schijnt toch goede alternatieven te zijn voor vakantie maar voor andere dingen miss minderquote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Man wat een ellende heb ik meegemaakt in Oost-Europa.
Veel goede puni geragd neem ik aan?quote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
russen vieren het op 7-1quote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
geboren op 1-1, maar we vieren het op 24/25-12?
Zit ook nog een jaar of 5-6 verschil in.quote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Altijd professioneel gebleven.quote:Op maandag 15 december 2025 19:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel goede puni geragd neem ik aan?
quote:
Haaaaiquote:Op maandag 15 december 2025 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Er zit saus op, dan is die niet meer crispy
[..]
Essiedebessiepessienessielessiemessiesessie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jezus? Die is in juni of juli geborenquote:Op maandag 15 december 2025 19:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dat is een duur boek.quote:Op maandag 15 december 2025 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, had wat dingen opengezet die in de sale waren.
Paar dagen gewacht want had het druk. Zijn ze niet meer in de sale.
HE KUT. Geen zin om 100 ekkies per boek te betalen.
Vertel ons alles!quote:Op maandag 15 december 2025 19:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
Jezus is geboren in een bakske vol met stroquote:
Gelukkig maar. Anders ga je snel naast je schoenen lopen.quote:Op maandag 15 december 2025 19:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
is alweer zo lang geleden. Nu ben ik gewoon een modale man met een een stationwagon en hond.
Gewoon pantoffels aantrekken danquote:Op maandag 15 december 2025 19:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders ga je snel naast je schoenen lopen.
Ja, en nu alweerquote:
Lijkt me behoorlijk pikkerig maar ieder zo zijn dingquote:Op maandag 15 december 2025 19:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jezus is geboren in een bakske vol met stro
quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit ook nog een jaar of 5-6 verschil in.
Verwarrend.quote:Op maandag 15 december 2025 19:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb pistache ijs met chocolade saus
[..]
Jezus? Die is in juni of juli geboren
Ja hadden ze beter even een kribbetje bij de Ikea kunnen halen ofzoquote:Op maandag 15 december 2025 19:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lijkt me behoorlijk pikkerig maar ieder zo zijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |