SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 15 december 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Living On My Own staat niet in de Top2000.
waar ik mijn best op heb gedaanquote:
Ja, ik heb de laatste al gekeken. Voor ik kapot gespoilerd werd.quote:Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Kijk je momenteel nog Welcome to Derry?
Ja klopt. Ik merk het gelijk. Heerlijk. Gelijk meer energie.quote:Op maandag 15 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
je kunt al echt merken dat het langer licht is 's avonds
Ja hè? Er is al 11 seconden bij nu ten opzichte van het dieptepunt.quote:Op maandag 15 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
je kunt al echt merken dat het langer licht is 's avonds
ja ik zag in mijn app ook dat ik later het licht aan deed vandaagquote:Op maandag 15 december 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja hè? Er is al 11 seconden bij nu ten opzichte van het dieptepunt.
Jij verdient een bonus van miljoenmiljardquote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn eindejaarsgesprek evaluatie excel ding nog invullen. Gaat weer vooral over wat ik anders moet doen, niet wat de overige idioten anders moeten doen.
Dank.quote:Op maandag 15 december 2025 17:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij verdient een bonus van miljoenmiljard
en nu zittend op de gouden troon zijn scepter laten zwaaien?quote:Op maandag 15 december 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De Tiran maar weer eens voorzien van een aai, wandeling en eten.
Niet zo mopperen joh. Jij kunt toch worstelen en boven komen?quote:Op maandag 15 december 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Lekker man.quote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen was het alweer donker.
Gezellig de kerstlampjes aanquote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*verslikt zich in een vitamine D-potjequote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kerstlampjes rond het raam.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerstlampjes rond het raam.
Kerstlampjes in mn windlicht waar de lego kerstboom in staat
Lampjes in een boomtakhangding
Het is kerstig in mn huisje
Kauwen op verdwaalde snacks nu en dan moet ik zo verplicht naast hem op de bank zitten om zijn buikje te kriebelen.quote:Op maandag 15 december 2025 17:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en nu zittend op de gouden troon zijn scepter laten zwaaien?
Maar daar staat weer tegenover dat Prophet's Song van Queen er wel in staatquote:Op maandag 15 december 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Living On My Own staat niet in de Top2000.
die van jou is toch geen koningin?quote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat ik het vaak over mijn kat had.
Het is een kat dus het is sowieso een verwend prinsesje.quote:Op maandag 15 december 2025 18:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die van jou is toch geen koning/koningin?
ze zeggen dat je bij een stabiele economie in land van aankomst moet doen en anders voorafquote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dr_Flash als jij naar een land zonder Euro's gaat, haal je dan van te voren wat geld?
Of doe je het daar ter plekke op het vliegveld?
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?quote:Op maandag 15 december 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Fall Out seizoen 2 begint een dag eerder.
Klinkt logisch.quote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zeggen dat je bij een stabiele economie in land van aankomst moet doen en anders vooraf
Poeh denk wekelijks eigenlijk. Dat was bij seizoen 1 ook toch?quote:Op maandag 15 december 2025 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?
Dacht het wel ja, eerst maar wachten tot het klaar is dus en dan alles downloadenquote:Op maandag 15 december 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh denk wekelijks eigenlijk. Dat was bij seizoen 1 ook toch?
Ja ik heb Prime dus ik ga wel elke week kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, eerst maar wachten tot het klaar is dus en dan alles downloaden
quote:Op maandag 15 december 2025 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?
lang niet gezien hieroquote:
Ik dacht alquote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kbedoelde Etto, had hem nog open staan blijkbaar
Incl een hand geschreven kaartje ofzo?quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Er zat vandaag een geboortekaartje in de brievenbus van 'Jezus Christus' 'geboren 01-01-0000 Nazareth'
hij is 4 tot 6 jaar eerder dan 0000 geboren...quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Er zat vandaag een geboortekaartje in de brievenbus van 'Jezus Christus' 'geboren 01-01-0000 Nazareth'
Ook niet. Pinnen. Als in met pin betalen. Dis is twentie twentie siks mên.quote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dr_Flash als jij naar een land zonder Euro's gaat, haal je dan van te voren wat geld?
Of doe je het daar ter plekke op het vliegveld?
quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Incl een hand geschreven kaartje ofzo?
Maar je kunt niet pinnen in de striptent!quote:Op maandag 15 december 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet. Pinnen. Als in met pin betalen. Dis is twentie twentie siks mên.
En anders in de stad pinnen. Altijd goedkoper dan op het vliegveld.
Misschien hebben ze een tijdmachine gebouwdquote:Op maandag 15 december 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BEETJE LAAT EH voor een geboortefeest.
Hier gaat een heleboel mis.quote:Op maandag 15 december 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je kunt niet pinnen in de striptent!
Ooh ze hebben tegenwoordig een code die je kan scannen. Uiteraard.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier gaat een heleboel mis.
1. Je kunt WEL pinnen bij de striptent. Een striptent laat geen mogelijkheid onbenut om je van je geld af te helpen.
2. Mensen die naar een striptent gaan geven geen fuck om waar pinnen of wisselen net een paar eurie geodkoper is.
3. In elke striptent ter wereld kun je prima met Euries betalen. Dat is ongeveer net zulke hard currency als de dollar, zeker tegenwoordig.
4. How I know all this?
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.quote:Op maandag 15 december 2025 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]ouwe snoepert
Maar dan weet ik genoeg.
Wel als je een leuke avond hadquote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.
Ik lees zojuist dat er geen stripclubs zijn omdat ze illegaal zouden zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2025 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees zojuist dat er geen stripclubs zijn omdat ze illegaal zouden zijn.
Bespaart me weer wat centjes.
Dit is de goede mentaliteitquote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
schijnt toch goede alternatieven te zijn voor vakantie maar voor andere dingen miss minderquote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Man wat een ellende heb ik meegemaakt in Oost-Europa.
Veel goede puni geragd neem ik aan?quote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
russen vieren het op 7-1quote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geboren op 1-1, maar we vieren het op 24/25-12?
Zit ook nog een jaar of 5-6 verschil in.quote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd professioneel gebleven.quote:Op maandag 15 december 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel goede puni geragd neem ik aan?
quote:
Haaaaiquote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit saus op, dan is die niet meer crispy
[..]
Essiedebessiepessienessielessiemessiesessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jezus? Die is in juni of juli geborenquote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een duur boek.quote:Op maandag 15 december 2025 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, had wat dingen opengezet die in de sale waren.
Paar dagen gewacht want had het druk. Zijn ze niet meer in de sale.
HE KUT. Geen zin om 100 ekkies per boek te betalen.
Vertel ons alles!quote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jezus is geboren in een bakske vol met stroquote:
Gelukkig maar. Anders ga je snel naast je schoenen lopen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is alweer zo lang geleden. Nu ben ik gewoon een modale man met een een stationwagon en hond.
Gewoon pantoffels aantrekken danquote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders ga je snel naast je schoenen lopen.
Ja, en nu alweerquote:
Lijkt me behoorlijk pikkerig maar ieder zo zijn dingquote:Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus is geboren in een bakske vol met stro
quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ook nog een jaar of 5-6 verschil in.
Verwarrend.quote:Op maandag 15 december 2025 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb pistache ijs met chocolade saus
[..]
Jezus? Die is in juni of juli geboren
Ja hadden ze beter even een kribbetje bij de Ikea kunnen halen ofzoquote:Op maandag 15 december 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk pikkerig maar ieder zo zijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |