SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
• niet mijnse smielies
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
bardienst heeft zichzelf vol kunnen bezatten met eigen foquevillebrouwselsquote:Op woensdag 10 december 2025 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Beetje een dooie boel hier wel vanavond
De slingers ophangen om het feestje te bouwen?quote:Op woensdag 10 december 2025 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik moet nog iets doen, maar weet even niet meer wat het was.
Nee dat was het nietquote:Op woensdag 10 december 2025 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De slingers ophangen om het feestje te bouwen?
Een belangrijke rekening betalen die uiterlijk vandaag moet worden voldaan?quote:
voor in jouw tuin?quote:Op woensdag 10 december 2025 22:11 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben gewoon een andere vorm van raar
heb sneeuwpoppen gekochtwas/ben benieuwd
Raar bochtje welquote:Op woensdag 10 december 2025 22:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Het heet ook niets voor niets een normaal curve he?
Ik moest in een of andere Google-tool kijken of ik ergens toegang tot had. Helaas pindakaas voor mijn collega.quote:Op woensdag 10 december 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een belangrijke rekening betalen die uiterlijk vandaag moet worden voldaan?
noteer even wie ze allemaal benoemtquote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
Omg, een IRL-vriendin begint ineens over FOK!, paniek
Vraag haar username.quote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2025 23:07 schreef RockNijntje het volgende:
Aawquote:Op woensdag 10 december 2025 18:05 schreef Shii het volgende:
[..]
Check mijn UI.![]()
Nog steeds blij mee. Hij is ook zo vrolijk.
@Citizen.Erased gaat ze binnenkort bijwerken op zijn sitequote:Op woensdag 10 december 2025 23:32 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
* Shii zoekt run to the hills smiley, niet gevonden....
quote:Op donderdag 11 december 2025 00:15 schreef Flory- het volgende:
[..]
@:citizen.erased gaat ze binnenkort bijwerken op zijn site
Ik ook zo.Trusten Flory met streepje!quote:Op donderdag 11 december 2025 00:21 schreef Flory- het volgende:
[..]![]()
Slapies doen hier Shii, trusten
quote:Naakte Nederlanders zorgen voor opschudding in Duitse binnenstad
Een groep vermoedelijk Nederlandse mannen heeft begin deze week voor behoorlijk wat opschudding gezorgd in de Duitse stad Kleve. De mannen renden in hun blootje door de binnenstad en werden even later ook gespot bij een kasteel.
https://nos.nl/artikel/25(...)in-duitse-binnenstad
nog in bed en heb wat moeite uit bed te komenquote:Op donderdag 11 december 2025 07:23 schreef bitterbal het volgende:
denk waar zijn jullie toch maar het is nog erg vroeg
hoe lang kan je nog blijven liggen?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nog in bed en heb wat moeite uit bed te komen
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..quote:Op donderdag 11 december 2025 07:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe lang kan je nog blijven liggen?
wanneer heb je weer vrij?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..
als ik zelf ga 20 minuten ofzo
maar dan ben ik bang dat ik weer in slaap sukkel
letterlijk elk ledemaat voelt moe aan
Kan je toch nog naar de gym.quote:
Misschien heb je een griep onder de leden?quote:Op donderdag 11 december 2025 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
als ik met collega mee wil gaan: enkele minuten..
als ik zelf ga 20 minuten ofzo
maar dan ben ik bang dat ik weer in slaap sukkel
letterlijk elk ledemaat voelt moe aan
Kan je die niet aan haakjes ophangen?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Op weg naar huis in de regen vind ik niet zo erg maar hier naar de gym en dan zit je met al je natte spullen
nee dat denk ik niet, gewoon vermoeidquote:Op donderdag 11 december 2025 08:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien heb je een griep onder de leden?
Live vanuit hierquote:
Ja drukke periode he, denk wel aan jezelf. Je kan niet meer geven dan je kan mscholquote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, gewoon vermoeid
tis goed aanpoten op werk met lange dagen en dan ook nog zieken
Dat is idd wel erg dichtbij, gelukkig ben ik gevlucht naar Amsterdamquote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Live vanuit hier![]()
Je bent wel erg dichtbij nu wordt wel eng
Gelukkig maar, was je net op tijdquote:Op donderdag 11 december 2025 08:28 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is idd wel erg dichtbij, gelukkig ben ik gevlucht naar Amsterdam
quote:Op donderdag 11 december 2025 08:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Live vanuit hier![]()
Je bent wel erg dichtbij nu wordt wel eng
Ze hebben 1 kapstok voor de hele gym maar be ook bang dat mensen hem mee nemenquote:Op donderdag 11 december 2025 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je die niet aan haakjes ophangen?
hoe dichtbij ben jijquote:
LIgt er ook nog aan waar je in Arnhem zit. Op zijn minst toch een half uurtje rijdenquote:
O dat is minder dan.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze hebben 1 kapstok voor de hele gym maar be ook bang dat mensen hem mee nemen
Hey ben je verdwaaldquote:
ik moet Stig in de gaten houdenquote:
quote:
Kantoor RWSquote:Op donderdag 11 december 2025 08:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
LIgt er ook nog aan waar je in Arnhem zit. Op zijn minst toch een half uurtje rijden
Allang langs geweest, ging zo snelquote:Op donderdag 11 december 2025 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet Stig in de gaten houden
voor je het weet staat hij voor je deur
Ik kan hem wel aan hoorquote:Op donderdag 11 december 2025 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik moet Stig in de gaten houden
voor je het weet staat hij voor je deur
dus die sinkhole was jouw schuldquote:
Was jij dat die hier langs zoefde?quote:Op donderdag 11 december 2025 08:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allang langs geweest, ging zo snel
dat is toch zo 40 min rijden vanaf hierquote:
Grijsjequote:Op donderdag 11 december 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus die sinkhole was jouw schuld![]()
![]()
Oh jij gaat vandaag. Mooi, ik ben gisteren geweest. En @Recce is ook geweest gisteren.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:01 schreef bitterbal het volgende:
Op weg naar huis in de regen vind ik niet zo erg maar hier naar de gym en dan zit je met al je natte spullen
Morguh Gianniquote:
Je wordt lekker verwend dus vandaagquote:Op donderdag 11 december 2025 08:45 schreef Ama het volgende:
Oeh vanavond lekker gehaktballen eten, als het goed is komt een vriendin straks brengen.
looking forward to an extended wekendquote:
Hier even een rustig weekend, verjaardagen achter de rug dus relaxxxxxxxquote:Op donderdag 11 december 2025 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
looking forward to an extended wekend
Noem je me nu dikquote:Op donderdag 11 december 2025 08:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus die sinkhole was jouw schuld![]()
![]()
Ze liegt tenminste nietquote:
Ik ga vanmiddag ook.quote:Op donderdag 11 december 2025 08:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jij gaat vandaag. Mooi, ik ben gisteren geweest. En @:Recce is ook geweest gisteren.
quote:
Nice. Dan kunnen jullie voor mij gaan. Ik kan vandaag niet.quote:
Vandaag weer sportschool?quote:
oh daar was m'n antwoord.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Nice. Dan kunnen jullie voor mij gaan. Ik kan vandaag niet.
quote:
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.quote:Op donderdag 11 december 2025 09:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag weer sportschool?
[..]
oh daar was m'n antwoord.
misschien dat ik in de lunchpauze even snel ga. pak ik alleen borst vandaag.
[..]
ik ben niet raar. ik ben heul normaal.
Je bent zelf leuk!quote:
waarom is kerst met aanhalingstekens? is het niet echt voor de kerst?quote:Op donderdag 11 december 2025 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, vandaag niet. Ik heb 'kerst'feest van het werk vandaag. En geen idee hoe laat ik dan thuis ga zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |