@bitterbalquote:Op woensdag 10 december 2025 18:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n arm hoeft er niet af. Fysio en over vijf weken terugkomen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n arm hoeft er niet af. Fysio en over vijf weken terugkomen.
Ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ben geweest.
Goed bezigquote:Op woensdag 10 december 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht dat ik al met de beentjes omhoog kon gaan zitten maar moet nog bloed doneren.
Gewoon de database verwijderen. Dan is er ook geen SQL nodig.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen.
Dag 1 van de SQL training erop zitten. Tis niet zo mijn ding
Wat fijn!quote:Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg een brief van het Nederlands Woningfonds, dat ze mijn huis willen kopen
Dat gaan we morgen lerenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon de database verwijderen. Dan is er ook geen SQL nodig.
Dat zetten ze er dan weer niet bijquote:
Gratis waardebepaling!quote:Op woensdag 10 december 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zetten ze er dan weer niet bijRiekt sowieso naar van die oplichters die een ton te weinig bieden
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg een brief van het Nederlands Woningfonds, dat ze mijn huis willen kopen
Aanrader wel deze film.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Ik kijk The Roses en ik vind het tot nu toe kapot grappig.
kan je veel kartonnen platen voor kopenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zetten ze er dan weer niet bijRiekt sowieso naar van die oplichters die een ton te weinig bieden
Er is hier afgelopen maand een huis 3 deuren verderop verkocht in een stuk matigere staat dan die van mij, weet wel wat die van mij ongeveer waard zal zijnquote:
Zou die ene kraan nog iets doen met de waarde van je huis?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is hier afgelopen maand een huis 3 deuren verderop verkocht in een stuk matigere staat dan die van mij, weet wel wat die van mij ongeveer waard zal zijn
Ja ik ook. Had eerst iets van "Zal wel oplichting wezen". Toen ging ik kijken om er een beter beeld van te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging de site zoeken van Nederlands woningfonds. Tis gewoon een pandjesbaas die de boel opkoopt en doet alsof het allemaal heel sociaal is.
Juist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Daarom, gewoon een legitieme oplichterquote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging de site zoeken van Nederlands woningfonds. Tis gewoon een pandjesbaas die de boel opkoopt en doet alsof het allemaal heel sociaal is.
Juist
Verdriedubbelen, minstensquote:Op woensdag 10 december 2025 19:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zou die ene kraan nog iets doen met de waarde van je huis?
Zou het? Het klinkt heel betrouwbaar.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dank zal het vragenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook even vragen waar de backups staan zodat je het grondig aan kunt pakken.
Laatste post EttovanBelgie in NWS / Oproep aan Esmah Lahlah: "Kies een kant en zet die hoofddoek 1 dag af"quote:Op woensdag 10 december 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Kan iemand die niet mobiel zit zien of hij recent nog op t forum is geweest? Hij is hier zo stil.
Ik zag dat je ook je eigen woning mag terug huren naar verkoop. Zal wel een lekker bedragje zijn om de kas te spekkenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daarom, gewoon een legitieme oplichter
Laatste post is van 2 december zo te zien. Hopelijk is alles oké met vlinder.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
Kan iemand die niet mobiel zit zien of hij recent nog op t forum is geweest? Hij is hier zo stil.
Denk niet dat ik mijn huis zou kunnen huren voor het bedrag dat ik aan hypotheek betaalquote:Op woensdag 10 december 2025 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zag dat je ook je eigen woning mag terug huren naar verkoop. Zal wel een lekker bedragje zijn om de kas te spekken
ook hij kan forum-moe zijn of een banquote:Op woensdag 10 december 2025 19:54 schreef Ama het volgende:
En met Etto.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatste post is van 2 december zo te zien. Hopelijk is alles oké met vlinder.
Hij heeft geen ban.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ook hij kan forum-moe zijn of een ban
Ik denk weinig mensen zodra een woning in de particuliere verhuur gaat.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik mijn huis zou kunnen huren voor het bedrag dat ik aan hypotheek betaal
quote:Op woensdag 10 december 2025 19:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatste post is van 2 december zo te zien. Hopelijk is alles oké met vlinder.
ook niet na eerst het verkopen en dan hurenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat ik mijn huis zou kunnen huren voor het bedrag dat ik aan hypotheek betaal
Denk dat ik het niet eens aan zo'n beunhaas zou mogen verkopen, moet het eerst aanbieding aan de woningbouw waar ik het destijds van heb gekochtquote:Op woensdag 10 december 2025 19:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk weinig mensen zodra een woning in de particuliere verhuur gaat.
Goede oplichter dus
Mijn hypotheek is minder dan de helft van de sociale huurprijsquote:Op woensdag 10 december 2025 19:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ook niet na eerst het verkopen en dan huren
dik veur melkaarquote:Op woensdag 10 december 2025 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn hypotheek is minder dan de helft van de sociale huurprijs
Gewoon geluk gehad dat het crisis was toen ik mijn huis kon kopenquote:
vanwege covid? hopelijk begint die ellende niet weer opnieuwquote:Op woensdag 10 december 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de VS alweer wat mensen in quarantaine. Dacht dat regering Trump die met die onzin mee deed.
De VS is niet langer een serieus te nemen land.quote:Op woensdag 10 december 2025 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de VS alweer wat mensen in quarantaine. Dacht dat regering Trump die met die onzin mee deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |