abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219504530
quote:
-Fatsoenlijke OP maken
-Liefst met NL-bron.. zo niet, vertel dan ff uitgebreid waar het over gaat en waar je over wil discussiëren
en niet gewoon 2 regels kopiëren en dan ff "lullig" typen ofzo.

Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie

Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al (nooit genoeg) een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.

'Moslims-christenen- autochtonen-allochtonen zijn kut', islam is geen europa en ' Trump moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.

Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.

Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.

Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' EN 'VOLKSKRANT' NIET TE QUOTEN IN JE BERICHT!

Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.

Ook GEEN PREMIUM ARTIKELEN kopiëren en plakken aangezien dat niet is toegestaan en niet iedereen tot die bronnen toegang heeft om te zien of de berichten accuraat zijn. Zoek een bron via een alternatieve route aub!

Premium artikelen uploaden naar alternatieve websites is niet toegestaan en kan je een ban opleveren.

Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.

Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.

Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.

Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert

Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.

En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.

De kans dat Yvonnegod je dan bant, neemt zienderogen toe(al is yvonne verder wel gewoon aardig en werkt deze tekst stigmatiserend).
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.

De Modblackpetes
quote:
Let wel: Aan topicstarters

Als je zo nodig in NWS (op een Nederlands Forum) een topic in het Engels wilt openen met een onderwerp uit het buitenland, dan kun/moet je wel even wat meer je best doen.

-Zorg dat de titel van je topic de lading dekt, zo niet, dan heb je kans dat het topic al op slot gaat
-Vertaal even wat er in het artikel staat - niet iedereen kan Engels - dus leg uit wat er staat, doe dit op waarheid - dat hoeft geen A4'tje maar ook niet in één zin. Leg gewoon uit wat er aan de hand is.

-Kom met een stuk eigen inbreng - waar wil je over discussiëren, wat is er zo belangrijk waarom we hier over kunnen praten? Doe dat niet met racistische opmerkingen, onderbuik of sneren richting anders denkenden of gelovigen.

-Indien je als TS constant topics opent met een bepaalde gedachte, strekking of onderwerp zal dat gevolgen hebben voor hoe andere users jouw inbreng zien. Dat is logisch. Accepteer dat. Wie kaatst, kan de bal verwachten. Pittige discussies mogen, accepteer als TS dat je lastige vragen kunt krijgen en zorg ervoor dat je in je eigen topic ook antwoorden geeft.

-Last but not least: Blijf netjes, behandel de users in jouw topic met respect en wordt niet persoonlijk.

Verder

-Sneren richting de TS kunnen achterwege blijven, iedereen op Fok heeft het recht topics te openen, ook als het 'weer' een topic is over bijvoorbeeld Antifa, immigranten of de PVV. Zolang het topic maar voldoet aan de voorwaarden van Fok.

-Ook andere persoonlijke reacties richting andere users of het onderwerp als "gaan we weer, heb je hem weer, daar komt ALT right, ALT Left, weer, kunnen achterwege blijven. Blijf dan lekker weg.

-Andere offtopic zooi hoeft ook niet. Grapje is leuk, maar maak er geen sport van.

-Nutteloze mentions kun je ook weglaten.

-Last but not least: Behandel andere users en de TS met respect, wordt niet persoonlijk.
Verder geldt voor alle topics onder andere:

Racistische trekjes en grapjes, generaliserende opmerkingen, onzinnigheden, one-liners, offtopic gedoe en persoonlijke opmerkingen naar andere users kunnen per direct achterwege blijven.

Kun je niet inhoudelijk discussiëren met bronnen, meningen, feiten of nieuwsberichten: blijf dan weg, dan is dit topic niet voor jou. Reageren op andermans inhoudelijke inbreng met smileys, krachttermen, one-liners of andere 'geintjes' worden niet getolereerd.

Zet een TR als je wat ziet wat volgens jou niet door de beugel kan en ga er niet zelf met gestrekt been in, meldt het ons gewoon en we kijken er naar zodra we kunnen.

Zoals beloofd hebben we het gebruik van de woorden fascist, fascistoide , NSB etc. besproken op het FOK! hoofdkantoor. Omdat er vanuit moderatie en users vraag was over het gebruik van het woord genocide is dat gelijk meegenomen.

• Fascist, fascistoïde, NSB etc.- gebruiken in een post over een derde persoon of politieke stroming/partij wordt beschouwd als demoniseren. Dat is niet gewenst, dus posts met deze woorden zullen we moeten verwijderen. Dat gaat ook op voor dingen als ''linkse deugkneus'' en of het in de schoenen schuiven van daden in de hoek van een politieke stroming in het algemeen.

• Genocide- In de discussies kunnen users hun mening over Israël ventileren. Als men van mening is dat Israël zich schuldig maakt aan een genocide in de Gazastrook, zich afvraagt waarom landen de genocide in Gaza door Israël niet willen erkennen of iets over de conclusies van mensenrechtenorganisaties post is dat geen probleem. Maar opmerkingen die bedoeld zijn om te klieren in een topic, zoals ‘genocide-lover’ of ‘genocideplegend Israël’ zonder enige context of vorm van argumentatie halen we weg.

Uiteraard kijken we zoals altijd naar de context van het nieuwsitem waaronder is gepost.

Als je denkt dat iemand zit te trollen - > negeer het en zet een TR zodat de moderatie het kan beoordelen.

Disclaimer: we nemen alle feedback serieus, maar we kunnen niet overal iets aan doen.

pi_219504537
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 19:52 schreef Jippie het volgende:

[..]
Users kunnen totaal verschillende wereldbeelden hebben en dat als de ultieme waarheid beschouwen. Ik hoef als mod niet aan waarheidsvinding te doen, daarom spreek ik over beiden.

Suggestieve titels, pas ik regelmatig aan om duidelijkheid voor de lezers te creëren.
Ja daar heb ik geen trek in hoor. Als je op die toer gaat dan is wetenschap "ook maar een mening".

Je wereldbeeld kan best zijn dat je elke moslim een extremist vindt omdat je de islam extremistisch vindt. Dat is een wereldbeeld. Dat wereldbeeld deel ik niet, maar als iemand dat wereldbeeld wel heeft dan zal dat zo zijn.

Maar dat niet elke moslim een jihadist is, is geen wereldbeeld, maar per definitie zo. Dat is geen mening of wereldbeeld. Dat me dat een standje van de moderator oplevert dan breekt wel echt mijn klomp. Als ik dat niet kan zeggen zonder dat dat door jou wordt opgevat als dat ik geen andere meningen respecteer, dan zou ik niet weten wat ik hier nog wel mag zeggen. Dan is het wel klaar met NWS. Dan kan alles wel naar VER of BNW (als dat nog bestaat).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2025 20:07:00 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 20:09:41 #4
485843 crew  Jippie
pi_219504578
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:06 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja daar heb ik geen trek in hoor. Als je op die toer gaat dan is wetenschap "ook maar een mening".

Je wereldbeeld kan best zijn dat je elke moslim een extremist vindt omdat je de islam extremistisch vindt. Dat is een wereldbeeld. Dat wereldbeeld deel ik niet, maar als iemand dat wereldbeeld wel heeft dan zal dat zo zijn.

Maar dat niet elke moslim een jihadist is, is geen wereldbeeld, maar per definitie zo. Dat is geen mening of wereldbeeld. Dat me dat een standje van de moderator oplevert dan breekt wel echt mijn klomp. Als ik dat niet kan zeggen zonder dat dat door jou wordt opgevat als dat ik geen andere meningen respecteer, dan zou ik niet weten wat ik hier nog wel mag zeggen. Dan is het wel klaar met NWS. Dan kan alles wel naar VER of BNW (als dat nog bestaat).
Ik blijf het niet uitleggen Recursief, voor mij is de policy leidend ook al zie ik users de grootste onzin verkondigen.
pi_219504583
quote:
88s.gif Op maandag 15 december 2025 20:05 schreef sp3c het volgende:
je ziet helemaal niks
ok
pi_219504591
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 20:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik blijf het niet uitleggen Recursief, voor mij is de policy leidend ook al zie ik users de grootste onzin verkondigen.
Maar stop dan met te doen alsof beide kanten even erg zijn. Want dat is niet zo
pi_219504597
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:10 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Wanneer het allebei onderbuik is, is het allebei even erg
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 15 december 2025 @ 20:11:32 #8
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219504599
beide kanten zijn even erg
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 20:12:19 #9
485843 crew  Jippie
pi_219504604
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:03 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik zie heel duidelijk waar jij wel modereert. Niet liegen
Ik heb het niet nodig om te liegen of te confabuleren zoals jij net deed om een punt te maken. Van mij mag je mij een vervelende kut-mod vinden, boeien :O
pi_219504614
quote:
88s.gif Op maandag 15 december 2025 20:11 schreef sp3c het volgende:
beide kanten zijn even erg
Je kan recursief een vervelende zeikerd vinden en dat snap ik best maar hij is niet even erg als figuren die hier willens en wetens kak blijven plaatsen. Hou toch op man
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 20:14:23 #11
485843 crew  Jippie
pi_219504635
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:10 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Ik spreek niet van erg, ik zeg dat ieder zijn eigen visie op de wereld heeft en dat dat niet in strijd is met de policy.
pi_219504640
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 20:12 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik heb het niet nodig om te liegen of te confabuleren zoals jij net deed om een punt te maken. Van mij mag je mij een vervelende kut-mod vinden, boeien :O
Ik vind je niet vervelend. Je hebt echt de beste intenties, dat geloof ik.
pi_219504642
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 20:09 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dit heeft met de policy niets te maken. Ik begrijp er niets van dat ik vermanend wordt toegesproken omdat ik het lef heb een feit, een definitie neer te pennen. Dat is echt van de ratten besnuffeld. Dat je dat alleen al weet op te vatten als een persoonlijke aanval (op wie eigenlijk?) daar kan ik met mijn pet niet bij. Wat kan je dan nog wel zeggen? Morgen komt er iemand die zegt dat de aarde plat is, dan mag je dus ook niet zeggen dat ie daar niets van begrepen heeft omdat ie "recht heeft op zijn mening" ?

Werkelijk waar he, als dit de policy is (en is dat wel zo?), wat zoek ik hier dan nog ? De ene keer moet ik een "dikkere huid kweken", en de andere keer moet ik mijn woorden op een goudschaaltje wegen omdat het anders weleens opgevat kan worden als "een andere mening niet respecteren". Waar slaat dat op? Of heb je gewoon helemaal niet goed gelezen wat er eigenlijk geschreven is?
pi_219504665
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 20:14 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik spreek niet van erg, ik zeg dat ieder zijn eigen visie op de wereld heeft en dat dat niet in strijd is met de policy.
Behalve in sommige transgender-topics. Dan weet je ineens wél een (imo soms terechte) lijn te trekken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 20:17:29 #15
485843 crew  Jippie
pi_219504682
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:12 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Je kan recursief een vervelende zeikerd vinden en dat snap ik best maar hij is niet even erg als figuren die hier willens en wetens kak blijven plaatsen. Hou toch op man
Ik persoonlijk vind Recursief helemaal geen vervelende zeikerd en ik waardeer zijn inbreng. Voor mij zijn users gelijk, zelf als die onzin uitkramen zoals jij net deed.
  maandag 15 december 2025 @ 20:19:00 #16
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219504711
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:14 schreef recursief het volgende:

[..]
Dit heeft met de policy niets te maken. Ik begrijp er niets van dat ik vermanend wordt toegesproken omdat ik het lef heb een feit, een definitie neer te pennen. Dat is echt van de ratten besnuffeld. Dat je dat alleen al weet op te vatten als een persoonlijke aanval (op wie eigenlijk?) daar kan ik met mijn pet niet bij. Wat kan je dan nog wel zeggen? Morgen komt er iemand die zegt dat de aarde plat is, dan mag je dus ook niet zeggen dat ie daar niets van begrepen heeft omdat ie "recht heeft op zijn mening" ?

Werkelijk waar he, als dit de policy is (en is dat wel zo?), wat zoek ik hier dan nog ? De ene keer moet ik een "dikkere huid kweken", en de andere keer moet ik mijn woorden op een goudschaaltje wegen omdat het anders weleens opgevat kan worden als "een andere mening niet respecteren". Waar slaat dat op? Of heb je gewoon helemaal niet goed gelezen wat er eigenlijk geschreven is?
Mogen we wel als feit blijven brengen dat alles ter rechterzijde van D66 buitenlanderhatende racisten zijn?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219504713
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:12 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Definieer kak.

Die van mij is anders dan die van jou. :P
pi_219504728
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 20:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik persoonlijk vind Recursief helemaal geen vervelende zeikerd en ik waardeer zijn inbreng. Voor mij zijn users gelijk, zelf als die onzin uitkramen zoals jij net deed.
Door je manier van moderen ga meer en meer users over houden die onzin uitkramen. Wees er blij mee. En nee ik ga geen mail sturen naar FOK!
pi_219504758
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Mogen we wel als feit blijven brengen dat alles ter rechterzijde van D66 buitenlanderhatende racisten zijn?
Dat zegt volgens mij niemand. En doe er anders even een quote bij van iemand die dat zegt.
  maandag 15 december 2025 @ 20:22:16 #20
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219504763
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:21 schreef recursief het volgende:

[..]
Dat zegt volgens mij niemand. En doe er anders even een quote bij van iemand die dat zegt.
Mijn hemel... werkelijk?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 20:27:31 #21
485843 crew  Jippie
pi_219504842
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:16 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Behalve in sommige transgender-topics. Dan weet je ineens wél een (imo soms terechte) lijn te trekken.
Als je dit zo stellig beweert kun je mij vast een aantal voorbeelden geven?

Of probeer je mij gewoon 'te pakken' met iets persoonlijks wat ik heb gedeeld in Feedback voor de Frontpage?
Je zult toch echt met zwaarder geschut moeten komen om mij van mijn stuk te brengen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 20:31:09 #22
485843 crew  Jippie
pi_219504911
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:20 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Door je manier van moderen ga meer en meer users over houden die onzin uitkramen. Wees er blij mee. En nee ik ga geen mail sturen naar FOK!
De policy is leidend voor moderatie, als je wil dat er anders gemodereerd wordt kun je dat aankaarten bij het hoger management. Zelf kan ik niets met deze kritiek, want ik heb geen zeggenschap over de policy.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 15 december 2025 @ 20:49:59 #23
485843 crew  Jippie
pi_219505287
quote:
2s.gif Op maandag 15 december 2025 20:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
De policy is leidend voor moderatie, als je wil dat er anders gemodereerd wordt kun je dat aankaarten bij het hoger management. Zelf kan ik niets met deze kritiek, want ik heb geen zeggenschap over de policy.
Ik blijf erbij: Die inhoudelijke opmerkingen over wat iemand de waarheid vindt, kunnen prima in dat topic. Daar is het toch voor? Dat je daarover meningen uitwisselt.

Toch?
  Forum Admin maandag 15 december 2025 @ 21:12:10 #25
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_219505400
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:20 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Haar manier van modereren is een rechtstreeks gevolg van de policy en het gedrag van users nav die policy. Doe me een plezier en mail wel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 04:54:07 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219507221
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
niemand doet dit
pi_219507247
Gaslighting. In POL heb ik net mot gehad met het POL kliekje, omdat het topic hun niet aanstond.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator dinsdag 16 december 2025 @ 05:44:57 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219507251
POL heeft ook een feedbacktopic
  dinsdag 16 december 2025 @ 17:48:44 #29
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219511068
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2025 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Haar manier van modereren is een rechtstreeks gevolg van de policy en het gedrag van users nav die policy. Doe me een plezier en mail wel.
Oprecht. Waarover moet dan gemaild worden?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 17:51:12 #30
pi_219511086
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Oprecht. Waarover moet dan gemaild worden?
In dit geval onvrede over de policy. Ik weet het fijne niet van deze zaak, maar de A's maken policy. Niet de mods en fa's al hebben fa's er wel zeggenschap in.

Als je daar verandering in wil zien kan je dat dus het beste via de mail aankaarten, want dan lezen ze het.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 16 december 2025 @ 17:54:41 #31
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219511106
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
In dit geval onvrede over de policy. Ik weet het fijne niet van deze zaak, maar de A's maken policy. Niet de mods en fa's al hebben fa's er wel zeggenschap in.

Als je daar verandering in wil zien kan je dat dus het beste via de mail aankaarten, want dan lezen ze het.
Ongetwijfeld. Hoewel er ook niet op elke mail wordt gereageerd..

Maar ik was even bang dat jij met die opmerking voor sorteert op een inperking van de vhvm uiting omdat jij al eens had aangezien bepaalde zaken graag anders te willen.

Dat maakt mij argwanend.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Forum Admin dinsdag 16 december 2025 @ 17:55:30 #32
pi_219511110
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Maar ik was even bang dat jij met die opmerking voor sorteert op een inperking van de vhvm uiting omdat jij al eens had aangezien bepaalde zaken graag anders te willen.

Dat maakt mij argwanend.
Oke
  dinsdag 16 december 2025 @ 17:57:40 #33
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219511120
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:55 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Oke
Je zou die angst ook kunnen wegnemen..
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  dinsdag 16 december 2025 @ 17:58:34 #34
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219511123
Laat ook maar
Huilen dan.
pi_219511537
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Dat maakt mij argwanend.
Heb je Danny er al over gemaild? :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 16 december 2025 @ 19:14:09 #36
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219511560

[ Bericht 53% gewijzigd door phpmystyle op 16-12-2025 19:50:48 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 16 december 2025 @ 19:20:55 #37
485843 crew  Jippie
pi_219511605
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Je zou die angst ook kunnen wegnemen..
Ben je zo'n angstig persoon? Of heb je zo'n kwaad geweten dat je denkt dat alles met betrekking tot policy over jou gaat.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 16 december 2025 @ 19:24:25 #38
485843 crew  Jippie
pi_219511628
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:14 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Hou eens op met dit gedoe.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jippie op 16-12-2025 20:33:00 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 16 december 2025 @ 19:26:38 #39
485843 crew  Jippie
pi_219511641
Is er nog serieuze feedback vanavond? Anders ga ik wat plaatjes posten *O*
  dinsdag 16 december 2025 @ 19:28:20 #40
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219511651
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ben je zo'n angstig persoon? Of heb je zo'n kwaad geweten dat je denkt dat alles met betrekking tot policy over jou gaat.
Wat denk je zelf?
Ik ben alleen bang bezorgd dat sommigen er op uit zijn dat je alleen nog maar mag posten binnen de (maatschappelijke) kaders die op dat moment dominant zijn. En dat er geen ruimte meer is voor andere inzichten.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 16 december 2025 @ 19:29:37 #41
485843 crew  Jippie
pi_219511663
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 december 2025 19:28 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Ik ben alleen bang bezorgd dat sommigen er op uit zijn dat je alleen nog maar mag posten binnen de (maatschappelijke) kaders die op dat moment dominant zijn. En dat er geen ruimte meer is voor andere inzichten.
Doe niet zo idioot, we leven hier niet in Rusland.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter dinsdag 16 december 2025 @ 19:29:48 #42
485843 crew  Jippie
pi_219521836
Wat een vrede vandaag

Maar toch

Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 18 december 2025 @ 19:31:57 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219528480
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 18 december 2025 @ 20:01:44 #46
485843 crew  Jippie
pi_219528887
quote:
Werkverschaffing }:|
  donderdag 18 december 2025 @ 20:12:01 #47
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219529080
quote:
2s.gif Op donderdag 18 december 2025 20:01 schreef Jippie het volgende:

[..]
Werkverschaffing }:|
Ja. Het is zo'n saaie donderdagavond. Ik wil niet dat je je verveeld
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_219529238
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter donderdag 18 december 2025 @ 20:22:35 #49
485843 crew  Jippie
pi_219529249
quote:
10s.gif Op donderdag 18 december 2025 20:12 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja. Het is zo'n saaie donderdagavond. Ik wil niet dat je je verveeld
pi_219531711
Het gezeik begint weer ... een copy paste van een neutraal nieuwsbericht plaatsen is weer genoeg om door Etto van van alles en nog wat beschuldigd te worden.

quote:

[ Bericht 25% gewijzigd door Jippie op 19-12-2025 11:49:57 ]
pi_219531716
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 23:29 schreef recursief het volgende:
Het gezeik begint weer ... een copy paste van een neutraal nieuwsbericht plaatsen is weer genoeg om door Etto van van alles en nog wat beschuldigd te worden.
[..]

Neutraal, houd toch op.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219531730
Misschien kan er ook een timerfunctie ingebouwd worden zodat bij bepaalde users eerst een x-aantal minuten verstreken moet zijn voordat ze een post kunnen plaatsen?
pi_219531829
Stop eens met dat gezeik op elkaar joh :')

KERST
pi_219531853
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 23:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Stop eens met dat gezeik op elkaar joh :')

KERST
True

Zullen we naar Rooie Jos en Verbrande Herman luisteren?

Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 00:33:29 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219532044
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2025 23:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Neutraal, houd toch op.
Wat is er niet neutraal aan?
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 10:33:51 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533206
Feedback is er niet voor scheldpartijen enzo

Mensen lijken dat te denken
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 10:46:01 #58
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533296
Zie hierboven
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:03:35 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533409
je noemt zijn gedrag laag en achterbaks, ik schaar het onder hetzelfde kopje hoor

daar is feedback niet voor, hij plaatst een normaal ontopic nieuwsbericht, vervolgens gaat etto helemaal los met een hele vreemde psychadelische rant over 2e mama's en 3'e papa's en keihard deugen en weet ik veel wat er allemaal bijgesleept wordt en dan meld hij dat hier

dat is de normale gang van zaken op FOK!

dat men er vervolgens als een horde hyena's bovenop springt om hem af te zeiken inmiddels ook maar het mag niet en het begint me echt mijn neus uit te komen

[ Bericht 0% gewijzigd door sp3c op 19-12-2025 11:26:57 ]
pi_219533431
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:03 schreef sp3c het volgende:
een horde hyena's
kan wel tellen als scheldwoord
maar jij mag dat uiteraard
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:10:01 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533437
stel je niet aan
pi_219533439
gedraag je
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:26:11 #63
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533533
ik gedraag me altijd
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:27:14 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533539
ik heb hem geedit voor je, kunnen verder met FB
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:37:18 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533614
ik zou iedereen willen aanraden om te groeien als persoon en wel steeds fb te gebruiken wanneer ze iets zien wat ze niet zint ipv vreselijk te beginnen te briesen in het desbetreffende topic
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:38:30 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533636
scheelt ons een stukje werk en de topics blijven leesbaar

tr mag ook
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:38:58 #67
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219533646
jullie zijn er wel goed in om alles rond de islam dicht te ...

[ Bericht 8% gewijzigd door sp3c op 19-12-2025 11:40:45 ]
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:40:32 #68
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533677
kan altijd meer
pi_219533683
Als nou iedereen zich gewoon even niet ermee zou bemoeien als een user voor feedback naar het FB-topic komt. Ik ben echt klaar met alle bemoeials die menen me in mijn nek te moeten springen als ik FB gebruik waar FB voor bedoeld is. Waar zijn jullie mee bezig? Denk je dat je Fok! een dienst bewijst door mensen te proberen weg te pesten?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2025 11:42:12 ]
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:42:06 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533709
gaattie zelf verder :')
pi_219533729
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:42 schreef sp3c het volgende:
gaattie zelf verder :')
Ja godver sp3c, dit speelt al minstens twee jaar en er zit gewoon geen enkele verbetering in. Het is iedere fucking keer hetzelfde liedje. En nee ik ga niet mailen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2025 11:45:07 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 11:48:15 #72
485843 crew  Jippie
pi_219533788
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja godver sp3c, dit speelt al minstens twee jaar en er zit gewoon geen enkele verbetering in. Het is iedere fucking keer hetzelfde liedje.
De wereld is erg opgefokt, dat zien we terug bij een aantal users. Trek het je niet persoonlijk aan.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:56:04 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef recursief het volgende:

[..]
Ja godver sp3c, dit speelt al minstens twee jaar en er zit gewoon geen enkele verbetering in. Het is iedere fucking keer hetzelfde liedje. En nee ik ga niet mailen.
prima, als je die discussie per se aan wilt gaan dan laat ik de onvermijdelijke kutreacties van de brigade die erop volgen ook gewoon staan

have fun
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 11:56:27 #74
485843 crew  Jippie
pi_219533841
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
jullie zijn er wel goed in om alles rond de islam dicht te ...
Uitspraken 'rond de islam' zonder discriminerende ondertoon blijven gewoon staan. Leg bovenstaande opmerking eens uit?
pi_219533846
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef sp3c het volgende:

[..]
prima, als je die discussie per se aan wilt gaan dan laat ik de onvermijdelijke kutreacties van de brigade die erop volgen ook gewoon staan

have fun
Dus ik moet me dit al twee jaar laten welgevallen. @Straatcommando. mag me dan wel op #ANONIEM zetten. Wegpesten loont.
Tabee
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:57:07 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533848
hij had een dubbeltopic, daar zit een slotje op
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 11:57:41 #77
485843 crew  Jippie
pi_219533852
Oh sp3c, ik heb net het oeverloze gekibbel en beledigingen hier geveegd :@
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:24 #78
459912 FlippingCoin
pi_219533860
ik vond het geen dubbeltopic eigenlijk, nu.nl ook niet
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:25 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533861
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef recursief het volgende:

[..]
Dus ik moet me dit al twee jaar laten welgevallen. @:Straatcommando. mag me dan wel op #ANONIEM zetten. Wegpesten loont.
Tabee
nee we zijn er al 2 jaar mee bezig, ik ben er nu ook al de hele ochtend mee bezig en als jij dan terwijl de storm net is gaan liggen denkt ... ik ga gewoon nog een keer! dan wordt ik wel pissig ja

er zijn posts weg gehaald, er zijn mensen op aangesproken, er zijn notes gezet

maar kan ik echt niet voor je doen hier
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:58:38 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533863
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:57 schreef Jippie het volgende:
Oh sp3c, ik heb net het oeverloze gekibbel en beledigingen hier geveegd :@
lucky
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 11:59:09 #81
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533868
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:58 schreef FlippingCoin het volgende:
ik vond het geen dubbeltopic eigenlijk, nu.nl ook niet
had je de bron erbij gezet had ik misschien langer gekeken dan mijn neus lang is

maar het onderwerp kan gewoon in dat andere topic worden besproken
  vrijdag 19 december 2025 @ 11:59:49 #82
459912 FlippingCoin
pi_219533871
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:59 schreef sp3c het volgende:

[..]
had je de bron erbij gezet had ik misschien langer gekeken dan mijn neus lang is

maar het onderwerp kan gewoon in dat andere topic worden besproken
ja die kan ik na een slotje toch niet erin editen :{
  vrijdag 19 december 2025 @ 12:00:12 #83
459912 FlippingCoin
pi_219533874
was gewoon frontpage nu.nl nota bene
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 12:00:21 #84
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533875
er zit een slotje op omdat je het voor het slotje niet gedaan hebt
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 12:01:08 #85
485843 crew  Jippie
pi_219533882
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef recursief het volgende:

[..]
Dus ik moet me dit al twee jaar laten welgevallen. @:Straatcommando. mag me dan wel op #ANONIEM zetten. Wegpesten loont.
Tabee
Niet doen. Tegengas geven en ontvangen hoort bij een discussie, maar persoonlijk worden niet. Daar kun je dan ook gewoon een TR voor zetten. En het gebemoei in Feedback - NWS is al van voor mijn tijd, maar ook hier gaan persoonlijke aanvallen en gescheld weg.
pi_219533932
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:01 schreef Jippie het volgende:

[..]
Niet doen. Tegengas geven en ontvangen hoort bij een discussie, maar persoonlijk worden niet. Daar kun je dan ook gewoon een TR voor zetten. En het gebemoei in Feedback - NWS is al van voor mijn tijd, maar ook hier gaan persoonlijke aanvallen en gescheld weg.
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. Ik kan de keren dat dit zo gegaan is niet meer tellen. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.

Heb ik nog lol in Fok!? Nee op deze manier niet. Al langer niet meer. Ik heb het geprobeerd, zelfs een pauze van een paar maanden genomen, maar mijn conclusie is dat het niet meer gaat veranderen. Ik zie het alleen maar erger worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2025 12:11:32 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 12:09:14 #87
485843 crew  Jippie
pi_219533940
quote:
16s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:00 schreef FlippingCoin het volgende:
was gewoon frontpage nu.nl nota bene
Nieuwe poging dan, rekening houdend met de opmerkingen van sp3c?
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 12:11:05 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219533947
Er is nog steeds geen bron gegeven
  vrijdag 19 december 2025 @ 12:17:06 #89
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219533981
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:08 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. Ik kan de keren dat dit zo gegaan is niet meer tellen. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.

Heb ik nog lol in Fok!? Nee op deze manier niet. Al langer niet meer. Ik heb het geprobeerd, zelfs een pauze van een paar maanden genomen, maar mijn conclusie is dat het niet meer gaat veranderen. Ik zie het alleen maar erger worden.
Jammer man. Je bijdragen worden wel degelijk gewaardeerd.

Laat jr niet zo gekmaken door de roeptoeters joh.
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 12:20:16 #90
485843 crew  Jippie
pi_219534009
quote:

[..]
Ik meen het serieus. Het patroon kan ik uittekenen. Ergens in een topic komt Etto met een enorme rant vol met onware persoonlijk zaken. Dat stel ik aan de kaak in FB. Vervolgens komt Red_85 als adjudant van Etto nog even roepen dat ik een jankerd ben en "naar FB ren" (zijn woorden) en krijg ik een hoop stront over me heen. Daarbij wordt er ook nog een leugenachtig frame over me opgezet. Dat gaat echt al jaren zo. En ze komen er mee weg. Post wordt ge-edit, soms een vakantie van een dag of drie en daarna gaat het weer op de oude leest verder. Ik heb hier geen trek meer in. Zet me asjeblieft op #ANONIEM, want ik wil ook niet dat deze figuren er na mijn vertrek met mijn PoHi vandoor gaan.

Persoonlijke aanvallen worden aangepakt en zonodig onder de aandacht gebracht bij FA / A , meer kunnen wij als mod niet doen.

Ik vind het rot dat je het je zo persoonlijk aantrekt. Uiteindelijk zijn we allemaal vreemden voor elkaar (tenzij users onderling contact zoeken met elkaar).

Negeer users waar je je aan ergert en geef geen stok om mee te slaan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 12:26:56 #91
485843 crew  Jippie
pi_219534065
quote:

[..]

@Red_85 en @EttovanBelgie is het jullie bedoeling om @recursief weg te treiteren?

Kunnen jullie je als volwassenen gedragen en niet als een stel geiten op de haverkist springen zodra recursief zich in een discussie mengt?
Andersom had ik deze opmerking ook gemaakt.

Iedereen moet hier gewoon op een fatsoenlijke manier mee kunnen doen aan de discussies in NWS.
pi_219534106
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:20 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vind het rot dat je het je zo persoonlijk aantrekt.
Ik slaap er geen minuut minder om, maar het maakt wel dat ik geen plezier meer beleef aan Fok! Ik heb het heel lang aangekeken, en ik zie dit gedrag niet minder worden, eerder erger. Ik heb hele leuke mensen leren kennen via Fok!, ook in real life. Maar als ik ergens geen lol meer aan beleef dan is het tijd om op te stappen. Mijn conclusie is helaas dat het gedrag van sommigen hier ondanks de policy niet verandert, eerder erger wordt. De keren dat Red_85 heeft gemeend te moeten roepen dat ik "naar FB ren om te janken bij de crew", als ik mot met Etto had zijn echt niet meer te tellen. En het verbetert niet. Dan trek ik mijn conclusies en wens ik se rest veel sterkte met deze onvolwassen treiteraars. De maat is aan mijn kant vol.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2025 12:34:03 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 13:01:24 #93
485843 crew  Jippie
pi_219534258
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:33 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik slaap er geen minuut minder om, maar het maakt wel dat ik geen plezier meer beleef aan Fok! Ik heb het heel lang aangekeken, en ik zie dit gedrag niet minder worden, eerder erger. Ik heb hele leuke mensen leren kennen via Fok!, ook in real life. Maar als ik ergens geen lol meer aan beleef dan is het tijd om op te stappen. Mijn conclusie is helaas dat het gedrag van sommigen hier ondanks de policy niet verandert, eerder erger wordt. De keren dat Red_85 heeft gemeend te moeten roepen dat ik "naar FB ren om te janken bij de crew", als ik mot met Etto had zijn echt niet meer te tellen. En het verbetert niet. Dan trek ik mijn conclusies en wens ik se rest veel sterkte met deze onvolwassen treiteraars. De maat is aan mijn kant vol.
Geef het nog even de tijd.
pi_219534857
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 12:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
@:Red_85 en @:EttovanBelgie is het jullie bedoeling om @:Recursief weg te treiteren?

Kunnen jullie je als volwassenen gedragen en niet als een stel geiten op de haverkist springen zodra recursief zich in een discussie mengt?
Andersom had ik deze opmerking ook gemaakt.

Iedereen moet hier gewoon op een fatsoenlijke manier mee kunnen doen aan de discussies in NWS.
Van mij hoeft hij niet weg hoor. Waar ik me wel aan kan irriteren is zijn gedrag. En daar heb ik menig opmerking over geplaatst, via directe feedback aan hem maar ook via TR's aan jullie.

Recursief is zelf ook niet wars van uitdelen. Vaak genoeg indirect en direct gezuig en hij houdt ook van uitdelen. Zo ook bijvoorbeeld hier door mij weg te zetten als 'adjudant van Etto' in z'n post van 12:08. Maar daar tegenover staat dat hij incasseren erg moeilijk vindt. Van wie dan ook. Genoeg in zijn pohi te vinden hierover. Dan weet hij opeens niet hoe snel hij hier naar FB moet rennen om te zeggen dat de sfeer weer verpest wordt en dat ze hem pesten enzo. Echt super volwassen inderaad.

Dat is niet 1x gebeurd, Jippie, dat gebeurd continu. Dat is de MO van Recursief. Uitdagen, uitdagen, en zodra hij moet incasseren, is het gedaan. Vandaag ook voorbeelden met Mutsaers__78 en HowardRoark en in de afgelopen weken met een handvol andere users. Altijd hetzelfde liedje. Op een gegeven moment krijg je daar de opmerkingen wel over ja.

Nogmaals: hij hoeft van mij totaal niet weg. Zoals IsdatZo vermeld, heeft hij ook best goede posts die ik ook waardeer. Voor de rest vraag ik me wel af of hij niet een dikkere huid kan kweken of een paar kan laten groeien. Want deze mensen waren op het schoolplein al niet geliefd en ook in het latere leven niet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:22:09 #95
pi_219534882
Lijkt wel alsof sommige users met de zweetparels op het voorhoofd de toetsen van hun toetsenbord kapot rammen. Zo komt dat ook over op anderen..

@Red_85 ik zeg dit nog een keer, ophouden met mensen aan te vallen die naar feedback komen. Dat is hun goed recht en daar is het topic ook voor. Feitelijk zeg je namelijk dat je bang bent dat de moderatie de oren laat hangen naar wat jij "gejank" noemt. Dat is voor ons en de user in kwestie best wel denigrerend. En het is schreeuwerig.

@EttovanBelgie idem. Dat je overhoop ligt met users is een ding, maar daar hoeft niet het gehele forum -elke keer- van mee te genieten.

Dat ik als volwassen man tegen anderen volwassenen op een forum moet zeggen dat ze op hun taalgebruik moeten letten vind ik al sneu zat. Het lijkt hier soms de kantine van FC Hosenscheisser na de derde helft. Kansloos.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 14:22:26 #96
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219534889
dat is de boel omdraaien

dit was gewoon een normale post, daar krijgt hij dan hele rare boze reacties op

daarmee gaat hij op een normale manier mee naar feedback waar dan vervolgens de hel uitbreekt zonder reden
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 14:23:17 #97
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219534900
adres van FC Hosenscheisser?

ik plan een tripje naar Duitsland en het klinkt als goede cultuur
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:23:36 #98
pi_219534904
En daar kan ik aan toe voegen : dat passief agressieve gedrag naar ons en elkaar toe is ook over. Want het is voor het forum geen vijf maar 1 voor twaalf en ik heb voor mijn gevoel nog een kans om het tij te keren, daar ben ik achter mee bezig maar daar heb ik jullie ook voor nodig.
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:24:03 #99
pi_219534912
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef sp3c het volgende:
dat is de boel omdraaien

dit was gewoon een normale post, daar krijgt hij dan hele rare boze reacties op

daarmee gaat hij op een normale manier mee naar feedback waar dan vervolgens de hel uitbreekt zonder reden
Ja voor nu misschien maar het is de rode draad van het gehele gezeik
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:24:40 #100
pi_219534915
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:23 schreef sp3c het volgende:
adres van FC Hosenscheisser?

ik plan een tripje naar Duitsland en het klinkt als goede cultuur
Nieder-Ramstädter Straße 170, 64285 Darmstadt, Germany
pi_219534939
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:22 schreef Straatcommando. het volgende:
Feitelijk zeg je namelijk dat je bang bent dat de moderatie de oren laat hangen naar wat jij "gejank" noemt.
Ik krijg een mention van een mod en het lijkt mij wel fatsoenlijk daar op te antwoorden.
Kan het ook niet doen he.
1947-2016
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:28:08 #102
pi_219534952
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik krijg een mention van een mod en het lijkt mij wel fatsoenlijk daar op te antwoorden.
Laten we ajb niet doen alsof je niet weet waar ik het over heb.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 14:28:19 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219534954
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja voor nu misschien maar het is de rode draad van het gehele gezeik
misschien, geen idee waar dit verhaal begint maar in deze zie ik recursief niet zo heel veel fout doen en toch duiken er 3/4 man bovenop ... why?

reageren we puur op de usesrnaam nu?

dan gaat het toch om wegpesten?
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:29:26 #104
pi_219534962
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:27 schreef Red_85 het volgende:

[..]
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:28 schreef sp3c het volgende:

[..]
misschien, geen idee waar dit verhaal begint maar in deze zie ik recursief niet zo heel veel fout doen en toch duiken er 3/4 man bovenop ... why?

Ik zit hier al wat al langer tussen en heb ook contact met beide heren via dm gehad. Het is een wisselwerking en nee @recursief gaat niet altijd vrijuit maar ik vind mensen te kakken zetten omdat ze naar fb gaan niet fair
pi_219534967
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Nieder-Ramstädter Straße 170
SV Darmstadt _O-
1947-2016
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:30:12 #106
pi_219534974
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:28 schreef sp3c het volgende:

[..]

Maar dit klopt verder hoor
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 14:32:49 #107
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219535001
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:29 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[..]
Ik zit hier al wat al langer tussen en heb ook contact met beide heren via dm gehad. Het is een wisselwerking en nee @:recursief gaat niet altijd vrijuit maar ik vind mensen te kakken zetten omdat ze naar fb gaan niet fair
ik heb het puur over deze situatie vandaag

als hij gister een keer iets lulligs gezegd heeft dan had je daar gister over aan de bel moeten trekken, niet in een ander topic nog weer verder gaan bekvechten
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:33:18 #108
pi_219535007
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:32 schreef sp3c het volgende:

[..]
ik heb het puur over deze situatie vandaag

als hij gister een keer iets lulligs gezegd heeft dan had je daar gister over aan de bel moeten trekken, niet in een ander topic nog weer verder gaan bekvechten
Ja eens
pi_219535028
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wat bedoel je hier mee?

Ik kom hier inderdaad posten in FB omdat recursief er zelf ook debet aan is met zijn gedrag dat de sfeer verneukt raakt en dan krijgen etto en ik een directe mention van een mod.
Hoezo mag ik daar niet op reageren dan?

Nu lijkt het wel alsof er niks meer gezegd mag worden tegen hem met deze discussie in het achterhoofd. Dat is ook prima, dan reageert niemand meer op hem, want special status, je wordt immers aangesproken als hij tegenspraak krijgt.

Daar ben ik wel bang voor ja. Waar er 2 vechten hebben er 2 schuld. Ik maak mij schuldig aan hem te kakken te zetten nadat hij zich schuldig heeft gemaakt aan schoolpleinMO's
1947-2016
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:35:57 #110
pi_219535048
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:34 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Wat bedoel je hier mee?

Ik kom hier inderdaad posten in FB omdat recursief er zelf ook debet aan is met zijn gedrag dat de sfeer verneukt raakt en dan krijgen etto en ik een directe mention van een mod.
Hoezo mag ik daar niet op reageren dan?
Ja dat is nu en vandaag maar dit is de zoveelste keer dat dit probleem naar boven komt.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 14:37:45 #111
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219535063
vandaag was hij juist niet debet aan de sfeer met zijn gedrag

dan is het een beetje raar dat je zelf de sfeer juist gaat zitten verneuken met je gedrag
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:39:06 #112
pi_219535071
Het is ook niet de schuld van 1 user, als we het dan zo moeten benaderen

Het past in de breder patroon op het forum va nu dit soort gedoetjes
pi_219535072
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:37 schreef sp3c het volgende:
vandaag was hij juist niet debet aan de sfeer met zijn gedrag

dan is het een beetje raar dat je zelf de sfeer juist gaat zitten verneuken met je gedrag
Moet je nagaan hoe ver het al is. Dat zelfs als hij de sfeer niet zou creëren, er toch escalaties komen.
1947-2016
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 14:40:13 #114
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219535079
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Moet je nagaan hoe ver het al is. Dat zelfs als hij de sfeer niet zou creëren, er toch escalaties komen.
deze man :')
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:40:54 #115
pi_219535085
Tja
pi_219535091
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
deze man :')
Dat heet imago probleem sp3c
1947-2016
pi_219535114
Ben er wel klaar mee met deze discussie overigens.
Lijkt me duidelijk dat er wel wat mag veranderen aan de policy. Genoeg wisselwerkingen die de sfeer hier compleet verneuken

Strak vind ik helemaal prima, als het maar fair is naar iedereen. Level playing field enzo.

Goeie middag verder, ga zo de hel in van de kerstinkopen.
1947-2016
  Forum Admin vrijdag 19 december 2025 @ 14:43:49 #118
pi_219535119
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:43 schreef Red_85 het volgende:
Lijkt me duidelijk dat er wel wat mag veranderen aan de policy. Genoeg wisselwerkingen die de sfeer hier compleet verneuken

Strak vind ik helemaal prima, als het maar fair is naar iedereen. Level playing field enzo.
Dat vind ik ook.
pi_219535290
NWS / Amsterdam wil ondanks rapport wennink toch de bijl in Schiphol

Wennink met hoofdletter graag. Detail, maar leest toch makkelijker vanaf de hoofdpagina
  vrijdag 19 december 2025 @ 15:14:33 #121
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219535318
Altijd makkelijk om naar wisselwerkingen en de sfeer te wijzen, maar het zou users sieren om ook eens te kijken naar hun 'allereigenste' rol daarin.

Dat gezegd hebbende ben ik ook niet vies van af en toe een prikje uitdelen en begrijp dat ik dan ook weleens wat terug kan verwachten. Echter, dat betekent alleen niet dat je elkaar continu naar het leven moet staan, en dat lijkt soms wel te gebeuren: users die een ander echt verafschuwen en vooral bezig zijn om lekker op pijnpuntjes te drukken. Jammer hoor.

Het zou wel helpen als topics een minder grote vuilnisbelt waren, want dan ben je minder snel geneigd om je eigen afval er ook maar bovenop te flikkeren.

Fijne kerst alvast.
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 15:27:35 #122
485843 crew  Jippie
pi_219535424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 14:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Van mij hoeft hij niet weg hoor. Waar ik me wel aan kan irriteren is zijn gedrag. En daar heb ik menig opmerking over geplaatst, via directe feedback aan hem maar ook via TR's aan jullie.

Recursief is zelf ook niet wars van uitdelen. Vaak genoeg indirect en direct gezuig en hij houdt ook van uitdelen. Zo ook bijvoorbeeld hier door mij weg te zetten als 'adjudant van Etto' in z'n post van 12:08. Maar daar tegenover staat dat hij incasseren erg moeilijk vindt. Van wie dan ook. Genoeg in zijn pohi te vinden hierover. Dan weet hij opeens niet hoe snel hij hier naar FB moet rennen om te zeggen dat de sfeer weer verpest wordt en dat ze hem pesten enzo. Echt super volwassen inderaad.

Dat is niet 1x gebeurd, Jippie, dat gebeurd continu. Dat is de MO van Recursief. Uitdagen, uitdagen, en zodra hij moet incasseren, is het gedaan. Vandaag ook voorbeelden met Mutsaers__78 en HowardRoark en in de afgelopen weken met een handvol andere users. Altijd hetzelfde liedje. Op een gegeven moment krijg je daar de opmerkingen wel over ja.

Nogmaals: hij hoeft van mij totaal niet weg. Zoals IsdatZo vermeld, heeft hij ook best goede posts die ik ook waardeer. Voor de rest vraag ik me wel af of hij niet een dikkere huid kan kweken of een paar kan laten groeien. Want deze mensen waren op het schoolplein al niet geliefd en ook in het latere leven niet.
Het zit niet in het kweken van een dikkere huid, maar gewoon ieder in zijn waarde laten.

Ik denk dat het lezen van een andere mening bij een aantal users veel harder binnenkomt dan de bedoeling is. Iedereen zit hier met zijn eigen ideeën, ervaringen en achtergrond. Tel daar het gemis aan non-verbaal communicatie bij op en voordat je het weet ontaardt een goede discussie in een enorm gehakketak.

Niemand hier hoeft best friends forever te worden, maar geef elkaar gewoon een beetje lucht. Het is hier geen Survival of the Fittest' waar de hardste schreeuwer/klager het gelijk aan zijn/haar kant krijgt.

En er is niets mis mee om een discussie op het scherpst van de snede te voeren, maar gezuig, antwoorden eisen en/of het iemand ter verantwoording roepen voor zijn eerdere opmerkingen in een ander topic/deel slaat natuurlijk nergens op. Het is hier geen inquisitie.
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 15:36:52 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219535511
het heeft niet eens met een dikkere huid te maken

gewoon stoppen met letterlijk alles te zien als gesneer en gezuig en getroll omdat er een bepaalde usernaam voor staat, lees het gewoon eerst voor dat je weer dezelfde ellenlange riedel afsteekt

dit is een schoolvoorbeeld van waar het misgaat, we zien iemand die we door de jaren heen niet leuk zijn gaan vinden om de een of andere reden, etto gaat helemaal los omdat hij er vanuit gaat dat het gezuig is, red gaat daar overheen omdat etto toch wel gelijk heeft en het hele topic sneeuwbalt de laan uit

waarom?

een compleet ontopic relevant nieuwsbericht gepost door den vijand

maar op de een of andere manier nog steeds zijn eigen schuld :')
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 15:39:51 #124
485843 crew  Jippie
pi_219535538
quote:

Hopelijk doe je een live-verslag *O*
pi_219536829
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:39 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hopelijk doe je een live-verslag *O*
Gezellig druk.
Geen gestress nog gelukkig, drukke maar relaxte sfeer. Iedereen lijkt zn shit onder controle te hebben.
Bijna alles binnen, behalve datgene wat echt echt echt vers moet.

Geen echte hel nog. Fijn.
1947-2016
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 18:08:43 #126
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219536844
Ik heb varkenshaas met paddestoeletjes
pi_219536856
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 15:36 schreef sp3c het volgende:
het heeft niet eens met een dikkere huid te maken

gewoon stoppen met letterlijk alles te zien als gesneer en gezuig en getroll omdat er een bepaalde usernaam voor staat, lees het gewoon eerst voor dat je weer dezelfde ellenlange riedel afsteekt

dit is een schoolvoorbeeld van waar het misgaat, we zien iemand die we door de jaren heen niet leuk zijn gaan vinden om de een of andere reden, etto gaat helemaal los omdat hij er vanuit gaat dat het gezuig is, red gaat daar overheen omdat etto toch wel gelijk heeft en het hele topic sneeuwbalt de laan uit

waarom?

een compleet ontopic relevant nieuwsbericht gepost door den vijand

maar op de een of andere manier nog steeds zijn eigen schuld :')
Komt door zn MO en historie. Dan krijg je dat. Ook eventuele goede bedoelingen ga je niet meer zien dan.

Is dat raar? Nee. Ezels stoten zich doorgaans niet 2x aan dezelfde steen en ervaring enzo.

Maar de discussie is inmiddels wel klaar. Straat heeft het vanmiddag al opgevangen.
1947-2016
pi_219536867
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:08 schreef sp3c het volgende:
In rode wijn gestoofde Shortribs, met roomboterpuree en oven gegrillde seizoens groenten
Als hoofd, met nog vanalles voor en na.

Zie @Jippie, kerstsfeer.
1947-2016
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 18:15:00 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219536891
Dan blijft het dus pesten
  vrijdag 19 december 2025 @ 18:23:24 #130
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219536953
quote:

Be careful what you wish. Er zijn lieden die er op uit zijn om sommige users met een policy die minder concreet is juist de mond te snoeren. Probleem is vaak niet dat er regels worden overtreden (kun je tegen optreden) maar dat het de ongeschreven regels zijn.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 18:28:21 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219536987
waar heb jij het nou weer over :?
pi_219537015
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Be careful what you wish. Er zijn lieden die er op uit zijn om sommige users met een policy die minder concreet is juist de mond te snoeren. Probleem is vaak niet dat er regels worden overtreden (kun je tegen optreden) maar dat het de ongeschreven regels.
Lees eens wat er staat in die post.

Hoe verderfelijk je mening ook kan zijn (over rusland vind ik), je hebt er recht op. Vvmu is een groot goed in een discussie en ook jij moet je mening kunnen uitten.

Het gezuig, de bekende maniertjes en het getrol echter, daar mag wel 'strak' op opgetreden gaan worden. Dat staat letterlijk in mn post. Dus snap niet helemaal hoe je die reactie spint.
1947-2016
pi_219537062
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Komt door zn MO en historie.
Vaag gedoe. Jij en ook Etto beweren dit wel vaker. Dan vraag ik om concreet te worden en dan blijft het stil. Als je vindt dat ik over de schreef ga dan is kun je een TR zetten of in FB terecht. Ik zal heus wel een keer uit mijn slof geschoten zijn maar dit soort verdachtmakingen zonder concreet te worden hou je maar lekker voor je. Dat frame dat keer op keer wordt opgetuigd is een van de dingen waar ik ontzettend veel last van heb.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2025 18:37:46 ]
  vrijdag 19 december 2025 @ 18:48:54 #134
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219537163
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Lees eens wat er staat in die post.

Hoe verderfelijk je mening ook kan zijn (over rusland vind ik), je hebt er recht op. Vvmu is een groot goed in een discussie en ook jij moet je mening kunnen uitten.

Het gezuig, de bekende maniertjes en het getrol echter, daar mag wel 'strak' op opgetreden gaan worden. Dat staat letterlijk in mn post. Dus snap niet helemaal hoe je die reactie spint.
Even teruggelezen. Ik ben het wel met je eens, want ik ervaar ook getrol hiero. Alleen wordt het verrekte lastig cq. subjectief om trollen aan te wijzen.
Maar we houden verschil van inzicht. Ik heb in mijn hele leven nog nooit één user geblokkeerd, maar vorige week was ik het zat. Toen heb ik isdatzo geblokkeerd. De moderatie doet niets!

Wat betreft vvmu en trollen, ja die twee kunnen soms best botsen. Je mag best geinen als je in de echte discussies maar serieus bent. Je hebt hier ook users die bewust een standpunt innemen (starhopper) om daarmee rage baits uit te lokken.

Maar zoals gezegd, het is allemaal subjectief. Er zijn ook velen die mij weg willen hebben om mijn mening omtrent de Russo-ukraine war. Tegenwoordig post ik bij controversiële stellingen altijd een bron.

Ik ken het FA regime van Remlof (aan den lijven ondervonden) van jaren terug. En écht, daar wil je niet naar terug.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 18:49:59 #135
485843 crew  Jippie
pi_219537171
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:08 schreef sp3c het volgende:
8
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
In rode wijn gestoofde Shortribs, met roomboterpuree en oven gegrillde seizoens groenten
Als hoofd, met nog vanalles voor en na.

Zie @:Jippie, kerstsfeer.
Ik ben jaloers op jullie beiden, maar gun jullie een heerlijk kerstdiner!

Ik mag blij zijn met wat bouillon, hopelijk gepureerde soep (heb woensdag een medische ingreep). Heb voor mijn gezin alvast het een en ander besteld bij de slager, en met oud en nieuw hoop ik weer zelf te kokkerellen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 18:51:51 #136
485843 crew  Jippie
pi_219537185
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Komt door zn MO en historie. Dan krijg je dat. Ook eventuele goede bedoelingen ga je niet meer zien dan.

Is dat raar? Nee. Ezels stoten zich doorgaans niet 2x aan dezelfde steen en ervaring enzo.

Maar de discussie is inmiddels wel klaar. Straat heeft het vanmiddag al opgevangen.
Niet blijven terugblikken naar eerdere posts. Zet gewoon wat vaker je roze bril op.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 18:52:48 #137
485843 crew  Jippie
pi_219537193
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Be careful what you wish. Er zijn lieden die er op uit zijn om sommige users met een policy die minder concreet is juist de mond te snoeren. Probleem is vaak niet dat er regels worden overtreden (kun je tegen optreden) maar dat het de ongeschreven regels zijn.
Volgens mij post je in het verkeerde forumdeel?
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 18:53:03 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219537196
het is nog geen kerst he, mijn verjaardag is nog niet eens geweest

het is gewoon eten voor vandaag
pi_219537221
lekker belangrijk
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 18:56:04 #140
485843 crew  Jippie
pi_219537225
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef sp3c het volgende:

Kerstkindje!

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 19:04:41 #141
485843 crew  Jippie
pi_219537299
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:48 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
De moderatie doet niets!
Serieus?

quote:
Wat betreft vvmu en trollen, ja die twee kunnen soms best botsen. Je mag best geinen als je in de echte discussies maar serieus bent. Je hebt hier ook users die bewust een standpunt innemen (starhopper) om daarmee rage baits uit te lokken.

Punt is dat users met een tegenovergestelde mening elkaar snel als trol wegzetten. Vaak om de ander in diskrediet te brengen.

Elkaar wegzetten als trol is natuurlijk onzin. Zet een TR en laat moderatie er naar kijken.
  vrijdag 19 december 2025 @ 19:11:17 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_219537361
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:53 schreef sp3c het volgende:

Wanneer is jouw verjaardag Sp3c…?
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 19:13:50 #143
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219537386
woensdag ... laat wat weinig tijd over voor kerstinkopen maar toch
  vrijdag 19 december 2025 @ 19:15:58 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_219537399
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:56 schreef Jippie het volgende:

[..]
Kerstkindje!

[ afbeelding ]
Christus mag blij zijn op dezelfde dag geboren te zijn als sp3c, niet andersom
Laffe huichelaar
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 19:16:17 #145
485843 crew  Jippie
pi_219537402
quote:
88s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:13 schreef sp3c het volgende:
woensdag ... laat wat weinig tijd over voor kerstinkopen maar toch
Dat is wel dubbelop, met een kater aan het kerstontbijt *O*
  Moderator vrijdag 19 december 2025 @ 19:21:35 #146
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219537438
Doen jullie dat anders?
pi_219537455
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
8
[..]
Ik ben jaloers op jullie beiden, maar gun jullie een heerlijk kerstdiner!

Ik mag blij zijn met wat bouillon, hopelijk gepureerde soep (heb woensdag een medische ingreep). Heb voor mijn gezin alvast het een en ander besteld bij de slager, en met oud en nieuw hoop ik weer zelf te kokkerellen.
Ah mèèèn...
1947-2016
pi_219537470
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 18:37 schreef recursief het volgende:

[..]
Vaag gedoe. Jij en ook Etto beweren dit wel vaker. Dan vraag ik om concreet te worden en dan blijft het stil. Als je vindt dat ik over de schreef ga dan is kun je een TR zetten of in FB terecht. Ik zal heus wel een keer uit mijn slof geschoten zijn maar dit soort verdachtmakingen zonder concreet te worden hou je maar lekker voor je. Dat frame dat keer op keer wordt opgetuigd is een van de dingen waar ik ontzettend veel last van heb.
Nu moet je niet doorgaan als alles al gezegd en klaar is he?!

Je moet ook weten wanneer je moet stoppen. Spelregel 3 van holland casino. Dus ik ga er verder ook niet inhoudelijk op in.
1947-2016
pi_219537513
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je moet ook weten wanneer je moet stoppen. Spelregel 3 van holland casino.
Je kan niet wel over mij willen praten en tegelijkertijd vinden dat ik zelf mijn mond moet houden.

quote:
Dus ik ga er verder ook niet inhoudelijk op in.
Goed idee.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2025 19:38:31 ]
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 19:53:59 #150
485843 crew  Jippie
pi_219537719
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:26 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je moet ook weten wanneer je moet stoppen. Spelregel 3 van holland casino. Dus ik ga er verder ook niet inhoudelijk op in.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:32 schreef recursief het volgende:

[..]
Je kan niet wel over mij willen praten en tegelijkertijd vinden dat ik zelf mijn mond moet houden.
[..]
Goed idee.
Ik zou graag zien dat het venijn tussen jullie twee verandert in een soort van gedoog constructie. Neem het in overweging.
pi_219537941
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Ik zou graag zien dat het venijn tussen jullie twee verandert in een soort van gedoog constructie. Neem het in overweging.
Zoals gezegd, ik was er al klaar mee met de discussie.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 20:16:48 #152
485843 crew  Jippie
pi_219537965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Maar ik niet }:|
pi_219538052
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 19:53 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee dat het "van twee kanten moet komen". Zoals sp3c ook al zegt: ik post iets doodnormaals en krijg me toch een bak stront over me heen. Ik gebruik FB waar het voor bedoeld is en nog meer stront is mijn deel. Ik doe hier niks verkeerd.

Ik probeer me aan de policy te houden. Zolang de ander dat ook doet is er niks aan de hand. Als ik me een keer niet kan beheersen dan is daar TR of FB voor en dan accepteer ik dat. Maar het constante gezeik dat al minstens twee jaar bezig is zit me hoog. Daar ga ik geen gedoogconstructie voor optuigen. De policy is mijn kader. En fatsoenlijke omgangsvormen. Wat een ander voor overtuigingen of politieke voorkeuren heeft maakt me niet uit, maar maak elkaar niet het leven zuur.

Beoordeel me op mijn (post)gedrag en niet op vage nooit hard gemaakte beschuldigingen over mijn posthistorie of mijn vermeende MO.

Ik ben er echt helemaal klaar mee.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2025 20:25:01 ]
pi_219538073
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Maar ik niet }:|
Alsin 'prima', wat jullie willen.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 20:30:39 #156
485843 crew  Jippie
pi_219538128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:13 schreef Red_85 het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:24 schreef recursief het volgende:

[..]
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee dat het "van twee kanten moet komen". Zoals sp3c ook al zegt: ik post iets doodnormaals en krijg me toch een bak stront over me heen. Ik gebruik FB waar het voor bedoeld is en nog meer stront is mijn deel. Ik doe hier niks verkeerd.

Ik probeer me aan de policy te houden. Zolang de ander dat ook doet is er niks aan de hand. Als ik me een keer niet kan beheersen dan is daar TR of FB voor en dan accepteer ik dat. Maar het constante gezeik dat al minstens twee jaar bezig is zit me hoog. Daar ga ik geen gedoogconstructie voor optuigen. De policy is mijn kader. En fatsoenlijke omgangsvormen. Wat een ander voor overtuigingen of politieke voorkeuren heeft maakt me niet uit, maar maak elkaar niet het leven zuur.

Beoordeel me op mijn (post)gedrag en niet op vage nooit hard gemaakte beschuldigingen over mijn posthistorie of mijn vermeende MO.

Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Jullie zijn allebei geen verkeerde gast, ik vind het dan ook jammer dat er geen consensus is te bereiken om elkaar wat lucht te gunnen.
pi_219538210
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Jullie zijn allebei geen verkeerde gast, ik vind het dan ook jammer dat er geen consensus is te bereiken om elkaar wat lucht te gunnen.
Jippie, zie post 155 wat mijn standpunt is.

Blijkbaar komt die consensus idd niet van beide kanten. Zie ook de eerste zin van zijn post dat hij 'een beetje klaar mee dat het "van twee kanten moet komen" '.

Dan kan ik er weinig meer aan doen.
1947-2016
  vrijdag 19 december 2025 @ 20:41:12 #158
459912 FlippingCoin
pi_219538226
pi_219538626
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
• Ik maak een normale post --> Ik krijg een bak stront over me heen
• Ik gebruik FB waar het voor is --> Ik krijg weer een paar bakken stront over me heen
• Ik krijg vage frames aangemeten over mijn vermeende postgedrag uit het verleden, zonder dat het ooit concreet wordt

Eerlijk Jippie, ik doe helemaal niks verkeerd. Ik zou niet weten waarom je een beroep op me doet.

Nogmaals, als een ander zich aan de policy en normale omgangsvormen houdt dan is het wat mij betreft prima. Geldt ook voor Red_85 en Etto. En het maakt me dan niet uit hoe ze denken over politieke of maatschappelijke onderwerpen. Dat is het punt niet. Ze mogen het op elk punt met me oneens zijn, zolang ze fatsoenlijk met me omgaan. Doen ze dat dan zul je van mij geen last hebben.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 19 december 2025 @ 21:34:46 #160
485843 crew  Jippie
pi_219538785
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 20:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Jippie, zie post 155 wat mijn standpunt is.

Blijkbaar komt die consensus idd niet van beide kanten. Zie ook de eerste zin van zijn post dat hij 'een beetje klaar mee dat het "van twee kanten moet komen" '.

Dan kan ik er weinig meer aan doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2025 21:21 schreef recursief het volgende:

[..]
• Ik maak een normale post --> Ik krijg een bak stront over me heen
• Ik gebruik FB waar het voor is --> Ik krijg weer een paar bakken stront over me heen
• Ik krijg vage frames aangemeten over mijn vermeende postgedrag uit het verleden, zonder dat het ooit concreet wordt

Eerlijk Jippie, ik doe helemaal niks verkeerd. Ik zou niet weten waarom je een beroep op me doet.

Nogmaals, als een ander zich aan de policy en normale omgangsvormen houdt dan is het wat mij betreft prima. Geldt ook voor Red_85 en Etto. En het maakt me dan niet uit hoe ze denken over politieke of maatschappelijke onderwerpen. Dat is het punt niet. Ze mogen het op elk punt met me oneens zijn, zolang ze fatsoenlijk met me omgaan. Doen ze dat dan zul je van mij geen last hebben.
Ik heb het niet over iets verkeerds doen of hebben gedaan, maar geef elkaar wat lucht en laat eerdere ergernis voor wat het is.

Inhoudelijk zullen jullie op de diverse onderwerpen van mening blijven verschillen, dat is geen probleem. Maar zie elkaar niet als vijand.

Dit is het laatste wat ik er over zeg, ik hoop dat jullie er iets mee kunnen.
  zaterdag 20 december 2025 @ 13:26:02 #161
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219542066
Er zijn enkele posts van mij verwijderd uit het Oekraine topic. Ik zei een en ander over LGBT in relatie tot gevechts- en sneulbereidheid. De moderator doet dit af als homohaat.

Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Ik zou willen vragen om deze verwijdering van de post te herzien en als de post voldoet aan de policy en gangbare maatschappelijke normen dat deze wordt teruggeplaatst :)

Dit vind ik niet acceptabel :)

[ Bericht 0% gewijzigd door phpmystyle op 20-12-2025 14:12:18 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 13:32:59 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219542168
je stelling is dat de lgbt gemeenschap niet of minder sneuvelbereid is?
  zaterdag 20 december 2025 @ 14:01:50 #163
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219542374
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 december 2025 13:32 schreef sp3c het volgende:
je stelling is dat de lgbt gemeenschap niet of minder sneuvelbereid is?
Je moet het even teruglezen en de foto bekijken binnen de context en het onderwerp.
Ik poste een foto van Zweedse soldaten met pride vlaggen. Ik schreef daar iets bij in de trant van: "dat wij in onze samenleving minder sneuvelbereidheid hebben" of tenminste dat is de hoofdgedachte.

Hier zijn ook wel bronnen voor. Nogmaals: dit heeft NIKS te maken met homohaat. Ik wil jou ook écht vragen dit terug te nemen en de posts weer zichtbaar te maken. Niet om de discussie overnieuw te doen, maar puur omdat dit wel gerectificeerd moet worden.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 14:03:33 #164
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219542391
dus een transvlag en een paar blondjes staat gelijk aan minder sneuvelbereid?
  zaterdag 20 december 2025 @ 14:05:47 #165
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219542417
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
dus een transvlag en een paar blondjes staat gelijk aan minder sneuvelbereid?
Homogeniteit en uniformiteit is de basis van een solide en vitaal lager. Hoe diverser je de groep maakt, hoe minder de prestaties. Je bouwt een leger op met zoveel mogelijk mensen die op elkaar lijken.

Vroeger droegen alle soldaten (tegenwoordig niet meer) kort of gemillimeterd haar.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 14:09:30 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219542465
hoe kom je daar nu weer bij
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 20 december 2025 @ 14:15:58 #167
485843 crew  Jippie
pi_219542522
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Homogeniteit en uniformiteit is de basis van een solide en vitaal lager. Hoe diverser je de groep maakt, hoe minder de prestaties. Je bouwt een leger op met zoveel mogelijk mensen die op elkaar lijken.

Vroeger droegen alle soldaten (tegenwoordig niet meer) kort of gemillimeterd haar.
Dus een leger van FOK!-users zou falen op het slagveld?
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 14:22:58 #168
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219542598
hoe verklaar je het vreemdelingenlegioen?
  zaterdag 20 december 2025 @ 14:23:02 #169
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219542599
quote:
2s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:15 schreef Jippie het volgende:

[..]
Dus een leger van FOK!-users zou falen op het slagveld?
Absoluut. De basis van een leger gaat over eenheid en LGBT gaat over diversiteit , dat zijn zaken die haaks staan op elkaar. Ik had - maar dat spreekt minder tot de verbeelding - een foto kunnen plaatsen van soldaten met metal/gothic kleding. Een FOK! leger plaats ik ook onder de categorie bont gezelschap maar geen eenheid :)

Misschien had ik bij het plaatsen dat erbij moeten schrijven zodat ook users zoals sp3c dit beter hadden begrepen. Dat is voor mij een aandachtspuntje voor de volgende keer.

Maar ik zou wel graag zien dat de kwalificatie homohaat weg gaat, en de posts weer teruggezet worden. Niet om de discussie te herstarten, maar om dit misverstand recht te zetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door phpmystyle op 20-12-2025 14:31:16 ]
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 14:23:49 #170
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219542602
de dames waren gewoon netjes in uniform
  zaterdag 20 december 2025 @ 14:26:35 #171
319979 Fok-it
All is well
pi_219542634
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Tegenwoordig? In de jaren 70 was daar al flinke commotie over toen een soldaat met lang haar veroordeeld werd toen hij weigerde het te knippen. Die regel toen ook meteen afgeschaft
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 14:32:01 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219542718
nee hoor je zag wat soldaten en wat pridevlaggen en verbond er je conclusie aan

geen misverstand, maakt niet uit waar je doelpalen uiteindelijk terecht komen
  zaterdag 20 december 2025 @ 14:36:12 #173
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219542824
quote:
88s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:32 schreef sp3c het volgende:
nee hoor je zag wat soldaten en wat pridevlaggen en verbond er je conclusie aan

geen misverstand, maakt niet uit waar je doelpalen uiteindelijk terecht komen
Nogmaals. Lees eens terug wat ik schrijf, spreek het hardop uit. En herhaal het eventueel.
Maar hoe die posts met ook nog deze uitleg jou brengt naar "haat" is ronduit dwaas.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 15:21:48 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219543320
Maar die verdere uitleg maakt het alleen maar erger _O-

Eerst dacht ik dat het enkel om de vlag ging, hier stel je dat lgbt en de krijgsmacht niet verenigbaar want iedereen moet op elkaar lijken

Vervolgens iets raars over militairen in metal/gothic outfit terwijl de militairen op de foto gewoon netjes in uniform waren

Lees het zelf eens terug voor je verder gaat
  Forum Admin zaterdag 20 december 2025 @ 16:03:46 #175
pi_219543694
Hoe vind je het zelf gaan @phpmystyle?
  zaterdag 20 december 2025 @ 17:08:21 #176
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219544085
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2025 16:03 schreef Straatcommando. het volgende:
Hoe vind je het zelf gaan @:phpmystyle?
Goed.
Ik heb mijn punt gemaakt. Voor eenieder die meeleest is het duidelijk. Ik ga hier ook niet over lopen mailen of wat. FOK! draait op vrijwilligers - die over het algemeen eerlijk zijn - en die heb je niet alrijd voor het uitkiezen.
De nogal summiere pennenvruchten van sp3c waarmee hij zijn actie verdedigt spreekt boekdelen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 20 december 2025 @ 18:26:21 #177
485843 crew  Jippie
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 21:14:05 #178
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219546260
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 17:08 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Goed.
Ik heb mijn punt gemaakt. Voor eenieder die meeleest is het duidelijk. Ik ga hier ook niet over lopen mailen of wat. FOK! draait op vrijwilligers - die over het algemeen eerlijk zijn - en die heb je niet alrijd voor het uitkiezen.
De nogal summiere pennenvruchten van sp3c waarmee hij zijn actie verdedigt spreekt boekdelen.
Jij verdedigt mijn actie met je pennenvruchten

Ga alstjeblieft verder
  zaterdag 20 december 2025 @ 21:18:27 #179
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219546325
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 21:14 schreef sp3c het volgende:

[..]
Jij verdedigt mijn actie met je pennenvruchten

Ga alstjeblieft verder
Waarom zou ik er verder energie in stoppen?
Jij praat er maar om heen. Je kan toch gewoon dat deel van mijn post citeren waaruit homohaat/homofobie blijkt. Gewoon citeren.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  zaterdag 20 december 2025 @ 21:18:55 #180
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_219546332
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 14:23 schreef phpmystyle het volgende:
Absoluut. De basis van een leger gaat over eenheid en LGBT gaat over diversiteit , dat zijn zaken die haaks staan op elkaar. Ik had - maar dat spreekt minder tot de verbeelding - een foto kunnen plaatsen van soldaten met metal/gothic kleding. Een FOK! leger plaats ik ook onder de categorie bont gezelschap maar geen eenheid
Wat een schrikbarend slecht begrip van hoe dit soort dingen in de praktijk werken.

Legers zijn bij uitstek, zeker ten tijde van mobilisatie de meest diverse plekken die bestaan.

Mensen van alle rangen en standen in de maatschappij, mensen met alle denkbare achtergronden. Ik zat met TU Delft afgestudeerde rocket-scientists, letterlijk, tuinmannen, electro monteurs, barmannen. Als 010 tussen limburgers, brabanders, groningers.

Je hebt echt geen notie.
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 21:20:49 #181
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219546361
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 21:18 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Waarom zou ik er verder energie in stoppen?
Jij praat er maar om heen. Je kan toch gewoon dat deel van mijn post citeren waaruit homohaat/homofobie blijkt. Gewoon citeren.
Die foto in combinatie met de tekst en je uitleg hier
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 21:23:30 #182
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219546413
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 december 2025 21:18 schreef ExTec het volgende:

[..]
Wat een schrikbarend slecht begrip van hoe dit soort dingen in de praktijk werken.

Legers zijn bij uitstek, zeker ten tijde van mobilisatie de meest diverse plekken die bestaan.

Mensen van alle rangen en standen in de maatschappij, mensen met alle denkbare achtergronden. Ik zat met TU Delft afgestudeerde rocket-scientists, letterlijk, tuinmannen, electro monteurs, barmannen. Als 010 tussen limburgers, brabanders, groningers.

Je hebt echt geen notie.
https://en.wikipedia.org/wiki/32_Battalion_(South_Africa)
  zaterdag 20 december 2025 @ 21:23:40 #183
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219546416
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 december 2025 21:20 schreef sp3c het volgende:

[..]
Die foto in combinatie met de tekst en je uitleg hier
Citeer gewoon dat deel dat ik mijn afschuw uitspreek over die mensen.
Maar die vind je niet omdat ik ook vanzelfsprekend geen homo's haat. Sterker nog. Ik haat niemand.

Get over it sp3c en fijne avond verder :)
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  Moderator zaterdag 20 december 2025 @ 21:25:37 #184
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219546447
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 december 2025 21:23 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Citeer gewoon dat deel dat ik mijn afschuw uitspreek over die mensen.
Maar die vind je niet omdat ik ook vanzelfsprekend geen homo's haat. Sterker nog. Ik haat niemand.

Get over it sp3c en fijne avond verder :)
Ik heb niet gezegd dat je je afschuw uitsprak

Ik heb die discussie (leger is zwak want ze hebben transvlaggen, zie deze foto) bestempeld als homohaat en verwijderd
pi_219548662
er zal wel een reden zijn waarom de VS het transgedoe uit het leger gewerkt heeft maar dit als argument aanbrengen zal allicht niet tellen vanwege het anti-trump sentiment hier
  zondag 21 december 2025 @ 10:19:24 #186
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219549246
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 07:42 schreef CruzerXtreme het volgende:
er zal wel een reden zijn
Zeg dan.
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 11:33:10 #187
485843 crew  Jippie
pi_219549579
Trump zal waarschijnlijk een keer een ladyboy bij 'the pussy hebben gegrabt'
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 11:41:35 #188
485843 crew  Jippie
pi_219549646
Het wil niet zeggen dat als Trump wat vindt wij naar zijn pijpen moeten dansen.

Iedereen is vrij hem te adoreren, te dulden of hem een idioot te vinden. Tenzij je de States de komende jaren wil bezoeken en je social media (en dat van je bubbel) gaan doorlichten.

Trump zal gerust zijn kwaliteiten hebben, maar ik heb ze nog niet kunnen ontdekken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 11:48:33 #189
485843 crew  Jippie
  zondag 21 december 2025 @ 12:03:22 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219549802
Kan iemand misschien eens naar deze vuilnisbak in de vorm van een topic kijken: NWS / Duitse kerstmarktseizoen begonnen met meer betonblokken

Het begint al bij de fipo maar wordt daarna niet veel beter.
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 13:44:35 #191
485843 crew  Jippie
pi_219550547
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 12:03 schreef Isdatzo het volgende:
Kan iemand misschien eens naar deze vuilnisbak in de vorm van een topic kijken: NWS / Duitse kerstmarktseizoen begonnen met meer betonblokken

Zal er zo naar kijken, nu een veegslotje.
pi_219550701
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 12:03 schreef Isdatzo het volgende:

Is het echt nodig om overal over te gaan klikken?
Jouw wegkijk-kliekje heeft POL al stevig in handen, moet NWS ook kapot?
Gun andersdenkenden ook eens wat.

Iets met de Kerstgedachte ofzo.

Oh wacht, jullie noemen dat 'winterfeest'
  zondag 21 december 2025 @ 14:04:38 #193
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219550712
quote:
18s.gif Op zondag 21 december 2025 14:02 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]

Ik heb'm in de blokkeerlijst gezet. Zou iedereen moeten doen.
Onbegrijpelijk dat dit wordt toegelaten. En we hebben daar nog 5 van.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
pi_219550880
quote:

[..]

_O- _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 14:25:09 #195
485843 crew  Jippie
pi_219550897
quote:

[..]

Hou jullie gekibbel ajb buiten Feedback ~:)
  zondag 21 december 2025 @ 14:27:27 #196
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219550917
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 14:25 schreef Jippie het volgende:
Hou jullie gekibbel ajb buiten Feedback ~:)
Maar in de reguliere topics mag het toch ook niet?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 14:30:28 #197
485843 crew  Jippie
pi_219550944
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 14:04 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Ik heb'm in de blokkeerlijst gezet. Zou iedereen moeten doen.
Onbegrijpelijk dat dit wordt toegelaten. En we hebben daar nog 5 van.
Het is hier geen cirklejerk, iedereen mag hier zijn eigen mening ventileren (mits binnen policy).

En kap eens met dit soort stemmingmakerij, het is echt niveuatje kleuterschool }:|
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 14:31:38 #198
485843 crew  Jippie
pi_219550949
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 14:27 schreef Tengano het volgende:

[..]
Maar in de reguliere topics mag het toch ook niet?
Geen persoonlijke aanvallen, dat klopt. Tussen gekibbel en persoonlijke aanvallen zit wel wat verschil.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 15:52:13 #199
485843 crew  Jippie
pi_219551938
En ik mis Aberkullie, kom terug!

FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 15:58:56 #200
485843 crew  Jippie
pi_219552004
11830f97a2bf70ec2d0cdbed0a1e68ee5c5b46de.jpg?1766329136
  zondag 21 december 2025 @ 16:49:17 #201
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219552500
quote:

[..]

Wat zou ik 'andersdenkenden' moeten gunnen dat ik ze nu niet gun?
Huilen dan.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 17:11:27 #202
485843 crew  Jippie
pi_219552627
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 16:45 schreef ExTec het volgende:

[..]
Als je het topic leest is de reden waarom het niet gebeurt, niet technisch.

100% ideologisch. Want op X wordt anti-woke, anti-migratie, anti-eu sentiment immers by design gepushed.

Overigens interesseert mij persoonlijk dat 0,0. Maar media waarvan we gewoon kunnen lezen dat desinformatie gedoogd wordt, als het in het straatje van de grootheidswaanzinnige eigenaar past, waar zijn brainfarts met prio in iedereen z'n tijdlijn verschijnt, zijn wanstaltig. Ik zou ook geen krant lezen waar de ideeen van de eigenaar constant voorpagina nieuws zijn.
Dat is een onjuiste aanname, de link naar Twitter zit er al jarenlang en ver voordat Musk Twitter heeft hervormd naar een rathole.

Ik zal het bewuste topic eens opzoeken, volgens mij staat het op een too-lijstje net als veel andere zaken. Maar zoals ik in het Oekraïne - topic aangaf willen social media bedrijven dat de content op hun eigen platform wordt bekeken. Omdat ze zo meer inkomsten genereren.

En het is niet zo netjes om de forumeigenaar zo negatief weg te zetten. Zonder hem zaten we hier ook niet te bakkeleien met elkaar.
Aanpassingen op het forum kosten tijd en geld wat er beide momenteel niet is.

Even naar hier gekopieerd om niet langer off-topic te gaan in Oekraïne - topic.
  zondag 21 december 2025 @ 20:13:16 #204
6484 ExTec
pi_219553935
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 17:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Discussie is wmb gevoerd hoor, ik heb er vrede mee. 1 klein punt:

quote:
En het is niet zo netjes om de forumeigenaar zo negatief weg te zetten.
Jouw waardeoordeel om anti-woke, anti-migratie, anti-eu als negatief weg te zetten, niet het mijne.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 20:59:34 #205
485843 crew  Jippie
pi_219554444
quote:
7s.gif Op zondag 21 december 2025 20:13 schreef ExTec het volgende:

[..]
Discussie is wmb gevoerd hoor, ik heb er vrede mee. 1 klein punt:
[..]
Jouw waardeoordeel om anti-woke, anti-migratie, anti-eu als negatief weg te zetten, niet het mijne.
Leg mij geen woorden in de mond, ik doelde op deze opmerking:

quote:
als het in het straatje van de grootheidswaanzinnige eigenaar past, waar zijn brainfarts met prio in iedereen z'n tijdlijn verschijnt, zijn wanstaltig
Misschien is dit door jou als compliment bedoeld, ik zie het als iemand negatief wegzetten.
  zondag 21 december 2025 @ 21:00:30 #206
6484 ExTec
pi_219554457
quote:
2s.gif Op zondag 21 december 2025 20:59 schreef Jippie het volgende:

[..]
Leg mij geen woorden in de mond, ik doelde op deze opmerking:
[..]
Misschien is dit door jou als compliment bedoeld, ik zie het als iemand negatief wegzetten.
Dat ging over musk.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 21 december 2025 @ 21:46:23 #207
485843 crew  Jippie
pi_219555186
quote:
10s.gif Op zondag 21 december 2025 21:00 schreef ExTec het volgende:

[..]
Dat ging over musk.
Dan heb ik je helemaal verkeerd begrepen, sorry :@
  Moderator zondag 21 december 2025 @ 22:16:15 #208
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219555665
Lol
pi_219556078
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2025 22:16 schreef sp3c het volgende:
Lol
  maandag 22 december 2025 @ 20:56:18 #210
459912 FlippingCoin
pi_219563555
@Straatcommando. mijn reactie was weggehaald, maar was gewoon een serieuze vraag? :?
  Forum Admin maandag 22 december 2025 @ 20:57:05 #211
pi_219563573
quote:
16s.gif Op maandag 22 december 2025 20:56 schreef FlippingCoin het volgende:
@:Straatcommando. mijn reactie was weggehaald, maar was gewoon een serieuze vraag? :?
Reactie op denk ik
  maandag 22 december 2025 @ 20:57:42 #212
459912 FlippingCoin
pi_219563583
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 20:57 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Reactie op denk ik
oh oke, logisch dan. :)

was niet zo'n boeiende vraag ook verder
  maandag 22 december 2025 @ 22:25:35 #213
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219564756
Wat was er mis met mijn reactie in NWS / Auto ingereden op menigte Nunspeet :? . De reactie die ik citeerde staat er nog, en ik zei toch niks geks?
Huilen dan.
  Forum Admin maandag 22 december 2025 @ 22:37:38 #214
pi_219564845
quote:
7s.gif Op maandag 22 december 2025 22:25 schreef Isdatzo het volgende:
Wat was er mis met mijn reactie in NWS / Auto ingereden op menigte Nunspeet :? . De reactie die ik citeerde staat er nog, en ik zei toch niks geks?
Nee, die reactie kreeg ik om een of andere reden niet verwijderd. Ook hier, jouw reactie was dus een reactie op een verwijderde post.
  maandag 22 december 2025 @ 22:39:00 #215
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_219564853
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2025 22:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee, die reactie kreeg ik om een of andere reden niet verwijderd. Ook hier, jouw reactie was dus een reactie op een verwijderde post.
Ait.
Huilen dan.
pi_219572026
Tnx. ^O^
pi_219573896
Kunnen jullie de titel van dit topic even corrigeren?

NWS / Vrouwen willen geen man meer: Mannen zijn kamerplant met rijbewijs 2

Er staat 2 maar het is inmiddels 3 in de reeks.
pi_219573912
Doen we nog een kerstliedje?
pi_219574010
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2025 23:16 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Kunnen jullie de titel van dit topic even corrigeren?

NWS / Vrouwen willen geen man meer: Mannen zijn kamerplant met rijbewijs #3

Er staat 2 maar het is inmiddels 3 in de reeks.
Ik zie dat het in orde is gemaakt.
Complimenten.
pi_219576206
De jongeman is gevonden. Topic mag dicht. Bvd.

NWS / Vermist; Thijmen Weeda [21] uit Amsterdam
pi_219588367
Ik zit mobiel, dus als iemand hier een nieuw deel van wil openen dan kan hij dat zelf doen.
voetbalmanager2 in NWS / Trump wil een einde maken aan de macht van de EU
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_219597868
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:25 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ik maak ruzie met jou omdat je een gekkie bent die hulp nodig heeft.
Kan een van de mods iets doen aan het ruzie zoeken van sommige users zoals red 85. Want die zitten niet op dit forum om het nieuws te bespreken.

[ Bericht 0% gewijzigd door torentje op 26-12-2025 10:52:03 ]
pi_219598624
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Kan een van de mods iets doen aan het ruzie zoeken van sommige users zoals red 85. Want die zitten niet op dit forum om het nieuws te bespreken.
Ah, je kunt de waarheid niet aan. Lastig he?

Kom wel om te discussieren. Alleen niet met jou omdat het daar gewoon niet mee gaat vanwege de hoeveelheid dwaze wartaal.

En wat je ook mag doen is even een mention uitvoeren als je iemand wil aanspreken.

Laf op zoveel niveaus. Laf om jezelf in de spiegel te bekijken. Laf om de wereld in te stappen. Laf om voor jezelf een beter leven bij elkaar te werken. Laf om hulp te zoeken voor je brein. Laf om een mention uit te voeren.

En dan ben ik diegene die geen blad voor de mond neemt nee.
1947-2016
pi_219599611
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 12:08 schreef torentje het volgende:

[..]
Weet ik dat dit FB is, maar ik wil de mods attent maken op de users die niet op dit forum komen om het nieuws te bespreken, maar stemming lopen te maken tegen linkse users.
Gebeurd ook andersom, gisteren ook pro Israel trol, dom vervalser en zo. :O
Het gaat van 2 kanten vaak vrij fel en jij kan er zelf ook wel wat mee.

Beetje raar om er 1 persoon uit te halen waar de mods wat aan moeten gaan doen, die hebben vandaag wel wat beters te doen denk ik. ~:)
pi_219600754
Ik ben eerder deze week 24 uur geband door een anonieme mod omdat ik ontregelend bezig zou zijn. Wat houdt dat precies in? Want ik het vrij ontregelend als een user wekelijks dezelfde argumenten recyclet en doet alsof die niet al eerder ontkracht zijn. Volgens mij ben je dan aan het trollen. Moet ik zelf een archief bijhouden of leven mods bij de waan van de dag hier omdat het NWS is?
What Would Goku Do
pi_219600766
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:12 schreef viagraap het volgende:
Ik ben eerder deze week 24 uur geband door een anonieme mod
Dat kan niet eens
pi_219600787
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat kan niet eens
Ik kon niet meer posten in NWS en ik had een DM die dat verklaarde. Iets anders kan ik er ook niet van maken.
What Would Goku Do
pi_219600801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:14 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ik kon niet meer posten in NWS en ik had een DM die dat verklaarde. Iets anders kan ik er ook niet van maken.
Er is maar een handjevol mensen die bans uit kunnen delen en daar zit geen enkele mod tussen.
pi_219600822
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Er is maar een handjevol mensen die bans uit kunnen delen en daar zit geen enkele mod tussen.
:? Een admin dan? Weet ik veel hoe dat heet, ik ben in heel mijn tijd hier maar een aantal keer geband.
What Would Goku Do
pi_219600829
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:16 schreef viagraap het volgende:

[..]
:? Een admin dan? Weet ik veel hoe dat heet, ik ben in heel mijn tijd hier maar een aantal keer geband.
Admins en FA's inderdaad.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 14:23:20 #233
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219600907
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:14 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
actually ... straatcommando. is ook NWS mod
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 14:23:43 #234
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219600911
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:14 schreef viagraap het volgende:

[..]
die dm wordt uitomatisch verstuurd volgens mij
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 14:23:50 #235
485843 crew  Jippie
pi_219600914
Het is Kerst!

pi_219600915
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
actually ... straatcommando. is ook NWS mod
Ah, I stand corrected
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 14:26:45 #237
485843 crew  Jippie
pi_219600953
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 10:43 schreef torentje het volgende:

[..]
Nee, we zitten niet in een opvoedkundig gesticht.
Ieder draagt zijn eigen verantwoordelijkheid.
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 december 2025 11:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Ah, je kunt de waarheid niet aan. Lastig he?

Kom wel om te discussieren. Alleen niet met jou omdat het daar gewoon niet mee gaat vanwege de hoeveelheid dwaze wartaal.

En wat je ook mag doen is even een mention uitvoeren als je iemand wil aanspreken.

Laf op zoveel niveaus. Laf om jezelf in de spiegel te bekijken. Laf om de wereld in te stappen. Laf om voor jezelf een beter leven bij elkaar te werken. Laf om hulp te zoeken voor je brein. Laf om een mention uit te voeren.

En dan ben ik diegene die geen blad voor de mond neemt nee.
Met Kerst hebben we het alleen over liflafjes..
pi_219600974
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Toch maar weer tijd voor een kerstliedje
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 14:28:26 #239
485843 crew  Jippie
pi_219600983
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:27 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Toch maar weer tijd voor een kerstliedje
_O_
pi_219600991
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:23 schreef sp3c het volgende:

[..]
die dm wordt uitomatisch verstuurd volgens mij
Ah vandaar. Ik wil best toegeven dat ik niet meer constructief bezig was nee, maarja als je niet meer weet of <Knip-kijk eens naar je eigen postgedrag> (dat allitereert fijn ik bedoel het niet letterlijk c_/ ) te maken hebt word je weleens baldadig.

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 26-12-2025 14:33:18 ]
What Would Goku Do
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 14:31:18 #241
485843 crew  Jippie
pi_219601019
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:12 schreef viagraap het volgende:
Ik ben eerder deze week 24 uur geband door een anonieme mod omdat ik ontregelend bezig zou zijn. Wat houdt dat precies in? Want ik het vrij ontregelend als een user wekelijks dezelfde argumenten recyclet en doet alsof die niet al eerder ontkracht zijn. Volgens mij ben je dan aan het trollen. Moet ik zelf een archief bijhouden of leven mods bij de waan van de dag hier omdat het NWS is?
Vast de Geest van het huidige kerstmis!
pi_219601292
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:26 schreef Jippie het volgende:

[..]
[..]
Idd, na op kerstavond een groot diner met vrienden met shortribs gehad te hebben, vanavond gourmetten met de familie.

Hoe gaat het met jou?
1947-2016
pi_219601393
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:31 schreef Jippie het volgende:

[..]
Vast de Geest van het huidige kerstmis!
Die houdt volgens jou in dat doen alsof je dingen niet weet of te lui bent om het even op te zoeken geen trollgedrag is? Je maakt zelf ook nieuws op de FP, je gaat mij niet wijsmaken dat je even weinig weet van dingen als sommige users proberen te doen voorkomen.
What Would Goku Do
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 15:40:31 #244
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219601986
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Idd, na op kerstavond een groot diner met vrienden met shortribs gehad te hebben, vanavond gourmetten met de familie.

Hoe gaat het met jou?
Wij hadden krabbetjes :9~

beetje teveel kaas I know maar je kunt nooit teveel kaas

Ook varkenshaas

Met mislukte rösti en champignons in mislukte saus

De rest geen fotos van want vergeten,(steak tartare) en na de mislukte saus had ik geen zin meer in bewijsmateriaal, het was frambozen sorbet en er hadden meer frambozen in gemogen maar die dingen zijn duur wn het was toch lekker :9

Maar volgende keer bevroren frambozen

[ Bericht 8% gewijzigd door sp3c op 26-12-2025 16:07:05 ]
pi_219602297
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:40 schreef sp3c het volgende:

[..]
Wij hadden krabbetjes :9~

[ afbeelding ]

beetje teveel kaas I know maar je kunt nooit teveel kaas
Dat kan idd niet. :D
1947-2016
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 16:08:00 #246
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219602350
was wel lekker iig en de varkenshaas ... boooooooh
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 16:10:45 #247
485843 crew  Jippie
pi_219602376
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 14:55 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoe gaat het met jou?
Mwah, wil je het echt weten?
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 16:11:02 #248
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219602379
ik wel
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 16:17:30 #249
485843 crew  Jippie
pi_219602438
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 15:03 schreef viagraap het volgende:

[..]
Die houdt volgens jou in dat doen alsof je dingen niet weet of te lui bent om het even op te zoeken geen trollgedrag is? Je maakt zelf ook nieuws op de FP, je gaat mij niet wijsmaken dat je even weinig weet van dingen als sommige users proberen te doen voorkomen.
Hoezo niet weten of te lui? Steek je handen zelf eens uit de mouwen hier, en daarna mag je pas commentaar leveren op wat wij doen.

Overigens 'maak' ik geen nieuws op de FP, dat zou pas echt nieuws zijn.

Vertalen en/of herschrijven van nieuwsberichten is mijn hoofdtaak daar, en er eventuele bijpassende tweets of beelden bij zoeken. Daarnaast moderatie en soms een reisburo.
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 16:20:02 #250
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219602483
reisburo?

ik wil naar geneve medio februari
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 16:20:54 #252
485843 crew  Jippie
pi_219602502
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:11 schreef sp3c het volgende:
ik wel
Jij hebt in ieder geval veel lekkerder gegeten dan ik sp3c.

de rest volgt na 20 uur, iedereen moet nog aan de kerstdis
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 16:22:16 #253
485843 crew  Jippie
pi_219602526
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:20 schreef sp3c het volgende:
reisburo?

ik wil naar geneve medio februari
Ik kan je op de FP met vakantie sturen, maar je zult zelf naar Genève moeten reizen :@
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 16:23:27 #254
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219602550
had gewisseld naar de 24ste door tijdgebrek

kerstavond was 'gewoon' chinees maar dat doe ik traditioneel op mijn verjaardag ... was wel een prima chinees met old school babi pangang enzo
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 16:24:00 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219602560
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik kan je op de FP met vakantie sturen, maar je zult zelf naar Genève moeten reizen :@
wat is mijn voordeel?

linkje of iets?
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 16:24:12 #256
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219602562
ik wil met vliegtuig
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 16:27:15 #257
485843 crew  Jippie
pi_219602606
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:23 schreef sp3c het volgende:
had gewisseld naar de 24ste door tijdgebrek

kerstavond was 'gewoon' chinees maar dat doe ik traditioneel op mijn verjaardag ... was wel een prima chinees met old school babi pangang enzo
Er is niets mis met een goed Chinees restaurant :Y)
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 26 december 2025 @ 16:27:48 #258
485843 crew  Jippie
pi_219602618
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:24 schreef sp3c het volgende:

[..]
wat is mijn voordeel?

linkje of iets?
Ik stuur je wel een DM :)
  Moderator vrijdag 26 december 2025 @ 16:30:30 #259
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219602650
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er is niets mis met een goed Chinees restaurant :Y)
Chinees Indisch

dus niet de echte echte chinees die alles verdrinkt in soja saus maar wat we alleen in Nederland kennen
we kwamen een keer thuis uit (ik meen) Groningen na een wedstrijd, dik na 12, ik was jarig en ik en pa hadden honger en enige wat open was was de chinees, sindsdien bestel ik altijd chinees op mijn verjaardag :D
pi_219603590
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:10 schreef Jippie het volgende:

[..]
Mwah, wil je het echt weten?
Ok
Sterkte :)
1947-2016
  vrijdag 26 december 2025 @ 18:49:35 #261
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219603999
Ah, de mods zijn er weer :) Welkom terug ~:)

Er lopen inmiddels twee topics van een neefje van mij. Zouden jullie die van @Kim-Holland willen behouden en die andere svp willen sluiten?

NWS / Kerstkind in Artis: olifantje geboren in de kerstnacht

Hartelijk dank!

🐘
pi_219605471
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef Tengano het volgende:

Er lopen inmiddels twee topics van een neefje van mij. Zouden jullie die van @:Kim-Holland willen behouden en die andere svp willen sluiten?

Hartelijk dank!

🐘
Oom Tengano.
pi_219612394
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 december 2025 16:17 schreef Jippie het volgende:

[..]
Hoezo niet weten of te lui? Steek je handen zelf eens uit de mouwen hier, en daarna mag je pas commentaar leveren op wat wij doen.

Overigens 'maak' ik geen nieuws op de FP, dat zou pas echt nieuws zijn.

Vertalen en/of herschrijven van nieuwsberichten is mijn hoofdtaak daar, en er eventuele bijpassende tweets of beelden bij zoeken. Daarnaast moderatie en soms een reisburo.
}:|
Ik snap ook wel dat je geen nieuws maakt. Moet ik alles letterlijk zeggen wat ik bedoel? Want als ik dat doe krijgen de meeste users in NWS het nog steeds voor elkaar iets anders ervan te maken. Zoals ik hier eerder letterlijk een disclaimer zette bij het gebruik van het woord 'mongool'. Ik heb gezien dat je de wereld een stuk beter begrijpt dat Danny dus volgens mij weet je prima wat ironie is.

Wat niet weten of luiheid bij users betreft: ik ga me niet laten welgevallen dat ik vrijwel niets kan zeggen zonder voor antisemiet uitgemaakt te worden in een topic over Palestina. Dat ze die kaart steevast uit de kast trekken kan ik niet anders verklaren dan door een totaal gebrek aan kennis, of opzettelijk doen alsof die ontbreekt. Moet ik bij iedere ongefundeerde beschuldiging een TR zetten? Weet je wat je dan op de hals haalt als je daar daadwerkelijk iets mee wilt doen?
What Would Goku Do
  Moderator zaterdag 27 december 2025 @ 12:12:18 #264
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219612615
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 december 2025 18:49 schreef Tengano het volgende:

Er lopen inmiddels twee topics van een neefje van mij. Zouden jullie die van @:Kim-Holland willen behouden en die andere svp willen sluiten?

Hartelijk dank!

🐘
Ok!
  zaterdag 27 december 2025 @ 12:14:56 #265
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_219612646
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 12:12 schreef sp3c het volgende:
Ok!
Dankjewel ^O^
pi_219616621
Gewoon Eleven ter info, lering en vermaek. Ventje is nu zelf ook aan het zoeken met persoonlijk uitdagen.

quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 13:17 schreef torentje het volgende:

[..]
En die langspeelplaat van jou kennen we inmiddels ook.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 27 december 2025 @ 17:15:57 #267
485843 crew  Jippie
pi_219617593
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 11:53 schreef viagraap het volgende:

[..]
}:|
Ik snap ook wel dat je geen nieuws maakt. Moet ik alles letterlijk zeggen wat ik bedoel? Want als ik dat doe krijgen de meeste users in NWS het nog steeds voor elkaar iets anders ervan te maken. Zoals ik hier eerder letterlijk een disclaimer zette bij het gebruik van het woord 'mongool'. Ik heb gezien dat je de wereld een stuk beter begrijpt dat Danny dus volgens mij weet je prima wat ironie is.

Ik ga er vanuit dat iedereen die hier post de Nederlandse taal beheerst. Als dat niet het geval is, geef het dan aan zodat ik er rekening mee kan houden.

En wat Danny hiermee te maken heeft, snap ik niet.

quote:
Wat niet weten of luiheid bij users betreft: ik ga me niet laten welgevallen dat ik vrijwel niets kan zeggen zonder voor antisemiet uitgemaakt te worden in een topic over Palestina. Dat ze die kaart steevast uit de kast trekken kan ik niet anders verklaren dan door een totaal gebrek aan kennis, of opzettelijk doen alsof die ontbreekt.
Zelf kom je vaak al met een gestrekt been (aanvallend) de discussie in, loopt vaak met beledigingen te strooien dus dan reageren users ook zo naar jou.
Users die elkaar als minderwaardig beschouwen zijn bij mij af.

quote:
Moet ik bij iedere ongefundeerde beschuldiging een TR zetten? Weet je wat je dan op de hals haalt als je daar daadwerkelijk iets mee wilt doen?
Ja, dat heet modereren.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 27 december 2025 @ 17:16:56 #268
485843 crew  Jippie
pi_219617612
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 16:15 schreef Red_85 het volgende:
Gewoon Eleven ter info, lering en vermaek. Ventje is nu zelf ook aan het zoeken met persoonlijk uitdagen.
[..]

Zei jij dat ook niet tegen hem?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 27 december 2025 @ 17:18:22 #269
485843 crew  Jippie
pi_219617646
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 27 december 2025 @ 17:19:17 #270
485843 crew  Jippie
pi_219617662
Iemand nog een complimentje over andere users?
pi_219618371
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zei jij dat ook niet tegen hem?
Was een discussie tussen een ander (michaelmoore) en mij waar hij tussen kwam met zn neus.
1947-2016
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 27 december 2025 @ 17:49:49 #272
485843 crew  Jippie
pi_219618402
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:48 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Was een discussie tussen een ander (michaelmoore) en mij waar hij tussen kwam met zn neus.
Zo gaat dat op een forum.
pi_219618472
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:49 schreef Jippie het volgende:

[..]
Zo gaat dat op een forum.
Prima.
Was ook ter info, lering en vermaek he :)
1947-2016
pi_219618866
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:19 schreef Jippie het volgende:
Iemand nog een complimentje over andere users?
Teveel om te tikken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 27 december 2025 @ 18:20:42 #275
485843 crew  Jippie
pi_219618905
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 december 2025 18:18 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
Teveel om te tikken. [ afbeelding ]
Dat doet mij goed O+
pi_219629749
Wat is het probleem met het UK topic? Er staat een cryptische omschrijving over taalgebruik en een slotje. Kunnen man en paard worden genoemd, of moeten we raden naar wat het probleem is?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219630355
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 december 2025 17:15 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat iedereen die hier post de Nederlandse taal beheerst. Als dat niet het geval is, geef het dan aan zodat ik er rekening mee kan houden.

En wat Danny hiermee te maken heeft, snap ik niet.
[..]
Zelf kom je vaak al met een gestrekt been (aanvallend) de discussie in, loopt vaak met beledigingen te strooien dus dan reageren users ook zo naar jou.
Users die elkaar als minderwaardig beschouwen zijn bij mij af.
[..]
Ja, dat heet modereren.
Waarom ga je ervanuit dat ik mensen die die ik dom noem als minderwaardig beschouw? Hele vreemde conclusie die meer over jezelf zegt.

Danny heeft hiermee te maken omdat hij er persoonlijk voor zorgt dat mensen die tot behoorlijk domme conclusies komen het zelfvertrouwen hebben anderen verdacht te maken om het minste of geringste. Of wilde je beweren dat je geen verschil in toon ziet tussen jouw berichten op de FP en die van Danny?
What Would Goku Do
  Moderator zondag 28 december 2025 @ 12:54:34 #278
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_219630404
misschien beter om de FP op de FP te laten en het hier gewoon over NWS te hebben
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 28 december 2025 @ 13:13:02 #279
485843 crew  Jippie
pi_219630728
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:52 schreef viagraap het volgende:

[..]
Waarom ga je ervanuit dat ik mensen die die ik dom noem als minderwaardig beschouw? Hele vreemde conclusie die meer over jezelf zegt.
Als jij de mensen die jij dom vindt gelijkwaardig aan je zelf vindt noem je jezelf ook dom.
Kan zijn dat je jezelf dom vind, maar eerlijk gezegd hoor ik dat niet vaak.

quote:
Danny heeft hiermee te maken omdat hij er persoonlijk voor zorgt dat mensen die tot behoorlijk domme conclusies komen het zelfvertrouwen hebben anderen verdacht te maken om het minste of geringste. Of wilde je beweren dat je geen verschil in toon ziet tussen jouw berichten op de FP en die van Danny?
Ik snap niet wat je bedoelt, klopt het dat Nederlands niet je moedertaal is?
pi_219630816
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2025 13:13 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als jij de mensen die jij dom vindt gelijkwaardig aan je zelf vindt noem je jezelf ook dom.
Kan zijn dat je jezelf dom vind, maar eerlijk gezegd hoor ik dat niet vaak.
Iemands gelijkwaardigheid wordt wat mij betreft niet aan zijn of haar intelligentie afgemeten, ik word een beetje bang van je hier. Ik noem vrijwel nooit iemand zomaar dom, ik stel meestal dat als je conclusie X of Y trekt op basis van wat blijkt vrijwel geen informatie, iemand zich dom gedraagt. Moet ik dat ook letterlijker maken voortaan?
quote:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt, klopt het dat Nederlands niet je moedertaal is?
Laat ook maar, ik ga niet doen alsof je niet hebt meegedaan aan de discussie over het beleid op bepaalde woorden die verboden zijn op dit forum.
Wat taal betreft: ja Nederlands is mijn moedertaal, maar blijkbaar mij moet ik die nog letterlijker inzetten om mijn boodschap duidelijk te maken.
What Would Goku Do
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 28 december 2025 @ 13:27:29 #281
485843 crew  Jippie
pi_219630977
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 13:17 schreef viagraap het volgende:

[..]
Iemands gelijkwaardigheid wordt wat mij betreft niet aan zijn of haar intelligentie afgemeten, ik word een beetje bang van je hier. Ik noem vrijwel nooit iemand zomaar dom, ik stel meestal dat als je conclusie X of Y trekt op basis van wat blijkt vrijwel geen informatie, iemand zich dom gedraagt. Moet ik dat ook letterlijker maken voortaan?

Gewoon niemand als dom omschrijven. Vind ik niet zo aardig.

quote:
[..]
Laat ook maar, ik ga niet doen alsof je niet hebt meegedaan aan de discussie over het beleid op bepaalde woorden die verboden zijn op dit forum.
Wat taal betreft: ja Nederlands is mijn moedertaal, maar blijkbaar mij moet ik die nog letterlijker inzetten om mijn boodschap duidelijk te maken.
Mijn waarde medemod heeft gelijk, laten we zaken over de FP in het Feedback voor Frontpage topic bespreken. Nederland kent veel dialecten, maar de jouwe ben ik nog niet tegengekomen.
pi_219631029
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2025 13:27 schreef Jippie het volgende:

[..]
Gewoon niemand als dom omschrijven. Vind ik niet zo aardig.
Ik omschrijf het gedrag wat ik waarneem als dom, wat snap je daar niet aan?
quote:
[..]
Mijn waarde medemod heeft gelijk, laten we zaken over de FP in het Feedback voor Frontpage topic bespreken. Nederland kent veel dialecten, maar de jouwe ben ik nog niet tegengekomen.
De FP? Dus als ik op het forum een fascist een fascist noem mag dat weer? Nogmaals: waarom doe je alsof je niet deelgenomen hebt aan de discussie over Danny's beleid?
What Would Goku Do
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 28 december 2025 @ 14:54:10 #283
485843 crew  Jippie
pi_219632867
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 13:30 schreef viagraap het volgende:

[..]
Ik omschrijf het gedrag wat ik waarneem als dom, wat snap je daar niet aan?
Dat jij het verschil niet kunt maken. Hoe vind je het als ik je gedrag hier dom noem?

quote:
[..]
De FP? Dus als ik op het forum een fascist een fascist noem mag dat weer? Nogmaals: waarom doe je alsof je niet deelgenomen hebt aan de discussie over Danny's beleid?
Nee, huidige politici of andere mensen als fascist wegzetten is niet gewenst. Net als mensen genocide-lover of pallie-pijper noemen niet gewenst is.

Er hebben de afgelopen maanden verschillende discussies met meerdere crewleden plaatsgevonden, dus is het handig om direct aan te geven op welke discussie je doelt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 28 december 2025 @ 14:56:37 #284
485843 crew  Jippie
pi_219632896
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 12:17 schreef Lyrebird het volgende:
Wat is het probleem met het UK topic? Er staat een cryptische omschrijving over taalgebruik en een slotje. Kunnen man en paard worden genoemd, of moeten we raden naar wat het probleem is?
Ik vond de gespreksonderwerpen richting 'tijd voor een burgeroorlog' gaan. Dat hoort niet in NWS thuis.
pi_219636053
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 20https://www.youtube.com/watch?v=3NjdaL_iDG025 14:56 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vond de gespreksonderwerpen richting 'tijd voor een burgeroorlog' gaan. Dat hoort niet in NWS thuis.
Want dat is geen nieuws?

pi_219636682
Niet ieder schreeuwerig YouTube-filmpje is nieuws
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 28 december 2025 @ 18:06:44 #287
485843 crew  Jippie
pi_219636720
quote:
Nee, dat zijn fantasieën van 'doneer mij' bronnen.
  zondag 28 december 2025 @ 18:18:55 #288
459912 FlippingCoin
pi_219636914
Wat laat je jouw persoonlijke voorkeur weer doorschijnen jippie, bijzonder jammer.
pi_219637683
In pro-Palestina topic zal het wel weer hetzelfde riddeltje zijn als in het Oek-Rusland topic?

De irritante trollen die betaald krijgen om die onzin rond te spuwen dat mag allemaal gewoon.
Terwijl daar zelfs persoonlijke aanvallen door die trollen gedaan worden.

De pro-Russische trollen houden zich ten minste nog een beetje beschaafd. De pro-Israël trollen alles behalve.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 28 december 2025 @ 18:58:10 #290
485843 crew  Jippie
pi_219637717
quote:
16s.gif Op zondag 28 december 2025 18:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat laat je jouw persoonlijke voorkeur weer doorschijnen jippie, bijzonder jammer.
Nee, dat is niet het laten gelden van mijn persoonlijke voorkeur. Jammer dat jij het persoonlijk maakt.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 28 december 2025 @ 19:00:57 #291
485843 crew  Jippie
pi_219637769
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef bianconeri het volgende:
In pro-Palestina topic zal het wel weer hetzelfde riddeltje zijn als in het Oek-Rusland topic?

De irritante trollen die betaald krijgen om die onzin rond te spuwen dat mag allemaal gewoon.

De pro-Russische trollen houden zich ten minste nog een beetje beschaafd. De pro-Israël trollen alles behalve.
Verdraagzaamheid is het sleutelwoord. Zodra je een andere mening dan die van jezelf leert verdragen zul je een stuk minder trollen zien ^O^
pi_219637894
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2025 19:00 schreef Jippie het volgende:

[..]
Verdraagzaamheid is het sleutelwoord. Zodra je een andere mening dan die van jezelf leert verdragen zul je een stuk minder trollen zien ^O^
Verdraagzaamheid tegenover allerlei idiote extremistische haat lijkt me niet echt een briljant idee…
  zondag 28 december 2025 @ 19:08:52 #293
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219637920
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2025 19:07 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Verdraagzaamheid tegenover allerlei idiote extremistische haat lijkt me niet echt een briljant idee…
Zeg dat. Israël op een lijn zetten met Hamas is voorbij krankzinnig.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Forum Admin zondag 28 december 2025 @ 19:09:59 #294
pi_219637955
:')
  zondag 28 december 2025 @ 19:11:09 #295
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219637980
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 18:56 schreef bianconeri het volgende:

Degene die een heel land, Israël, op een lijn zet met Hamas, zelfs nog 100 keer erger noemt, feitevrij loopt te spreken over 'Joods terrorisme', spreekt over beschaafdheid?

Maar gefeliciteerd, het is je gelukt het topic net op tijd dicht te laten gooien zodat je niet hoeft te antwoorden op enkele pijnlijke vragen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219637989
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 19:08 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zeg dat. Israël op een lijn zetten met Hamas is voorbij krankzinnig.
Dat lijkt me ook. Maar het valt ook op dat jij snel radicaliseert. Zou dat plots verdwijnen als men wat verdraagzamer wordt?
  Forum Admin zondag 28 december 2025 @ 19:12:49 #297
pi_219638022
  zondag 28 december 2025 @ 19:13:49 #298
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219638041
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2025 19:11 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Dat lijkt me ook. Maar het valt ook op dat jij snel radicaliseert. Zou dat plots verdwijnen als men wat verdraagzamer wordt?
Als je Joop.nl niet serieus neemt ben je in bepaalde hoek inderdaad aan het radicaliseren.

Nu we toch in feedback zijn: ik heb je werkelijk nog nooit op ook maar één inhoudelijke post kunnen betrappen. Het blijft bij dit soort one-liners, het brengen van zaken alsof het feiten zijn - vaak in net één zin - en het constant laten ontsporen van discussies door voornoemde vignetten.

Zou daar eens tegen opgetreden kunnen worden?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219638045
quote:
2s.gif Op zondag 28 december 2025 19:00 schreef Jippie het volgende:

[..]
Bestond dat maar.

En sorry hoor, maar mensen die geweld tegen moslims en alle misdaden in een doofpot gooien?

Dat soort mensen mogen lekker naar Rusland of Noord-Korea of soortgelijke onzin gebieden.
In het Westen hoor dit soort geneuzel niet.
  zondag 28 december 2025 @ 19:14:35 #300
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_219638057
quote:
1s.gif Op zondag 28 december 2025 19:14 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Bestond dat maar.

En sorry hoor, maar mensen die geweld tegen moslims en alle misdaden in een doofpot gooien?

Dat soort mensen mogen lekker naar Rusland of Noord-Korea of soortgelijke onzin gebieden.
In het Westen hoor dit soort geneuzel niet.
Waarom sleep je er steeds religie bij?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_219638082
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2025 19:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Degene die een heel land, Israël, op een lijn zet met Hamas, zelfs nog 100 keer erger noemt, feitevrij loopt te spreken over 'Joods terrorisme', spreekt over beschaafdheid?

Als je het over Israël hebt, of over Rusland en hoe slecht die zijn...

Dan snapt zelfs mijn neefje van 1 nog dat je het niet over alles en iedereen hebt....
Maar alleen over de daders/deelnemers.

Daar heb je je antwoord.

Owh en de daden van Israël zijn 100x erger dan die van Hamas.
Dat zegt heel veel. En ja dat zijn simpele feiten, of heb je 2 jaar lang het nieuws gemist?
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 28 december 2025 @ 19:16:40 #302
485843 crew  Jippie
pi_219638091
quote:
10s.gif Op zondag 28 december 2025 19:07 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]
Negeren kun je leren? Of je gaat een fatsoenlijke discussie aan zonder persoonlijke sneren of je gaat wat anders doen. Van klagen over wat een vreselijke trollen er in een topic zitten wordt niemand beter van.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')