Alles is zoals het hoortquote:Op maandag 15 december 2025 21:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dan is het goed, hoef ik me geen zorgen te maken
T'tje erbijquote:Op maandag 15 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is zoals het hoort
Essie ligt gewoon onder een stapel dekens op de bank
wachtend op...?quote:Op maandag 15 december 2025 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles is zoals het hoort
Essie ligt gewoon onder een stapel dekens op de bank
quote:
...bedtijd?quote:
Ik denk dat Luctor het bepaaltquote:
quote:
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapenquote:
Herkenbaar wel.quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapen
Is dat een nieuw eufemisme?quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als Luctor zegt dat die naar bed gaat ligt die eerst nog 1,5 uur met zijn telefoon te spelen voor die daadwerkelijk gaat slapen
JA HAHAquote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef Ama het volgende:
Maar als ik dat in bed doe ben ik wel naar bed gegaan.
Neuh, dat doet die gewoon altijdquote:
In de ESF SC bepaal ik dat wel inderdaad. Hier ben ik natuurlijk nog een newbie en heb ik die status nog niet verworven.quote:Op maandag 15 december 2025 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik denk dat Luctor het bepaalt
[..]
Ja, dat wel.quote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet alleen Luctor denk ikquote:Op maandag 15 december 2025 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lang mensje meldtquote:Op maandag 15 december 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
Geen lange mensjes in dit topic dus! althans lang(!) niet allemaal
Ja ik ben gewoon lang, weet niet hoe ik daar een verhaal van moet makenquote:
Hoe lang zou al wat helpenquote:Op maandag 15 december 2025 23:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik ben gewoon lang, weet niet hoe ik daar een verhaal van moet maken
zo lang ben ik inderdaad nietquote:Op maandag 15 december 2025 22:38 schreef Flory- het volgende:
Geen lange mensjes in dit topic dus! althans lang(!) niet allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |