kerstlampjes rond het raam.quote:
quote:Op maandag 15 december 2025 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
kerstlampjes rond het raam.
Kerstlampjes in mn windlicht waar de lego kerstboom in staat
Lampjes in een boomtakhangding
Het is kerstig in mn huisje
Kauwen op verdwaalde snacks nu en dan moet ik zo verplicht naast hem op de bank zitten om zijn buikje te kriebelen.quote:Op maandag 15 december 2025 17:30 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
en nu zittend op de gouden troon zijn scepter laten zwaaien?
Maar daar staat weer tegenover dat Prophet's Song van Queen er wel in staatquote:Op maandag 15 december 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Living On My Own staat niet in de Top2000.
die van jou is toch geen koningin?quote:Op maandag 15 december 2025 18:32 schreef Ama het volgende:
Ik dacht dat ik het vaak over mijn kat had.
Het is een kat dus het is sowieso een verwend prinsesje.quote:Op maandag 15 december 2025 18:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
die van jou is toch geen koning/koningin?
ze zeggen dat je bij een stabiele economie in land van aankomst moet doen en anders voorafquote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dr_Flash als jij naar een land zonder Euro's gaat, haal je dan van te voren wat geld?
Of doe je het daar ter plekke op het vliegveld?
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?quote:Op maandag 15 december 2025 18:30 schreef Ama het volgende:
@:ltvdk Fall Out seizoen 2 begint een dag eerder.
Klinkt logisch.quote:Op maandag 15 december 2025 18:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ze zeggen dat je bij een stabiele economie in land van aankomst moet doen en anders vooraf
Poeh denk wekelijks eigenlijk. Dat was bij seizoen 1 ook toch?quote:Op maandag 15 december 2025 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?
Dacht het wel ja, eerst maar wachten tot het klaar is dus en dan alles downloadenquote:Op maandag 15 december 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Poeh denk wekelijks eigenlijk. Dat was bij seizoen 1 ook toch?
Ja ik heb Prime dus ik ga wel elke week kijken.quote:Op maandag 15 december 2025 18:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dacht het wel ja, eerst maar wachten tot het klaar is dus en dan alles downloaden
quote:Op maandag 15 december 2025 18:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt 'ie in 1 keer online, of gaan ze weer elke week een aflevering doen?
lang niet gezien hieroquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |