Neutraal, houd toch op.quote:Op donderdag 18 december 2025 23:29 schreef recursief het volgende:
Het gezeik begint weer ... een copy paste van een neutraal nieuwsbericht plaatsen is weer genoeg om door Etto van van alles en nog wat beschuldigd te worden.
[..]
Truequote:Op donderdag 18 december 2025 23:47 schreef Watmoetjenou het volgende:
Stop eens met dat gezeik op elkaar joh
KERST
Wat is er niet neutraal aan?quote:
Ja godver sp3c, dit speelt al minstens twee jaar en er zit gewoon geen enkele verbetering in. Het is iedere fucking keer hetzelfde liedje. En nee ik ga niet mailen.quote:
De wereld is erg opgefokt, dat zien we terug bij een aantal users. Trek het je niet persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja godver sp3c, dit speelt al minstens twee jaar en er zit gewoon geen enkele verbetering in. Het is iedere fucking keer hetzelfde liedje.
prima, als je die discussie per se aan wilt gaan dan laat ik de onvermijdelijke kutreacties van de brigade die erop volgen ook gewoon staanquote:Op vrijdag 19 december 2025 11:43 schreef recursief het volgende:
[..]
Ja godver sp3c, dit speelt al minstens twee jaar en er zit gewoon geen enkele verbetering in. Het is iedere fucking keer hetzelfde liedje. En nee ik ga niet mailen.
Uitspraken 'rond de islam' zonder discriminerende ondertoon blijven gewoon staan. Leg bovenstaande opmerking eens uit?quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
jullie zijn er wel goed in om alles rond de islam dicht te ...
Dus ik moet me dit al twee jaar laten welgevallen. @Straatcommando. mag me dan wel op #ANONIEM zetten. Wegpesten loont.quote:Op vrijdag 19 december 2025 11:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
prima, als je die discussie per se aan wilt gaan dan laat ik de onvermijdelijke kutreacties van de brigade die erop volgen ook gewoon staan
have fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |