niemand doet ditquote:Op maandag 15 december 2025 20:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mogen we wel als feit blijven brengen dat alles ter rechterzijde van D66 buitenlanderhatende racisten zijn?
Oprecht. Waarover moet dan gemaild worden?quote:Op maandag 15 december 2025 21:12 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Haar manier van modereren is een rechtstreeks gevolg van de policy en het gedrag van users nav die policy. Doe me een plezier en mail wel.
In dit geval onvrede over de policy. Ik weet het fijne niet van deze zaak, maar de A's maken policy. Niet de mods en fa's al hebben fa's er wel zeggenschap in.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:48 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Oprecht. Waarover moet dan gemaild worden?
Ongetwijfeld. Hoewel er ook niet op elke mail wordt gereageerd..quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:51 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
In dit geval onvrede over de policy. Ik weet het fijne niet van deze zaak, maar de A's maken policy. Niet de mods en fa's al hebben fa's er wel zeggenschap in.
Als je daar verandering in wil zien kan je dat dus het beste via de mail aankaarten, want dan lezen ze het.
Okequote:Op dinsdag 16 december 2025 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hoewel er ook niet op elke mail wordt gereageerd..
Maar ik was even bang dat jij met die opmerking voor sorteert op een inperking van de vhvm uiting omdat jij al eens had aangezien bepaalde zaken graag anders te willen.
Dat maakt mij argwanend.
Je zou die angst ook kunnen wegnemen..quote:
Heb je Danny er al over gemaild?quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Hoewel er ook niet op elke mail wordt gereageerd..
Maar ik was even bang dat jij met die opmerking voor sorteert op een inperking van de vhvm uiting omdat jij al eens had aangezien bepaalde zaken graag anders te willen.
Dat maakt mij argwanend.
Ben je zo'n angstig persoon? Of heb je zo'n kwaad geweten dat je denkt dat alles met betrekking tot policy over jou gaat.quote:Op dinsdag 16 december 2025 17:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je zou die angst ook kunnen wegnemen..
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:20 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben je zo'n angstig persoon? Of heb je zo'n kwaad geweten dat je denkt dat alles met betrekking tot policy over jou gaat.
Doe niet zo idioot, we leven hier niet in Rusland.quote:Op dinsdag 16 december 2025 19:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Ik ben alleen bang bezorgd dat sommigen er op uit zijn dat je alleen nog maar mag posten binnen de (maatschappelijke) kaders die op dat moment dominant zijn. En dat er geen ruimte meer is voor andere inzichten.
Werkverschaffingquote:Op donderdag 18 december 2025 19:31 schreef Starhopper het volgende:
Gevonden dus mag dicht
NWS / Politie vraagt aandacht voor vermiste Amy (12)
Ja. Het is zo'n saaie donderdagavond. Ik wil niet dat je je verveeldquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 december 2025 20:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Het is zo'n saaie donderdagavond. Ik wil niet dat je je verveeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |