plafond zou ik ook niet zo snel aan beginnen, alleen al het feit dat je dan de hele dag klodders stuc op je hoofd krijgt
Hoe kort ben je dan?quote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja dat
En ik met mijn lengte... dat wordt gewoon echt geen succes.
Pantone is een bedrijf dat kleurcoderingen voor drukwerk maakt, beetje raar om dat op de muur te smerenquote:Op maandag 15 december 2025 20:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wordt alles Pantone kleur van het jaar 2026?
Ik heb een Poolse collega. Die probeert Nederlands te spreken, lukt hem vrij aardig alleen de H aan het begin van een woord blijft bij hem een soort van Gquote:Op maandag 15 december 2025 20:28 schreef essnhills het volgende:
De klusbuurman hier in de straat komt uit Polen.
Maar die wonen hier al heel lang.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Als essn zegt dat het een trend wordt dan zal het wel kloppen.quote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Pantone is een bedrijf dat kleurcoderingen voor drukwerk maakt, beetje raar om dat op de muur te smeren
Hallo Gaagsquote:Op maandag 15 december 2025 20:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een Poolse collega. Die probeert Nederlands te spreken, lukt hem vrij aardig alleen de H aan het begin van een woord blijft bij hem een soort van G
Hierquote:Op maandag 15 december 2025 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |