Oh, hier niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ennnnnnn Citrix heeft weer problemen
Dus jij kan nog lekker aan het werkquote:
jep.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij kan nog lekker aan het werk
Ja, dan is het zeker fijn als je gewoon je werk kan doenquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
En dat is wel fijn. Want voor deze klant ben ik vanmorgen voor het laatst aan het werk dit jaar. Dus zou wel mooi zijn om nog wat zaken af te ronden.
ik ben overgestapt op water. ik vond het wel weer mooi geweest.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn derde halen
ik niet.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:17 schreef Nizno het volgende:
oeeeeeeh hard tegen hard... wie gaat er winnen vandaag met de T
En jij mag duimen draaienquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus jij kan nog lekker aan het werk
quiet quitterquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben overgestapt op water. ik vond het wel weer mooi geweest.
[..]
ik niet.
[..]
Nah, ik ga even genieten van de mooie omgevingquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben overgestapt op water. ik vond het wel weer mooi geweest.
[..]
ik niet.
[..]
En jij mag duimen draaien
boerenkool stamppot.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:48 schreef Ama het volgende:
Inspiratie aan het zoeken voor avondeten want ik wil zo dadelijk naar de supermarkt.
Altijd mooi rondom Utrecht.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nah, ik ga even genieten van de mooie omgeving
quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo beste vriend van mij.
[..]
stuur elkaar gewoon even een foto via dm. dat is toch het makkelijkste
Heb het toch niet tegen jouquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik timmer je op die meet wel in elkaar.
Maar ik ben eigenlijk vet pussy.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
niet terugkrabbelen, nu ga je vechten ook
Dat Wint Ama makkelijk.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
niet terugkrabbelen, nu ga je vechten ook
Vooral hierquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
boerenkool stamppot.
[..]
Altijd mooi rondom Utrecht.
Oke dan gaan wij ook gewoon vechtenquote:
Oke dan gaan we niet vechten.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|