die snap ik ook nietquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebben
Ik was nog wel in staat om die verleiding te verstaan.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo heb je daar een trigger voor nodig om er trek in te hebben
Raarquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was nog wel in staat om die verleiding te verstaan.
zonder te kauwen gewoon naar binnen geschovenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Halve reep chocolade opgegeten.
Ja, kirby-style.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
zonder te kauwen gewoon naar binnen geschoven
gelukkig gaat dat nog wel normaal bij je.quote:
Het voelt een beetje gek dat het volgende week gewoon kerst is.quote:Op dinsdag 16 december 2025 18:41 schreef Recce het volgende:
Het is vandaag 14,3 °C geweest hier. Lekker temperatuurtje. Het voelde echt lenteachtig aan met het zonnetje erbij.
Ja, ik heb ook dat gevoel nog niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Het voelt een beetje gek dat het volgende week gewoon kerst is.
oogjes dicht en handjes boven de dekens...quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga denk ik vroeg op bed liggen vanavond.....
Welke smaak?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Halve reep chocolade opgegeten.
Hmm ok, vooruit dan maarquote:
Ja, is niet echt chocolade natuurlijk.quote:
Ik slaap soms op mijn buikquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
oogjes dicht en handjes boven de dekens...
Maar op zijn tijd kan het wel lekker zijn, zeker van die witte met mokkaquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, is niet echt chocolade natuurlijk.
dan kun je alsnog je handjes boven de dekens houden en je oogjes dicht doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik slaap soms op mijn buik
Mijn favoriet. En dan gaan mensen altijd van ja is geen echte chocolade maar boeit me niks want lekker.quote:
hoe kom je aan zo veel energie?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik alleen maar energie om een beetje te werken, te wandelen en that's it.
Ik leef in een soort gigantische puinhoop
Dat heet winterquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heb ik alleen maar energie om een beetje te werken, te wandelen en that's it.
Ja, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn favoriet. En dan gaan mensen altijd van ja is geen echte chocolade maar boeit me niks want lekker.
+1quote:
Oke bedankt nattekat voor je antwoordquote:
Dat is het leven.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oke bedankt nattekat voor je antwoord
tijd voor een bouwlamp in je huis om 6u wakker worden en actief doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Welkom bij deze grote clubquote:Op dinsdag 16 december 2025 19:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja ik heb geen beter antwoord voor je, bij mij is dat 12 maanden per jaar aan de ordequote:Op dinsdag 16 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het winter is of dat je nattekat bent?quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb geen beter antwoord voor je, bij mij is dat 12 maanden per jaar aan de orde
Oefquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het winter is of dat je nattekat bent?
Ik sta om 7 uur al buiten met hond voor een rondje sprintenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
tijd voor een bouwlamp in je huis om 6u wakker worden en actief doen
Nee dat ik alleen een beetje energie heb om te werken en wandelenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat het winter is of dat je nattekat bent?
Oh. Ah oke.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat ik alleen een beetje energie heb om te werken en wandelen
kun je een uur voor die tijd al beginnenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta om 7 uur al buiten met hond voor een rondje sprinten
Geen idee, dat klinkt als een stoornis.quote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doen mensen die een net huis hebben, 40 uur per week werken en ook nog eens vrije tijd hebben?
huishoudsterquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doen mensen het in het leven die een net huis hebben, 40 uur per week werken en ook nog eens vrije tijd hebben?
Die hebben personeelquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Hoe doen mensen het in het leven die een net huis hebben, 40 uur per week werken en ook nog eens vrije tijd hebben?
dan dus een bouwlamp kopenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdien te weinig voor personeel
Moet je toch een vent zien te vindenquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik verdien te weinig voor personeel
O_oquote:Op dinsdag 16 december 2025 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je toch een vent zien te vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |