SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Kouquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:28 schreef rival het volgende:
[..]
Actie, avontuur, sportief, snelheid, adrenaline.
Aprés ski
Whats not to love
Ik wel. De eerste 20 minuten dat het er ligt. Daarna mag het weer oprotten omdat ik naar huis moet.quote:
Ik vind het in de natuur er wel mooi uitzien. En ook mooi als in binnen ben en niet naar buiten moet en het valt naar beneden, maar op weg, heb ik er niks mee.quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wel. De eerste 20 minuten dat het er ligt. Daarna mag het weer oprotten omdat ik naar huis moet.
Dat is toch de leukste periode om te rijdenquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik wel. De eerste 20 minuten dat het er ligt. Daarna mag het weer oprotten omdat ik naar huis moet.
Yess. Life's hardquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:24 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar jij besluit 's ochtends toch gewoon dat je wilt en dan ga je naar de berg?
Je bent zelf mooi om naar te kijken!quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sneeuw is leuk als je er sneeuwpoppen mee kan maken of erop kan sleeën. En mooi om naar te kijken
quote:Op dinsdag 16 december 2025 08:57 schreef rival het volgende:
[..]
Je bent zelf mooi om naar te kijken!
quote:
Bizar bericht van Trump.quote:
Ik naar barendrecht, uur en kwartier onderweg geweestquote:Op dinsdag 16 december 2025 08:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel mee. Maar moest naar Den Haag.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik naar barendrecht, uur en kwartier onderweg geweest
quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man is niet gewoon van het padje af, maar er mijlenver van verwijderd
kan toch niet kijken als ik bij de klant zit vriend.quote:
Hij kan het padje niet eens meer zien.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die man is niet gewoon van het padje af, maar er mijlenver van verwijderd
Stigmeister.quote:
Fruit!quote:
Lord!quote:
GamerGirl!quote:
We moeten over een maandje wel even afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen om even hoi te zeggen (en een drankje?).quote:
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
We moeten over een maandje wel even afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen om even hoi te zeggen (en een drankje?).
Nou ja kans is wel groot dat ik mijn geblokte Vans aan doe maar dat valt denk ik wat minder op als je iemand zoekt tussen de mensen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.![]()
Ik heb wel een kale vriend bij me.
Ik hou mijn helm opquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.![]()
Ik heb wel een kale vriend bij me.
Drink ik wel wat meer.quote:
een welverdiend rustmomentjequote:Op dinsdag 16 december 2025 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ennnnnnn Citrix heeft weer problemen
hallo beste vriend van mij.quote:
stuur elkaar gewoon even een foto via dm. dat is toch het makkelijkstequote:Op dinsdag 16 december 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja kans is wel groot dat ik mijn geblokte Vans aan doe maar dat valt denk ik wat minder op als je iemand zoekt tussen de mensen.
Neem een bakje T zou ik zo zeggen.quote:
Oh dat is wel een goeie ja haha.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo beste vriend van mij.
[..]
stuur elkaar gewoon even een foto via dm. dat is toch het makkelijkste
woah ik ook al. de tweede voor vandaag. komt wel dichtbij zo.quote:
Ik ga nu mijn derde halenquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah ik ook al. de tweede voor vandaag. komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |