Maar Jezus is dan ook niet in het jaar 0 of 1 geborenquote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herodus is blijkbaar zo rond 4 voor Christus doodgegaan. Alleen in de sprookjesboeken leefde Herodus nog toen Jezus geboren was.
Maar heel die bijbel is toch een sprookjesboekquote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Herodus is blijkbaar zo rond 4 voor Christus doodgegaan. Alleen in de sprookjesboeken leefde Herodus nog toen Jezus geboren was.
Ja preciesquote:Op maandag 15 december 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hadden ze beter even een kribbetje bij de Ikea kunnen halen ofzo
Zal ik naar die kerstdiensten gaan en ze het even allemaal uitleggen dat hun kaartje nergens op slaatquote:Op maandag 15 december 2025 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar Jezus is dan ook niet in het jaar 0 of 1 geboren
Jaquote:Op maandag 15 december 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal ik naar die kerstdiensten gaan en ze het even allemaal uitleggen dat hun kaartje nergens op slaat
Doom Patrol en Flex Mentallo zijn wel de betere werken van Grant Morrison. Noemt ze zelf deel van zijn hypersigil.quote:
Denk ook wel dat ze dat kunnen waarderenquote:
Woah ik heb ook een stationwagen. Komt wel dichtbij zo. Ik heb alleen geen hond.quote:Op maandag 15 december 2025 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is alweer zo lang geleden. Nu ben ik gewoon een modale man met een een stationwagon en hond.
Immer scherp jij hequote:Op maandag 15 december 2025 19:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon pantoffels aantrekken dan
Zo scherpquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah ik heb ook een stationwagen. Komt wel dichtbij zo. Ik heb alleen geen hond.
[..]
Immer scherp jij he
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk ook wel dat ze dat kunnen waarderen
Uiteraard . Ze zullen wetenschap erg waarderenquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitkijken dat je jezelf niet snijdt danquote:
Kan je beter toch maar naast je schoenen lopen ipv in jezelf snijdenquote:Op maandag 15 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uitkijken dat je jezelf niet snijdt dan
Ik heb eigenlijk stiekem geen stationwagenquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Woah ik heb ook een stationwagen. Komt wel dichtbij zo. Ik heb alleen geen hond.
[..]
Immer scherp jij he
Kunnen ze daarna die slecht geïsoleerde grote panden in de verkoop doen zodat die om kunnen worden gebouwd tot een praktische bestemmingquote:Op maandag 15 december 2025 19:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard . Ze zullen wetenschap erg waarderen
Ja dat denk ik ook welquote:Op maandag 15 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*Verbergt snee in vingerquote:Op maandag 15 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De scherpstequote:
Essie kan dat welquote:Op maandag 15 december 2025 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 december 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk stiekem geen stationwagen
In Duitsland staat mijn Godin wel te boek als 'stationwagen'quote:Op maandag 15 december 2025 19:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk stiekem geen stationwagen
Pak die pleisters er maar weer bijquote:Op maandag 15 december 2025 19:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook wel
[..]
*Verbergt snee in vinger
quote:
Jij kunt beter gewoon met handschoentjes aan de keuken inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |