SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Nederland is een smakeloos land.quote:Op maandag 15 december 2025 15:55 schreef Ama het volgende:
Living On My Own staat niet in de Top2000.
waar ik mijn best op heb gedaanquote:
Ja, ik heb de laatste al gekeken. Voor ik kapot gespoilerd werd.quote:Op maandag 15 december 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Kijk je momenteel nog Welcome to Derry?
Ja klopt. Ik merk het gelijk. Heerlijk. Gelijk meer energie.quote:Op maandag 15 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
je kunt al echt merken dat het langer licht is 's avonds
Ja hè? Er is al 11 seconden bij nu ten opzichte van het dieptepunt.quote:Op maandag 15 december 2025 16:37 schreef Nizno het volgende:
je kunt al echt merken dat het langer licht is 's avonds
ja ik zag in mijn app ook dat ik later het licht aan deed vandaagquote:Op maandag 15 december 2025 16:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja hè? Er is al 11 seconden bij nu ten opzichte van het dieptepunt.
Jij verdient een bonus van miljoenmiljardquote:Op maandag 15 december 2025 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet mijn eindejaarsgesprek evaluatie excel ding nog invullen. Gaat weer vooral over wat ik anders moet doen, niet wat de overige idioten anders moeten doen.
Dank.quote:Op maandag 15 december 2025 17:11 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Jij verdient een bonus van miljoenmiljard
en nu zittend op de gouden troon zijn scepter laten zwaaien?quote:Op maandag 15 december 2025 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
De Tiran maar weer eens voorzien van een aai, wandeling en eten.
Niet zo mopperen joh. Jij kunt toch worstelen en boven komen?quote:Op maandag 15 december 2025 15:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Lekker man.quote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En toen was het alweer donker.
Gezellig de kerstlampjes aanquote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
*verslikt zich in een vitamine D-potjequote:Op maandag 15 december 2025 17:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |