Stigmeister.quote:
Fruit!quote:
Lord!quote:
GamerGirl!quote:
We moeten over een maandje wel even afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen om even hoi te zeggen (en een drankje?).quote:
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:55 schreef Ama het volgende:
[..]
We moeten over een maandje wel even afspreken hoe we elkaar kunnen herkennen om even hoi te zeggen (en een drankje?).
Nou ja kans is wel groot dat ik mijn geblokte Vans aan doe maar dat valt denk ik wat minder op als je iemand zoekt tussen de mensen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.![]()
Ik heb wel een kale vriend bij me.
Ik hou mijn helm opquote:Op dinsdag 16 december 2025 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet een wat ik ga dragen naar toe.![]()
Ik heb wel een kale vriend bij me.
Drink ik wel wat meer.quote:
een welverdiend rustmomentjequote:Op dinsdag 16 december 2025 10:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ennnnnnn Citrix heeft weer problemen
hallo beste vriend van mij.quote:
stuur elkaar gewoon even een foto via dm. dat is toch het makkelijkstequote:Op dinsdag 16 december 2025 09:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja kans is wel groot dat ik mijn geblokte Vans aan doe maar dat valt denk ik wat minder op als je iemand zoekt tussen de mensen.
Neem een bakje T zou ik zo zeggen.quote:
Oh dat is wel een goeie ja haha.quote:Op dinsdag 16 december 2025 10:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
hallo beste vriend van mij.
[..]
stuur elkaar gewoon even een foto via dm. dat is toch het makkelijkste
woah ik ook al. de tweede voor vandaag. komt wel dichtbij zo.quote:
Ik ga nu mijn derde halenquote:Op dinsdag 16 december 2025 10:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
woah ik ook al. de tweede voor vandaag. komt wel dichtbij zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |