SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
bardienst heeft zichzelf vol kunnen bezatten met eigen foquevillebrouwselsquote:Op woensdag 10 december 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Beetje een dooie boel hier wel vanavond
De slingers ophangen om het feestje te bouwen?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog iets doen, maar weet even niet meer wat het was.
Nee dat was het nietquote:Op woensdag 10 december 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De slingers ophangen om het feestje te bouwen?
Een belangrijke rekening betalen die uiterlijk vandaag moet worden voldaan?quote:
voor in jouw tuin?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewoon een andere vorm van raar
heb sneeuwpoppen gekochtwas/ben benieuwd
Raar bochtje welquote:Op woensdag 10 december 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Het heet ook niets voor niets een normaal curve he?
Ik moest in een of andere Google-tool kijken of ik ergens toegang tot had. Helaas pindakaas voor mijn collega.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een belangrijke rekening betalen die uiterlijk vandaag moet worden voldaan?
noteer even wie ze allemaal benoemtquote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, een IRL-vriendin begint ineens over FOK!, paniek
Vraag haar username.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
Aawquote:Op woensdag 10 december 2025 18:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Check mijn UI.![]()
Nog steeds blij mee. Hij is ook zo vrolijk.
@Citizen.Erased gaat ze binnenkort bijwerken op zijn sitequote:Op woensdag 10 december 2025 23:32 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
* Shii zoekt run to the hills smiley, niet gevonden....
quote:Op donderdag 11 december 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
@:citizen.erased gaat ze binnenkort bijwerken op zijn site
Ik ook zo.Trusten Flory met streepje!quote:Op donderdag 11 december 2025 00:21 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Slapies doen hier Shii, trusten
quote:Naakte Nederlanders zorgen voor opschudding in Duitse binnenstad
Een groep vermoedelijk Nederlandse mannen heeft begin deze week voor behoorlijk wat opschudding gezorgd in de Duitse stad Kleve. De mannen renden in hun blootje door de binnenstad en werden even later ook gespot bij een kasteel.
https://nos.nl/artikel/25(...)in-duitse-binnenstad
nog in bed en heb wat moeite uit bed te komenquote:Op donderdag 11 december 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
denk waar zijn jullie toch maar het is nog erg vroeg
hoe lang kan je nog blijven liggen?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nog in bed en heb wat moeite uit bed te komen
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..quote:Op donderdag 11 december 2025 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang kan je nog blijven liggen?
wanneer heb je weer vrij?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..
als ik zelf ga 20 minuten ofzo
maar dan ben ik bang dat ik weer in slaap sukkel
letterlijk elk ledemaat voelt moe aan
Kan je toch nog naar de gym.quote:
Misschien heb je een griep onder de leden?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..
als ik zelf ga 20 minuten ofzo
maar dan ben ik bang dat ik weer in slaap sukkel
letterlijk elk ledemaat voelt moe aan
Kan je die niet aan haakjes ophangen?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Op weg naar huis in de regen vind ik niet zo erg maar hier naar de gym en dan zit je met al je natte spullen
nee dat denk ik niet, gewoon vermoeidquote:Op donderdag 11 december 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heb je een griep onder de leden?
Live vanuit hierquote:
Ja drukke periode he, denk wel aan jezelf. Je kan niet meer geven dan je kan mscholquote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, gewoon vermoeid
tis goed aanpoten op werk met lange dagen en dan ook nog zieken
Dat is idd wel erg dichtbij, gelukkig ben ik gevlucht naar Amsterdamquote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Live vanuit hier![]()
Je bent wel erg dichtbij nu wordt wel eng
Gelukkig maar, was je net op tijdquote:Op donderdag 11 december 2025 08:28 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg dichtbij, gelukkig ben ik gevlucht naar Amsterdam
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Live vanuit hier![]()
Je bent wel erg dichtbij nu wordt wel eng
Ze hebben 1 kapstok voor de hele gym maar be ook bang dat mensen hem mee nemenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je die niet aan haakjes ophangen?
hoe dichtbij ben jijquote:
LIgt er ook nog aan waar je in Arnhem zit. Op zijn minst toch een half uurtje rijdenquote:
O dat is minder dan.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben 1 kapstok voor de hele gym maar be ook bang dat mensen hem mee nemen
Hey ben je verdwaaldquote:
ik moet Stig in de gaten houdenquote:
quote:
Kantoor RWSquote:Op donderdag 11 december 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LIgt er ook nog aan waar je in Arnhem zit. Op zijn minst toch een half uurtje rijden
Allang langs geweest, ging zo snelquote:Op donderdag 11 december 2025 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet Stig in de gaten houden
voor je het weet staat hij voor je deur
Ik kan hem wel aan hoorquote:Op donderdag 11 december 2025 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet Stig in de gaten houden
voor je het weet staat hij voor je deur
dus die sinkhole was jouw schuldquote:
Was jij dat die hier langs zoefde?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allang langs geweest, ging zo snel
dat is toch zo 40 min rijden vanaf hierquote:
Grijsjequote:Op donderdag 11 december 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus die sinkhole was jouw schuld![]()
![]()
Oh jij gaat vandaag. Mooi, ik ben gisteren geweest. En @Recce is ook geweest gisteren.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Op weg naar huis in de regen vind ik niet zo erg maar hier naar de gym en dan zit je met al je natte spullen
Morguh Gianniquote:
Je wordt lekker verwend dus vandaagquote:Op donderdag 11 december 2025 08:45 schreef Ama het volgende:
Oeh vanavond lekker gehaktballen eten, als het goed is komt een vriendin straks brengen.
looking forward to an extended wekendquote:
Hier even een rustig weekend, verjaardagen achter de rug dus relaxxxxxxxquote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
looking forward to an extended wekend
Noem je me nu dikquote:Op donderdag 11 december 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus die sinkhole was jouw schuld![]()
![]()
Ze liegt tenminste nietquote:
Ik ga vanmiddag ook.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jij gaat vandaag. Mooi, ik ben gisteren geweest. En @:Recce is ook geweest gisteren.
quote:
Nice. Dan kunnen jullie voor mij gaan. Ik kan vandaag niet.quote:
Vandaag weer sportschool?quote:
oh daar was m'n antwoord.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Nice. Dan kunnen jullie voor mij gaan. Ik kan vandaag niet.
quote:
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag weer sportschool?
[..]
oh daar was m'n antwoord.
misschien dat ik in de lunchpauze even snel ga. pak ik alleen borst vandaag.
[..]
ik ben niet raar. ik ben heul normaal.
Je bent zelf leuk!quote:
waarom is kerst met aanhalingstekens? is het niet echt voor de kerst?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.
wat voor hapjes zijn er allemaal?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.
Lekker muziekje erbijquote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ons bedrijf bestaat 25 jaar (onder de huidige naam), dus daar is het feest voor nu, maar een apart kerstfeest komt er niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
waarom is kerst met aanhalingstekens? is het niet echt voor de kerst?
Ik verstuur geen kaarten meer. Doe alleen bij wat buren iets in de busquote:Op donderdag 11 december 2025 09:18 schreef Ama het volgende:
Zou leuk zijn als ik dit jaar iig 5 kerstkaartjes krijg. Ik heb er al 2 gekregen.
Deze is leuk.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker muziekje erbij
Bekijk deze YouTube-video
@:haags
Dan ben jij dus niet leukquote:Op donderdag 11 december 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben niet raar. ik ben heul normaal.
Ah oke.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ons bedrijf bestaat 25 jaar (onder de huidige naam), dus daar is het feest voor nu, maar een apart kerstfeest komt er niet.
Neequote:Op donderdag 11 december 2025 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan ben jij dus niet leuk
Ik was in Berlijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 06:54 schreef LTVDK het volgende:
@:Citizen.erased, wat deed jij van de week ook al weer in Duitsland ...
[..]
Ik stuur alleen die naar mijn vader op, de rest gooi ik gewoon in de bus.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verstuur geen kaarten meer. Doe alleen bij wat buren iets in de bus
Kerstkaarten zijn niet duur, maar die postzegels is niet meer leuk als je er veel moet versturen.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stuur alleen die naar mijn vader op, de rest gooi ik gewoon in de bus.
quote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker muziekje erbij
Frannie in the panniequote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Lekker muziekje erbij
Jaquote:
ik heb er vanaf november pas drie op.quote:
dat lukt mij op nieuwjaarsdag alleen alquote:
Dus mag je nog 5 op dit jaar.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
wat moeten we hier nu aan doen?
[..]
ik heb er vanaf november pas drie op.
Mijn buurvrouw zei net bij de winkel dat ze mijn kaartje wel op gaat sturen haha. Maar zij werkt bij hetzelfde bedrijf als waar mijn moeder heeft gewerkt en die doen ook post voor de gemeente en dan kunnen ze goedkoop kerstpostzegels kopen daar en versturen.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kerstkaarten zijn niet duur, maar die postzegels is niet meer leuk als je er veel moet versturen.
Dus ben er lekker mee gestopt.
Kaarten sturen naar mensen die je amper nog spreekt was ik al mee gestopt
nog 5 er bij moet wel lukken tochquote:Op donderdag 11 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
[..]
ik heb er vanaf november pas drie op.
Hoeveel heb jij er al op?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog 5 er bij moet wel lukken toch
Ja maar de vraag is, moet ik boven het gemiddelde gaan zitten om te compenseren voor mensen die er onder zitten zodat het gemiddelde gelijk blijft of moet ik er op gaan zitten en dan de kans lopen dat we het gemiddelde naar beneden halen?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus mag je nog 5 op dit jaar.
Ik zit momenteel ook op 3.
ja dat is het probleem niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog 5 er bij moet wel lukken toch
geen 1quote:Op donderdag 11 december 2025 10:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er al op?
quote:
Ja, dat is dan de vraag. Wat heeft jouw voorkeur?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is, moet ik boven het gemiddelde gaan zitten om te compenseren voor mensen die er onder zitten zodat het gemiddelde gelijk blijft of moet ik er op gaan zitten en dan de kans lopen dat we het gemiddelde naar beneden halen?
Ik weet niet of ik toe ben aan zoveel verantwoordelijkheid.
[..]
ja dat is het probleem niet.
afgelopen oud en nieuw was er een bar die ze had gemaakt. denk dat ze dat dit jaar weer doenquote:Op donderdag 11 december 2025 10:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]verkopen ze daar niet zeker?
Ga je ze zelf bakken?
Oh, dat is wel fijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgelopen oud en nieuw was er een bar die ze had gemaakt. denk dat ze dat dit jaar weer doen
Ik heb geen idee. Dat ga ik vanmiddag zien. Hopelijk niet alleen maar vegan troep.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat voor hapjes zijn er allemaal?
Ik denk dat ik maar ga voor boven het gemiddelde. Kan niet gebeuren dat dat gemiddelde zakt omdat ik te weinig oliebollen eet.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat is dan de vraag. Wat heeft jouw voorkeur?
Sowieso voor ballie compenseren.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar ga voor boven het gemiddelde. Kan niet gebeuren dat dat gemiddelde zakt omdat ik te weinig oliebollen eet.
Dat zou wel teleurstellend zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat ga ik vanmiddag zien. Hopelijk niet alleen maar vegan troep.
Ja, dat was wel een paar jaar geleden wat er geserveerd werd.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een paar jaar geleden wat er geserveerd werd.
Snap ikquote:Op donderdag 11 december 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was ook onze reactie.
hebben jullie toen zelf snacks besteld?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was wel een paar jaar geleden wat er geserveerd werd.
Zelf meenemen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben jullie toen zelf snacks besteld?
Dat lijkt me een goed planquote:Op donderdag 11 december 2025 10:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Sowieso voor ballie compenseren.
Nee, dat niet.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
hebben jullie toen zelf snacks besteld?
Wat een eerquote:Op donderdag 11 december 2025 09:01 schreef dud0r het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes en @:nattekat
Frantastischquote:Op donderdag 11 december 2025 10:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat was ook onze reactie.
Ik gok bij mijn werk kerstborrel dat er vega/vegan hapjes zijn en geen bitterballen. Ik ga dit jaar niet naar de kerstborrel.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Dat ga ik vanmiddag zien. Hopelijk niet alleen maar vegan troep.
Gewoon niet komen opdagen.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:42 schreef dud0r het volgende:
Dan maar uit protest naar huis gaan als ze met alleen maar vegan dingen komen.
Ja dat; ik kocht deze auto afgelopen zomer met een verschillend voor- en achterbandensetje. In Belgie (waar kan dit ook anders) met 1 band op richel in betonweg geknald.quote:Op woensdag 10 december 2025 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn hele auto schudde ook op en neer.
Het was weg toen ik de winterwielen erop had gezet.
Dus ik de zomervelgen bekeken, ik dacht dan moet er minimaal eentje krom zijn.... Dat was niet het geval.
Bleek het aan de banden te liggen. Niet netjes afgesleten.... (die waren ook echt wel op)
Ja, jij wordt speciaal genoemd omdat jij mijn meest speciale vriendje hier bentquote:
Ja maar dan moet je het van te voren weten.quote:
Dat hebben we dus het jaar erop gedaan.quote:
Bij mijn werk melden ze gewoon een maand van tevoren.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, jij wordt speciaal genoemd omdat jij mijn meest speciale vriendje hier bent
[..]
Ja maar dan moet je het van te voren weten.
Huh wtfquote:Op donderdag 11 december 2025 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Beledigd.
Verkeerde post quoten.
Maar dit te wachten op nieuwe schoenen voor de FranVan
komt er ook nog een matras op of moet er zo op geslapen worden? wat is de norm daar?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt er ook nog een matras op of moet er zo op geslapen worden? wat is de norm daar?
Gewoon daar op liggen toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt er ook nog een matras op of moet er zo op geslapen worden? wat is de norm daar?
Zou toch kunnen dat iedereen daar op een harde ondergrond slaapt. ze hebben ook allemaal de keuken buiten.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
matrassen komen volgende week met ikea
Winter BBQ klinkt wel goed haha.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week hebben we ook weer de winter BBQ en dan is zo goed als iedereen op vakantie
Waar is mijn uitnodiging?quote:Op donderdag 11 december 2025 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Volgende week hebben we ook weer de winter BBQ en dan is zo goed als iedereen op vakantie
ja thai houden wel van hard maar er komen gewoon matrassen opquote:Op donderdag 11 december 2025 10:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou toch kunnen dat iedereen daar op een harde ondergrond slaapt. ze hebben ook allemaal de keuken buiten.
Mooie kastjes ook.quote:
oke oke.quote:Op donderdag 11 december 2025 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja thai houden wel van hard maar er komen gewoon matrassen op
Gezellig. Het is niet op de 18e hoop ik want dan heb ik kerstdiner op werk.quote:
Ik vind je juist gezellig. Zijn wel eens minder fijne figuren hier geweest.quote:
Fijn dat je even in de spiegel kijkt. hahaatjes.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind je juist gezellig. Zijn wel eens minder fijne figuren hier geweest.
69.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:13 schreef Ama het volgende:
Ik weet sowieso niet op welk huisnummer hij woont.
We?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja
19equote:Op donderdag 11 december 2025 11:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke.
[..]
Gezellig. Het is niet op de 18e hoop ik want dan heb ik kerstdiner op werk.
En ik mag geen +1 meenemen
Ja had gehoopt dat jij wel zou helpen.quote:
Nicequote:
Ik wel.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij mogen trouwens ook geen +1 meer meenemen; een van de laatste keren liep dat behoorlijk uit de hand in het hotel na afloop.
Ik kan mezelf al niet eens helpen, hoe moet ik jou dan helpen?quote:Op donderdag 11 december 2025 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja had gehoopt dat jij wel zou helpen.
Lolquote:Op donderdag 11 december 2025 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je +1?
Anders gewoon iemand op de eerste Tinder-date meenemen naar de kerstborrel.
dit klinkt als een goed feestje.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wij mogen trouwens ook geen +1 meer meenemen; een van de laatste keren liep dat behoorlijk uit de hand in het hotel na afloop.
je bent net een maand in dienst, beetje je gezicht tonen enzo. Mensen leren kennen.quote:
Sommige mensen kunnen wel anderen helpen maar niet zichzelfquote:Op donderdag 11 december 2025 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan mezelf al niet eens helpen, hoe moet ik jou dan helpen?
Dat is waar.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen wel anderen helpen maar niet zichzelf
Neequote:Op donderdag 11 december 2025 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je je +1?
Anders gewoon iemand op de eerste Tinder-date meenemen naar de kerstborrel.
Oke dan ga ik zo wel even raar doen.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar ik kan je niet helpen met raar zijn. Dat moet je zelf doen.
Dat tekent de postbode dan wel.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Welke kutwinkel stuurt nou weer een pakketje van ¤17 dat door de brievenbus past aangetekend op
Verdomme, dat geeft me een uitdaging.
Escort mee naar het dinerquote:Op donderdag 11 december 2025 11:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ter overweging wel of niet te ruilen met de vieze kat ?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:17 schreef Ama het volgende:
Oh die halve muis ligt er nog. En nu is die vieze kat van me ermee aan het spelen.![]()
Waarom kijk ik hier ook naar terwijl ik een saucijzenbroodje eet.
Ik probeer dit te vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ter overweging wel of niet te ruilen met de vieze kat ?
Wie bestelt er dan ook bij een kutwinkel.quote:Op donderdag 11 december 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
Welke kutwinkel stuurt nou weer een pakketje van ¤17 dat door de brievenbus past aangetekend op
Verdomme, dat geeft me een uitdaging.
Je moet wat, als je nieuwe kut wilt.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie bestelt er dan ook bij een kutwinkel.
Oh is dat alweer begonnen?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:20 schreef Nizno het volgende:
Ik ga de Whammageddon hel in.
Tuinland. Dus ik vermoed dat ik binnen 10 minuten af ben.
1 december en Nattekat is al af.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh is dat alweer begonnen?
Ik ben ook al af door de onderburen. Die draaien bijna nooit westerse muziek.quote:
Arabisch of Indische?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben ook al af door de onderburen. Die draaien bijna nooit westerse muziek.
Maakt dat uit?quote:
Als de oude versleten is?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet wat, als je nieuwe kut wilt.
Alleen de eerste 8 cm.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als de oude versleten is?
Daarna voelde het als nieuw.quote:
Klopt.quote:
Nee, is gewoon een leuke buurt, waar ik graag bezorgquote:
Zolang het niet m'n eigen muziek is word ik er niet vrolijk van.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
Bollywood muziek kan nog wel gezellig klinken volgens mij.
Ik ben daar ooit wel eens geweest op een meet van een ander forum.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, is gewoon een leuke buurt, waar ik graag bezorg
quote:Op donderdag 11 december 2025 12:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben daar ooit wel eens geweest op een meet van een ander forum.
Weinig van de buurt meegekregen toen
Die gok kan ik alleen niet nemenquote:Op donderdag 11 december 2025 11:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat tekent de postbode dan wel.
Je leert zoiets pas als het te laat is.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
Wie bestelt er dan ook bij een kutwinkel.
Toch mooi 8 december gehaald. Vorig jaar was het al meteen op 6 december klaar dankzij de AH reclame.quote:
Als ie weer open gaat. Volgende week dus.quote:Op donderdag 11 december 2025 12:40 schreef dud0r het volgende:
@:nattekat wanneer ga jij weer naar sportschool
Wat is jouw eigen muziek?quote:Op donderdag 11 december 2025 12:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zolang het niet m'n eigen muziek is word ik er niet vrolijk van.
Heb je die gast zonder vingers nog gezien ?quote:
Wat een Diva gedrag.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Snoepjes in de adventskalender is ze ook klaar mee. Man man man.
is nog niet in de kerststemming dusquote:Op donderdag 11 december 2025 13:17 schreef Ama het volgende:
Jezus wat is Hedwig ineens moeilijk met snoepjes. Alleen die basic kattensnoepjes en leverworstsnoepjes gaan er nog met plezier in.
Ze is gewoon te verwend denk ik.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
is nog niet in de kerststemming dus
Welke kalender had je ? Wij hebben hier eentje voor de hondjes en ze weten het gewoon.quote:
Neequote:Op donderdag 11 december 2025 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je die gast zonder vingers nog gezien ?
Kunnen ze daar ook iets van cultuur leren.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben best wel blij met het nieuws dat het Rijksmuseum Amsterdam een dependance gaat krijgen hier in EIndhoven![]()
tis altijd volgeboektquote:Op donderdag 11 december 2025 13:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben best wel blij met het nieuws dat het Rijksmuseum Amsterdam een dependance gaat krijgen hier in EIndhoven![]()
quote:Op donderdag 11 december 2025 13:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Welke kalender had je ? Wij hebben hier eentje voor de hondjes en ze weten het gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik bewaar de rest wel, misschien is ze er gewoon even zat van.Your beauty never ever scared me.
Valt best wel mee.Ben er een paar jaar geleden geweest en kon makkelijk een tijdslot boekenquote:
Hij is een beetje boosquote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Geertje is ook boos dat asielzoekers hier nu gratis met de bus mogen.
[ link | afbeelding ]
Eens met Geertquote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dit soort nieuws is de reden dat de helft van het land op hem stemt. Snap wel dat ie het nog even benoemd.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jammer dat hij er ook niets aan gedaan heeft toen hij het voor het zeggen had. Je zou bijna denken dat hij de problemen niet op wil lossen.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Dit soort nieuws is de reden dat de helft van het land op hem stemt. Snap wel dat ie het nog even benoemd.
PVV's zullen zeggen dat hij niks kon doen omdat links hem tegen bleef werken.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat hij er ook niets aan gedaan heeft toen hij het voor het zeggen had. Je zou bijna denken dat hij de problemen niet op wil lossen.
Hij kon niks doen, links bleef 'm tegenwerken.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jammer dat hij er ook niets aan gedaan heeft toen hij het voor het zeggen had. Je zou bijna denken dat hij de problemen niet op wil lossen.
quote:Op donderdag 11 december 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kon niks doen, links bleef 'm tegenwerken.
quote:Op donderdag 11 december 2025 13:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij kon niks doen, links bleef 'm tegenwerken.
Dat is zijn hele verdienmodel.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij is een beetje boos
Ze hebben al zo weinig geldquote:Op donderdag 11 december 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso zouden ze OV eens wat goedkoper mogen maken; of het lokale OV gewoon gratis.
Ik ben deze week met de bus. Ik vind het niet duur.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
Sowieso zouden ze OV eens wat goedkoper mogen maken; of het lokale OV gewoon gratis.
Dat geldt voor alles toch?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
PVV's zullen zeggen dat hij niks kon doen omdat links hem tegen bleef werken.
Een dictator maakt tenminste nog beslissingen en voert die uitquote:Op donderdag 11 december 2025 13:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat geldt voor alles toch?
"WE WORDEN TEGENGEWERKT!"
Of het nu rechts of links is.
Ik zou het wel weten ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
Een dictator maakt tenminste nog beslissingen en voert die uit
Jij komt natuurlijk niet buiten de ring.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben deze week met de bus. Ik vind het niet duur.
Er staat nergens in de regels dat ik exclusief hier moet zitten.quote:
Waarom is die dicht? zijn ze aan het verbouwen?quote:Op donderdag 11 december 2025 13:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie weer open gaat. Volgende week dus.
Keiharde bonk bonk bonk. En soms zet ik wat anders op zoals kerstmuziek, lana, jazz, gevarieerd aanbod.quote:Op donderdag 11 december 2025 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wat is jouw eigen muziek?
Jep.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:15 schreef dud0r het volgende:
Waarom is die dicht? zijn ze aan het verbouwen?
Straks nog betere sportschool er voor terug.quote:
Mag hopen van welquote:Op donderdag 11 december 2025 14:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Straks nog betere sportschool er voor terug.
Krijgen ze ook nieuwe apparaten enzo? Of is niet bekend wat er allemaal ging gebeuren?quote:
Hoi Ballie.quote:
Nieuwe apparaten ja.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:33 schreef dud0r het volgende:
Krijgen ze ook nieuwe apparaten enzo? Of is niet bekend wat er allemaal ging gebeuren?
keertje in nl niet en daar wel, mag ook wel een xquote:Op donderdag 11 december 2025 14:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee vandaag hadden we regen. Denk morgen ook
jaquote:Op donderdag 11 december 2025 14:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij doet precies wat ze vroeg.
noice noice.quote:
Dat is wel een mooi plaatje om tegen de muur te kwakken.quote:Op donderdag 11 december 2025 14:49 schreef bitterbal het volgende:
deze is ook wel mooi
[ afbeelding ]
en deze?quote:Op donderdag 11 december 2025 14:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi plaatje om tegen de muur te kwakken.
Die zou ik wat minder interessant vinden als ik een huisje huur om naar te kijken vanaf de bankquote:
quote:Op donderdag 11 december 2025 14:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zou ik wat minder interessant vinden als ik een huisje huur om naar te kijken vanaf de bank
Deze is wel nicequote:
Voor de file uit!quote:
Ik ging wel zoeken in het topic waar ze het over had, maar ik kon geen post of account vinden dat als haar voeldequote:
Misschien is ze een lurker. Of ze voert een act op hier. Dat schijnen sommigen te doen.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ging wel zoeken in het topic waar ze het over had, maar ik kon geen post of account vinden dat als haar voelde
Lekker hoor.quote:
Heuh, je zit in de tram.quote:
Ja net opgehaaldquote:Op donderdag 11 december 2025 15:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heuh, je zit in de tram.
Vans
Maar wat moeten we met een foto van je rijbewijs? Zien dat je nu ook motortje mag rijden?
Nu zijn alle stoplichten enorm kut aan het doen. Ik mag niet winnen.quote:
Nice nice.quote:
Nimmer VOCHTIG POESJE laten winnen.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu zijn alle stoplichten enorm kut aan het doen. Ik mag niet winnen.
Dat is wel lang.quote:Op donderdag 11 december 2025 15:17 schreef Nattekat het volgende:
Sta al zonder gein 5 minuten voor hetzelfde licht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |