Fijn dat dat kanquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zeker ik heb het er best wel naar mijn zin, maar heb wel al aan gegeven dat ik wil kijken of ik elders binnen het bedrijf kan gaan werken. Het is geen prioriteit maar er wordt wel aan gewerkt en ook mijn woonbegeleiding wil aansluiten en meedenken.
Donderdag mag ik ook een uur later beginnen, om 14.00 uur is er een kerstborrel. Gelukkig woon ik dichtbij, maar ik heb geen zin om naar huis te fietsen om vervolgens een uur later weer terug te gaan en ook niet om een uur te wachten
Zoiets heten je ogenquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:04 schreef Ama het volgende:
Weet je wat mij nou een goede uitvinding lijkt.. een wasmand die mij een seintje geeft als er precies genoeg in ligt voor een (bijna) volle wasmachine.
En dan nemen ze 50% verlies aan productiviteit van iedereen voor lief?quote:Op dinsdag 16 december 2025 12:02 schreef dud0r het volgende:
Ze vertrouwen je gewoon niet om native te mogen werken en willen de mogelijkheid hebben de hele VM in 1 keer te wissen.
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan nemen ze 50% verlies aan productiviteit van iedereen voor lief?
Is het Windows in VMware Workstation?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stigvriend!quote:Op dinsdag 16 december 2025 09:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Fruit!
[..]
Lord!
[..]
GamerGirl!
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:23 schreef bitterbal het volgende:
huis is klaar![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er ook een zwembad?quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja morgen. tuin moet nog gedaan worden. Er is vertraging met de boompjes
op t dakquote:
sorryquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh, dan pak ik nu de trein naar Schiphol. Kan ik net de vlucht naar Bangkok halen.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, dan pak ik nu de trein naar Schiphol. Kan ik net de vlucht naar Bangkok halen.
Ja.quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet boeken hoorquote:Op dinsdag 16 december 2025 13:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
werken doe je daar maar. boompjes planten zul je!quote:Op dinsdag 16 december 2025 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo snel kan ik niet boeken hoor
Morgen moet ik nog gewoon werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |