Ik ga gewoon bovenop je zitten.quote:
boterham met pindakaasquote:
Gehaktbal.quote:
Wat is het probleem dat je in een VM moet werken?quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:44 schreef Nattekat het volgende:
Dus ik moet nu werken in een VM. Ik ga absoluut gillend gek worden. Welke oetlul bedenkt zoiets?
ALLES!quote:
je geeft zelf al het antwoord dat NK zal geven.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat is het probleem dat je in een VM moet werken?
quote:ALLES!
ja :p gewoon simpel maar lekker ontbijtje is datquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Die zal je wel af en toe missen 's ochtends....
oke dan eet ik bij jouquote:Op dinsdag 16 december 2025 11:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik eet vanavond ook gehaktballetjes,
Daarbij eet ik wokgroenten en noedels
En ik roer er ook nog teriyaki saus door.
.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:51 schreef dud0r het volgende:
Wat is het probleem dat je in een VM moet werken?
Het is Windows, dat is altijd gezeik. Het reageert traag. Narive is veel soepeler.quote:
Ik ben nog op het werk, over een half uur mag ik naar huis. Ik kan wel een appel pakken hier, maar daar heb ik geen zin inquote:
Ze vertrouwen je gewoon niet om native te mogen werken en willen de mogelijkheid hebben de hele VM in 1 keer te wissen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
Het is Windows, dat is altijd gezeik. Het reageert traag. Narive is veel soepeler.
Same maar ik moet wachten tot 12.30quote:
ik had gelijk hequote:Op dinsdag 16 december 2025 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze vertrouwen je gewoon niet om native te mogen werken en willen de mogelijkheid hebben de hele VM in 1 keer te wissen.
[..]
Same maar ik moet wachten tot 12.30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |