die snap ik ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebben
Ik was nog wel in staat om die verleiding te verstaan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebben
Raarquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was nog wel in staat om die verleiding te verstaan.
zonder te kauwen gewoon naar binnen geschovenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Halve reep chocolade opgegeten.
Ja, kirby-style.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder te kauwen gewoon naar binnen geschoven
gelukkig gaat dat nog wel normaal bij je.quote:
Het voelt een beetje gek dat het volgende week gewoon kerst is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:41 schreef Recce het volgende:
Het is vandaag 14,3 °C geweest hier. Lekker temperatuurtje. Het voelde echt lenteachtig aan met het zonnetje erbij.
Ja, ik heb ook dat gevoel nog niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het voelt een beetje gek dat het volgende week gewoon kerst is.
oogjes dicht en handjes boven de dekens...quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik vroeg op bed liggen vanavond.....
Welke smaak?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Halve reep chocolade opgegeten.
Hmm ok, vooruit dan maarquote:
Ja, is niet echt chocolade natuurlijk.quote:
Ik slaap soms op mijn buikquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
oogjes dicht en handjes boven de dekens...
Maar op zijn tijd kan het wel lekker zijn, zeker van die witte met mokkaquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is niet echt chocolade natuurlijk.
dan kun je alsnog je handjes boven de dekens houden en je oogjes dicht doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik slaap soms op mijn buik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |