Ik dacht alquote:Op maandag 15 december 2025 18:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
kbedoelde Etto, had hem nog open staan blijkbaar
Incl een hand geschreven kaartje ofzo?quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Er zat vandaag een geboortekaartje in de brievenbus van 'Jezus Christus' 'geboren 01-01-0000 Nazareth'
hij is 4 tot 6 jaar eerder dan 0000 geboren...quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef LTVDK het volgende:
Er zat vandaag een geboortekaartje in de brievenbus van 'Jezus Christus' 'geboren 01-01-0000 Nazareth'
Ook niet. Pinnen. Als in met pin betalen. Dis is twentie twentie siks mên.quote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dr_Flash als jij naar een land zonder Euro's gaat, haal je dan van te voren wat geld?
Of doe je het daar ter plekke op het vliegveld?
quote:Op maandag 15 december 2025 18:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Incl een hand geschreven kaartje ofzo?
Maar je kunt niet pinnen in de striptent!quote:Op maandag 15 december 2025 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook niet. Pinnen. Als in met pin betalen. Dis is twentie twentie siks mên.
En anders in de stad pinnen. Altijd goedkoper dan op het vliegveld.
Misschien hebben ze een tijdmachine gebouwdquote:Op maandag 15 december 2025 19:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BEETJE LAAT EH voor een geboortefeest.
Hier gaat een heleboel mis.quote:Op maandag 15 december 2025 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je kunt niet pinnen in de striptent!
Ooh ze hebben tegenwoordig een code die je kan scannen. Uiteraard.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier gaat een heleboel mis.
1. Je kunt WEL pinnen bij de striptent. Een striptent laat geen mogelijkheid onbenut om je van je geld af te helpen.
2. Mensen die naar een striptent gaan geven geen fuck om waar pinnen of wisselen net een paar eurie geodkoper is.
3. In elke striptent ter wereld kun je prima met Euries betalen. Dat is ongeveer net zulke hard currency als de dollar, zeker tegenwoordig.
4. How I know all this?
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.quote:Op maandag 15 december 2025 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]ouwe snoepert
Maar dan weet ik genoeg.
Wel als je een leuke avond hadquote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.
Ik lees zojuist dat er geen stripclubs zijn omdat ze illegaal zouden zijn.quote:Op maandag 15 december 2025 19:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is 's morgens wel al het geld van je rekening.
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2025 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik lees zojuist dat er geen stripclubs zijn omdat ze illegaal zouden zijn.
Bespaart me weer wat centjes.
Dit is de goede mentaliteitquote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
quote:Op maandag 15 december 2025 19:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze er niet zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |