@bitterbalquote:Op woensdag 10 december 2025 18:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n arm hoeft er niet af. Fysio en over vijf weken terugkomen.
quote:Op woensdag 10 december 2025 18:12 schreef CherryLips het volgende:
M'n arm hoeft er niet af. Fysio en over vijf weken terugkomen.
Ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
@:bitterbal ik ben geweest.
Goed bezigquote:Op woensdag 10 december 2025 19:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dacht dat ik al met de beentjes omhoog kon gaan zitten maar moet nog bloed doneren.
Gewoon de database verwijderen. Dan is er ook geen SQL nodig.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet mensen.
Dag 1 van de SQL training erop zitten. Tis niet zo mijn ding
Wat fijn!quote:Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg een brief van het Nederlands Woningfonds, dat ze mijn huis willen kopen
Dat gaan we morgen lerenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Gewoon de database verwijderen. Dan is er ook geen SQL nodig.
Dat zetten ze er dan weer niet bijquote:
Gratis waardebepaling!quote:Op woensdag 10 december 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zetten ze er dan weer niet bijRiekt sowieso naar van die oplichters die een ton te weinig bieden
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:43 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg een brief van het Nederlands Woningfonds, dat ze mijn huis willen kopen
Aanrader wel deze film.quote:Op woensdag 10 december 2025 18:59 schreef Ama het volgende:
Ik kijk The Roses en ik vind het tot nu toe kapot grappig.
kan je veel kartonnen platen voor kopenquote:Op woensdag 10 december 2025 19:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zetten ze er dan weer niet bijRiekt sowieso naar van die oplichters die een ton te weinig bieden
Er is hier afgelopen maand een huis 3 deuren verderop verkocht in een stuk matigere staat dan die van mij, weet wel wat die van mij ongeveer waard zal zijnquote:
Zou die ene kraan nog iets doen met de waarde van je huis?quote:Op woensdag 10 december 2025 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is hier afgelopen maand een huis 3 deuren verderop verkocht in een stuk matigere staat dan die van mij, weet wel wat die van mij ongeveer waard zal zijn
Ja ik ook. Had eerst iets van "Zal wel oplichting wezen". Toen ging ik kijken om er een beter beeld van te krijgen.quote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging de site zoeken van Nederlands woningfonds. Tis gewoon een pandjesbaas die de boel opkoopt en doet alsof het allemaal heel sociaal is.
Juist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Daarom, gewoon een legitieme oplichterquote:Op woensdag 10 december 2025 19:51 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ging de site zoeken van Nederlands woningfonds. Tis gewoon een pandjesbaas die de boel opkoopt en doet alsof het allemaal heel sociaal is.
Juist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |