dat je hem maar niet stuklooptquote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Haags het volgende:
Zeau, woonkamer vloer afgeplakt met stucloper.
Wat een pleuriswerk ook
later zie je resultaatquote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Haags het volgende:
Wat een pleuriswerk ook
Van die dikke werkhandschoenenquote:Op maandag 15 december 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij kunt beter gewoon met handschoentjes aan de keuken in
Ja praktisch, zo noemen ze me wel vakerquote:Op maandag 15 december 2025 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van die dikke werkhandschoenen
Is wel praktisch in de keuken
Ja dat omschrijft jou ten voeten uitquote:Op maandag 15 december 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja praktisch, zo noemen ze me wel vaker
#doesliefquote:Op maandag 15 december 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat omschrijft jou ten voeten uit
Praktisch
Hehehehehe
Hehe
He
Lekkere pragmatische aanpakquote:Op maandag 15 december 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja praktisch, zo noemen ze me wel vaker
Wat ga je klussen?quote:Op maandag 15 december 2025 20:02 schreef Haags het volgende:
Wat een pleuriswerk ook
Ik ben liefquote:
lekker in bed liggen ogen dicht en miss val je wel in slaapquote:Op maandag 15 december 2025 20:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verveel me maar geen zin om ook maar iets te doen.
Dat lijkt mij een goed idee 2 weken voor kerst.quote:Op maandag 15 december 2025 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Woonkamer gaat om. Elektra gaat op de schop en daarna stucwerk
Kan niet. Hond moet straks ook nog plassenquote:Op maandag 15 december 2025 20:17 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
lekker in bed liggen ogen dicht en miss val je wel in slaap
Precies, dit jaar geen kerst in huize Haagsquote:Op maandag 15 december 2025 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een goed idee 2 weken voor kerst.
Daar is het wel handig voor.quote:Op maandag 15 december 2025 20:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee eigen. Was achteraf wel handiger geweest met wat spullen vervoeren.
quote:Op maandag 15 december 2025 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat omschrijft jou ten voeten uit
Praktisch
Hehehehehe
Hehe
He
quote:
Goede planning, niet al dat geklooi met een kerstdiner regelenquote:Op maandag 15 december 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Precies, dit jaar geen kerst in huize Haags
Lekker bezig. Ga je zelf nog wat doen of heb je er mannetjes voor ingehuurd?quote:Op maandag 15 december 2025 20:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Woonkamer gaat om. Elektra gaat op de schop en daarna stucwerk
Of dametjesquote:Op maandag 15 december 2025 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ga je zelf nog wat doen of heb je er mannetjes voor ingehuurd?
Met elektra ga ik niet kloten. Totaal niet mijn ding. Stucwerk besteed ik ook uit. Nieuwe vloer die daarna komt ga ik wel zelf leggen.quote:Op maandag 15 december 2025 20:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lekker bezig. Ga je zelf nog wat doen of heb je er mannetjes voor ingehuurd?
Die huurt Haags voor andere dingen.quote:
Gezellig. Wat vindt de vrouw des huizes ervan?quote:Op maandag 15 december 2025 20:19 schreef Haags het volgende:
[..]
Precies, dit jaar geen kerst in huize Haags
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |