Zoals gezegd, ik was er al klaar mee met de discussie.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ik zou graag zien dat het venijn tussen jullie twee verandert in een soort van gedoog constructie. Neem het in overweging.
Maar ik nietquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik was er al klaar mee met de discussie.
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee dat het "van twee kanten moet komen". Zoals sp3c ook al zegt: ik post iets doodnormaals en krijg me toch een bak stront over me heen. Ik gebruik FB waar het voor bedoeld is en nog meer stront is mijn deel. Ik doe hier niks verkeerd.quote:Op vrijdag 19 december 2025 19:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Ik zou graag zien dat het venijn tussen jullie twee verandert in een soort van gedoog constructie. Neem het in overweging.
Alsin 'prima', wat jullie willen.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:13 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoals gezegd, ik was er al klaar mee met de discussie.
Jullie zijn allebei geen verkeerde gast, ik vind het dan ook jammer dat er geen consensus is te bereiken om elkaar wat lucht te gunnen.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:24 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik ben er ook wel een beetje klaar mee dat het "van twee kanten moet komen". Zoals sp3c ook al zegt: ik post iets doodnormaals en krijg me toch een bak stront over me heen. Ik gebruik FB waar het voor bedoeld is en nog meer stront is mijn deel. Ik doe hier niks verkeerd.
Ik probeer me aan de policy te houden. Zolang de ander dat ook doet is er niks aan de hand. Als ik me een keer niet kan beheersen dan is daar TR of FB voor en dan accepteer ik dat. Maar het constante gezeik dat al minstens twee jaar bezig is zit me hoog. Daar ga ik geen gedoogconstructie voor optuigen. De policy is mijn kader. En fatsoenlijke omgangsvormen. Wat een ander voor overtuigingen of politieke voorkeuren heeft maakt me niet uit, maar maak elkaar niet het leven zuur.
Beoordeel me op mijn (post)gedrag en niet op vage nooit hard gemaakte beschuldigingen over mijn posthistorie of mijn vermeende MO.
Ik ben er echt helemaal klaar mee.
Jippie, zie post 155 wat mijn standpunt is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei geen verkeerde gast, ik vind het dan ook jammer dat er geen consensus is te bereiken om elkaar wat lucht te gunnen.
• Ik maak een normale post --> Ik krijg een bak stront over me heenquote:Op vrijdag 19 december 2025 20:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn allebei geen verkeerde gast, ik vind het dan ook jammer dat er geen consensus is te bereiken om elkaar wat lucht te gunnen.
quote:Op vrijdag 19 december 2025 20:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jippie, zie post 155 wat mijn standpunt is.
Blijkbaar komt die consensus idd niet van beide kanten. Zie ook de eerste zin van zijn post dat hij 'een beetje klaar mee dat het "van twee kanten moet komen" '.
Dan kan ik er weinig meer aan doen.
Ik heb het niet over iets verkeerds doen of hebben gedaan, maar geef elkaar wat lucht en laat eerdere ergernis voor wat het is.quote:Op vrijdag 19 december 2025 21:21 schreef recursief het volgende:
[..]
• Ik maak een normale post --> Ik krijg een bak stront over me heen
• Ik gebruik FB waar het voor is --> Ik krijg weer een paar bakken stront over me heen
• Ik krijg vage frames aangemeten over mijn vermeende postgedrag uit het verleden, zonder dat het ooit concreet wordt
Eerlijk Jippie, ik doe helemaal niks verkeerd. Ik zou niet weten waarom je een beroep op me doet.
Nogmaals, als een ander zich aan de policy en normale omgangsvormen houdt dan is het wat mij betreft prima. Geldt ook voor Red_85 en Etto. En het maakt me dan niet uit hoe ze denken over politieke of maatschappelijke onderwerpen. Dat is het punt niet. Ze mogen het op elk punt met me oneens zijn, zolang ze fatsoenlijk met me omgaan. Doen ze dat dan zul je van mij geen last hebben.
Je moet het even teruglezen en de foto bekijken binnen de context en het onderwerp.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:32 schreef sp3c het volgende:
je stelling is dat de lgbt gemeenschap niet of minder sneuvelbereid is?
Homogeniteit en uniformiteit is de basis van een solide en vitaal lager. Hoe diverser je de groep maakt, hoe minder de prestaties. Je bouwt een leger op met zoveel mogelijk mensen die op elkaar lijken.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:03 schreef sp3c het volgende:
dus een transvlag en een paar blondjes staat gelijk aan minder sneuvelbereid?
Dus een leger van FOK!-users zou falen op het slagveld?quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Homogeniteit en uniformiteit is de basis van een solide en vitaal lager. Hoe diverser je de groep maakt, hoe minder de prestaties. Je bouwt een leger op met zoveel mogelijk mensen die op elkaar lijken.
Vroeger droegen alle soldaten (tegenwoordig niet meer) kort of gemillimeterd haar.
Absoluut. De basis van een leger gaat over eenheid en LGBT gaat over diversiteit , dat zijn zaken die haaks staan op elkaar. Ik had - maar dat spreekt minder tot de verbeelding - een foto kunnen plaatsen van soldaten met metal/gothic kleding. Een FOK! leger plaats ik ook onder de categorie bont gezelschap maar geen eenheidquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dus een leger van FOK!-users zou falen op het slagveld?
Tegenwoordig? In de jaren 70 was daar al flinke commotie over toen een soldaat met lang haar veroordeeld werd toen hij weigerde het te knippen. Die regel toen ook meteen afgeschaftquote:Op zaterdag 20 december 2025 14:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Homogeniteit en uniformiteit is de basis van een solide en vitaal lager. Hoe diverser je de groep maakt, hoe minder de prestaties. Je bouwt een leger op met zoveel mogelijk mensen die op elkaar lijken.
Vroeger droegen alle soldaten (tegenwoordig niet meer) kort of gemillimeterd haar.
Nogmaals. Lees eens terug wat ik schrijf, spreek het hardop uit. En herhaal het eventueel.quote:Op zaterdag 20 december 2025 14:32 schreef sp3c het volgende:
nee hoor je zag wat soldaten en wat pridevlaggen en verbond er je conclusie aan
geen misverstand, maakt niet uit waar je doelpalen uiteindelijk terecht komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |